Waar ga je stage lopen?quote:Op maandag 24 juli 2017 15:13 schreef hafcfan het volgende:
kk ik krijg geen stagevergoeding. Uitbuiters
2.75 hier en 5 voor een tientje. Simonis weer in de top 3.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:08 schreef Tarado het volgende:
net 2 haringen gegeten 7/10 niet slecht wel duur, 3 euro/st
Stagiaires kosten al geen drol.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had mijn ja woord al gegeven. Beetje lullig om nu nee te zeggen.
in het AD? Ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemenquote:Op maandag 24 juli 2017 15:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
2.75 hier en 5 voor een tientje. Simonis weer in de top 3.
Onderin is het een steekproef van 3 haringen op 1 moment. De top 2 controleren ze op 2 momenten. Ik heb bij simonis nog nooit een slechte haring op.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
in het AD? Ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemen
Heb nooit stage gelopen.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd betaalde stages gehad. Ben niet gek.
jou geloof ik ook wel en Simonis ben ik ook weleens geweest.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onderin is het een steekproef van 3 haringen op 1 moment. De top 2 controleren ze op 2 momenten. Ik heb bij simonis nog nooit een slechte haring op.
Bedrijfseconomie hbo. Ja best wel dom, maar de rest klonk goed. Goede opdracht, dichtbij huis en leerzaam. Ging er vanuit dat ik toch wel wat kreeg.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stagiaires kosten al geen drol.
Ik weet niet in welke branche je stage loopt, maar als ze geen kleine vergoeding van 300-400 per maand oid willen ophoesten voor je zou ik toch andere opties bekijken.
En waarom zeg je ja voordat je zoiets weet?
Dan ga je even halen.quote:
Heb je de Haagse trots nog zien gooien gisteren?quote:Op maandag 24 juli 2017 16:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik poepte vanmorgen zo veel dat het toilet er verstopt van raakte.
Laatste paar legs nog ja. Verdiende overwinning, maar hij maakte het wel onnodig spannend.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je de Haagse trots nog zien gooien gisteren?
Jeb. Wel weer typisch Barney. Nu tegen ome Phil.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laatste paar legs nog ja. Verdiende overwinning, maar hij maakte het wel onnodig spannend.
Wat is er nu weer voor toernooi aan de gang dan?quote:Op maandag 24 juli 2017 16:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Wel weer typisch Barney. Nu tegen ome Phil.
Die onzin toernooien kijk ik ook niet hoor. Maar dit is na het WK het grootste toernooi. Dus dit volg ik wel.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is er nu weer voor toernooi aan de gang dan?
Ik vind het zo veel tegenwoordig. Volg het amper nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |