Heerlijk, commentaar geven op een TV-programma zonder die zelf ook maar een minuut gekeken te hebben. Klasse!quote:Op maandag 24 juli 2017 17:34 schreef Scribent het volgende:
[..]
Eén column van haar in NRC en je weet wat je aan haar hebt: modieus neoliberaal geleuter, precies geschikt voor conformistische NRC-lezers die in de war zijn geraakt van (bijvoorbeeld) een enigszins van het veilige midden afwijkende linkse column en gerustgesteld willen worden met wat ferme rechtse VVD-praat. Het zegt ook wel veel dat ze kennelijk Rutger Bregman reuze interessant vindt (getuige haar column van afgelopen weekend).
Heb gisteren dus niet gekeken
Ik ben culinaire recensent. Ga nooit uiteten.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk, commentaar geven op een TV-programma zonder die zelf ook maar een minuut gekeken te hebben. Klasse!
Je zou recensent moeten worden.
U is Iwanus.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben culinaire recensent. Ga nooit uiteten.
Dan zou ik de sigaar zijn.quote:
Daar klopt iets niet mee of zo?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zapte voorbij, en wist niet hoe snel ik verder moest zappen nadat ik haar gezaag over voeding hoorde, en een presentatrice die er weinig van bakte.
Deze week even vanaf het begin kijken zodat ik fatsoenlijk aan kan haken
Het was dan ook geen commentaar op het TV-programma, maar op een post van een andere user.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk, commentaar geven op een TV-programma zonder die zelf ook maar een minuut gekeken te hebben. Klasse!
Je zou recensent moeten worden.
Bekijk het positief, je hebt nu 3 uur bespaard, terwijl je je mening vooraf toch al klaar had, win/win dus.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:16 schreef truthortruth het volgende:
Kut compleet gemist. Nu had ik me al voorbereidt op een avondje ergeren ten aanzien van de hypocrisie van Hertzberger, en zo te zien was dat ook uitgekomen...
Nee, dat is een verkeerde aanname van je. Ik sta altijd open, voorbereidt, maar open.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Bekijk het positief, je hebt nu 3 uur bespaard, terwijl je je mening vooraf toch al klaar had, win/win dus.
Die commentaar gaf op haar optreden in dit TV-programma.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:12 schreef Scribent het volgende:
Het was dan ook geen commentaar op het TV-programma, maar op een post van een andere user.
Ja, en?quote:Op maandag 24 juli 2017 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die commentaar gaf op haar optreden in dit TV-programma.
Wat vind je er precies saai aan?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben het nu aan het kijken. Wat is het weer ongelooflijk saai zeg.
Nee, helemaal niet. Ik ken het wel hoor, kijk al 25 jaar of zo lang als het bestaat. Ik vind deze gesprekken erg saai, dat semiwetenschappelijke.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vind je er precies saai aan?
Had je verwacht dat een lang interview-programma elke 12 minuten felle acties als in een Amerikaanse tv-serie zou opleveren?
Tja, het had van mij ook wel wat diepgaander mogen zijn wat de wetenschappelijke onderwerpen betreft, maar als je de recensies las dan renden de alfa's hier nog net niet gillend bij weg. Denk ook niet dat Abbring het gesprek op dat niveau had kunnen voeren.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik ken het wel hoor, kijk al 25 jaar of zo lang als het bestaat. Ik vind deze gesprekken erg saai, dat semiwetenschappelijke.
Zelden zo oneens geweest met een recensie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:47 schreef golfer het volgende:
Recensie in Trouw:
https://www.trouw.nl/cult(...)ven-staat-~a5643779/
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelden zo oneens geweest met een recensie.
Waarom?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelden zo oneens geweest met een recensie.
Vooral dit:quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:37 schreef hpeopjes het volgende:
Ik vind de recensie eigenlijk best wel spot-on.
Geen ketelmuziekscènes à la Wilfried de Jong.quote:En ook fijn: bij Abbring geen ongegeneerd peuren in de ziel op zoek naar emoties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |