Vroeger had je gewoon 1x per jaar een wk en dat was het wel (op tv dan) dat was nog wel leuk. Maar nu is er iedere week wel weer iets anders. Dodelijk saai vind ik dat.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die onzin toernooien kijk ik ook niet hoor. Maar dit is na het WK het grootste toernooi. Dus dit volg ik wel.
Klopt. Uitmelkaids. Met dat voetbal ook. Al die toernooien nu in Amerika/Azie en weet ik het.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger had je gewoon 1x per jaar een wk en dat was het wel (op tv dan) dat was nog wel leuk. Maar nu is er iedere week wel weer iets anders. Dodelijk saai vind ik dat.
Ik denk elke keer dat het een WK is, zijn ook telkens dezelfde darters dat ik zie, dat de fans daar niet moe van wordenquote:Op maandag 24 juli 2017 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger had je gewoon 1x per jaar een wk en dat was het wel (op tv dan) dat was nog wel leuk. Maar nu is er iedere week wel weer iets anders. Dodelijk saai vind ik dat.
Kijk ik ook niet meer naar inderdaad. Boeit me ook echt geen reet meer.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Uitmelkaids. Met dat voetbal ook. Al die toernooien nu in Amerika/Azie en weet ik het.Zo spelen al die topclubs wel 5 keer tegen elkaar per jaar. Niks speciaals meer aan.
ja dat wk kijk ik ook nog wel wat van, de rest nietquote:Op maandag 24 juli 2017 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maken als in helemaal zelf of gewoon in de oven kenkerenquote:Op maandag 24 juli 2017 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben even flink wezen schoonmaken, nu chillen en over een uurtje ofzo beginnen met lasagne maken
Ja precies, en er wint er 1 en dat is MVG.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat het een WK is, zijn ook telkens dezelfde darters dat ik zie, dat de fans daar niet moe van worden
als het nergens om gaat kijk ik sowieso nietquote:Op maandag 24 juli 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk ik ook niet meer naar inderdaad. Boeit me ook echt geen reet meer.
Sport draait tegenwoordig alleen nog maar om geld. Dat wielrennen zie ik trouwens ook tering vaak op ned 1. Of tennis dat stopt ook nooit volgens mijquote:Op maandag 24 juli 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk ik ook niet meer naar inderdaad. Boeit me ook echt geen reet meer.
Tennis vind ik nog wel leuk.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sport draait tegenwoordig alleen nog maar om geld. Dat wielrennen zie ik trouwens ook tering vaak op ned 1. Of tennis dat stopt ook nooit volgens mij
News flash, heel de wereld draait om geld.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sport draait tegenwoordig alleen nog maar om geld. Dat wielrennen zie ik trouwens ook tering vaak op ned 1. Of tennis dat stopt ook nooit volgens mij
Tijd voor een splinternieuwe sport op TV, WK tikkertje spelen zag wel tof uitquote:Op maandag 24 juli 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies, en er wint er 1 en dat is MVG.
Ik kijk nog wel dat pdc wk in december. Dat vind ik dan wel geinig.
Verstandig. Dat hele toernooi laatst in Rusland ook overgeslagen.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het nergens om gaat kijk ik sowieso niet
Draait de wereld niet om de zon?quote:Op maandag 24 juli 2017 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
News flash, heel de wereld draait om geld.
Ik kijk het nog wel eens als ik een betje zetquote:Op maandag 24 juli 2017 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tennis vind ik nog wel leuk.
Zoiets als the hunger games maar dan irl, en op tv. Dat lijkt mij wel leuk ja.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijd voor een splinternieuwe sport op TV, WK tikkertje spelen zag wel tof uit
die tour werd wel giga uitgemolken, ze hebben ook niet veel meer bij de nos of npo hoe je dat ook noemt tegenwoordigquote:Op maandag 24 juli 2017 16:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In sport viel dat nog wel meequote:Op maandag 24 juli 2017 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
News flash, heel de wereld draait om geld.
Ik vind dat wel zonde.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
die tour werd wel giga uitgemolken, ze hebben ook niet veel meer bij de nos of npo hoe je dat ook noemt tegenwoordig
Die president van Tsjetjenie wil een vechtoernooi waar er telkens maar 1 levend uit de kooi komt, klinkt wel interessant. Beetje de ouwe tijd herlevenquote:Op maandag 24 juli 2017 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets als the hunger games maar dan irl, en op tv. Dat lijkt mij wel leuk ja.
quote:Op maandag 24 juli 2017 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die president van Tsjetjenie wil een vechtoernooi waar er telkens maar 1 levend uit de kooi komt, klinkt wel interessant. Beetje de ouwe tijd herleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |