Er ging er wel eentje iets harderquote:Op maandag 24 juli 2017 13:20 schreef wdn het volgende:
Split van Ranomi Kromowidjojo was 51.98. Die is in vorm
Niet alleen Ranomi haar verdienste hoor, Busch zwom een PR van 1.14 (ging van 55.19 naar 54.05).quote:Op maandag 24 juli 2017 13:20 schreef wdn het volgende:
Split van Ranomi Kromowidjojo was 51.98. Die is in vorm
Ranomi's split is wel met name haar verdienstequote:Op maandag 24 juli 2017 17:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet alleen Ranomi haar verdienste hoor, Busch zwom een PR van 1.14 (ging van 55.19 naar 54.05).
Dat is het altijd bij Peatyquote:
Het grootste probleem van het aantal calorieen dat je binnen moet krijgen is vooral dat het niet met 8 kapsalonnetjes mag.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:28 schreef Redefine het volgende:
Even de hele dag door eten. En alsnog opletten dat je niet te veel energie verbrand
Dat zit hier een paar huizen verderop, die rijden altijd als een stel debielen door de straat met die kutbusjes van ze.quote:
Nee vooral pasta's etc. En dan vaak ook de fletse pasta's.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste probleem van het aantal calorieen dat je binnen moet krijgen is vooral dat het niet met 8 kapsalonnetjes mag.
En dan de hele dag uit hun speakers Stellaaaaaaaaquote:Op maandag 24 juli 2017 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zit hier een paar huizen verderop, die rijden altijd als een stel debielen door de straat met die kutbusjes van ze.
Adam Peatyquote:Op maandag 24 juli 2017 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Oke ik kijk dus echt alleen OS en WK's. Zijn er nog nieuwe namen waar ik op moet letten?
Nee, dit gaat 98% zeker naar Peaty en die 2% is voor de kans dat hij ziek is ofzo.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Oke ik kijk dus echt alleen OS en WK's. Zijn er nog nieuwe namen waar ik op moet letten?
Straks weer (verkeerde) virtuele vlaggetjes in het waterquote:Op maandag 24 juli 2017 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer lichtshowaids met rookmachine
als hij van het blok valt en zo een valse start maakt.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dit gaat 98% zeker naar Peaty en die 2% is voor de kans dat hij ziek is ofzo.
Hihahoquote:Op maandag 24 juli 2017 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Adam Peaty
Sarah Sjostrom
Ranomi Kromowidjojo
Katinka Hosszu
Katie Ledecky
Adam Peaty
Sun Yang
Helemaal zonder Vanderburgh.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dit gaat 98% zeker naar Peaty en die 2% is voor de kans dat hij ziek is ofzo.
Ik bedoelde over alle disciplines vandaag, maar per onderdeel mag ook.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel nog wat Hongaarse tieners.quote:
Worrell toch ook wel?quote:
Ja.quote:
Het nadeel van zwemmen is dat het ook gewoon lastiger te volgen is buiten de grote toernooienquote:Op maandag 24 juli 2017 17:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoelde over alle disciplines vandaag, maar per onderdeel mag ook.
Dan vraag ik het gewoon iedere 5 minuten
En dat nadat ie 3 weken geleden nog in de Tour zo hard was gevallen. Zeer knap.quote:
Heb je het er nog steeds moeilijk mee?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Alvast één schoolslagfinale die die vervelende Balandin niet gaat winnen, heerlijk.
Ik vind het nog steeds een beetje jammer hoe dat allemaal ging ja.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:38 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Heb je het er nog steeds moeilijk mee?
Precies, toen ik nog 24/7 alles op Eurosport keek kwam ik nog wel eens een EK Kortebaan tegen. Maar obscuurder dan dat kom je niet gauw tegen zonder er bewust naar op zoek te gaan.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het nadeel van zwemmen is dat het ook gewoon lastiger te volgen is buiten de grote toernooien
In de atletiek heb je veel meer grote wedstrijden die uitgezonden worden etc, het zwemmen gaat vaak behoorlijk onder in elk geval mijn radar door.
Maar voor ons was het hier wel best leuk.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een beetje jammer hoe dat allemaal ging ja.
Het gaat behoorlijk onder water inderdaadquote:Op maandag 24 juli 2017 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het nadeel van zwemmen is dat het ook gewoon lastiger te volgen is buiten de grote toernooien
In de atletiek heb je veel meer grote wedstrijden die uitgezonden worden etc, het zwemmen gaat vaak behoorlijk onder in elk geval mijn radar door.
Hij trainde nu onderwater heb ik ergens gelezen.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat nadat ie 3 weken geleden nog in de Tour zo hard was gevallen. Zeer knap.
Is zeker een stuk sneller op de eerste 15 meter geworden daardoor?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij trainde nu onderwater heb ik ergens gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |