abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 juli 2017 @ 12:20:46 #1
297476 -B100-
Ik heb ook altijd pech!
pi_172640221
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door LPFAN op 02-10-2017 19:38:50 ]
  maandag 24 juli 2017 @ 13:30:20 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172641525
-B100-, ik lees elders dat je ook huidproblemen hebt, waarvoor de huisarts je nog niet doorstuurt. En over je reuma weet je ook niet wat je nu moet.

Je bent 25, dus nog jong. Dit zijn vervelende klachten om te hebben, vooral als de meesten om je heen jong en gezond en energiek zijn. Aangezien het chronisch is, zul je er mee moeten leren leven. Dat klinkt alsof je maar moet accepteren dat het is zoals het is. Deels is dat ook zo. Maar mee leren leven betekent imo ook dat je leert hoe je er het beste mee omgaat. Wat zijn voor jou de manieren om jouw kwaliteit van leven optimaal te maken? Is dat bijv. regelmatig bewegen onder begeleiding, bepaalde medicatie gebruiken, je voeding aanpassen? Het sociale aspect speelt ook mee: accepteren dat jij deze ziekte hebt, betekent dat je omgeving er ook mee om moet leren gaan. Dus praat erover. De reacties zullen je niet altijd helpen, maar ook daarin ga je ervaring opdoen.

Voor wat betreft je huidproblemen: je huisarts moet je doorsturen naar een dermatoloog. Houd daarin voet bij stuk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172648985
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:30 schreef Lienekien het volgende:
-B100-, ik lees elders dat je ook huidproblemen hebt, waarvoor de huisarts je nog niet doorstuurt. En over je reuma weet je ook niet wat je nu moet.

Je bent 25, dus nog jong. Dit zijn vervelende klachten om te hebben, vooral als de meesten om je heen jong en gezond en energiek zijn. Aangezien het chronisch is, zul je er mee moeten leren leven. Dat klinkt alsof je maar moet accepteren dat het is zoals het is. Deels is dat ook zo. Maar mee leren leven betekent imo ook dat je leert hoe je er het beste mee omgaat. Wat zijn voor jou de manieren om jouw kwaliteit van leven optimaal te maken? Is dat bijv. regelmatig bewegen onder begeleiding, bepaalde medicatie gebruiken, je voeding aanpassen? Het sociale aspect speelt ook mee: accepteren dat jij deze ziekte hebt, betekent dat je omgeving er ook mee om moet leren gaan. Dus praat erover. De reacties zullen je niet altijd helpen, maar ook daarin ga je ervaring opdoen.

Voor wat betreft je huidproblemen: je huisarts moet je doorsturen naar een dermatoloog. Houd daarin voet bij stuk.
Ik ben het voor een groot deel eens met Lienekien. Maar ik wil er iets aan toevoegen. Ik kende een jong iemand met reuma en ik denk dat je al je klachten tegen je reuma arts moet vertellen. Ook je huidklachten. Het kan eventueel ermee te maken hebben.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_172715826
Allereerst excuses voor de schrijfstijl en typo's: Ik zal mij even kort voorstellen zonder mijn echte naam prijs te geven: G60force. Ik ben inmiddels een 35jarige Leusdenaar... Ik ben eigenlijk opzoek naar tips en advies van lotgenoten met ernstige lage rugklachten!
Mij werd geadviseerd dat hier te proberen (al is dit wel een algemeen chronisch ziek topic, zijn er overigens nog specifieke topics voor lage rugklachten?)

Anyways mijn verhaal is lang excuses bij deze: sind 2002 begonnen mijn klachten vermoedelijk doordat ik als stage slaaf + later werk via Detachering gedwongen werd bij oa. Wegener in Apeldoorn voor de ICT afdeling vaak met grote computers en monitoren te sjouwen, denk hierbij aan enorm zware grote TOWER PC (grafische bakbeesten, voor het opmaken van voornamelijk krantartikelen etc) en de daarbij behorende bijna altijd 21" monitoren...

Op bepaalde locaties in t bedrijf waren geen liften en moest ik met zo'n beeldscherm op m'n schouders de trap af :( ik voelde mij te stoer om hulp te vragen en kon het toen der tijd ook makkelijk aan.. er werd nergens voor gewaarschuwd etc. (op mijn school bij ARBO les kwam dit ook niet ter sprake of ik heb het gemist grrrr)

Anyways na 2jaar was die klus voorbij! tot 2008 bleef ik regelmatig terugkomende klachten houden, steeds sneller achter elkaar en langere periodes.. de huisarts tussen 2002-2008 bleef maar roepen 'rust + diclofenac' tot in 2008 de klachten niet meer weggingen en ik echt niet meer werken kon :(

Ik ben na al die tijd braaf luisteren naar mijn huisarts (want ik wist niet beter, hij heeft er tenslotte voor gestudeerd) uiteindelijk op eigen initiatief rontgenfoto's laten maken... daar vertelde ze mij dat m'n onderste 3 tussenwervelschijven enorm versleten waren en een lichte graad1 verschuiving van de wervels had...

Mijn 3e contractverlenging zat er aan te komen bij mijn super geweldige semi nieuwe baan dat zich ook nog eens in mn eigen woonplaats bevond (die ik namelijk verruild voor een toenmalig flink beter betaalde baan en lange afstanden -500euro minder per maand). Het was een risico namelijk ik kon daar starten als Junior Systeembeheer en op afspraak dat ik 5 MSCA en MSCE certificaten zou behalen, ik naar Senior SystemEngineer zou gaan, met een salaris stap van 2000 naar 3500. Helaas is dat er dus niet van gekomen want ik was inmiddels aan het studeren voor mijn laatste certificaat van de 10stuks totaal... Mijn lichaam trok t niet meer om t laatste examen geschat 3+ uren in een stoel achter een bureau te voltooien (exclusief alle reizen etc.)

Dus toen voelde ik de druk van de baas en arboarts die nagenoeg letterlijk zeiden 'denk om je contract verlenging / vast contract' aangezien ik voor de keus gesteld stond in 2009 een zeer zware operatie te ondergaan. Ik heb uiteindelijk onder druk en angst toegezegd voor mijn toekomst bij het bedrijf wat resulteerde in giga drama., 6-12maanden revalidatie en uiteindelijk namen de klachten toe.

In 2010 bij dezelfde Arts Pavlov in Maartenskliniek Woerden voor de 2e keer geopereerd.. weer vreselijk drama, 2x toe op de intensive care door bloeding en na afloop van beide operaties liep ik ook nog een flinke wondinfectie op die maanden duurde (je moet je voorstellen dat ik toen bijna 10jaar geleden zonder relatie complete aanspraak op mijn super oude ouders moest doen... moeder 1945 vader 1935.

Ik heb daar toen dus bijna 1-2jaar totaal in hun huiskamer gelegen op een speciaal bed! hierdoor konder hun ook niet meer op vakantie en inmiddels is mijn vader 4jaar geleden overlede. Ik voel mij enorm schuldig dat hun vanwege mij dus sinds mijn operaties nooit meer op vakantie zijn geweest (op een gegeven moment kon dat ook niet meer vanwege de gezondheid van mijn vader) maargoed dit was de grote geschiedenis.

In de jaren tussen 2010 en 2017 ook enorm veel ellende meegemaakt, met allemaal onderzoeken / medicatie en noem maar op, toe nu toe helpt nagenoeg niks (of zijn de bijwerkingen erger dan t wegnemen van de pijn) inmiddels ben ik al diverse jaren uitbehandeld, elke keer als ik weer iets probeer trekken de artsen zich terug kost mij klauwen met geld en levert niks op... extra info: in 2012 werd mij verteld over een nieuwe operatie methode die eindelijk was goedgekeurd maar daar had ik niks meer aan, aangezien mijn onderste 2 tussenwervelschijven compleet zijn verwijdert en aanelkaar gegroeid zijn via een cage+botmateriaal+pinnen+schroeven (leuk om blij te worden gemaakt met een dode mus, echter gaf mij dit wel het volgende te denken wist het team in de Maartenkliniek in 2009-2010 niet dat deze nieuwe methode eraan zat te komen / in de pijplijn zat? hadden ze mij dan niet beter kunnen adviseren te wachten (kat uit de boom te kijken).

Persoonlijk denk ik dat t wellicht te maken heeft met het feit dat mijn Arts Pavlov ook in 2010 met pensioen ging (ik was dus zo'n beetje z'n laatste patient, ook was ik volgens hem de jongste) andere info die ik met jullie delen wil ik dan ik op 1 persoon na, al m'n vrienden ben kwijtgeraakt (vanwege het feit dat meeste familieleden zijn overleden en ik mijn neefjes en nichtjes niet eens ken, geen broers/zussen heb blijft er van familie ook geen steun over)

Dan komen we op het POSITIEVE!! in 2011-2012 leer ik mijn huidige Fillipijnse vriendin kennen, zij en mijn moeder zijn m'n enigste drijfveren en daar ben ik super dankbaar voor... :D NU HET HEDEN: een paar maanden terug hoorde ik via iemand die ook erg veel pijn heeft, dat hij op een adresje wietolie druppels kon krijgen 100% puur en alles gratis... ik had wel eens van canabisdruppels gehoord, maar ben altijd extreem anti drugs geweest en vond het raar, want deze man deed het schijnbaar om mensen te helpen! (maar volgens mij enorm illegaal?).

Hoe dan ook helaas is toen al t contact op nul gegaan en kon hij die leverancier niet meer bereiken (of t dus echt waar was kan ik niet bevestigen) maar wat ik wel aan dit verhaal heb gehad is dat hij aangaf alles ook al geprobeert te hebben en zei dat dit echt een wondermiddel was! dat klinkt natuurlijk fantastisch en misschien zelfs te mooi om waar te wezen... echter moet ik dan wel tegen mijn principes in met wiet/canabis in aanraking komen.

Maar goed ik maakte dus poosje terug een afspraak met mn nieuwe huisarts 'sinds 2008' (PS: de vorige neem ik alles extreem kwalijk en kan hem niet meer aankijken zonder t risico dat het uit de hand loopt) ik vroeg haar specifiek dat ik graag een recept/verwijzing wil, welke aangeeft dat ik medicinale CBD (ofzoiets) gebruik voor mijn pijnklachten... de achterliggende gedachten dat ik het zwart op wit met goedkeuring wel hebben is dat ik nog nooit mijn schoonfamilie in de Filiipijnen heb ontmoet en ik dus doodsbang ben dat vanwege de nieuwe extreme President Duterte's war on drugs, ik wellicht gigantisch in de problemen raak!
M'n huisarts zei: helaas dit kan ik niet voor je regelen, dus vroeg ik wie wel? advies probeer het nieuwe ziekenhuis in Amersfoort eens, zodoende kwam ik 'weer' bij een Aziatisch dokter terrecht (terwijl ik in t verleden niet goed met hem vinden kon) ik legde hem uit wat ik wilde... een geschreven recept voor die druppels, hij zei letterlijk: 'waarom met een kanonskogel een mug uit de lucht schieten?' ik snapte wat hij bedoelde met zijn methafor en vroeg hem wat adviseerd u dan... hij vroeg of ik ooit wel eens NAAM-X (ingewikkelde naam) als pleister had gebruikt? Ik zei t komt mij niet bekend voor en ging er vanuit dat al mijn historie eenvoudig op te vragen was, ik had daar namelijk toestemming voor gegeven... teleurgesteld ga ik naam de apotheker en moet daar 70euro afrekenen want t wordt niet gedekt...
Bij thuiskomt lees ik de bijsluiter en opeens komt de naam BUTRANS mij weer bekend voor, wat bleek nu? die NAAM-X die zeer ingewikkelt was en mij op het consult werd verteld was t zelfde als BUTRANS, maar die had ik dus al eens gehad en had daar enorme bijwerkingen van... ik schrok en nam contact op met apotheek en vroeg of ik ONGEOPEND die pleisters terug kon brengen (het antwoord NEEN) dus geld kwijt en geen oplossing...

Paar weken later word ik gebelt door deze arts en vroeg mij hoe t gegaan is, hierbij beschuldigde ik hem van het voorschrijven van medicatie wat al bekend was waar ik slecht op reageerde en dus naast weggegooid geld ook enorm veel frustratie (mijn vertrouwen in het gehele ziekenhuis wezen is gereduceerd tot nagenoeg nul), direct daarna adviseerde hij onze samenwerking te stoppen en omdat ik een hekel aan hem had gekregen ging ik akkoord...

Paar weken later krijg ik een dikke rekening 220euro hoppa van eigenrisico af voor 1 bezoek van 10min en 1 telefoontje van 5min WTF! (was dus achteraf compleet nutteloos) hier wilde ik graag wat mee doen, een klacht / geld terug? maar hoe en waar? voordat ik hier over naar mijn huisarts kon gaan, kreeg ik een brief dat zij met pensioen zou gaan (grrr alweer een) naja ik dacht dan zal ik haar er niet meer mee lastigvallen en stel ik het uit tot ik mijn nieuwe huisarts ontmoet.

Inmiddels paar weken terug vond dit 1e gesprek plaats er was te weinig tijd om haar alles te vertellen maar gelukkig was er een goede klik! gelijk een dubbele afspraak gepland zodat ik alles kon uitleggen en opnieuw vragen waar ik momenteel op hoopte 'een geschreven verklaring voor gebruik van die wietolie' waarop ze zei persoonlijk niet voor mij regelen, maar beloofde dat als ik eerst met haar goedkeuring die druppels eens zou uitproberen, bij goede resultaten beloofde zei mij dan dat ze iemand zou zoeken die mijn verzoek dus WEL kan voltooien en op zwart/wit kan krijgen!

ZO dit was een enorm verhaal, ik heb dit nog nooit zo lang en gedetaileerd aan iemand verteld (er is natuurlijk nog wel meer te vertellen, maar op het ogenblik denk ik voor de globale beeldvorming niet relevant) Mijn hulpvraag aan jullie, wie kan mij de beste kwaliteit en tevens niet de duurste olie adviseren? zelf verdunnen en doseren heeft m'n voorkeur, dus ik roep ff wat 5% puur en rest verdunt kant en klaar in een potje wil ik niet liever 100% puur, als dat uberhaupt kan en dan zelf verdunnen en starten met een superlage dosering) ik weet hier dus helemaal niks van en roep dit op basis van mijn eigen aannames, vind het best om gecorrigeerd te worden etc. alvast bedankt voor alle advies en hulp!

[ Bericht 1% gewijzigd door LPFAN op 27-07-2017 21:32:24 (hopelijk een beetje leesbaar gemaakt.) ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:38:21 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172715949
Jeetje, wat een onleesbaar verhaal met een hoop overbodige informatie, om uit te komen bij de vraag: waar koop ik goede CBD-olie?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:40:08 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172715988
LIF / CBD Olie

Zie post #17 van FANN en volg dat linkje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172717799
quote:
18s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Jeetje, wat een onleesbaar verhaal met een hoop overbodige informatie, om uit te komen bij de vraag: waar koop ik goede CBD-olie?
ik moest t eerst van mij afschrijven, dat is al zeer pijnlijk fysiek, zal tzt mijn best doen om de indeling etc. later nog te perfectioneren... maargoed ik had al in de disclaimer gezet dat t lastig zou zijn om te lezen :( bovenop het feit dat ik liever te veel dan te weinig info meld en mensen zou beter gericht advies kunnen geven en nee het was me niet enkel te doen om de relatief simpele eindvraag :) wellicht herkent iemand deze vreemde gang van zaken en weet hoe ik geld terug kan vorderen of welke stappen ik moet doorlopen thnx ;)
pi_172717809
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:40 schreef Lienekien het volgende:
LIF / CBD Olie

Zie post #17 van FANN en volg dat linkje.
dankje ga ik meteen lezen ^O^

edit:
gelijk deze maar even bestelt om het eens uit te proberen!

http://dutchnaturalhealin(...)l-Tester-p86c70.html

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 19:51:52 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:32:56 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172723107
Je verhaal even wat duidelijk gemaakt met alinea's. Was niet door te komen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 27 juli 2017 @ 23:19:59 #10
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172726854
Dit is mijn eerste week in dik 3 jaar dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde. *O* Volgende week ook niet.

Ik heb over 2 weken weer poli afspraak, en dan begin September weer, en als de nier het dan nog doet zoals nu ga ik definitief van de wachtlijst af.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172729087
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:07 schreef g60forced het volgende:

[..]

ik moest t eerst van mij afschrijven, dat is al zeer pijnlijk fysiek, zal tzt mijn best doen om de indeling etc. later nog te perfectioneren... maargoed ik had al in de disclaimer gezet dat t lastig zou zijn om te lezen :( bovenop het feit dat ik liever te veel dan te weinig info meld en mensen zou beter gericht advies kunnen geven en nee het was me niet enkel te doen om de relatief simpele eindvraag :) wellicht herkent iemand deze vreemde gang van zaken en weet hoe ik geld terug kan vorderen of welke stappen ik moet doorlopen thnx ;)
Ik heb geprobeerd verder te lezen dan lage rugklachten.
Is me niet gelukt :P

Misschien is het Spine & Joint Centre iets voor jou?
Heb daar zelf ruim 2 jaar gerevalideerd :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_172730055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:32 schreef LPFAN het volgende:
Je verhaal even wat duidelijk gemaakt met alinea's. Was niet door te komen.
_O_ *;
pi_172732137
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:19 schreef LPFAN het volgende:
Dit is mijn eerste week in dik 3 jaar dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde. *O* Volgende week ook niet.

Ik heb over 2 weken weer poli afspraak, en dan begin September weer, en als de nier het dan nog doet zoals nu ga ik definitief van de wachtlijst af.
Wat is dit toch een wonderlijk verhaal. Blijft bijzonder.
Fijn om te horen dat het goed gaat. ^O^
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:15:37 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172732207
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:19 schreef LPFAN het volgende:
Dit is mijn eerste week in dik 3 jaar dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde. *O* Volgende week ook niet.

Ik heb over 2 weken weer poli afspraak, en dan begin September weer, en als de nier het dan nog doet zoals nu ga ik definitief van de wachtlijst af.
Mooi hoor. En vind je je draai al een beetje, zo zonder de dialyseroutine?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:10:17 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172734480
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:12 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Wat is dit toch een wonderlijk verhaal. Blijft bijzonder.
Fijn om te horen dat het goed gaat. ^O^
Haha ja, dokters dachten er overna om een artikel over me te gaan schrijven _O- Maar ik ben niet de enige waar bij het gebeurt is, maar wel sowieso de enige in het noorden tot nu toe dus ik ben wel speciaal :P

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mooi hoor. En vind je je draai al een beetje, zo zonder de dialyseroutine?
Jah, mis het totaal niet. Heb het druk haha :P Doe veel vrijwilligerswerk en verder nog sporten en zwemmen of gewoon een stuk fietsen en winkelen zonder te kopen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172738487
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:07 schreef g60forced het volgende:

[..]

dankje ga ik meteen lezen ^O^

edit:
gelijk deze maar even bestelt om het eens uit te proberen!

http://dutchnaturalhealin(...)l-Tester-p86c70.html
Dat is dus geen wietolie.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:22:25 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172738548
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is dus geen wietolie.
CBD-olie.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:29:38 #18
3542 Gia
User under construction
pi_172738697
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:22 schreef Lienekien het volgende:
CBD-olie.
Wordt echt tijd dat mensen gewoon voor eigen gebruik een plantje mogen kweken. Leuk toch!

Ik ga aan de pijnpoli arts vragen of ik Methadon mag proberen. Schijnt te werken tegen neuropathie. En dus echt te werken. Het is een heel lage dosering en je mag er na 2 weken wennen, gewoon mee auto rijden. Dat mag ik met een benodigde hoeveelheid van minimaal 100 mg amitryptiline niet.

Moet begin augustus naar de pijnpoli. Als ik het mag gebruiken en het blijkt te werken, deel ik uiteraard wel hier.
pi_172781461
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is dus geen wietolie.
ja ik haal t daar elkaar maar ik zocht dus iets en ik haar THC en drugs in t algemeen...
dus met deze druppels zit ik safe en hoop ik enkel de medicinale werking te ervaren...
het is gisteren binnengekomen maar heb t nog nooit durven te gebruiken grrrr
t leek me verstandiger te proberen als t vrouwtje er ook bij is en niet op dr werk
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2017 @ 18:39:21 #20
137949 Disana
pi_172790089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:19 schreef LPFAN het volgende:
Dit is mijn eerste week in dik 3 jaar dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde. *O* Volgende week ook niet.

Ik heb over 2 weken weer poli afspraak, en dan begin September weer, en als de nier het dan nog doet zoals nu ga ik definitief van de wachtlijst af.
Geweldig.
pi_172793901
Ik heb vandaag voor het eerst in zes jaar in een "zwembad" gezeten/gezwommen. Heb eerst een kwartier aan de kant gestaan omdat ik niet durfde ( :') ) aangezien de wond al die tijd al/nog open ligt en i.v.m. angst voor infecties etc.
Maar dit was in een badhuis in Boedapest. Zo'n medicinaal thermabad. Dus dat leek me een relatief goed idee. Maar he, dat gaan we zien, als ik geen rare shit krijg is het goed gegaan. De wond jeukt wel ineens sinds vanmiddag :X
  roze zondag 30 juli 2017 @ 21:22:46 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172794011
Ben je hier ook welkom als je acne inversa hebt? Weet niet echt een ander topic hier op FOK! te vinden. Heb het al 13 jaar ofzo. Ik vind het zo lullig klinken vergeleken met de dingen in de OP maar helaas kan dit ook heel erg vervelend zijn. :'(
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 30 juli 2017 @ 21:31:41 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172794266
Ik schaam me er echt kapot voor. Dat ik dit open op FOK! knal is voor mij best een grote stap. :@
Your beauty never ever scared me.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:32:52 #24
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172794300
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Ben je hier ook welkom als je acne inversa hebt? Weet niet echt een ander topic hier op FOK! te vinden. Heb het al 13 jaar ofzo. Ik vind het zo lullig klinken vergeleken met de dingen in de OP maar helaas kan dit ook heel erg vervelend zijn. :'(
Tuurlijk! Iedereen is hier welkom ;)

quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in zes jaar in een "zwembad" gezeten/gezwommen. Heb eerst een kwartier aan de kant gestaan omdat ik niet durfde ( :') ) aangezien de wond al die tijd al/nog open ligt en i.v.m. angst voor infecties etc.
Maar dit was in een badhuis in Boedapest. Zo'n medicinaal thermabad. Dus dat leek me een relatief goed idee. Maar he, dat gaan we zien, als ik geen rare shit krijg is het goed gegaan. De wond jeukt wel ineens sinds vanmiddag :X
Lijkt me idd erg spannend. Hopelijk is de jeuk gauw over.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172794324
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in zes jaar in een "zwembad" gezeten/gezwommen. Heb eerst een kwartier aan de kant gestaan omdat ik niet durfde ( :') ) aangezien de wond al die tijd al/nog open ligt en i.v.m. angst voor infecties etc.
Maar dit was in een badhuis in Boedapest. Zo'n medicinaal thermabad. Dus dat leek me een relatief goed idee. Maar he, dat gaan we zien, als ik geen rare shit krijg is het goed gegaan. De wond jeukt wel ineens sinds vanmiddag :X
als een wond geneest gaat het ook jeuken dus misschien is het positief
pi_172794349
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Tuurlijk! Iedereen is hier welkom ;)

[..]

Lijkt me idd erg spannend. Hopelijk is de jeuk gauw over.
Ja idd.
pi_172794369
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

als een wond geneest gaat het ook jeuken dus misschien is het positief
Dacht ik ook aan idd. Had de samenstelling van het bad bekeken en ook veel natrium wat vgm wel goed zou moeten zijn. Maar toch ietwat engig. Niet normaal mja
  roze zondag 30 juli 2017 @ 21:39:46 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172794512
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Tuurlijk! Iedereen is hier welkom ;)
Mooi :). Wat geschiedenis:

Ik heb het al sinds ik 13 of 14 ben. Toen was het allemaal veel minder erg maar in de loop van de jaren is het erger geworden en heb ik standaard wel één of meerdere ontstekingen en inmiddels ook de nodige littekens. Ik ben vorig jaar pas naar een dermatoloog gegaan omdat ik mij heel erg schaam. Ik slik op dit moment voor de 2de keer antibiotica, dat leek eerst wel te werken maar momenteel heb ik het gevoel dat het niks meer doet.

Ik heb momenteel ook een best wel grote bult in mijn lies. Gelukkig moet ik morgen toch naar de dermatoloog voor een hechting verwijderen, hopelijk kan ze hier ook wat druk vanaf halen. Anders kan het pas eind augustus want dan heb ik een vervolgafspraak. Anyway omdat ik dus denk dat dit niet meer helpt en ik er echt last van heb met zitten, fietsen en mijn zelfvertrouwen ga ik een doorverwijzing vragen naar Groningen want daar kunnen ze er meer mee.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:41:56 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172794598
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:39 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Mooi :). Wat geschiedenis:

Ik heb het al sinds ik 13 of 14 ben. Toen was het allemaal veel minder erg maar in de loop van de jaren is het erger geworden en heb ik standaard wel één of meerdere ontstekingen en inmiddels ook de nodige littekens. Ik ben vorig jaar pas naar een dermatoloog gegaan omdat ik mij heel erg schaam. Ik slik op dit moment voor de 2de keer antibiotica, dat leek eerst wel te werken maar momenteel heb ik het gevoel dat het niks meer doet.

Ik heb momenteel ook een best wel grote bult in mijn lies. Gelukkig moet ik morgen toch naar de dermatoloog voor een hechting verwijderen, hopelijk kan ze hier ook wat druk vanaf halen. Anders kan het pas eind augustus want dan heb ik een vervolgafspraak. Anyway omdat ik dus denk dat dit niet meer helpt en ik er echt last van heb met zitten, fietsen en mijn zelfvertrouwen ga ik een doorverwijzing vragen naar Groningen want daar kunnen ze er meer mee.
De huisarts kan die bult ook verwijderen. Tenminste ik had een paar maand geleden ook in mijn lies een grote talgbult zitten, kon ook niet meer zitten en dergelijke en de huisarts heeft hem toen open gesneden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze zondag 30 juli 2017 @ 21:43:28 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172794626
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

De huisarts kan die bult ook verwijderen. Tenminste ik had een paar maand geleden ook in mijn lies een grote talgbult zitten, kon ook niet meer zitten en dergelijke en de huisarts heeft hem toen open gesneden.
Ja klopt, heeft huisarts ook al keer gedaan voor mij. MAAR die van mij heeft amper tijd en ik moet toch morgen naar mijn dermatoloog. :) Misschien heeft ze wel 5 minuutjes extra tijd.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:44:09 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172794641
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:43 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja klopt, heeft huisarts ook al keer gedaan voor mij. MAAR die van mij heeft amper tijd en ik moet toch morgen naar mijn dermatoloog. :) Misschien heeft ze wel 5 minuutjes extra tijd.
Hoop het voor je ja, voelt absoluut niet fijn :X
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze zondag 30 juli 2017 @ 21:44:36 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172794651
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop het voor je ja, voelt absoluut niet fijn :X
Ik weet het. Vorige keer was ergens bij mijn kruis.. dat was echt fucked want moest ook nog naar huis fietsen daarna hahahaha. :D :'( :'(
Your beauty never ever scared me.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:46:46 #33
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172794706
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:44 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik weet het. Vorige keer was ergens bij mijn kruis.. dat was echt fucked want moest ook nog naar huis fietsen daarna hahahaha. :D :'( :'(
Hahaha das rot ja. Ik moest toen ook fietsen, maar de verdoving werkte toen nog goed dus voelde er niks van haha :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze zondag 30 juli 2017 @ 21:47:02 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172794715
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:46 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahaha das rot ja. Ik moest toen ook fietsen, maar de verdoving werkte toen nog goed dus voelde er niks van haha :P
Ik had geen verdoving.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:47:24 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172794726
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:47 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik had geen verdoving.
Auw :X
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze zondag 30 juli 2017 @ 21:48:36 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172794762
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Auw :X
Opensnijden en leegmaken toch.

Ja doet pijn. ;(
Your beauty never ever scared me.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:50:08 #37
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172794796
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:48 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Opensnijden en leegmaken toch.

Ja doet pijn. ;(
Jah, huisarts vroeg aan mij of ik verdoving wou, Heb mooi ja gezegd omdat het al zo'n zeer deed :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze zondag 30 juli 2017 @ 21:54:44 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172794929
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, huisarts vroeg aan mij of ik verdoving wou, Heb mooi ja gezegd omdat het al zo'n zeer deed :P
Denk dat dermatoloog dat wel doet eerlijk gezegd. Of niet. Ach eerst eens kijken morgen of ze er tijd voor heeft.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:55:44 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172794960
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:54 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Denk dat dermatoloog dat wel doet eerlijk gezegd. Of niet. Ach eerst eens kijken morgen of ze er tijd voor heeft.
Ja idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2017 @ 13:08:49 #40
137949 Disana
pi_172805301
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in zes jaar in een "zwembad" gezeten/gezwommen. Heb eerst een kwartier aan de kant gestaan omdat ik niet durfde ( :') ) aangezien de wond al die tijd al/nog open ligt en i.v.m. angst voor infecties etc.
Maar dit was in een badhuis in Boedapest. Zo'n medicinaal thermabad. Dus dat leek me een relatief goed idee. Maar he, dat gaan we zien, als ik geen rare shit krijg is het goed gegaan. De wond jeukt wel ineens sinds vanmiddag :X
Wat dapper van je, mijn complimenten. Ga je het nu vaker doen?
  roze maandag 31 juli 2017 @ 17:39:57 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172810701
Helaas helaas dermatoloog had geen tijd (ik kreeg een assistente om de hechting eruit te halen). Wel een zalf op recept meegekregen. Mag dus naast antibiotica de komende week ook 3x per dag zalf opsmeren.
Your beauty never ever scared me.
pi_172810706
wilde even melden dat ik nu dus vandaag de 2e dag op 0,2mg (van het pompje op t flesje van CBD+ olie 10% (= 40% werking) zit en helaas niks merk :( dit was mijn grote hoop!! wellicht dat t de komende dagen nog wat opleverd en anders doe ik desnoods 2x pompen 0.4mg ofzo
  maandag 31 juli 2017 @ 18:22:11 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172811704
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:40 schreef g60forced het volgende:
wilde even melden dat ik nu dus vandaag de 2e dag op 0,2mg (van het pompje op t flesje van CBD+ olie 10% (= 40% werking) zit en helaas niks merk :( dit was mijn grote hoop!! wellicht dat t de komende dagen nog wat opleverd en anders doe ik desnoods 2x pompen 0.4mg ofzo
Je moet het ook tijd geven om te gaan werken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 31 juli 2017 @ 18:22:27 #44
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172811715
quote:
13s.gif Op maandag 31 juli 2017 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Helaas helaas dermatoloog had geen tijd (ik kreeg een assistente om de hechting eruit te halen). Wel een zalf op recept meegekregen. Mag dus naast antibiotica de komende week ook 3x per dag zalf opsmeren.
Ah das balen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze maandag 31 juli 2017 @ 18:32:55 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172811922
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ah das balen.
Ben wel benieuwd wat ze 21 augustus gaat zeggen.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:12:51 #46
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172823169
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 18:32 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat ze 21 augustus gaat zeggen.
Ja idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:04:31 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172829668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd!
Voel me nog steeds wel beetje een zeikerd hoor. :') Als ik mijzelf vergelijk met anderen in dit topic.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:30:27 #48
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172834130
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:04 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Voel me nog steeds wel beetje een zeikerd hoor. :') Als ik mijzelf vergelijk met anderen in dit topic.
Welnee ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172834213
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat dapper van je, mijn complimenten. Ga je het nu vaker doen?
Dank je.
Nee denk het niet, sowieso normale zwembaden ga ik echt niet riskeren want dat gaat sowieso fout.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:38:35 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172834274
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dank je.
Nee denk het niet, sowieso normale zwembaden ga ik echt niet riskeren want dat gaat sowieso fout.
Is de jeuk wel weg?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:41:32 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172834340
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:04 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Voel me nog steeds wel beetje een zeikerd hoor. :') Als ik mijzelf vergelijk met anderen in dit topic.
Je klinkt niet als een zeikerd. :)

Dit is een reeks om te kunnen ventileren over chronische kwalen en ziektes. Iedereen heeft weer wat anders, maar iedereen mag ventileren.
The love you take is equal to the love you make.
  roze dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:44:17 #52
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172834391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:30 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Welnee ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je klinkt niet als een zeikerd. :)

Dit is een reeks om te kunnen ventileren over chronische kwalen en ziektes. Iedereen heeft weer wat anders, maar iedereen mag ventileren.
Oké :@ Ik vind het wel fijn dat ik het ergens kwijt kan. En voor mijzelf mss ook handig als ik iets na wil checken.
Your beauty never ever scared me.
pi_172834399
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is de jeuk wel weg?
Gelukkig wel :Y heb het uiteraard ook meerdere malen goed gespoeld naderhand, tot nu toe *afkloppen* niets aan de hand. Maar goed, het was ook een medicinaal bad dus het zou juist 'goed' moeten zijn, maar ben ook gewoon angstig door alles.
pi_172834411
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je klinkt niet als een zeikerd. :)

Dit is een reeks om te kunnen ventileren over chronische kwalen en ziektes. Iedereen heeft weer wat anders, maar iedereen mag ventileren.
En verder helemaal eens met deze post. :)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:45:21 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172834418
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gelukkig wel :Y heb het uiteraard ook meerdere malen goed gespoeld naderhand, tot nu toe *afkloppen* niets aan de hand. Maar goed, het was ook een medicinaal bad dus het zou juist 'goed' moeten zijn, maar ben ook gewoon angstig door alles.
Ja, logisch.

Ben je daar met vakantie?
The love you take is equal to the love you make.
  roze dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:46:54 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172834451
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gelukkig wel :Y heb het uiteraard ook meerdere malen goed gespoeld naderhand, tot nu toe *afkloppen* niets aan de hand. Maar goed, het was ook een medicinaal bad dus het zou juist 'goed' moeten zijn, maar ben ook gewoon angstig door alles.
Medicinaal bad klinkt wel goed.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:16:13 #57
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172834919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gelukkig wel :Y heb het uiteraard ook meerdere malen goed gespoeld naderhand, tot nu toe *afkloppen* niets aan de hand. Maar goed, het was ook een medicinaal bad dus het zou juist 'goed' moeten zijn, maar ben ook gewoon angstig door alles.
Logisch!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:51:52 #58
137949 Disana
pi_172835697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dank je.
Nee denk het niet, sowieso normale zwembaden ga ik echt niet riskeren want dat gaat sowieso fout.
Nee dat begrijp ik. En ik neem aan dat je niet steeds in de buurt bent van een medicinaal thermabad.
pi_172836718
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, logisch.

Ben je daar met vakantie?
Was ja, ik was met de trein van Tilburg naar Salzburg gegaan, dag gebleven, toen naar Ljubljana, Zagreb en Boedapest. Inmiddels weer aan 't werk :Y
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 17:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Medicinaal bad klinkt wel goed.
Zou het moeten zijn ja. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee dat begrijp ik. En ik neem aan dat je niet steeds in de buurt bent van een medicinaal thermabad.
Helaas niet, het was wel zo ontzettend fijn. Ik kreeg gewoon kippenvel van het gevoel dat ik in een soortement zwembad zat. Zoiets 'doodnormaals' dat me echt kippenvel gaf omdat het zo lang geleden was en ondenkbaar is voor mij.
  † In Memoriam † dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:41:58 #60
137949 Disana
pi_172836930
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Was ja, ik was met de trein van Tilburg naar Salzburg gegaan, dag gebleven, toen naar Ljubljana, Zagreb en Boedapest. Inmiddels weer aan 't werk :Y

[..]

Zou het moeten zijn ja. :P

[..]

Helaas niet, het was wel zo ontzettend fijn. Ik kreeg gewoon kippenvel van het gevoel dat ik in een soortement zwembad zat. Zoiets 'doodnormaals' dat me echt kippenvel gaf omdat het zo lang geleden was en ondenkbaar is voor mij.
Ik kan het me voorstellen, je hebt dit waarschijnlijk ook al jarenlang niet meer gedaan. Misschien moet je eens vaker zo'n reisje ondernemen.
pi_172837222
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 19:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan het me voorstellen, je hebt dit waarschijnlijk ook al jarenlang niet meer gedaan. Misschien moet je eens vaker zo'n reisje ondernemen.
Zes jaar niet meer inderdaad, meer dan een kwart van m'n leven dus :P
Ja lijkt me leuk om te doen, alleen financieel niet bepaald haalbaar, maar wie weet ooit :)
pi_172837393
Juist.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:09:20 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172838904
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
Juist.
?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172839042
Ja, dat mensen niet meer op vakantie konden gaan. Of naar een spa, waar ze baat bij hebben.Ik vind dat moeilijk te begrijpen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:16:45 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172839125
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat mensen niet meer op vakantie konden gaan. Of naar een spa, waar ze baat bij hebben.Ik vind dat moeilijk te begrijpen.
Moeilijk te begrijpen dat iemand daar het geld niet voor heeft?
The love you take is equal to the love you make.
pi_172839158
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moeilijk te begrijpen dat iemand daar het geld niet voor heeft?
Ja zeker.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:31:21 #67
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172839610
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja zeker.
Je hebt geluk dat jij geld hebt om die dingen te doen, maar wij hebben dat niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172839619
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja zeker.
Wat begrijp je er niet aan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_172839682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je hebt geluk dat jij geld hebt om die dingen te doen, maar wij hebben dat niet.
Ehm nee. Ik heb dat geld ook niet. Daarom zeg ik het.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:34:55 #70
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172839733
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:33 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ehm nee. Ik heb dat geld ook niet. Daarom zeg ik het.
Knap dat jij dan op vakantie enzo kunt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172839768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:33 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ehm nee. Ik heb dat geld ook niet. Daarom zeg ik het.
Ik heb het verkeerd gezegd. Ik begrijp het als mensen geen geld hebben om op vakantie te gaan.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_172885859
Ik heb de laatste paar dagen erg veel pijn in de avond. Alleen in de avond.
Ik hoopte dat het kwam omdat ik de paracetamol heb afgebouwd maar nu hoorde ik net van moeders dat een spiegel niet kan bestaan als je elke avond 2 neemt.
Mijn grootste angst is dat de breuk instabiel is geworden.
Ik kijk het nog ff aan, maar bij een onstabiele breuk hoor je toch ook dagelijks pijn te hebben? En niet alleen s'avonds?

Gelukkig heb ik mijn ziekenhuisbed nog staan. Die komt nu wel van pas.
Twiddel
  donderdag 3 augustus 2017 @ 20:10:43 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172885925
Zou het niet zo zijn dat je 's avonds pijn krijgt omdat je er dan al een dag op hebt zitten?

Ik heb geen ervaring met breuken. Maar als je twijfelt, bel dan morgen je huisarts.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172886418
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:10 schreef Lienekien het volgende:
Zou het niet zo zijn dat je 's avonds pijn krijgt omdat je er dan al een dag op hebt zitten?

Ik heb geen ervaring met breuken. Maar als je twijfelt, bel dan morgen je huisarts.
Dat zou best eens kunnen. Ik heb de afgelopen drie dagen ook tussendoor de dag geen rust genomen.
Ik ga eens wat vaker tussendoor rust nemen en mocht het maandag er nog zijn bel ik toch de huisarts.

Ik moet ook zeggen, net een uur gelegen en de pijn is dan ook bijna helemaal weg.
Ik loop nog te hard van stapel nu. :@
Twiddel
  donderdag 3 augustus 2017 @ 20:32:40 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172886528
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:28 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen. Ik heb de afgelopen drie dagen ook tussendoor de dag geen rust genomen.
Ik ga eens wat vaker tussendoor rust nemen en mocht het maandag er nog zijn bel ik toch de huisarts.

Ik moet ook zeggen, net een uur gelegen en de pijn is dan ook bijna helemaal weg.
Ik loop nog te hard van stapel nu. :@
Klinkt plausibel en dat lijkt me verstandig. ^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_172886619
Heel bizar.
Ik heb nu al drie volle dagen op rij lege verbandjes *afkloppen*
Maar dan ook echt compleet leeg, geen vlekje, niks.
Normaal gesproken zit er elke dag redelijk wat in.
Sinds ik in dat medicinale bad gezeten heb in Boedapest.

Heel vreemd, en het zal vast niet lang gaan duren voor het weer vol loopt, maar het is wel een beetje beangstigend, want voor je het weet is het nu allemaal aan het ophopen onder de huid of zo. Ik snap er helemaal niets van in elk geval.

Of dat bad is een soort medisch wonder, dan verhuis ik naar Boedapest.
pi_172886850
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:35 schreef Toto69 het volgende:
Heel bizar.
Ik heb nu al drie volle dagen op rij lege verbandjes *afkloppen*
Maar dan ook echt compleet leeg, geen vlekje, niks.
Normaal gesproken zit er elke dag redelijk wat in.
Sinds ik in dat medicinale bad gezeten heb in Boedapest.

Heel vreemd, en het zal vast niet lang gaan duren voor het weer vol loopt, maar het is wel een beetje beangstigend, want voor je het weet is het nu allemaal aan het ophopen onder de huid of zo. Ik snap er helemaal niets van in elk geval.

Of dat bad is een soort medisch wonder, dan verhuis ik naar Boedapest.
ik sponsor de reiskosten wel :*
pi_172886997
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik sponsor de reiskosten wel :*
:D :*
Maar zal helaas wel een beetje te optimistisch zijn :+
Maar goed, tot nu toe heeft het dan meer 'goed' dan kwaad gedaan.
  Moderator / Miss SHO donderdag 3 augustus 2017 @ 20:57:45 #79
22592 crew  Ole
pi_172887340
Ik duim voor Toto!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 3 augustus 2017 @ 21:02:04 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172887497
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:57 schreef Ole het volgende:
Ik duim voor Toto!
Idem!
The love you take is equal to the love you make.
pi_172887523
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D :*
Maar zal helaas wel een beetje te optimistisch zijn :+

nee wacht nou gewoon maar af :)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:50:41 #82
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172995193
Hoe is het nu Toto?

Ik moest vanmorgen bij de nefroloog zijn maar ik dacht donderdag pas, lekker handig :') Net ff gebeld en was gelukkig donderdag nog plek.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze maandag 21 augustus 2017 @ 13:47:52 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173299725
Krijg binnenkort een oproep om naar het ziekenhuis in Groningen te komen, ben benieuwd wat hun zeggen. Lijkt er wel op dat ze binnenkort moeten gaan snijden in mijn lies. Kutzooi.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:21:43 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173301539
quote:
2s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Krijg binnenkort een oproep om naar het ziekenhuis in Groningen te komen, ben benieuwd wat hun zeggen. Lijkt er wel op dat ze binnenkort moeten gaan snijden in mijn lies. Kutzooi.
UMCG of Martini?
The love you take is equal to the love you make.
  roze maandag 21 augustus 2017 @ 15:29:51 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173301651
quote:
15s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

UMCG of Martini?
Dat is een goede vraag haha. Denk UMCG, niet gevraagd eigenlijk. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_173302314
Deze week weer controle, volgende week uitslag.. :{
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:56:45 #87
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173305860
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag haha. Denk UMCG, niet gevraagd eigenlijk. :')
Zal vast het UMCG zijn idd ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 21 augustus 2017 @ 18:56:57 #88
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173305866
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Deze week weer controle, volgende week uitslag.. :{
Succes!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:13:05 #89
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_173306182
impetigo in de neus. het zit me echt niet mee.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 21 augustus 2017 @ 19:35:30 #90
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173306574
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:13 schreef sararaats het volgende:
impetigo in de neus. het zit me echt niet mee.
Maar het is gelukkig niet chronisch ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door LPFAN op 21-08-2017 23:38:17 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 21 augustus 2017 @ 22:53:20 #91
3542 Gia
User under construction
pi_173312716
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:39 schreef Amarantha het volgende:


Mooi :). Wat geschiedenis:

Ik heb het al sinds ik 13 of 14 ben. Toen was het allemaal veel minder erg maar in de loop van de jaren is het erger geworden en heb ik standaard wel één of meerdere ontstekingen en inmiddels ook de nodige littekens. Ik ben vorig jaar pas naar een dermatoloog gegaan omdat ik mij heel erg schaam. Ik slik op dit moment voor de 2de keer antibiotica, dat leek eerst wel te werken maar momenteel heb ik het gevoel dat het niks meer doet.

Ik heb momenteel ook een best wel grote bult in mijn lies. Gelukkig moet ik morgen toch naar de dermatoloog voor een hechting verwijderen, hopelijk kan ze hier ook wat druk vanaf halen. Anders kan het pas eind augustus want dan heb ik een vervolgafspraak. Anyway omdat ik dus denk dat dit niet meer helpt en ik er echt last van heb met zitten, fietsen en mijn zelfvertrouwen ga ik een doorverwijzing vragen naar Groningen want daar kunnen ze er meer mee.
Ik heb hier ook al jaren last van. Zeker wel 25 jaar. Ik heb een knip gehad bij de bevalling van mijn oudste en dat is, door slecht hechten, destijds al flink ontstoken geraakt.
Om een lang verhaal kort te maken: ik moest dus een kunsthartklep waarbij ontstekingen altijd gevaarlijk zijn. Bacteriën op de klep en zo. Dus ik moest hiervoor wederom naar de dermatoloog voor een zo goed mogelijke oplossing van die vermaledijde problemen.

Ik heb hiervoor al 25 jaar Clindamicine, een uitwendig antibioticum. Als ik jeuk krijg, weet ik dat het er weer aan zit te komen en dan gebruik ik die depper. Meestal krijg ik het eronder, maar soms slaat het naar binnen en krijg ik een perianaal abces.

Maar Clindamicine dus.
  roze woensdag 6 september 2017 @ 00:01:56 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173613126
Zoveel pijn, ik kan wel janken.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 6 september 2017 @ 00:03:12 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173613139
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:53 schreef Gia het volgende:
Ik heb hiervoor al 25 jaar Clindamicine, een uitwendig antibioticum. Als ik jeuk krijg, weet ik dat het er weer aan zit te komen en dan gebruik ik die depper. Meestal krijg ik het eronder, maar soms slaat het naar binnen en krijg ik een perianaal abces.

Maar Clindamicine dus.
Ik ben benieuwd wat ze in het UMCG gaan zeggen. Heb nog geen brief.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 6 september 2017 @ 16:12:19 #94
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173622341
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Zoveel pijn, ik kan wel janken.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze woensdag 6 september 2017 @ 16:31:27 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173622609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

:*
Thanks ;( Zitten is echt de hel op dit moment.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 6 september 2017 @ 16:52:42 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173623010
Bel er anders even achteraan.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  roze woensdag 6 september 2017 @ 18:10:31 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173624551
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Bel er anders even achteraan.

Sterkte.
Heeft weinig nut. 1 is al open gegaan net en de ander zakt al beetje weg. Kan dan toch pas na het weekend terecht en dan heeft het geen nut meer. Thanks trouwens. O+
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 6 september 2017 @ 18:11:10 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173624568
Ik moet op mijn verjaardag naar het ziekenhuis in Grunn (25 september). Eigenlijk 18 september maar dat komt niet zo goed uit.
Your beauty never ever scared me.
pi_173625001
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:10 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Heeft weinig nut. 1 is al open gegaan net en de ander zakt al beetje weg. Kan dan toch pas na het weekend terecht en dan heeft het geen nut meer. Thanks trouwens. O+
Ik heb even bij google gekeken maar wat een pijnlijke aandoening lijkt mij dit , gelukkig dat de 1 is open gegaan haalt de druk er natuurlijk vanaf
.
Sterkte
  woensdag 6 september 2017 @ 21:35:52 #100
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173629324
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet op mijn verjaardag naar het ziekenhuis in Grunn (25 september). Eigenlijk 18 september maar dat komt niet zo goed uit.
Pff dat duurt ook nog wel ff!

Ik mag morgen het UMCG weer met een bezoekje vereren, kijken of ik van de wachtlijst af ga.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 september 2017 @ 02:20:32 #101
3542 Gia
User under construction
pi_173632279
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:03 schreef Amarantha het volgende:

Ik ben benieuwd wat ze in het UMCG gaan zeggen. Heb nog geen brief.
Laat je het weten? Voor mij werkt het.
  donderdag 7 september 2017 @ 09:08:26 #102
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_173633744
¤219,- eigen risico.

Gesprekje van een kwartier bij reumatoloog dit voorjaar.

-O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 september 2017 @ 18:04:03 #103
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173642734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:08 schreef Verbal het volgende:
¤219,- eigen risico.

Gesprekje van een kwartier bij reumatoloog dit voorjaar.

-O-

V.
Damn :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 september 2017 @ 18:17:47 #104
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173642906
Ik ben weer goedgekeurd *O* waardes blijven super stabiel O+

Volgende maand krijg ik een nierpomp onderzoek. Is standaard een jaar na transplantatie. ( Ja volgende maand is het dus al een jaar geleden :o ) Om de extacte nierfunctie te bepalen, Ik krijg dan 6 uur lang vloeistof ingespoten die door de nier gaat en om de 2 uur moet ik uitplassen. Aan de hand daarvan kunnen ze kijken hoe snel de vloeistof door de nier gaat en daar dus de nierfunctie mee berekenen. Ben benieuwd. Zit dan dus 6 uur vast aan een machine. Het is dan dus eventjes alsof ik weer bij dialyse ben. :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_173642998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:17 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd *O* waardes blijven super stabiel O+


goed joh ^O^
  donderdag 7 september 2017 @ 18:25:53 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173643047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:17 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd *O* waardes blijven super stabiel O+

Volgende maand krijg ik een nierpomp onderzoek. Is standaard een jaar na transplantatie. ( Ja volgende maand is het dus al een jaar geleden :o ) Om de extacte nierfunctie te bepalen, Ik krijg dan 6 uur lang vloeistof ingespoten die door de nier gaat en om de 2 uur moet ik uitplassen. Aan de hand daarvan kunnen ze kijken hoe snel de vloeistof door de nier gaat en daar dus de nierfunctie mee berekenen. Ben benieuwd. Zit dan dus 6 uur vast aan een machine. Het is dan dus eventjes alsof ik weer bij dialyse ben. :')
Die nieuwe nier is dus toch nog goed gaan functioneren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 september 2017 @ 18:27:30 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173643071
Goed nieuws, LPFAN.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 september 2017 @ 18:27:54 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173643078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:08 schreef Verbal het volgende:
¤219,- eigen risico.

Gesprekje van een kwartier bij reumatoloog dit voorjaar.

-O-

V.
Ja joh, chronisch ziek. Wen er maar aan.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 7 september 2017 @ 19:22:20 #109
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173644062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

goed joh ^O^
Thanks!

quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:27 schreef Lienekien het volgende:
Goed nieuws, LPFAN.
Thanks!

quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die nieuwe nier is dus toch nog goed gaan functioneren?
Jah, of nah ja hij is zo goed gaan doen dat ik 3 maanden geleden kon gaan stoppen met dialyseren. Heb nu een nierfunctie van 39% procent. Wat nog niet heel veel is maar wel genoeg om gewoon mee te kunnen leven. Ben nu ook compleet van de wachtlijst af gehaald.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_173644422
Ben je inmiddels al gewend aan al die vrije tijd?
  donderdag 7 september 2017 @ 20:02:16 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173645078
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ben je inmiddels al gewend aan al die vrije tijd?
Ik heb haast geen vrije tijd meer _O-

Ben erg veel bezig met mijn vrijwilligersbaan, en ik ga er binnenkort een participatiebaan van maken als de gemeente akkoord gaat *O* Hou dan mijn bijstand maar krijg dan wel 100 euro extra in de maand er bij.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_173645117
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb haast geen vrije tijd meer _O-

Ben erg veel bezig met mijn vrijwilligersbaan, en ik ga er binnenkort een participatiebaan van maken als de gemeente akkoord gaat *O* Hou dan mijn bijstand maar krijg dan wel 100 euro extra in de maand er bij.
wat goed joh!
  donderdag 7 september 2017 @ 20:06:52 #113
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173645190
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat goed joh!
Jah, heb mijn leven gelijk ten volle terug gegrepen. Kan zomaar weer omslaan dus nu goed van genieten ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_173645319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, heb mijn leven gelijk ten volle terug gegrepen. Kan zomaar weer omslaan dus nu goed van genieten ;)
is het zittend werk? Je hebt voetprobleem toch.
  donderdag 7 september 2017 @ 20:16:39 #115
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173645380
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

is het zittend werk? Je hebt voetprobleem toch.
Ja klopt, Het is zo goed als zittend werk. Ik werk als kattenverzorgster en administratief medewerker bij een stichting die oude en zieke katten opvangt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_173645462
Oh, de hele dag vol met poezels O+
  donderdag 7 september 2017 @ 20:21:11 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173645480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:22 schreef LPFAN het volgende:

Jah, of nah ja hij is zo goed gaan doen dat ik 3 maanden geleden kon gaan stoppen met dialyseren. Heb nu een nierfunctie van 39% procent. Wat nog niet heel veel is maar wel genoeg om gewoon mee te kunnen leven. Ben nu ook compleet van de wachtlijst af gehaald.
Wat goed!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 september 2017 @ 20:27:15 #118
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173645588
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat goed!
Ja, ik ben een wonder _O- Ik ben de eerste in het noorden ( en er zijn heeel weinig bij wie het gebeurd) bij wie de nier na zo'n lange tijd nog wat gaat doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_173653808
Wauw! vanuit hier felicitaties met je niervorderingen!
Is het niet gevaarlijk met katten te werken? ivm je verlaagde afweer?
  vrijdag 8 september 2017 @ 11:24:26 #120
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_173655336
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks!

[..]

Thanks!

[..]

Jah, of nah ja hij is zo goed gaan doen dat ik 3 maanden geleden kon gaan stoppen met dialyseren. Heb nu een nierfunctie van 39% procent. Wat nog niet heel veel is maar wel genoeg om gewoon mee te kunnen leven. Ben nu ook compleet van de wachtlijst af gehaald.
Supernieuws! En nog veel succes mer de vrijwilligersbaan!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  roze vrijdag 8 september 2017 @ 13:03:53 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173656690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:17 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd *O* waardes blijven super stabiel O+
Super _O_
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:07:47 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173656747
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:03 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Super _O_
Jah! Nu de oproep voor de nierpomp nog even afwachten dan weet ik echt hoe mijn nierfunctie is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:11:12 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173656799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, ik ben een wonder _O- Ik ben de eerste in het noorden ( en er zijn heeel weinig bij wie het gebeurd) bij wie de nier na zo'n lange tijd nog wat gaat doen.
En die man die die andere nier gekregen had, was het bij hem nou ook zo laat aangeslagen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 8 september 2017 @ 13:28:47 #124
137949 Disana
pi_173657120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:17 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd *O* waardes blijven super stabiel O+

Volgende maand krijg ik een nierpomp onderzoek. Is standaard een jaar na transplantatie. ( Ja volgende maand is het dus al een jaar geleden :o ) Om de extacte nierfunctie te bepalen, Ik krijg dan 6 uur lang vloeistof ingespoten die door de nier gaat en om de 2 uur moet ik uitplassen. Aan de hand daarvan kunnen ze kijken hoe snel de vloeistof door de nier gaat en daar dus de nierfunctie mee berekenen. Ben benieuwd. Zit dan dus 6 uur vast aan een machine. Het is dan dus eventjes alsof ik weer bij dialyse ben. :')
Gefeliciteerd met je werkende nier. Niet te geloven dat het al een jaar geleden is dat je hem kreeg. Dat onderzoek is een kwestie van geduld, daar kom je wel doorheen.
  † In Memoriam † vrijdag 8 september 2017 @ 13:31:05 #125
137949 Disana
pi_173657154
Ik ben ondertussen wel gewend aan dialyse en zit in het traject voor transplantatie. Totnogtoe is alles goed, nu maar wachten op het gesprek met de transplantatiechirurg.

Ondertussen heb ik een speekselklierontsteking ontwikkeld die pijn en een verdikking veroorzaakt. Als de antibiotica niet aanslaan, en daar lijkt het op, dan gaan ze maandag met een dikke naald via mijn mond naar binnen om de klier leeg te zuigen. Ik zie daar enorm tegenop.
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:46:33 #126
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_173657441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jah, heb mijn leven gelijk ten volle terug gegrepen. Kan zomaar weer omslaan dus nu goed van genieten ;)
Super!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:10:31 #127
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173659077
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

En die man die die andere nier gekregen had, was het bij hem nou ook zo laat aangeslagen?
Geen idee, dat krijg ik niet te horen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je werkende nier. Niet te geloven dat het al een jaar geleden is dat je hem kreeg. Dat onderzoek is een kwestie van geduld, daar kom je wel doorheen.
Ja dat komt goed ;) ben wel gewend om aan een machine vast te liggen ;p

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef Disana het volgende:
Ik ben ondertussen wel gewend aan dialyse en zit in het traject voor transplantatie. Totnogtoe is alles goed, nu maar wachten op het gesprek met de transplantatiechirurg.

Ondertussen heb ik een speekselklierontsteking ontwikkeld die pijn en een verdikking veroorzaakt. Als de antibiotica niet aanslaan, en daar lijkt het op, dan gaan ze maandag met een dikke naald via mijn mond naar binnen om de klier leeg te zuigen. Ik zie daar enorm tegenop.
Spannend! Hopelijk mag je snel de lijst op. Succes ik hoop voor je dat dat niet nodig zal zijn!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:10:44 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173659083
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

Super!

V.
Thanks!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 8 september 2017 @ 15:12:48 #129
137949 Disana
pi_173659107
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja dat komt goed ;) ben wel gewend om aan een machine vast te liggen ;p

[..]

Misschien krijg je weer lekkere hapjes zoals bij dialyse. Dan heb je iets om naar uit te kijken.
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:19:22 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173659245
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Misschien krijg je weer lekkere hapjes zoals bij dialyse. Dan heb je iets om naar uit te kijken.
Haha denk het niet, volgens een folder online moet je zelf je eten meenemen :') Wel is er genoeg drinken, moet ook wel want ik moet dan om de 2 uur plassen. ( dat mag gelukkig wel gewoon op de wc, dus kan iig ff de benen strekken om de 2 uur :P)

Ik vermaak me wel dan, goed boek en tablet mee, beetje kletsen daar. Had met dialyse ook nooit moeite met de tijd. En ik ben wel heel nieuwschierig naar het resultaat dus dan heb ik het er wel voor over.

Hoe is het met je vocht en je bloeddruk trouwens?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 8 september 2017 @ 15:57:56 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173659939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef Disana het volgende:
Ik ben ondertussen wel gewend aan dialyse en zit in het traject voor transplantatie. Totnogtoe is alles goed, nu maar wachten op het gesprek met de transplantatiechirurg.

Ondertussen heb ik een speekselklierontsteking ontwikkeld die pijn en een verdikking veroorzaakt. Als de antibiotica niet aanslaan, en daar lijkt het op, dan gaan ze maandag met een dikke naald via mijn mond naar binnen om de klier leeg te zuigen. Ik zie daar enorm tegenop.
Pijnlijk! Ik snap dat je ertegen opziet. Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2017 @ 21:09:06 #132
137949 Disana
pi_173683234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha denk het niet, volgens een folder online moet je zelf je eten meenemen :') Wel is er genoeg drinken, moet ook wel want ik moet dan om de 2 uur plassen. ( dat mag gelukkig wel gewoon op de wc, dus kan iig ff de benen strekken om de 2 uur :P)

Ik vermaak me wel dan, goed boek en tablet mee, beetje kletsen daar. Had met dialyse ook nooit moeite met de tijd. En ik ben wel heel nieuwschierig naar het resultaat dus dan heb ik het er wel voor over.

Hoe is het met je vocht en je bloeddruk trouwens?
Met een beetje afleiding is die tijd snel voorbij ja. Maar je eigen eten meenemen? Wat primitief :D
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2017 @ 21:09:54 #133
137949 Disana
pi_173683252
Mijn vocht gaat goed, mijn bloeddruk is nog steeds erg laag. Ze weten niet hoe dat komt.
  zaterdag 9 september 2017 @ 22:15:50 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173684615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Met een beetje afleiding is die tijd snel voorbij ja. Maar je eigen eten meenemen? Wat primitief :D
Ja idd, maar goed misschien is het een oude folder, oproep maar ff afwachten :P

Fijn dat je vocht goed gaat, maar balen dat je bloeddruk zo laag blijft. Heb je er veel last van?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zondag 10 september 2017 @ 11:49:08 #135
137949 Disana
pi_173690414
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, maar goed misschien is het een oude folder, oproep maar ff afwachten :P

Fijn dat je vocht goed gaat, maar balen dat je bloeddruk zo laag blijft. Heb je er veel last van?
Ik hoop dat je een broodtrommeltje hebt :D

Nee, ik heb er geen last meer van. Snap het zelf ook niet.
pi_173933558
Hoi allen.

Daar ben ik weer na heel lange tijd. Ik wilde graag een update geven. Het gaat hartstikke goed met mij. Wat betreft de diabetes: ik zit inmiddels op hba1c 58 (dat was 78). ^O^

Ik heb sinds een tijdje een baan! *O* Heel leuk werk en hele leuke collega's. Echt zo superblij mee. :D Ik ben dus van de WIA af. ^O^ En heb buiten het werk om contact met een collega, dus dat is ook fijn. Er is heel veel humor op het werk, er wordt vaak gelachen en ik doe zelf ook mee met grapjes. (En daar wordt om gelachen. :P)

Qua relatie gaat het (nog steeds) goed. Qua vriendschappen ook. Er komt binnenkort een kleine bij dierbaren van ons, waar ik op mag gaan passen. Zo gaaf! :o *O*
pi_173934097
Allemaal positief nieuws! Fijn, Jaimy! En ontzettend knap dat je hba1c zo laag is!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 22 september 2017 @ 19:13:16 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173934489
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hoi allen.

Daar ben ik weer na heel lange tijd. Ik wilde graag een update geven. Het gaat hartstikke goed met mij. Wat betreft de diabetes: ik zit inmiddels op hba1c 58 (dat was 78). ^O^

Ik heb sinds een tijdje een baan! *O* Heel leuk werk en hele leuke collega's. Echt zo superblij mee. :D Ik ben dus van de WIA af. ^O^ En heb buiten het werk om contact met een collega, dus dat is ook fijn. Er is heel veel humor op het werk, er wordt vaak gelachen en ik doe zelf ook mee met grapjes. (En daar wordt om gelachen. :P)

Qua relatie gaat het (nog steeds) goed. Qua vriendschappen ook. Er komt binnenkort een kleine bij dierbaren van ons, waar ik op mag gaan passen. Zo gaaf! :o *O*
Fijn dat het zo goed gaat!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:27:43 #139
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_173935677
Iemand enig idee of bepaalde voedingssupplementen evt op recept kunnen worden gegeven?

Naast de fibromyalgie heb ik namelijk ook vorig jaar de diagnose osteopenie gekregen (voorstadium van osteoporose). Enige dat de reumatoloog wist te melden was: voldoende zuivel eten en drinken.

Nou ben ik zo'n knakker die zich inleest (en waar doktoren een hekel aan hebben), maar er zijn diverse onderzoeken die hebben aangetoond dat juist in landen waar men veel zuivelproducten nuttigt (met name melkproducten) veel osteoporose voorkomt. Door de zuivel verzuurt je lichaam en om dat te neutraliseren onttrekt je lichaam calcium uit je botten.

Maaaaar de gewone medische stand weet dat niet / wil het niet weten / is niet geïnteresseerd. Dus koop ik al een tijdje op eigen kosten magnesium (voor een betere calciumopname) en calcium. Dit nog los van de CBD-olie en PEA-capsules die ik al een tijd slik om niet hele bergen paracetamol en tramadol te hoeven slikken tegen de constante pijn.

Dat loopt nogal in de papieren (tegen de 100 euro per maand), dus ik zou het wel prettig vinden als ik de calcium en magnesium op recept zou kunnen krijgen. Uiteraard moet ik daarvoor naar de dokter, maar ik wilde hier even polsen of dat een heel gek idee van mij is?

Ik krijg ook vitamine D op recept overigens (wegens chronisch tekort).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:52:07 #140
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173936087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:27 schreef Verbal het volgende:
Iemand enig idee of bepaalde voedingssupplementen evt op recept kunnen worden gegeven?

Naast de fibromyalgie heb ik namelijk ook vorig jaar de diagnose osteopenie gekregen (voorstadium van osteoporose). Enige dat de reumatoloog wist te melden was: voldoende zuivel eten en drinken.

Nou ben ik zo'n knakker die zich inleest (en waar doktoren een hekel aan hebben), maar er zijn diverse onderzoeken die hebben aangetoond dat juist in landen waar men veel zuivelproducten nuttigt (met name melkproducten) veel osteoporose voorkomt. Door de zuivel verzuurt je lichaam en om dat te neutraliseren onttrekt je lichaam calcium uit je botten.

Maaaaar de gewone medische stand weet dat niet / wil het niet weten / is niet geïnteresseerd. Dus koop ik al een tijdje op eigen kosten magnesium (voor een betere calciumopname) en calcium. Dit nog los van de CBD-olie en PEA-capsules die ik al een tijd slik om niet hele bergen paracetamol en tramadol te hoeven slikken tegen de constante pijn.

Dat loopt nogal in de papieren (tegen de 100 euro per maand), dus ik zou het wel prettig vinden als ik de calcium en magnesium op recept zou kunnen krijgen. Uiteraard moet ik daarvoor naar de dokter, maar ik wilde hier even polsen of dat een heel gek idee van mij is?

Ik krijg ook vitamine D op recept overigens (wegens chronisch tekort).

V.
Dat is zeker op recept te krijgen. Even met je dokter dan gaan overleggen, want zijn veel soorten natuurlijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2017 @ 07:49:40 #141
137949 Disana
pi_173941424
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hoi allen.

Daar ben ik weer na heel lange tijd. Ik wilde graag een update geven. Het gaat hartstikke goed met mij. Wat betreft de diabetes: ik zit inmiddels op hba1c 58 (dat was 78). ^O^

Ik heb sinds een tijdje een baan! *O* Heel leuk werk en hele leuke collega's. Echt zo superblij mee. :D Ik ben dus van de WIA af. ^O^ En heb buiten het werk om contact met een collega, dus dat is ook fijn. Er is heel veel humor op het werk, er wordt vaak gelachen en ik doe zelf ook mee met grapjes. (En daar wordt om gelachen. :P)

Qua relatie gaat het (nog steeds) goed. Qua vriendschappen ook. Er komt binnenkort een kleine bij dierbaren van ons, waar ik op mag gaan passen. Zo gaaf! :o *O*
Dat klinkt allemaal heel positief, fijn voor je. Leuk dat je even van je laat horen.
  zondag 24 september 2017 @ 19:17:59 #142
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173972382
Ik ga morgen maar naar de huisarts.

Heb hele rare tintelende benen, doof gevoel en alsof ze elektrisch zijn.

Stom als ik ben natuurlijk gaan googlen :'). Heel snel vergeten die info en eerst maar de dokter afwachten.

Maar écht never a dull moment hier.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze zondag 24 september 2017 @ 19:19:08 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173972415
Morgen naar het UMCG, ben benieuwd wat ze daar zeggen :)
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 september 2017 @ 19:34:53 #144
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173972730
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Morgen naar het UMCG, ben benieuwd wat ze daar zeggen :)
Succes alvast! O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze zondag 24 september 2017 @ 19:35:42 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173972753
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 19:34 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Succes alvast! O+
Thanks :D Ik hoop op een "leuk" verjaardagscadeau (dus dat ze iets zeggen als 'hier kunnen we wel wat mee' of whatever).
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 september 2017 @ 19:38:27 #146
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173972827
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 19:35 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Thanks :D Ik hoop op een "leuk" verjaardagscadeau (dus dat ze iets zeggen als 'hier kunnen we wel wat mee' of whatever).
Precies, als ze weten hoe of wat kunnen ze er wat mee.

Ik ben zelf ook benieuwd morgen. :X
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze zondag 24 september 2017 @ 19:44:15 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173972990
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 19:38 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Precies, als ze weten hoe of wat kunnen ze er wat mee.

Ik ben zelf ook benieuwd morgen. :X
Ja snap ik. Ik heb zelf ook sinds dit jaar ineens last van mijn been/benen en ook meer pijn in mijn rug dan eerst en soms best wel veel last van mijn handen (ook nieuw sinds dit jaar). Dokter kon toen niks vinden, heeft het nu gegooid op hypermobiel. Ik heb ook snel spierpijn enz.

Een vriendin met fibromyalgia bleef gisteren maar roepen bij alle klachten die ik heb 'sowieso dat jij dat hebt!'. :')
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 september 2017 @ 19:45:41 #148
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173973042
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 19:44 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja snap ik. Ik heb zelf ook sinds dit jaar ineens last van mijn been/benen en ook meer pijn in mijn rug dan eerst en soms best wel veel last van mijn handen (ook nieuw sinds dit jaar). Dokter kon toen niks vinden, heeft het nu gegooid op hypermobiel. Ik heb ook snel spierpijn enz.

Een vriendin met fibromyalgia bleef gisteren maar roepen bij alle klachten die ik heb 'sowieso dat jij dat hebt!'. :')
Ik heb er eentje die alles B12 tekort vind, maar die kan nog wel eens gelijk hebben..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze zondag 24 september 2017 @ 19:46:05 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173973054
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 19:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik heb er eentje die alles B12 tekort vind, maar die kan nog wel eens gelijk hebben..
Ik ben op dat soort dingen allemaal al getest.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 september 2017 @ 20:53:42 #150
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173975077
Sterkte en succes morgen HJM en Amarantha! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 24 september 2017 @ 21:28:16 #151
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173976534
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 19:46 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ben op dat soort dingen allemaal al getest.
Ik 2015/16 met mijn ziekenhuisfeest, had toen alleen vitamine D tekort.
En toen hebben ze me écht getest van A(ids) tot Z(zwanger). Letterlijk.

Maargoed kan een hoop veranderen in anderhalf jaar tijd. We zien het wel.
En ja ik zit mezelf veels te druk te maken :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 25 september 2017 @ 08:19:52 #152
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173981940
Gebeld, moet toch écht langskomen en mag meteen om 09.30 zo.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 25 september 2017 @ 09:02:22 #153
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_173982262
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2017 19:44 schreef Amarantha het volgende:

Een vriendin met fibromyalgia bleef gisteren maar roepen bij alle klachten die ik heb 'sowieso dat jij dat hebt!'. :')
Als fibromyalgie-patiënt moet ik zeggen dat ik het herkenbare klachten vind.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 25 september 2017 @ 10:51:42 #154
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173983787
Mag naar de SEH met verwijsbrief voor neuroloog -O- never a dull fucking moment hier. :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 25 september 2017 @ 10:53:15 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173983806
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:51 schreef houdjemond het volgende:
Mag naar de SEH met verwijsbrief voor neuroloog -O- never a dull fucking moment hier. :(
Meh. Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 25 september 2017 @ 11:04:46 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173983929
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:51 schreef houdjemond het volgende:
Mag naar de SEH met verwijsbrief voor neuroloog -O- never a dull fucking moment hier. :(
Sterkte :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  roze maandag 25 september 2017 @ 11:07:44 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173983969
Sterkte ;(
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 september 2017 @ 11:16:35 #158
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_173984067
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:51 schreef houdjemond het volgende:
Mag naar de SEH met verwijsbrief voor neuroloog -O- never a dull fucking moment hier. :(
Sterkte.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 25 september 2017 @ 11:21:08 #159
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173984133
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 19:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik heb er eentje die alles B12 tekort vind, maar die kan nog wel eens gelijk hebben..
Lol ik zie nu hier dat je de B12 tip al had gekregen. Ik heb ook een tekort maar dat werd niet opgemerkt door mijn huisarts omdat ik niet onder de officiële ondergrens van 148 kwam met mijn 160 maar een hoop artsen zijn van mening dat die minstens op 300 ofzo moet liggen.
Als ik niet zelf naar mijn waardes had gevraagd had ik dit dus nooit geweten. :(
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 25 september 2017 @ 16:33:11 #160
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173989231
Na 3 miljoen hilarische testjes een ECG en prima bloedwaarden (ja, iets hoge ontstekingswaarde maar daar schrik ik niet meer van) mocht ik naar huis, wel uiteraard met een nieuwe brief, morgen een MRI van mijn rug.
Hebben we MRI deskundige hier? -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze maandag 25 september 2017 @ 16:50:18 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173989576
Nou ik moet afvallen en stoppen met roken. Jeej :')
Your beauty never ever scared me.
pi_173989652
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 16:33 schreef houdjemond het volgende:
Na 3 miljoen hilarische testjes een ECG en prima bloedwaarden (ja, iets hoge ontstekingswaarde maar daar schrik ik niet meer van) mocht ik naar huis, wel uiteraard met een nieuwe brief, morgen een MRI van mijn rug.
Hebben we MRI deskundige hier? -O-
ze vermoeden een hernia?
  maandag 25 september 2017 @ 17:14:15 #163
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173990013
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 16:54 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ze vermoeden een hernia?
Vermoedens zijn indd Hernia, zenuwbeknelling of een eventuele tumor/andere ellende die op mijn merg/zenuwen duwt.

Van dat laatste gaan we natuurlijk niet uit maar het kán.

Kan me wel druk maken maar krijg meteen de uitslag morgen.
Als ze niks op de MRI vinden krijg ik een hersenscan :{
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 25 september 2017 @ 17:14:54 #164
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173990028
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik moet afvallen en stoppen met roken. Jeej :')
Dat was de hele uitspraak? :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 25 september 2017 @ 17:22:43 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173990226
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik moet afvallen en stoppen met roken. Jeej :')
Dikke :')

quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Vermoedens zijn indd Hernia, zenuwbeknelling of een eventuele tumor/andere ellende die op mijn merg/zenuwen duwt.

Van dat laatste gaan we natuurlijk niet uit maar het kán.

Kan me wel druk maken maar krijg meteen de uitslag morgen.
Als ze niks op de MRI vinden krijg ik een hersenscan :{
Hopelijk komt er niks ernstigs uit! Veel sterkte morgen :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_173990232
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Vermoedens zijn indd Hernia, zenuwbeknelling of een eventuele tumor/andere ellende die op mijn merg/zenuwen duwt.

Van dat laatste gaan we natuurlijk niet uit maar het kán.

Kan me wel druk maken maar krijg meteen de uitslag morgen.
Als ze niks op de MRI vinden krijg ik een hersenscan :{
Heb je nog steeds last van de tintelingen?
Sisco Certified
pi_173990602
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 16:33 schreef houdjemond het volgende:
Na 3 miljoen hilarische testjes een ECG en prima bloedwaarden (ja, iets hoge ontstekingswaarde maar daar schrik ik niet meer van) mocht ik naar huis, wel uiteraard met een nieuwe brief, morgen een MRI van mijn rug.
Hebben we MRI deskundige hier? -O-
MRI (ervarings) deskundige meldt zich. Alvast succes en sterkte morgen!
  maandag 25 september 2017 @ 17:45:29 #168
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173990693
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 17:22 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Heb je nog steeds last van de tintelingen?
Yep -O- doet geen pijn verder maar het is echt vermoeiend qua zware benen en *piep*irritant.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 25 september 2017 @ 17:46:49 #169
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173990722
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

MRI (ervarings) deskundige meldt zich. Alvast succes en sterkte morgen!
Ik neig een tikje naar claustrofobie, met je rug lig je er helemaal in zeker?

Heb wel een MRI gehad maar toen stak mijn hoofd tenminste nog uit dus het lawaai en de hele riedel ken ik gelukkig al wel.

Beter houden ze alleen die contrastvloeistof bij zich :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze maandag 25 september 2017 @ 17:59:31 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173990921
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dat was de hele uitspraak? :')
Ja en weer een zalfje smeren maar ja dat is ook niet echt boeiend. :')
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 25 september 2017 @ 17:59:54 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173990927
Reageer thuis wel even op jouw dingen. Loop nu door Groningen nml.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 25 september 2017 @ 19:42:33 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173992765
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Vermoedens zijn indd Hernia, zenuwbeknelling of een eventuele tumor/andere ellende die op mijn merg/zenuwen duwt.

Van dat laatste gaan we natuurlijk niet uit maar het kán.

Kan me wel druk maken maar krijg meteen de uitslag morgen.
Als ze niks op de MRI vinden krijg ik een hersenscan :{
Ik duim voor je.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 25 september 2017 @ 19:43:23 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173992783
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:59 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja en weer een zalfje smeren maar ja dat is ook niet echt boeiend. :')
Nou, dat valt dan tegen. Komt er nog een vervolg?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 25 september 2017 @ 20:41:54 #174
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173994386
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 19:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik duim voor je.
Dankjewel :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze maandag 25 september 2017 @ 21:18:06 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173995336
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Vermoedens zijn indd Hernia, zenuwbeknelling of een eventuele tumor/andere ellende die op mijn merg/zenuwen duwt.

Van dat laatste gaan we natuurlijk niet uit maar het kán.

Kan me wel druk maken maar krijg meteen de uitslag morgen.
Als ze niks op de MRI vinden krijg ik een hersenscan :{
Ah klote zeg ;( Hopelijk weten ze snel meer!
Your beauty never ever scared me.
pi_173995503
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik neig een tikje naar claustrofobie, met je rug lig je er helemaal in zeker?

Heb wel een MRI gehad maar toen stak mijn hoofd tenminste nog uit dus het lawaai en de hele riedel ken ik gelukkig al wel.

Beter houden ze alleen die contrastvloeistof bij zich :')
Ik heb een MRI gehad van m'n hoofd, daar lag ik er ook helemaal in, ik verwacht dat je met een rug MRI er ook helemaal ingaat, al helemaal als ze ook een hersenscan gaan doen eventueel. Sterkte.
  roze maandag 25 september 2017 @ 21:29:48 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173995615
Ik ga me trouwens eerst wel richten op 1 van de 2 :') Dus dat zal eerst afvallen worden. En eerst maar minderen met roken, dat moet wel lukken. Verder best wel teleurgesteld over dit gesprek, heb ook even staan huilen na die tijd. Dat ik moet stoppen met roken zag ik wel aankomen maar dat ze er zo weinig mee kunnen viel me beetje tegen. ;(

Het lijkt er niet op dat ze wel meer kunnen als ik minder weeg en niet meer rook. Dit maakt het alleen wat erger maar voorkomen kan ik het toch niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door Ama op 25-09-2017 21:35:41 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_173995692
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga me trouwens eerst wel richten op 1 van de 2 :') Dus dat zal eerst afvallen worden.
hoeveel moet/wil je kwijt?
pi_173995699
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 17:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik neig een tikje naar claustrofobie, met je rug lig je er helemaal in zeker?

Heb wel een MRI gehad maar toen stak mijn hoofd tenminste nog uit dus het lawaai en de hele riedel ken ik gelukkig al wel.

Beter houden ze alleen die contrastvloeistof bij zich :')
Er zijn MRI's waar de iets meer gezette mens in past, wellicht geeft je dat iets meer ruimte.
  roze maandag 25 september 2017 @ 21:34:27 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173995746
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hoeveel moet/wil je kwijt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
pi_173995754
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:24 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Ik heb een MRI gehad van m'n hoofd, daar lag ik er ook helemaal in, ik verwacht dat je met een rug MRI er ook helemaal ingaat, al helemaal als ze ook een hersenscan gaan doen eventueel. Sterkte.
Ik wil niemand bang maken, maar met een rug MRI ga je er inderdaad helemaal in.
  maandag 25 september 2017 @ 21:36:14 #182
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173995798
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Er zijn MRI's waar de iets meer gezette mens in past, wellicht geeft je dat iets meer ruimte.
Zit al op een "spoedplek" dus denk niet dat ik eisen kan gaan stellen morgenochtend :D.

Las wel iets dat ze spiegeltjes hebben dat je alles kan overzien, scheelt al de helft.

Zit alweer helemaal te stressen en doemscenarios te bedenken -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173995889
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:36 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zit al op een "spoedplek" dus denk niet dat ik eisen kan gaan stellen morgenochtend :D.

Las wel iets dat ze spiegeltjes hebben dat je alles kan overzien, scheelt al de helft.

Zit alweer helemaal te stressen en doemscenarios te bedenken -O-
Ik weet niet of het ook zo met een rug MRI zo is, maar bij een hoofd MRI komt je hoofd ook in een soort ''kooi'' achtig ding, ik kan me best voorstellen dat je dat ook met je rug zult krijgen. Niet om je bang te maken, maar dan weet je dat :*
pi_173995911
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 21:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat stoppen met roken dan je niet meer opleveren, gezien negatieve effect op (wond)genezing en huid?
  roze maandag 25 september 2017 @ 21:42:08 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173995955
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

gaat stoppen met roken dan je niet meer opleveren, gezien negatieve effect op (wond)genezing en huid?
Heb je ook wel weer een goed punt. Ach ik ga hier de komende dagen sowieso even rustig over nadenken, vandaag geen zin in. :9 (Want jarig)
Your beauty never ever scared me.
pi_173996042
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 21:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Heb je ook wel weer een goed punt. Ach ik ga hier de komende dagen sowieso even rustig over nadenken, vandaag geen zin in. :9 (Want jarig)
https://stoptober.nl
Oh en feli natuurlijk
  maandag 25 september 2017 @ 21:49:32 #187
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_173996164
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:39 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het ook zo met een rug MRI zo is, maar bij een hoofd MRI komt je hoofd ook in een soort ''kooi'' achtig ding, ik kan me best voorstellen dat je dat ook met je rug zult krijgen. Niet om je bang te maken, maar dan weet je dat :*
Zodat je goed in de houding blijft liggen denk ik?

Kom er toch niet onderuit en als ik wel iets engs heb wil ik het liever weten dan stoïcijns doorhuppen alsof er niks aan de hand is.

Krijg je nogsteeds zo'n alarmbelletje/knopje in je hand?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_173996183
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zodat je goed in de houding blijft liggen denk ik?

Kom er toch niet onderuit en als ik wel iets engs heb wil ik het liever weten dan stoïcijns doorhuppen alsof er niks aan de hand is.

Krijg je nogsteeds zo'n alarmbelletje/knopje in je hand?
:Y Die krijg je nog
  maandag 25 september 2017 @ 21:57:18 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173996390
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2017 21:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Heb je ook wel weer een goed punt. Ach ik ga hier de komende dagen sowieso even rustig over nadenken, vandaag geen zin in. :9 (Want jarig)
Hoera! Hoera! *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_173996644
vandaag ook weer last hier, ontzettende hoofdpijn en merkte dat ik m'n ogen niet goed kon bewegen, en m'n vriend kon het ook zien.

Paar weken terug nar de neuroloog en oogarts geweest, oogarts vertelde me dat hij niks zag aan m'n ogen en dat wat ik heb gehad (verhoogde hersendruk) een eenmalig iets is waar je niet ''soms last van hebt''. Ik weet toch echt wel wat ik voel en zie }:|

Balen dat dat van mij zo'n onbekend iets is, waar zelfs artsen gewoon weinig over weten.
pi_173996727
Gefeliciteerd Amarantha! Lekker genieten van andere leuke dingen vandaag.

Pff, hier beetje in dilemma. Ik schrijf niet zo vaak mee, vergeleken met andere mensen heb ik het niet zo 'zwaar'. Maja, zit er toch mee.

Ik heb endometriose en het enige wat eigenlijk helpt is niet ongesteld worden. Maar ik kan niet tegen hormonen. Verschillende pillen gehad, prikpil, provera en nu de mirena. Mirena werkt niet genoeg, krijg nog steeds mijn cyclus en als bijwerking van de mirena cystes die zeer doen. Dokter heeft mij de mini pil gegeven om erbij te slikken. Precies 3 maanden genomen en toen van pure ellende gestopt.

Twee weken geleden echt menstruatie van hell gehad met pijnsteken, lopen kokhalzen van de pijn en helemaal kut en drama. M'n volgende menstruatie is in de tentamenweek. :') (Eerste jaar, ben door gezondheidsproblemen dit jaar pas aan hbo begonnen.)

En nu twijfel ik want met pil word ik een soort walking dead achtige frigide ork en zonder bloed ik leeg en zijn al m'n tentamens straks een herkansing en heb er oprecht even een potje over zitten janken en zo vaak doe ik dat niet.

Nou, lekkere zeurpost, sorry :9

Sterkte Emmy !
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:44:37 #192
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174018498
Lang verhaal kort; ben weer opgenomen in het ziekenhuis :'( .

MRI had uiteraard een afwijking.

2 mislukte ruggenpuncties gehad and now we wait.

Fuck het allemaal maar weer even uit de grond van mijn hart.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:55:05 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174018831
Klote, heel veel sterkte en hopelijk snel diagnostiek rond en duidelijkheid.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174019199
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef houdjemond het volgende:
Lang verhaal kort; ben weer opgenomen in het ziekenhuis :'( .

MRI had uiteraard een afwijking.

2 mislukte ruggenpuncties gehad and now we wait.

Fuck het allemaal maar weer even uit de grond van mijn hart.
meh. AMC weer?
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:07:04 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174019221
Oh bah. -O-
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:08:26 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174019312
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef houdjemond het volgende:
Lang verhaal kort; ben weer opgenomen in het ziekenhuis :'( .

MRI had uiteraard een afwijking.

2 mislukte ruggenpuncties gehad and now we wait.

Fuck het allemaal maar weer even uit de grond van mijn hart.
K*tzooi. Veel sterkte meis :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:13:10 #197
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174019615
Bedankt lieffies!

Serieus echt haat aan ruggenpuncties zeg, hele rug is beurs en gaar nu :(
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

meh. AMC weer?
Gooi Moord eeeh Ter Gooi Blaricum
:') .
Naast het Utopia-terrein voor het snufje extra ellende.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174019717
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Bedankt lieffies!

Serieus echt haat aan ruggenpuncties zeg, hele rug is beurs en gaar nu :(

[..]

Gooi Moord eeeh Ter Gooi Blaricum
:') .
Naast het Utopia-terrein voor het snufje extra ellende.
blaricum :o heeft de verpleging daar haute couture aan?
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:26:51 #199
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174020178
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

blaricum :o heeft de verpleging daar haute couture aan?
Uiteraard en ik krijg mijn thee in swarovski kristal *O*.

Nee hoor :D, woon op randje van het Gooi dus dit is globaal gezien het dichtste bij en omdat ik meteen na de MRI uitslag moest blijven zijn we maar hier gebleven.

Mijn vorige ziekenhuisfeest was in hetzelfde ziekenhuis alleen dan locatie Hilversum.

Lig trouwens op de neurologie afdeling dus er lopen hier aardig wat eeh.. mensen rond die een tikje in de war zijn, erg zielig maar stiekem moet ik af en toe er ook om lachen :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  roze dinsdag 26 september 2017 @ 22:27:55 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174020216
Klote zeg ;( Sterkte O+
Your beauty never ever scared me.
pi_174020251
Hoe kom ik nou aan AMC dan? Dacht dat ik je daar kaartje gestuurd had, zal wel confuuus zijn :+
  dinsdag 26 september 2017 @ 22:31:23 #202
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174020306
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hoe kom ik nou aan AMC dan? Dacht dat ik je daar kaartje gestuurd had, zal wel confuuus zijn :+
Mijn longitudinale pancreajujostomie was in AMC dus je hoeft je nog niet bij mij op de afdeling te melden, je hebt het helemaal juist :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174023241
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 22:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Uiteraard en ik krijg mijn thee in swarovski kristal *O*.

Nee hoor :D, woon op randje van het Gooi dus dit is globaal gezien het dichtste bij en omdat ik meteen na de MRI uitslag moest blijven zijn we maar hier gebleven.

Mijn vorige ziekenhuisfeest was in hetzelfde ziekenhuis alleen dan locatie Hilversum.

Lig trouwens op de neurologie afdeling dus er lopen hier aardig wat eeh.. mensen rond die een tikje in de war zijn, erg zielig maar stiekem moet ik af en toe er ook om lachen :@
Sterkte! Een rugpunctie durven ze bij mij toch niet, gelukkig en zelf wil ik dat ook niet..
  woensdag 27 september 2017 @ 08:33:45 #204
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174024803
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 01:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sterkte! Een rugpunctie durven ze bij mij toch niet, gelukkig en zelf wil ik dat ook niet..
Je mist er helemaal niks aan, geloof me.


Wat een *piep*nacht. Kon niet slapen, ook niet met pilletje. Hele rug is beurs en naar de klote en ze willen me straks weer in de MRI proppen.
Ze spuiten me maar plat dan ofzo want ik kan niks door die rug, laat staan dat keiharde horror-ding weer in.

En ik heb een of andere achterlijke mentale inzinking want het enige dat wél lukt is janken :')
Of ik ben gewoon doodmoe en stress.

Pfff. :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 27 september 2017 @ 08:35:26 #205
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174024817
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Je mist er helemaal niks aan, geloof me.

Wat een *piep*nacht. Kon niet slapen, ook niet met pilletje. Hele rug is beurs en naar de klote en ze willen me straks weer in de MRI proppen.
Ze spuiten me maar plat dan ofzo want ik kan niks door die rug, laat staan dat keiharde horror-ding weer in.

En ik heb een of andere achterlijke mentale inzinking want het enige dat wél lukt is janken :')
Of ik ben gewoon doodmoe en stress.

Pfff. :'(
Ik denk eerder van de stress en de moeheid idd. Sterkte vandaag :* *;
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 27 september 2017 @ 08:35:58 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174024824
Het is ook niet niks.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 27 september 2017 @ 11:08:28 #207
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174026864
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Je mist er helemaal niks aan, geloof me.


Wat een *piep*nacht. Kon niet slapen, ook niet met pilletje. Hele rug is beurs en naar de klote en ze willen me straks weer in de MRI proppen.
Ze spuiten me maar plat dan ofzo want ik kan niks door die rug, laat staan dat keiharde horror-ding weer in.

En ik heb een of andere achterlijke mentale inzinking want het enige dat wél lukt is janken :')
Of ik ben gewoon doodmoe en stress.

Pfff. :'(
Weten ze nu al exact wat het is ?
  woensdag 27 september 2017 @ 13:14:10 #208
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174029842
MRI 2 ging stukken beter dan de eerste, korter ook, over half uurtje daarvan de uitslag en alvast een stootkuur prednison.

@Robje nee helaas nog een hele lijst met opties over ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 27 september 2017 @ 15:01:55 #209
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174031935
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:14 schreef houdjemond het volgende:
MRI 2 ging stukken beter dan de eerste, korter ook, over half uurtje daarvan de uitslag en alvast een stootkuur prednison.

@Robje nee helaas nog een hele lijst met opties over ;(
Beterschap in ieder geval
  † In Memoriam † woensdag 27 september 2017 @ 17:04:33 #210
137949 Disana
pi_174034503
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 08:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Je mist er helemaal niks aan, geloof me.

Wat een *piep*nacht. Kon niet slapen, ook niet met pilletje. Hele rug is beurs en naar de klote en ze willen me straks weer in de MRI proppen.
Ze spuiten me maar plat dan ofzo want ik kan niks door die rug, laat staan dat keiharde horror-ding weer in.

En ik heb een of andere achterlijke mentale inzinking want het enige dat wél lukt is janken :')
Of ik ben gewoon doodmoe en stress.

Pfff. :'(
Heel veel sterkte. Wat een tegenvaller.
  woensdag 27 september 2017 @ 17:22:17 #211
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174034876
Als ik mijn eigen topic moet maken mogen jullie het ook zeggen hoor. Maar dit typt zo lekker van me af :@.

Er waren helaas ook plekjes te zien op de MRI van mijn hoofd..
Ze denken nu aan een infectie of autoimmuun ziekte, prednison starten we na het eten.

Morgen even een rustdag, dus geen onderzoeken, naalden of scans. *O*

Als alles een beetje normaal volgens plan verloopt en ik geen gekke dingen ga doen mag ik vrijdag misschien met ontslag, thuis kunnen we natuurlijk ook de uitslagen van die 34709244 kweekjes afwachten *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 27 september 2017 @ 18:02:59 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174035614
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 17:22 schreef houdjemond het volgende:
Als ik mijn eigen topic moet maken mogen jullie het ook zeggen hoor. Maar dit typt zo lekker van me af :@.

Er waren helaas ook plekjes te zien op de MRI van mijn hoofd..
Ze denken nu aan een infectie of autoimmuun ziekte, prednison starten we na het eten.

Morgen even een rustdag, dus geen onderzoeken, naalden of scans. *O*

Als alles een beetje normaal volgens plan verloopt en ik geen gekke dingen ga doen mag ik vrijdag misschien met ontslag, thuis kunnen we natuurlijk ook de uitslagen van die 34709244 kweekjes afwachten *O*
Nee joh, lekker blijven posten hier!

Ik hoop voor je dat het een infectie is en niet een autoimmuun ziekte! Lekker dat je morgen geen onderzoeken hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174045633
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:40 schreef McLaura het volgende:
Allemaal positief nieuws! Fijn, Jaimy! En ontzettend knap dat je hba1c zo laag is!
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Fijn dat het zo goed gaat!
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 07:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal heel positief, fijn voor je. Leuk dat je even van je laat horen.
Bedankt voor de reacties. Leuk! ^O^

Ben niet meer zo vaak hier, dus het duurde even. ;)
  donderdag 28 september 2017 @ 11:17:03 #214
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174049275
Zo suiker prikken, 2x prednison nog en morgen naar huis, daar mag ik 2 weken wachten op alle uitslagen van de testen en kweekjes en puncties ipv hier nog 2 weken liggen.
Is een mooi verjaardagscadeau dacht ik zo *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 september 2017 @ 11:32:53 #215
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174049605
Suiker van 16.2 :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174049762
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:32 schreef houdjemond het volgende:
Suiker van 16.2 :')
Wauw dat is wel hoog :o
Maar op zich zou niet apart zijn met jouw alvleeskliergebeuren dat je diabetes hebt natuurlijk. Maar zou wel echt kut zijn :o
Wel fijn dat je de uitslagen thuis mag afwachten. Sterkte lieverd :*
  donderdag 28 september 2017 @ 11:46:29 #217
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174049868
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:41 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Wauw dat is wel hoog :o
Maar op zich zou niet apart zijn met jouw alvleeskliergebeuren dat je diabetes hebt natuurlijk. Maar zou wel echt kut zijn :o
Wel fijn dat je de uitslagen thuis mag afwachten. Sterkte lieverd :*
Het is prolly tijdelijk door die stootkuur Prednison, is bekende bijwerking en écht tijdelijk.

Is niet leuk anders he, als ik eens een bijwerking NIET krijg :') .

Herkende mama haar symptomen al van dorst en hyper en veel plassen, dacht ja hoor, toch even vragen.. -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174049918
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Het is prolly tijdelijk door die stootkuur Prednison, is bekende bijwerking en écht tijdelijk.

Is niet leuk anders he, als ik eens een bijwerking NIET krijg :') .

Herkende mama haar symptomen al van dorst en hyper en veel plassen, dacht ja hoor, toch even vragen.. -O-
Oh nou dat zou dan wel fijn zijn als het idd maar tijdelijk is door die Prednison. Wel goed dat je het herkende en gevraagd hebt. Maar wel kut hoe het allemaal gaat, blijft je idd niks bespaard :(
  donderdag 28 september 2017 @ 12:17:44 #219
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174050415
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:48 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh nou dat zou dan wel fijn zijn als het idd maar tijdelijk is door die Prednison. Wel goed dat je het herkende en gevraagd hebt. Maar wel kut hoe het allemaal gaat, blijft je idd niks bespaard :(
"Never a dull moment" wordt echt mijn nieuwe tattoo heb ik besloten. :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 september 2017 @ 12:48:59 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174050941
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:17 schreef houdjemond het volgende:
Zo suiker prikken, 2x prednison nog en morgen naar huis, daar mag ik 2 weken wachten op alle uitslagen van de testen en kweekjes en puncties ipv hier nog 2 weken liggen.
Is een mooi verjaardagscadeau dacht ik zo *O*
Ah, je bent morgen jarig! *O*
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 28 september 2017 @ 13:36:01 #221
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174051814
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ah, je bent morgen jarig! *O*
Weet niet of t nu mag met die achterlijke suikerwaarde :') maar yes! *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 september 2017 @ 14:43:33 #222
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174052898
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 13:36 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Weet niet of t nu mag met die achterlijke suikerwaarde :') maar yes! *O*
Ja prednison is echt leuk. Niet dus :P

Hopelijk mag je morgen naar huis!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 28 september 2017 @ 17:21:12 #223
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174055675
Heb een semi definitieve uitslag. Over 2 weken hebben we alles binnen maar alles wijst vrij duidelijk in een richting.

:N
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 28 september 2017 @ 18:08:15 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174056523
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:21 schreef houdjemond het volgende:
Heb een semi definitieve uitslag. Over 2 weken hebben we alles binnen maar alles wijst vrij duidelijk in een richting.

:N
Sterkte!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 28-09-2017 19:33:41 ]
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 28 september 2017 @ 19:35:23 #225
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174058216
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:21 schreef houdjemond het volgende:
Heb een semi definitieve uitslag. Over 2 weken hebben we alles binnen maar alles wijst vrij duidelijk in een richting.

:N
Sterkte! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 september 2017 @ 07:49:05 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174066752
Gefeliciteerd, houdjemond, met je verjaardag. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_174066771
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:49 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, houdjemond, met je verjaardag. :*
dit! *O*
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:06:07 #228
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174069289
Dankjulliewel *O* O+ ! Mag rond één uur naar huis met een pretpakket diabetes, pammetjes, vitamine D etc etc. En over 2 weken de definitieve ellende hoewel het steeds zekerder wordt.
Maar dat zie we dan wel.

Mijn b12 was gelukkig dikke prima, mijn D alleen heel laag maar dat is een bekend probleem bij mij door mn lieve pancreasje.

Even wachten of ik de diabetes als verjaardagscadeautje mag houden of dat deze na het weekend weer netjes gecorrigeerd wordt door mijn lichaam.

Het is wat met mij he
:')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 29 september 2017 @ 11:19:27 #229
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174069472
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:06 schreef houdjemond het volgende:
Dankjulliewel *O* O+ ! Mag rond één uur naar huis met een pretpakket diabetes, pammetjes, vitamine D etc etc. En over 2 weken de definitieve ellende hoewel het steeds zekerder wordt.
Maar dat zie we dan wel.

Mijn b12 was gelukkig dikke prima, mijn D alleen heel laag maar dat is een bekend probleem bij mij door mn lieve pancreasje.

Even wachten of ik de diabetes als verjaardagscadeautje mag houden of dat deze na het weekend weer netjes gecorrigeerd wordt door mijn lichaam.

Het is wat met mij he
:')
Gefeliciteerd!

En fijn dat je naar huis mag! Ik hoop dat je suiker gauw weer normaal gaat doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:12:15 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174070611
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 11:06 schreef houdjemond het volgende:
Dankjulliewel *O* O+ ! Mag rond één uur naar huis met een pretpakket diabetes, pammetjes, vitamine D etc etc. En over 2 weken de definitieve ellende hoewel het steeds zekerder wordt.
Maar dat zie we dan wel.

Mijn b12 was gelukkig dikke prima, mijn D alleen heel laag maar dat is een bekend probleem bij mij door mn lieve pancreasje.

Even wachten of ik de diabetes als verjaardagscadeautje mag houden of dat deze na het weekend weer netjes gecorrigeerd wordt door mijn lichaam.

Het is wat met mij he
:')
Ja, je hebt er een dagtaak aan. :')
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:25:36 #231
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174145303
Ik zit inmiddels aan de ampullen vitamine D en we gaan tóch voor de zekerheid het uitgebreide b12 onderzoek doen, aankomende donderdag prikken, uitslag duurt maar een maand :D.

Verder natuurlijk nog de prijsuitreikin-- eeh diagnose-gesprek over 2 weken maar er viel her en der nog wat weg, dus ik heb met hele hoge waarschijnlijkheid Multiple Sclerose.

Klinkt raar maar ik ben er een stuk kalmer onder dan toen met mijn pancreas.
Tuurlijk is dubbel chronisch ziek op je net 28ste écht KUT, maar ik kan er niks aan doen of veranderen dus so be it.


Hoop dat het met jullie wel beter gaat als in huize HJM O+ :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:28:09 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174145382
Ik wist het al. Het blijft kut.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:29:37 #233
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174145420
quote:
15s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik wist het al. Het blijft kut.
Amen!

Oh ik vergat nog wat positiefs, mijn suiker trekt redelijk normaal bij, dagje zonder insuline en ik prik braaf tussen de 6 en de 8 *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:36:14 #234
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174145596
Gelukkig dat je suiker bij trekt maar wel ongelovelijk kut dat je nu ook nog MS er bij hebt gekregen. :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174145826
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:29 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Amen!

Oh ik vergat nog wat positiefs, mijn suiker trekt redelijk normaal bij, dagje zonder insuline en ik prik braaf tussen de 6 en de 8 *O*
Dat is fijn! *O* En ik wilde precies hetzelfde als Lienekien posten :*
  maandag 2 oktober 2017 @ 19:43:15 #236
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_174145879
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:25 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit inmiddels aan de ampullen vitamine D en we gaan tóch voor de zekerheid het uitgebreide b12 onderzoek doen, aankomende donderdag prikken, uitslag duurt maar een maand :D.

Verder natuurlijk nog de prijsuitreikin-- eeh diagnose-gesprek over 2 weken maar er viel her en der nog wat weg, dus ik heb met hele hoge waarschijnlijkheid Multiple Sclerose.

Klinkt raar maar ik ben er een stuk kalmer onder dan toen met mijn pancreas.
Tuurlijk is dubbel chronisch ziek op je net 28ste écht KUT, maar ik kan er niks aan doen of veranderen dus so be it.


Hoop dat het met jullie wel beter gaat als in huize HJM O+ :*
Volgens mij kun je nog gewoon 28 jaar extra leven zonder problemen die erg beperkend zullen zijn. Ik heb heel veel ervaringen gelezen over mensen met MS omdat ik dacht dat ik het ook zou kunnen hebben. Veel mensen zeggen dat ze niet noemenswaardig achteruit zijn gegaan.
Sisco Certified
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:08:18 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174146938
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:43 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Volgens mij kun je nog gewoon 28 jaar extra leven zonder problemen die erg beperkend zullen zijn. Ik heb heel veel ervaringen gelezen over mensen met MS omdat ik dacht dat ik het ook zou kunnen hebben. Veel mensen zeggen dat ze niet noemenswaardig achteruit zijn gegaan.
Dat is op voorhand niet te zeggen helaas.

Sterkte HJM :*
Rotdiagnose
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:12:31 #238
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174147120
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 19:43 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Volgens mij kun je nog gewoon 28 jaar extra leven zonder problemen die erg beperkend zullen zijn. Ik heb heel veel ervaringen gelezen over mensen met MS omdat ik dacht dat ik het ook zou kunnen hebben. Veel mensen zeggen dat ze niet noemenswaardig achteruit zijn gegaan.
Ik wil iets meer dan 28 jaar erbij als het mag :D, maar je hebt gelijk, het is allemaal niet meer zo "eng" als vroeger.

Ik weiger verder wel te googlen voorlopig naar ervaringen want het is voor iedereen een ander verloop..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:19:10 #239
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174147360
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is op voorhand niet te zeggen helaas.

Sterkte HJM :*
Rotdiagnose
Precies, is echt voor elk persoon verschillend incluis 3 miljoen vage klachten die je ook wel of niet hoeft te hebben met MS.
We gaan het meemaken, druk maken lost niks op.. :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174147438
Is het geen goed plan om de definitieve diagnose even af te wachten?
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:38:23 #241
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174148091
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Is het geen goed plan om de definitieve diagnose even af te wachten?
Gaat niks veranderen aan de klachten, alles is al doorgestreept behalve héél misschien Lyme wat dezelfde klachten geeft maar weer niet overeen komt met mijn punctie uitslagen en een deel van de MRI.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:46:00 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174148361
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik wil iets meer dan 28 jaar erbij als het mag :D, maar je hebt gelijk, het is allemaal niet meer zo "eng" als vroeger.

Ik weiger verder wel te googlen voorlopig naar ervaringen want het is voor iedereen een ander verloop..
Dat lijkt me een goeie.

Ik wilde reageren op FoolWM, maar dat doe ik dan dus maar beter niet. :*
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:51:52 #243
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174148572
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goeie.

Ik wilde reageren op FoolWM, maar dat doe ik dan dus maar beter niet. :*
Neuh, het is écht zo verschillend en ik lees standaard het verkeerde stukje dus ik begin er niet aan :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:02:06 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174148955
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Neuh, het is écht zo verschillend en ik lees standaard het verkeerde stukje dus ik begin er niet aan :D
Het is 'straks' nog vroeg genoeg om te kijken aan welke informatie je behoefte hebt en eventueel lotgenotencontact te zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:07:45 #245
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174149203
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is 'straks' nog vroeg genoeg om te kijken aan welke informatie je behoefte hebt en eventueel lotgenotencontact te zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je laatste zin slaat de spijker op zn kop, had het ook met een pancreas-groepje.
Altijd maar zeuren en continue beter weten en "mijn pijn is erger dan jouw pijn". Was ik ook snel klaar mee. }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:19:45 #246
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174157245
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Je laatste zin slaat de spijker op zn kop, had het ook met een pancreas-groepje.
Altijd maar zeuren en continue beter weten en "mijn pijn is erger dan jouw pijn". Was ik ook snel klaar mee. }:|
Ja idd, zelfde meegemaakt met mensen met nierfalen. Die waren zo zielig aan het doen dat ik ook op een gegeven moment dacht van stel je eens niet zo aan zeg _O-

Je bent iemand met een ziekte en niet de ziekte zelf idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:16:27 #247
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174167412
Blijf nog onder toezicht van de internist/diabetesverpleegkundige dus volgende week 3x naar het ziekenhuis :( had beter nog een weekje kunnen blijven slapen!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174168282
Morgen weer voor onderzoek naar het ziekenhuis.. Naar mijn grote vrienden en vriendinnen in het wit ;)
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:17:15 #249
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174168702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Morgen weer voor onderzoek naar het ziekenhuis.. Naar mijn grote vrienden en vriendinnen in het wit ;)
Ik ga écht eens kijken voor groepskorting :D.

Spannend onderzoek of "gewone" controle? Succes ieg alvast :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174169132
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 17:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ga écht eens kijken voor groepskorting :D.

Spannend onderzoek of "gewone" controle? Succes ieg alvast :*
Haha, groepskorting :D :P. Nog geen idee, tis weer iets nieuws, volgens de brief ben ik 3 uur onder de pannen :{
pi_174173255
Sterkte.
pi_174189253
Op Oncologie werken en Dr Kaal heten is nooit grappig :D, echt zo, geen grap.

Zit nu te wachten op een vervolgafspraak alleen zit ik in een hoekje weggestopt.. ;)
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:26:19 #253
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174190665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op Oncologie werken en Dr Kaal heten is nooit grappig :D, echt zo, geen grap.

Zit nu te wachten op een vervolgafspraak alleen zit ik in een hoekje weggestopt.. ;)
*proest*

Viel het onderzoek een beetje mee?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174190703
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*proest*

Viel het onderzoek een beetje mee?
Dit was alleen vooronderzoek, het vervolg komt over een paar weken pas. Voor nu viel het mee, de rest straks ook wel, denk ik :).
  woensdag 4 oktober 2017 @ 18:07:30 #255
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174192538
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit was alleen vooronderzoek, het vervolg komt over een paar weken pas. Voor nu viel het mee, de rest straks ook wel, denk ik :).
Vast wel, gaan we gewoon vanuit!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:16:28 #256
137949 Disana
pi_174228506
Houdjemond, ik hoop van harte dat ze het mis hebben. Maar onthoud dat MS vaak milder is bij vrouwen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:36:43 #257
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174228814
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:16 schreef Disana het volgende:
Houdjemond, ik hoop van harte dat ze het mis hebben. Maar onthoud dat MS vaak milder is bij vrouwen.
Nouja het is dat of Lyme, maar mijn schone hersenvocht,bloed en MRI beelden pasten daar dan weer niet bij. Staat nog iets op kweek aangaande die Lyme daarom de 16de pas de follow-up.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:41:48 #258
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174228923
Haal m zo weer weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:42:58 #259
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_174228948
Hallo beste mensen,

Omdat het binnenkort weer tijd is om te beslissen of wij bij onze zorgverzekeraar blijven of niet even een vraagje.

Bij welke verzekeraar zitten jullie en zijn jullie tevreden (prijs/kwaliteit)?

Ikzelf zit al jaren bij PNO, een soort standaard als je bij de publieke omroep werkt, en hij scoort altijd behoorlijk hoog in de waarderingen. Ikzelf heb niet bepaald grote klachten, behalve dan de prijs, want mijn teerbeminde en ik (beiden chronische ellende) betalen een behoorlijk bedrag maandelijks.Nog niet de hoofdprijs, maar 330 euro vind ik toch een flink bedrag. Heb weleens gedacht aan overstappen, maar heb dat eigenlijk nog nooit gedurfd. Iemand ervaring mee met bestaande klachten?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:44:38 #260
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174228973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:42 schreef Verbal het volgende:
Hallo beste mensen,

Omdat het binnenkort weer tijd is om te beslissen of wij bij onze zorgverzekeraar blijven of niet even een vraagje.

Bij welke verzekeraar zitten jullie en zijn jullie tevreden (prijs/kwaliteit)?

Ikzelf zit al jaren bij PNO, een soort standaard als je bij de publieke omroep werkt, en hij scoort altijd behoorlijk hoog in de waarderingen. Ikzelf heb niet bepaald grote klachten, behalve dan de prijs, want mijn teerbeminde en ik (beiden chronische ellende) betalen een behoorlijk bedrag maandelijks.Nog niet de hoofdprijs, maar 330 euro vind ik toch een flink bedrag. Heb weleens gedacht aan overstappen, maar heb dat eigenlijk nog nooit gedurfd. Iemand ervaring mee met bestaande klachten?

V.
Collectief verzekerd bij Menzis via de gemeente hier.
Zij betalen mijn eigen risico en heb een relatief goedkoop extra aanvullend pakket met tandarts en alles voor 136 pm. *O* _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:08:08 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174229391
Brief gelezen, houdjemond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbal: het maakt volgens mij vooral verschil in het aanvullende pakket. Bij mij loont dat meestal de moeite niet, omdat vaak de premie amper opweegt tegen de besparing. Alleen voor tandartskosten spring ik er gunstig uit ivm kroon en implantaat (al betaal je dan nog fors uit eigen zak bij). De meeste van mijn zorg valt onder het basispakket, dus ik neem in ieder geval nooit een vrijwillig eigen risico.

Uit eerdere jaren weet ik dat fysiotherapie nogal een ding kan zijn om aanvullend te verzekeren. Ik neem aan dat dat bij jou ook relevant is? Gezien het naderende regeerakkoord zou ik in ieder geval berichten omtrent wijzigingen in de zorgverzekering dit najaar goed in de gaten houden.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:38:08 #262
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_174229927
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:08 schreef Lienekien het volgende:
Brief gelezen, houdjemond.

Verbal: het maakt volgens mij vooral verschil in het aanvullende pakket. Bij mij loont dat meestal de moeite niet, omdat vaak de premie amper opweegt tegen de besparing. Alleen voor tandartskosten spring ik er gunstig uit ivm kroon en implantaat (al betaal je dan nog fors uit eigen zak bij). De meeste van mijn zorg valt onder het basispakket, dus ik neem in ieder geval nooit een vrijwillig eigen risico.

Uit eerdere jaren weet ik dat fysiotherapie nogal een ding kan zijn om aanvullend te verzekeren. Ik neem aan dat dat bij jou ook relevant is? Gezien het naderende regeerakkoord zou ik in ieder geval berichten omtrent wijzigingen in de zorgverzekering dit najaar goed in de gaten houden.
Fysiotherapie is zeker een ding en zit idd in mijn aanvulling. Een andere verzekering zou dat idd voor mij wel voor een aanvaardbaar bedrag moeten vergoeden.
Vrijwillig eigen risico lijkt mij voor chronisch zieken sowieso een no-go area ;)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_174233881
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:08 schreef Lienekien het volgende:

Uit eerdere jaren weet ik dat fysiotherapie nogal een ding kan zijn om aanvullend te verzekeren. Ik neem aan dat dat bij jou ook relevant is? Gezien het naderende regeerakkoord zou ik in ieder geval berichten omtrent wijzigingen in de zorgverzekering dit najaar goed in de gaten houden.
Fysio is een drama, hoe weet ik nu van tevoren of ik fysio nodig heb het komende jaar.

Dit jaar dus voor 9 behandelingen verzekerd. In maart breek ik een bot, ja oeps en nu naar de fysio. Uiteindelijk 20 behandelingen nodig gehad, chronische indicatie begint pas bij behandeling 21..

Was een duur geintje uiteindelijk.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:43:47 #264
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_174235116
Ik heb ergens gelezen dat ms komt omdat voedselhygiene veel beter is. Ons lichaam was gewend aan geraakt om slechte bacteriën, parasieten en virussen aan te vallen, nu die dingen in veel mindere mate ons lichaam betreden weet ons immuunsysteem niet wat het moet doen en valt het ons eigen lichaam aan. Klopt Dit?
Sisco Certified
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:58:47 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174235456
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat ms komt omdat voedselhygiene veel beter is. Ons lichaam was gewend aan geraakt om slechte bacteriën, parasieten en virussen aan te vallen, nu die dingen in veel mindere mate ons lichaam betreden weet ons immuunsysteem niet wat het moet doen en valt het ons eigen lichaam aan. Klopt Dit?
Nee
Mechanisme is nog onbekend
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:07:49 #266
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174242658
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee
Mechanisme is nog onbekend
Dit. Sowieso heel erg weinig over bekend helaas.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:30:54 #267
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174288386
Leuk nieuws; mijn benen doen een stuk normaler sinds gisteren! Voeten doen nog vervelend maar het is iets, ga morgen stukje proberen te fietsen denk ik. *O*

Suiker blijft ook relatief normaal zonder insuline te hoeven spuiten dus ik ben bijzonder optimistisch.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zondag 8 oktober 2017 @ 21:32:31 #268
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174288434
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:30 schreef houdjemond het volgende:
Leuk nieuws; mijn benen doen een stuk normaler sinds gisteren! Voeten doen nog vervelend maar het is iets, ga morgen stukje proberen te fietsen denk ik. *O*

Suiker blijft ook relatief normaal zonder insuline te hoeven spuiten dus ik ben bijzonder optimistisch.
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174323644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:42 schreef Verbal het volgende:
Hallo beste mensen,

Omdat het binnenkort weer tijd is om te beslissen of wij bij onze zorgverzekeraar blijven of niet even een vraagje.

Bij welke verzekeraar zitten jullie en zijn jullie tevreden (prijs/kwaliteit)?

Ikzelf zit al jaren bij PNO, een soort standaard als je bij de publieke omroep werkt, en hij scoort altijd behoorlijk hoog in de waarderingen. Ikzelf heb niet bepaald grote klachten, behalve dan de prijs, want mijn teerbeminde en ik (beiden chronische ellende) betalen een behoorlijk bedrag maandelijks.Nog niet de hoofdprijs, maar 330 euro vind ik toch een flink bedrag. Heb weleens gedacht aan overstappen, maar heb dat eigenlijk nog nooit gedurfd. Iemand ervaring mee met bestaande klachten?

V.
Ik zit bij Zilveren Kruis, Ziezo. Kwam als (bijna) goedkoopste uit de vergelijking. Heb wederom eigen risico op maximaal gezet zodat ik een zo laag mogelijk maandbedrag heb. En tot nu toe altijd weten te redden.

Dit jaar ga ik eens kijken naar brillenvergoeding. En wellicht eigen risico iets lager, ik kan het nu betalen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:29:09 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174323719
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik zit bij Zilveren Kruis, Ziezo. Kwam als (bijna) goedkoopste uit de vergelijking. Heb wederom eigen risico op maximaal gezet zodat ik een zo laag mogelijk maandbedrag heb. En tot nu toe altijd weten te redden.

Dit jaar ga ik eens kijken naar brillenvergoeding. En wellicht eigen risico iets lager, ik kan het nu betalen.
Lijkt me idd een verstandig advies: eigen risico op maximaal, in het Chronisch Ziek topic. Logisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:30:07 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174323736
Ik ben overigens tot grote tevredenheid bij ONVZ verzekerd, want geen preferentiebeleid, maar goedkoop zijn ze niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174324792
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Heb wederom eigen risico op maximaal gezet zodat ik een zo laag mogelijk maandbedrag heb. En tot nu toe altijd weten te redden.
Dit is echt het slechtste advies wat je kan geven.. Perdoonlijk zeg ik, je bent niet goed. Kan een heel duur geintje worden, ook buiten je schuld om..

Mijn eigen risico blijft lekker staan op ¤385.

Morgen weer onderzoek in het ziekenhuis, pas over een maand(!) de uitslag ;( :(
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:32:09 #273
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174324945
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is echt het slechtste advies wat je kan geven.. Perdoonlijk zeg ik, je bent niet goed. Kan een heel duur geintje worden, ook buiten je schuld om..

Mijn eigen risico blijft lekker staan op ¤385.

Morgen weer onderzoek in het ziekenhuis, pas over een maand(!) de uitslag ;( :(
Ik heb ook het eigen riscio op 385 euro. Ben gelukkig nu wel goedkoper uit maar moet en moest er allemaal niet met dialyse aan denken om maximaal te gaan. Maar goed ik zit bij Anderzorg alleen in de basis omdat ik in de schulden daar zit, dus kom daar iig nog lang niet weg.

Waarom moet je een maand wachten op je uitslag? Wat lang!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:35:34 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174325002
Ik had hier de laatste 2/3 weken even een dip. Had last van een te lage bloeddruk. Naar de huisarts geweest en die wou het even aanzien. Elke week even naar de assistente om te meten. Er is qua medicijnen niks veranderd en sinds een week doet mijn bloeddruk weer redelijk normaal. Maar was wel gelijk bang dat mijn nier niet meer goed werkte. Denk ook wel dat die angst er altijd zal blijven.

20 Oktober heb ik dat 6 uur langdurige onderzoek. Zie er behoorlijk tegen op maar goed weet dan wel iig de exacte nierfunctie.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174325093
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Waarom moet je een maand wachten op je uitslag? Wat lang!
Geen idee, zal wel vol zitten denk ik ;).
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:42:16 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174325108
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geen idee, zal wel vol zitten denk ik ;).
Is wel balen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174325212
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is echt het slechtste advies wat je kan geven.. Perdoonlijk zeg ik, je bent niet goed. Kan een heel duur geintje worden, ook buiten je schuld om..

Mijn eigen risico blijft lekker staan op ¤385.

Morgen weer onderzoek in het ziekenhuis, pas over een maand(!) de uitslag ;( :(
Kun je niet zelf, via een klantenportaal oid, de uitslag eerder zien? heeft voor-en nadelen, je leest misschien onvoorbereid nare dingen, maar je komt wel beslagen ten ijs als je de uitslag krijgt.
je kunt dan je vragen al voorbereiden.
pi_174326603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:48 schreef gkwek het volgende:

[..]

Kun je niet zelf, via een klantenportaal oid, de uitslag eerder zien? heeft voor-en nadelen, je leest misschien onvoorbereid nare dingen, maar je komt wel beslagen ten ijs als je de uitslag krijgt.
je kunt dan je vragen al voorbereiden.
Valt wel mee, heb al zoveel nare shit gehad, komt goed. Alleen staat niet alles in de betreffende portal.
pi_174327055
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is echt het slechtste advies wat je kan geven.. Perdoonlijk zeg ik, je bent niet goed. Kan een heel duur geintje worden, ook buiten je schuld om..

Mijn eigen risico blijft lekker staan op ¤385.

Morgen weer onderzoek in het ziekenhuis, pas over een maand(!) de uitslag ;( :(
Mjah, als je nooit wat hebt, waarom zou je het niet doen? Mijn broer doet het ook. Als ie dan een keer wat heeft dan moet ie aftikken. Maar als je daar tegenover een aantal jaren flink minder betaalt dan heb je dat wel gecompenseerd.
Voor chronisch zieken zal het niet werken. Ik zit na 2 bezoekjes aan de apotheek aan de ¤385.
A mind with a heart of it's own
pi_174330869
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mjah, als je nooit wat hebt, waarom zou je het niet doen? Mijn broer doet het ook. Als ie dan een keer wat heeft dan moet ie aftikken. Maar als je daar tegenover een aantal jaren flink minder betaalt dan heb je dat wel gecompenseerd.
Voor chronisch zieken zal het niet werken. Ik zit na 2 bezoekjes aan de apotheek aan de ¤385.
Voor sommige mensen is het lucratief ja, al weet je nooit van tevoren wanneer er iets gebeurd (ritje ziekenauto is al snel tegen de ¤1000 aan). Ik ben in januari al door mijn eigen risico heen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:28:39 #281
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174331248
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is het lucratief ja, al weet je nooit van tevoren wanneer er iets gebeurd (ritje ziekenauto is al snel tegen de ¤1000 aan). Ik ben in januari al door mijn eigen risico heen.
De eerste week van januari meestal al hier :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174333780
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:44 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Collectief verzekerd bij Menzis via de gemeente hier.
Zij betalen mijn eigen risico en heb een relatief goedkoop extra aanvullend pakket met tandarts en alles voor 136 pm. *O* _O_
WHUT? waar woon je? moet ook eens ff navragen iemand die toevallig weet hoe t met gemeente Leusden zit?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:48:22 #283
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174333975
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:44 schreef g60forced het volgende:

[..]

WHUT? waar woon je? moet ook eens ff navragen iemand die toevallig weet hoe t met gemeente Leusden zit?
www.gezondverzekerd.nl/gemeente/leusden/#!/pakketten

Zelfde pakket en ER wordt gedekt zo te zien :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174335009
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:48 schreef houdjemond het volgende:

[..]

www.gezondverzekerd.nl/gemeente/leusden/#!/pakketten

Zelfde pakket en ER wordt gedekt zo te zien :D
HOLY SHIT THNX!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:14:15 #285
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174335188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:09 schreef g60forced het volgende:

[..]

HOLY SHIT THNX!
Wel even bij je gemeente informeren of je "mee mag doen" natuurlijk O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174336347
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wel even bij je gemeente informeren of je "mee mag doen" natuurlijk O+
yup ga ik doen!
pi_174337640
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:48 schreef houdjemond het volgende:

[..]

www.gezondverzekerd.nl/gemeente/leusden/#!/pakketten

Zelfde pakket en ER wordt gedekt zo te zien :D
Zit daar geen addertje onder?
Twiddel
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:15:37 #288
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174337732
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zit daar geen addertje onder?
Nee, is collectief vanuit de deelnemende gemeente.
Ik heb er recht op omdat ik 100% ben afgekeurd en daarom op minima bijstands-niveau zit.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174337870
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee, is collectief vanuit de deelnemende gemeente.
Ik heb er recht op omdat ik 100% ben afgekeurd en daarom op minima bijstands-niveau zit.
Ik ga dit met woonbegeleiding idd ook eind dit jaar aanvragen, Apeldoorn heeft dit ook zeiden ze ^O^
Want dan wordt niet alleen eigen risico ook vergoed, maar bijvoorbeeld ook de eigen bijdrage van de WMO waar ik nu 17,50 per 4 weken voor betaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door _Hestia_ op 10-10-2017 22:25:32 ]
pi_174339049
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee, is collectief vanuit de deelnemende gemeente.
Ik heb er recht op omdat ik 100% ben afgekeurd en daarom op minima bijstands-niveau zit.
Ik ga dit ff met moeders en mijn begeleiding bespreken. Hoop dat volledig Wajong ook laag genoeg is. Zou heel veel schelen :D

Ben nu elk jaar een half jaar bezig om het eigen risico af te lossen :X
Twiddel
pi_174339244
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik ga dit ff met moeders en mijn begeleiding bespreken. Hoop dat volledig Wajong ook laag genoeg is. Zou heel veel schelen :D

Ben nu elk jaar een half jaar bezig om het eigen risico af te lossen :X
Ja ik heb dus ook volledig Wajong en ik had net dus op die site berekening gedaan en daar stond dat je wel in aanmerking komt waarschijnlijk.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:57:38 #292
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174339259
Hoop dat ik jullie alle drie heb kunnen helpen, feels good!

Ik kwam er ook toevallig achter omdat er in het lokale flutkrantje stond dat ze het zonde vonden dat niemand er gebruik van maakt.
Nee als niemand het weet :') ...
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 23:30:04 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174340008
Ik kreeg er laatst een folder van in de bus, maar ik heb er geen recht op door mijn schulden helaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174343399
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is echt het slechtste advies wat je kan geven.. Perdoonlijk zeg ik, je bent niet goed. Kan een heel duur geintje worden, ook buiten je schuld om..

Mijn eigen risico blijft lekker staan op ¤385.

Morgen weer onderzoek in het ziekenhuis, pas over een maand(!) de uitslag ;( :(
Het was geen advies, maar antwoord op z'n vraag wat iedereen heeft. Ik heb dit een aantal jaar gedaan ondanks chronisch ziek zijn, om een zo laag mogelijk maandbedrag te hebben (omdat WIA een schijntje was bij wat ik nu zelf verdien) en wat ik al zei: ik heb het nog elke keer kunnen redden. Ik heb nu nog 36 euro over van dat maximale eigen risico.
pi_174343425
Ik heb eind oktober een herbeoordelingsgesprek bij het UWV. Best spannend vind ik.
pi_174343491
Eind vorig jaar in het ziekenhuis geraakt na weken diarree en langslepende onderzoeken. Totaal ingestort bleek ik dikke darm ontsteking, blaasontsteking, bloedarmoede, koorts en ondervoed te zijn. Uiteindelijke conclusie: Colitis Ulcerosa en de rest kwam erbij doordat het zo lang duurde. Nu ben ik er alweer een tijdje helemaal boven doordat ik mijn medicijn (Remsima) eens per 2 maand via infuus krijg.

[ Bericht 0% gewijzigd door OxygeneFRL op 11-10-2017 09:16:49 ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:36:40 #297
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_174343964
Heftig maar fijn dat het nu onder controle is.

Hier al een redelijke tijd zwaar in de lappenmand. Ondanks het slikken van allerhande (nuttige) kostbare voedingssuplementen als calcium, magnesium, PEA (christus te paard wat is dat duur) en CBD-olie blijf ik dusdanig veel pijn houden dat ik toch ook pijnstillers moet slikken (wat ik juist wilde afbouwen). Ik slik momenteel ongeveer 8 zaldiar (combi paracetamol en tramadol) per dag. Daarnaast slik ik ook vitamine D (wegens chronisch tekort) en amytriptiline (ingezet tegen pijnperceptie en voor het slapen).

En het doet allemaal geen ene fuck. Zit hier op mijn werk met bijna meer pijn in mijn hele flikker dan voordat ik bij de reumatoloog kwam -O-

Het is heel moeilijk om hier niet compleet moedeloos van te worden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 12:58:39 #298
137949 Disana
pi_174347831
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:35 schreef LPFAN het volgende:
Ik had hier de laatste 2/3 weken even een dip. Had last van een te lage bloeddruk. Naar de huisarts geweest en die wou het even aanzien. Elke week even naar de assistente om te meten. Er is qua medicijnen niks veranderd en sinds een week doet mijn bloeddruk weer redelijk normaal. Maar was wel gelijk bang dat mijn nier niet meer goed werkte. Denk ook wel dat die angst er altijd zal blijven.

20 Oktober heb ik dat 6 uur langdurige onderzoek. Zie er behoorlijk tegen op maar goed weet dan wel iig de exacte nierfunctie.
Vervelend van die bloeddruk, ik kan me voorstellen dat je je dan zorgen gaat maken. Mijn bloeddruk is ook heel laag, maar ik heb er geen last meer van.

Wat is dat voor onderzoek dat zes uur duurt?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:15:10 #299
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174348078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Eind vorig jaar in het ziekenhuis geraakt na weken diarree en langslepende onderzoeken. Totaal ingestort bleek ik dikke darm ontsteking, blaasontsteking, bloedarmoede, koorts en ondervoed te zijn. Uiteindelijke conclusie: Colitis Ulcerosa en de rest kwam erbij doordat het zo lang duurde. Nu ben ik er alweer een tijdje helemaal boven doordat ik mijn medicijn (Remsima) eens per 2 maand via infuus krijg.
Wat een ellende ;(
Fijn dat het nu een stuk beter met je gaat :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:16:33 #300
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174348103
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb eind oktober een herbeoordelingsgesprek bij het UWV. Best spannend vind ik.
Is het ook! Heb je hoop op een goede beoordeling cq lager afkeuringspercentage?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174348153
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat een ellende ;(
Fijn dat het nu een stuk beter met je gaat :*
Dank u :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')