daar was ie vrij duidelijk inquote:
Winterfell.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Was Brienne nou ook mee met Jon? Of was zij nog in Winterfell?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden draken tegen de kou up north kunnen? Tijdens aegon's conquest niet toch?
Vind ik niet hoor. Ze vindt zichzelf queen of the seven kingdoms. Dan kan je niet al beginnen door voordat je begint al the north weg te laten. Varys ondervragen lijkt me vrij terecht. Hij heeft een aantal dingen gedaan die tegen haar gericht waren, maar ze begrijpt het. Ook is ze geen roekeloos en medogenloos persoon (be a dragon) want ze wil Kingslanding niet aanvallen.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:06 schreef Poes. het volgende:
Ik had me vanmorgen vies hard verslapen dus kon het net pas kijken.. Was not dissapointed!
Dany was vreselijk arrogantDie eindigt hoe dan ook wel als een MadQueen, terwijl iedereen dat van Cersei verwacht.
Het was wel enorm roekeloos om het leger op te splitsen, dit had je kunnen zien aankomen.. Ze kan zich voorlopig beter focussen op Snow en the war beyond the wall.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:20 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor. Ze vindt zichzelf queen of the seven kingdoms. Dan kan je niet al beginnen door voordat je begint al the north weg te laten. Varys ondervragen lijkt me vrij terecht. Hij heeft een aantal dingen gedaan die tegen haar gericht waren, maar ze begrijpt het. Ook is ze geen roekeloos en medogenloos persoon (be a dragon) want ze wil Kingslanding niet aanvallen.
Lijkt me sterk aangezien Emilia niet lijkt op Dany, ze word veelal niet herkend.quote:Op maandag 24 juli 2017 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die lijkt wel écht alleen gecast op haar looks.
De aanval kwam nogal onverwacht, ik hoop dat ze niks met gif hebben kunnen doen. Euron is een paar keer goed verwond, o.a. in z'n manhoodquote:Op maandag 24 juli 2017 20:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat ik me afvroeg. Die Sandbitches hebbentoch altijd gif op hun wapens. Die Obara heeft volgens mij die Euron wel pijn gedaan (dat leek erop in ieder geval, dat ze hem wel sneed), maar dan nu heeft Euron plot armor aangetrokken oid? Of zijn ze vergeten hun wapens onder te dompelen met gif?
Straks weer even kijken, maar dan in HD.
Wut?quote:Op maandag 24 juli 2017 14:51 schreef govie het volgende:
[..]
Die hadden ze ook maar joeg de kijkers weg.
Euron had deze ep al een flink gevalletje plot armor, maar dat was wel te verwachten na zijn introductie bij Cersie vorige ep.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat ik me afvroeg. Die Sandbitches hebbentoch altijd gif op hun wapens. Die Obara heeft volgens mij die Euron wel pijn gedaan (dat leek erop in ieder geval, dat ze hem wel sneed), maar dan nu heeft Euron plot armor aangetrokken oid?
dany is simpelweg 1 van de saaiste hoofdpersonages met de minste carachter ontwikkeling. irri vind ik haar niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:22 schreef JamesHustle het volgende:
Wist overigens niet dat Dany saai/irri vinden een ding is. Waarom vinden jullie dat?
Nog altijd beter dan diarree naar soep...quote:
Dat gun in Cersei wel, Myrcella was lief.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
True, Nouja volgende week waarschijnlijk een gruwelijke dood van Tyene voor de ogen van Ellaria, voordat Ellaria zelf de pijp uit gaat... denk ik
Die houdt Littlefinger in de gaten en maakt m hopelijk koudquote:Op maandag 24 juli 2017 19:46 schreef Nielsch het volgende:
Was Brienne nou ook mee met Jon? Of was zij nog in Winterfell?
Denk ook dat ie Sansa behoorlijk onderschat... Hij denkt dat ie Sansa on de controle heeft terwijl het andersom is..quote:Op maandag 24 juli 2017 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die houdt Littlefinger in de gaten en maakt m hopelijk koud
Dat lijkt me een prima cadeautje voor Cersei idd.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
True, Nouja volgende week waarschijnlijk een gruwelijke dood van Tyene voor de ogen van Ellaria, voordat Ellaria zelf de pijp uit gaat... denk ik
Dat zou een verademing zijnquote:Op maandag 24 juli 2017 20:47 schreef Ghost_Nappa het volgende:
[..]
Denk ook dat ie Sansa behoorlijk onderschat... Hij denkt dat ie Sansa on de controle heeft terwijl het andersom is..
Tamzin Merchant was de eerste Daeneris in de pilot, maar die was blijkbaar niet geschift genoeg.quote:
Het is een beetje onduidelijk, maar blijkbaar is dat huwelijk niet geldig omdat ze het huwelijk niet geconsumeerd hebben.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is idd nog steeds getrouwd met tyrion :p
Echt he, eindelijk een redeeming momentje. Wat doet die kut. Van een boot springen als een fucking klootzak..quote:
En wat heeft hij nu dan? Waar gaat hij nu heen? Wie wil hem nog?quote:Op maandag 24 juli 2017 21:44 schreef Gezicht het volgende:
Denk niet dat Theom veel had kunnen uithalen tegen Euron, buiten zichzelf om zeep helpen.
Nee, alleen Ellaria iets met een dochter. Wie regeert er nu in Dorne? Wel leuk dat Danny niet de binnen stoomwalst.quote:Op maandag 24 juli 2017 21:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Yara daar aan die boeg hing. Maar dat was dus een Sand snake? Heeft geen zin om Yara in leven te houden toch, of betekent zij ook iets voor Cersei?
Volgens mij obara aan haar eigen zweepquote:Op maandag 24 juli 2017 21:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Yara daar aan die boeg hing. Maar dat was dus een Sand snake? Heeft geen zin om Yara in leven te houden toch, of betekent zij ook iets voor Cersei?
Die stakker heeft vette PTSSquote:Op maandag 24 juli 2017 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he, eindelijk een redeeming momentje. Wat doet die kut. Van een boot springen als een fucking klootzak..
Geen tijd voor, dit is war, ga dan gewoon in een hoekje liggen sterven in plaats van ruig doen met je badass zusquote:
Is na the Battle of the Bastards gewoon meer naar Winterfell gegaan.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:29 schreef maho_91 het volgende:
Btw, wat is er met Ghost gebeurd? De direwolf van Jon? Die zie je ook niet meer :/
Ja maar wel twee bondgenoten minderquote:Op maandag 24 juli 2017 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
Holy shit wat een goede aflevering.
Dany krijgt het dus toch nog moeilijk. 1-0 voor team Cersei/Euron.![]()
Dat Theon zijn drol terugtrok en van dat schip afsprong had ik totaal niet aan zien komen, wat een heftig moment.
Enige positieve is dat Ser Friendzone waarschijnlijk niet doodgaat, en dat de Sandsnakes wel eindelijk dood zijn.
Alleen twee dochters (zweep en speer). De jongste en mama zijn denk ik meegenomen als zijnde "trofee". Jongste snap ik nog met haar perfect nipple to titty ratioquote:Op maandag 24 juli 2017 21:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Niet voor de realm. Jon is hopelijk een goede ruler voor het noorden. Maar daar hebben mensen in Kings Landing of Oldtown geen hol aan.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat Jon een betere ruler is dan Dany.
Ze zijn familie en de gene die dat weet is op dit moment bij the wall.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar wel twee bondgenoten minder
Het gaat een lovestory worden of gevecht tussen john you know nothing en drakenvrouw.
quote:Op maandag 24 juli 2017 22:26 schreef maho_91 het volgende:
Vette aflevering. Lekker tempotje erin alles was perfect. .
Ah, generaal Patton kijkt ook mee.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen tijd voor, dit is war, ga dan gewoon in een hoekje liggen sterven in plaats van ruig doen met je badass zus
Howland Reed leeft toch ook nog?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze zijn familie en de gene die dat weet is op dit moment bij the wall.
Wie heeft 2 bondgenoten minder?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar wel twee bondgenoten minder
Het gaat een lovestory worden of gevecht tussen john you know nothing en drakenvrouw.
Nee, maar gewoon, fuck dat. Ben als Euron.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:00 schreef Mr.Major het volgende:
Bij Aegons Conquest zijn ze niet heel ver naar het noorden gegaan omdat King Torrhen zich overgaf. Hij wilde niet zn mensen opofferen aan draken. Maar het lijkt erop dat ze er gewoon tegen kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden draken tegen de kou up north kunnen? Tijdens aegon's conquest niet toch?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 24 juli 2017 22:51 schreef maxmit het volgende:
[..]
Wat een ### einde man. Heftige shit. En euron is echt knettergek, nee krankzinnig..
Nu Ramsay weg is moet er natuurlijk een vervanger komen. Ik denk dat die gek wel geschikt is.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon, fuck dat. Ben als Euron.
[ afbeelding ]
Wel als Jon de white walkers verslaat, daar heeft heel Westeros wat aan.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet voor de realm. Jon is hopelijk een goede ruler voor het noorden. Maar daar hebben mensen in Kings Landing of Oldtown geen hol aan.
Het was inderdaad een laffe actie.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:19 schreef wuuht het volgende:
Wow ik ben echt zwaar teleurgesteld in Theon echt jammer dit.
Maar dat belang is eigenlijk alleen in het noorden doorgedrongen. Ik hoop dat mellisandre het ook aan Dany weet duidelijk te maken. Maar we kunnen nog niet verwachten dat zoiets nu al een bepalende factor is voor Varys.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:19 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Wel als Jon de white walkers verslaat, daar heeft heel Westeros wat aan.
Dat denk ik helemaal niet, ik verwijs alleen maar naar het complot dat Rhaegar probeerde op te zetten om z'n vader op een zo bloedloze manier af te zetten, maar wat ondermijnt werd door Varys. Ik zuig dit niet aan m'n duim, dit was daadwerkelijk gaande in Westeros. Zie ook de Tourney of Harrenhal voor meer informatie hierover.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij denk dat de mad king zomaar zijn macht zou opgeven, alleen maar het idee ter sprake wennen zou zelfmoord zijn voor wie dan ook
Wat een baas hequote:Op maandag 24 juli 2017 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon, fuck dat. Ben als Euron.
[ afbeelding ]
Wat vond je er zelf van?quote:
daenerysquote:
*doet voorzichtig broekje naar beneden*quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen ze Tyene volgende week laten verkrachten door de Mountain voor de ogen van Ellaria?
Missandei deze episodequote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*doet voorzichtig broekje naar beneden*
Dicks out for harambe!quote:
Ik was ook gesprongen. Het was samen dood of alleen zij dood. Dany ook weer kut trouwens. He will bend over Jonquote:Op maandag 24 juli 2017 23:58 schreef Ferdii het volgende:
Theon zou zijn ballen uit zij broek moeten schamen voor deze actie
Oh wacht...
Wel lekker dat doe sand snaken eindelijk zijn opgehoepeld
Sansa is de aids van GOT. Eigenlijk zijn alle vrouwen op Arya/Cersei na zo ergerlijk als wat. Nouja oma Tyrel gaat ook nog wel, maar Dany en Sansaquote:Op maandag 24 juli 2017 15:23 schreef Typisch het volgende:
Sansa:
"You need to stay in the north" "It's a trap" "Send someone else" "...Wait. I'm in charge? Safe journey bro, bring me back some dragon glass. Say hi to my husband for me."
Ach Harry deed er ook een jaar over om Slakhoorn te overtuigen hem iets te geven, komt wel goed voor Sam.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:21 schreef hafcfan het volgende:
Goede aflevering, maar dat van Euron sloeg nergens opHoezo OP. In zijn eentje even heel dat schip naar de tering slachten. En die naakt scenes hoeven imo ook niet. Die professor Slakhoorn speelt vooralsnog ook waardeloos
Elke seconde is kut en het enige wat hij doet is Sam tegenwerken. Sansa was ook weer kut. Gras is groen, lucht is blauw. Tyrion/ Melissandra waren genot. Nymeria
Wolvenclan dus toch te duur
Mooiste moment vond ik dat Arya toen hoorde dat Jon leefde. Eigenlijk zijn alle kippenvel momenten met Jon en Aryaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede aflevering weer, alleen op het begin dat gesprek tussen Varys en Dany vroeg ik me af "waarom nu pas?"![]()
Die Hot Pie is trouwens ook teringdik geworden, de tering. Euron lekker krankzinnigMooi dat die Sandsnakes dood zijn want ik ergerde me alweer aan hun pyjamafeestjegesprek.
Ja maar het tempo ligt heerlijk hoor en hij haalt me er ff volkomen uit. Net als die naakt scene al kon ik toen mooi ff wat drinken pakken. Had wel een iets verbaasdere Tyrion verwacht toen hij dat van Jon hoordequote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Harry deed er ook een jaar over om Slakhoorn te overtuigen hem iets te geven, komt wel goed voor Sam.
Arya was echt een apaat met Hot Pie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooiste moment vond ik dat Arya toen hoorde dat Jon leefde. Eigenlijk zijn alle kippenvel momenten met Jon en Arya
Ik moest nog aan je denken toen hij erin voor kwamquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arya was echt een apaat met Hot Pie.
Hot PieGodging hij nog een hosselmove maken ook lol
Vond jij het niet vreemd dat Varys en Dany nu pas dit gesprek hadden terwijl hij al weken met haar is?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar het tempo ligt heerlijk hoor en hij haalt me er ff volkomen uit. Net als die naakt scene al kon ik toen mooi ff wat drinken pakken. Had wel een iets verbaasdere Tyrion verwacht toen hij dat van Jon hoorde
Nee die is er gewoon volgende week al joh, het tempo ligt hoog hè. Hopelijk wel weer Bran volgende week met wat visions, of misschien komt hij zelfs al in Winterfell aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:36 schreef hafcfan het volgende:
Zullen we nu een Jon loze episode krijgen of laten ze hem gewoon al aankomen?
Ik schrok me de tering hoe dik hij was gewordenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen hij erin voor kwamDacht gvd leeft die hot pie ook nog. Beter laten ze Nymeria nog wel even terugkomen.
Ja dat was heel raar. Beetje overbodig nu ook nog. Ik wil dit niet te hard zeggen, maar matig geschrevenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond jij het niet vreemd dat Varys en Dany nu pas dit gesprek hadden terwijl hij al weken met haar is?Daar dacht ik de hele tijd aan.
Grey Worm en Missandei scène was wel saai ja, al is Missandei naakt niet verkeerd. Die scènes van Sam met die maester vind ik eigenlijk wel tof, maar ik geniet wel van Jim Broadbent
Ja mis Bran ook. Klopt zal wel meteen aankomen. Gendrygod moet nu toch ook wel eens komen. Toen oma Tyrel zei je bent een draak dacht ik al dit gaat mis. Nu gaat ze weer speechen als ze met die dotraki komtquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die is er gewoon volgende week al joh, het tempo ligt hoog hè. Hopelijk wel weer Bran volgende week met wat visions, of misschien komt hij zelfs al in Winterfell aan.
Ja Sansa is wel irritant, maar goed die dynamiek is er nu weer even niet nu Jon weg is en ze zelf de leiding heeft. Alhoewel als Arya zo terugkomt zal ze wel weer gaan kibbelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat was heel raar. Beetje overbodig nu ook nog. Ik wil dit niet te hard zeggen, maar matig geschrevenAlleen dat van Sansa leek me ook wel iets to much. Zo van kom zij gaat gewoon elke aflevering lekker tegendraads doen. Zo dom zal ze ook wel niet zijn. Ik had van die scene in de crypt iets meer verwacht
Dacht heeft met ned/lyanna te maken.
Hopelijk komt Euron gewoon op haar afquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja mis Bran ook. Klopt zal wel meteen aankomen. Gendrygod moet nu toch ook wel eens komen. Toen oma Tyrel zei je bent een draak dacht ik al dit gaat mis. Nu gaat ze weer speechen als ze met die dotraki komt
Ik hoop echt niet dat ze Jon laten buigen voor Dany. Maarja zal hij wel doen als goodguyquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Sansa is wel irritant, maar goed die dynamiek is er nu weer even niet nu Jon weg is en ze zelf de leiding heeft. Alhoewel als Arya zo terugkomt zal ze wel weer gaan kibbelen.
Die cryptscène had wel wat beter gekund, maar opzich had het ook wel wat dat Jon pas kwaad werd toen het over zijn familielid ging, hoe irritant je die ook mag vinden.
Euron is echt een baas. Net als Stannis ook als eerst in de aanval. Echte leiderquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Euron gewoon op haar afDie Silence met die man voor vastgebonden en hoe hij aankwam
Aidssnakes vermoord, Euron kan niet meer stuk bij mij.
Jon zal dat wel doen als hij daardoor dragonglass kan krijgen, het hogere doel is belangrijker dan zijn ego.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat ze Jon laten buigen voor Dany. Maarja zal hij wel doen als goodguy
Helemaal gestoord haha.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Euron is echt een baas. Net als Stannis ook als eerst in de aanval. Echte leiderWel benieuwd wat die met Yara moet. Cersei heeft daar niks mee.
Dat ze ook niet eens wil luisteren naar die Melissandra zegt genoeg. Betrekt alles op haarzelf. Alsof zij de uitverkorene is. Hopelijk mag Jamie ook weer eens wat doen volgende weekquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon zal dat wel doen als hij daardoor dragonglass kan krijgen, het hogere doel is belangrijker dan zijn ego.
[..]
Helemaal gestoord haha.
Misschien dat hij Yara voor zichzelf houdt om mee te spelen, kan ze de nieuwe Reek worden.
Dany is heel irritant ja, maar goed ik verwacht nog steeds dat ze uiteindelijk wel dood zal gaan. Ze gaat ook nog wel steeds meer mad worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ze ook niet eens wil luisteren naar die Melissandra zegt genoeg. Betrekt alles op haarzelf. Alsof zij de uitverkorene is. Hopelijk mag Jamie ook weer eens wat doen volgende week
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Maar nemen ze die mee als wapen richting dat field of fire? Lijkt me alleen voor KL toch. En zie Dany daar nog niet komen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dany is heel irritant ja, maar goed ik verwacht nog steeds dat ze uiteindelijk wel dood zal gaan. Ze gaat ook nog wel steeds meer mad worden.
Aanval op Casterly Rock volgende week kan wel denk ik, dan Jaime ook uit KL. Benieuwd trouwens of dat wapen van Qyburn echt een draak gaat vermoorden.
Lijkt me dat ze er gewoon meerdere van maken, paar voor KL en paar voor die battle. Maar zou wel te makkelijk zijn als daarmee een draak doodgaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Maar nemen ze die mee als wapen richting dat field of fire? Lijkt me alleen voor KL toch. En zie Dany daar nog niet komen eigenlijk
Dragonbinder kan je wel vergeten denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:54 schreef hafcfan het volgende:
Hoop niet dat ze dat hebben i.p.v. drakentemmer
Ja ik ook. Las net wel paar leuke dingen over die wapens van de sandsnakes die altijd onder het vergif zitten. Eigenlijk zal Euron dan nu ook vergiftigd zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze er gewoon meerdere van maken, paar voor KL en paar voor die battle. Maar zou wel te makkelijk zijn als daarmee een draak doodgaat.
Heb liever dat de NK een draak afmaakt lol
Kut schrijvers.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dragonbinder kan je wel vergeten denk ik.
Euron ging er zo lomp in dat hij daar vast wel op geanticipeerd heeft en beschermd is door allemaal dark magic (hoop wel dat ze dat erin gooien in de serie, net als al die priestersquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ik ook. Las net wel paar leuke dingen over die wapens van de sandsnakes die altijd onder het vergif zitten. Eigenlijk zal Euron dan nu ook vergiftigd zijn.
Van een ander schip. Die masters van Slavers Bay vorig seizoen hadden ook die trebuchets om dat af te vuren.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:02 schreef hafcfan het volgende:
Waar kwam dat geschoten vuur eigenlijk vandaanLeek net POTC
Dat doen ze niet denk ik. Ze maken van Euron gewoon een OP baas, maar al die boek feiten kunnen we vergetenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Euron ging er zo lomp in dat hij daar vast wel op geanticipeerd heeft en beschermd is door allemaal dark magic (hoop wel dat ze dat erin gooien in de serie, net als al die priesters)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |