SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlI reject reality and substitute my own
Voor straf het hele topic trakteren op een Zwolse lekkernij.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:06 schreef CindieY het volgende:
Ik had niet door dat ik het topic sloot, sorry mensen
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:06 schreef CindieY het volgende:
Ik had niet door dat ik het topic sloot, sorry mensen
Zwolsche Bolquote:Op zondag 23 juli 2017 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor straf het hele topic trakteren op een Zwolse lekkernij.
Joh!quote:Op zondag 23 juli 2017 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Geen punt hoor
Ik wou net zeggen: ik begin een thema te bevroeden...
Heeft Zwolle een eigen thee?quote:
Of is dat omdat Oscar naar het westen trekt?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:08 schreef just me het volgende:
Ze huilen hier omdat Osar uit Zwolle weggaat![]()
enorme regenbui met onweer en bliksem
Nou, dan zijn ze in Zwolle blij. Vrolijke zon hierquote:Op zondag 23 juli 2017 20:08 schreef just me het volgende:
Zegquote:Op zondag 23 juli 2017 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Of is dat omdat Oscar naar het westen trekt?
Zwolse balletjesquote:Op zondag 23 juli 2017 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor straf het hele topic trakteren op een Zwolse lekkernij.
Is dat zo, ja?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:08 schreef just me het volgende:
hoppa en weer een donderrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
* DJ11 heeft ineens een ingeving over welke PSB-track er in zijn volgende show moet...quote:Op zondag 23 juli 2017 20:12 schreef just me het volgende:
Wil je ons iets vertellen Osca,
together ??
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:12 schreef just me het volgende:
Wil je ons iets vertellen Osca,
together ??
Yesquote:
HELL NOquote:Op zondag 23 juli 2017 20:12 schreef just me het volgende:
Wil je ons iets vertellen Oscar,
together ??
Heb je je inburgeringscursus gehaaldquote:
In een durpquote:
Avond regio genootquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, om te kunnen verhuizen, moet eerst je "house for sale".... en nee, niet om de reden waar mijn oud-stadsgenoot Margriet over zingt.
Dat je het alvast weet just me
vraag 11: Hoe heet de band uit Hensbroek die bekendheid kreeg met het nummer Bier en zwere Sjek?quote:
C.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vraag 11: Hoe heet de band uit Hensbroek die bekendheid kreeg met het nummer Bier en zwere Sjek?
A) Oos Joos
B) Oos Joos
C) Oos Joos
D) het zou Oos Joos welles kenne weze
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef DJ11 het volgende:
NH is wel flink in de meerderheid straks, bij Radio 49...![]()
Het bolwerk Zwolle wordt kleiner
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn co-host voor vanavond.... al doet ze weinig....
Volgens mij bewaakt ze je verhuisdozen anders heel adequaat.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn co-host voor vanavond.... al doet ze weinig....
Nee, DJ11 moet blijven, anders blijf ik in m'n uppie achterquote:
Dan zou ik maar zorgen dat jij ook cookies hebt.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, DJ11 moet blijven, anders blijf ik in m'n uppie achter
Heb ikquote:Op zondag 23 juli 2017 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zou ik maar zorgen dat jij ook cookies hebt.
Je kan ook naar NH verhuizenquote:Op zondag 23 juli 2017 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, DJ11 moet blijven, anders blijf ik in m'n uppie achter
quote:
D natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vraag 11: Hoe heet de band uit Hensbroek die bekendheid kreeg met het nummer Bier en zwere Sjek?
A) Oos Joos
B) Oos Joos
C) Oos Joos
D) het zou Oos Joos welles kenne weze
Oopsquote:Op zondag 23 juli 2017 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga iemand een blokfluit in zijn strotje slaan
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga iemand een blokfluit in zijn strotje slaan
daar houden we je aanquote:Op zondag 23 juli 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rock the house, misschien komt er een housewarming daar in het durp.....
rock the house ya'll
Mag je blij zijn dat je van die zeikstralen af bent.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Neighbor.... zucht... op de eerste dag in mijn huis in Zwolle stonden de buren al voor de deur... mierenneukerij dit dat... gezeik om niks.... en ja hoor, zo eindigen we hier ook... met gezeik.... omdat ik al steeds wat dozen naar de opslag breng, zet ik mijn auto op een andere plek, want dat is korter lopen, kwamen ze zeiken omdat ze nu een stukje moesten lopen.....
Dus voor hun, Neighbor
EN nu hoop je daar vanaf te zijn in een dorp in NH... Sterktequote:Op zondag 23 juli 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Neighbor.... zucht... op de eerste dag in mijn huis in Zwolle stonden de buren al voor de deur... mierenneukerij dit dat... gezeik om niks.... en ja hoor, zo eindigen we hier ook... met gezeik.... omdat ik al steeds wat dozen naar de opslag breng, zet ik mijn auto op een andere plek, want dat is korter lopen, kwamen ze zeiken omdat ze nu een stukje moesten lopen.....
Dus voor hun, Neighbor
fijn zulke burenquote:Op zondag 23 juli 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dus voor hun, Neighbor
Tsja, dat krijg je in Stadshagenquote:Op zondag 23 juli 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dus voor hun, Neighbor
Stelletje autisten.... het zijn openbare parkeerplekken....quote:
In dorpen zeiken mensen over het algemeen minder dan in de stad. Wat dat betreft zou ik vandaag nog terug-verhuizen naar het dorp waar ik vandaan kom.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
EN nu hoop je daar vanaf te zijn in een dorp in NH... Sterkte
Minderquote:Op zondag 23 juli 2017 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In dorpen zeiken mensen over het algemeen minder dan in de stad. Wat dat betreft zou ik vandaag nog terug-verhuizen naar het dorp waar ik vandaan kom.
Holtenbronxquote:Op zondag 23 juli 2017 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Holterbroek jatten ze gewoon je auto
In het dorp leeft men gewoon relaxter ten opzichte van die gehaaste stadsmensen die dan maar rust willen als ze thuis zijnquote:Op zondag 23 juli 2017 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
MinderWat is dat voor uitzonderlijk dorp?
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:30 schreef just me het volgende:
Ik ben blij dat je mijn buurt niet bent en gaat worden
Ik kom ook uit een dorp, maar roddelen en zeiken is daar schering en inslag. Owee als je een vinger verkeerd uitsteektquote:Op zondag 23 juli 2017 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In het dorp leeft men gewoon relaxter ten opzichte van die gehaaste stadsmensen die dan maar rust willen als ze thuis zijn
Ga dan niet in de stad wonen...
quote:
Ik drink altijd alleen doordeweeks... weekenden zijn te kortquote:Op zondag 23 juli 2017 20:34 schreef just me het volgende:
Het is een beetje feest toch vanavond, dan mag ik iets eerder een drankje pakken
plopquote:Op zondag 23 juli 2017 20:34 schreef just me het volgende:
Het is een beetje feest toch vanavond, dan mag ik iets eerder een drankje pakken
Ik kom niet uit een dorp, maar ben opgegroeid in een kleine stad.. daar was het geroddel net zo erg als in een dorp.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom ook uit een dorp, maar roddelen en zeiken is daar schering en inslag. Owee als je een vinger verkeerd uitsteektJuist heerlijk, de anonimiteit in de stad.
Proost!quote:Op zondag 23 juli 2017 20:34 schreef just me het volgende:
je bent blij dat Oscar verkast?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:34 schreef just me het volgende:
ik moet toch een excuus hebbenquote:
Onzin, de buren in dit appartementen complex houden alles in de gaten en roddelen er op los....quote:Op zondag 23 juli 2017 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kom niet uit een dorp, maar ben opgegroeid in een kleine stad.. daar was het geroddel net zo erg als in een dorp.
En idd de anonimiteit van de stad
misschien is dat het ook wel... en ook het feit dat je vaak minder mensen kent. ik hoef ook echt niet iedereen te kennen die in onze wijk woont.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Onzin, de buren in dit appartementen complex houden alles in de gaten en roddelen er op los....
Het geroddel valt gewoon minder op in de stad omdat er meer mensen zijn
Gebeurt hier vrijwel niet. Je bent gewoon in een burgerlijke wijk gaan wonen. Hoe kom je er ook, Stadshagenquote:Op zondag 23 juli 2017 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Onzin, de buren in dit appartementen complex houden alles in de gaten en roddelen er op los....
Het geroddel valt gewoon minder op in de stad omdat er meer mensen zijn
Dat denk jij. Roddelen gebeurt achter je rug om he?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gebeurt hier vrijwel niet. Je bent gewoon in een burgerlijke wijk gaan wonen. Hoe kom je er ook, Stadshagen
Zullen we het Oscar gewoon laten meemaken..quote:Op zondag 23 juli 2017 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In dorpen zeiken mensen over het algemeen minder dan in de stad. Wat dat betreft zou ik vandaag nog terug-verhuizen naar het dorp waar ik vandaan kom.
Ik ga Guus Meeuwis niet draaienquote:
Niemand bemoeit zich hier met elkaarquote:Op zondag 23 juli 2017 20:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat denk jij. Roddelen gebeurt achter je rug om he?Dus dat jij niks hoort,......
Ik woon al sinds 1979 in dit huis en " ken" veel mensen in de straat maar ik ben niet bevriend met ze, we staan wel klaar voor elkaarquote:Op zondag 23 juli 2017 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien is dat het ook wel... en ook het feit dat je vaak minder mensen kent. ik hoef ook echt niet iedereen te kennen die in onze wijk woont.
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
One For The Road
Proost dan maar just me
Dat denk jij...quote:
ja zo hoort het te zijn wat mij betreft.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon al sinds 1979 in dit huis en " ken" veel mensen in de straat maar ik ben niet bevriend met ze, we staan wel klaar voor elkaar
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ga Guus Meeuwis niet draaien
In Zwolle is het droog met een heeeeeel klein beetje zonquote:
zo hoort en zulke buren hebben wij ook gelukkigquote:Op zondag 23 juli 2017 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon al sinds 1979 in dit huis en " ken" veel mensen in de straat maar ik ben niet bevriend met ze, we staan wel klaar voor elkaar
* OscarMopperkont heeft best wel dance muziek in zijn collectie hoor.... alleen niet die Top 40 baggerquote:Op zondag 23 juli 2017 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Wat een dance-achtige track voor Oscar-begrippen
met of zonder buurman ?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo hoort en zulke buren hebben wij ook gelukkig
De andere functie van buurman/buurvrouw is vacant
hopen dat jullie leuke nieuwe buren krijgen, altijd spannendquote:
okéquote:Op zondag 23 juli 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft best wel dance muziek in zijn collectie hoor.... alleen niet die Top 40 bagger
Misschien krijgt ie wel een spannende buurvrouwquote:Op zondag 23 juli 2017 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
hopen dat jullie leuke nieuwe buren krijgen, altijd spannend
Heeft jouw dorp ook een bijnaam ?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
This Zwollywood Life - 2 jaar gedaan..... tijd voor wat nieuws
of jijquote:Op zondag 23 juli 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie wel een spannende buurvrouw
ik heb liever een degelijke buurvrouwquote:Op zondag 23 juli 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie wel een spannende buurvrouw
Geen idee, kom net wel achter een opvallend feit.quote:
quote:
Het dorp niet, de inwoners welquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee, kom net wel achter een opvallend feit.
Ik vraag me altijd af hoe de Brabantse plaats Stampersgat tijdens carnaval heet. Zo'n naam kun je nooit meer overtreffen.quote:
1 die ik niet ga melden, want dan kan je het dorp achterhalenquote:
Ik was van de week in de buurt bij Maaskantjequote:Op zondag 23 juli 2017 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe de Brabantse plaats Stampersgat tijdens carnaval heet. Zo'n naam kun je nooit meer overtreffen.
Meekrapdurpquote:Op zondag 23 juli 2017 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe de Brabantse plaats Stampersgat tijdens carnaval heet. Zo'n naam kun je nooit meer overtreffen.
je bent bang dat just me onverwacht op de stoep staat?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1 die ik niet ga melden, want dan kan je het dorp achterhalen
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent bang dat just me onverwacht op de stoep staat?
een bejaarde op zoek naar een groen blaadje zeker...quote:
Neuh, maar misschien andere fokkers die meelezen .....quote:Op zondag 23 juli 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent bang dat just me onverwacht op de stoep staat?
Ik heb een nieuwe fietsquote:Op zondag 23 juli 2017 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
een bejaarde op zoek naar een groen blaadje zeker...
Met motortje zekerquote:
quote:
Ik zou het mijden, denk ikquote:Op zondag 23 juli 2017 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was van de week in de buurt bij Maaskantje
Wel te lui om even doorheen te rijden
Oh vandaar die gaten in mijn kledingquote:Op zondag 23 juli 2017 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
als dat de vervanger is voor een groen blaadje zit er zeker geen zadel op
Officieel de enige plaats in Nederland die tijdens carnaval een minder gekke naam heeft dan de rest van het jaar.quote:
Zowel de echte als carnavalsnaam lijken mij goede namen voor homo ontmoetingsplaatsen.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Officieel de enige plaats in Nederland die tijdens carnaval een minder gekke naam heeft dan de rest van het jaar.
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zowel de echte als carnavalsnaam lijken mij goede namen voor homo ontmoetingsplaatsen.
Die reactie liet op zich wachtenquote:
i am moving to the best country in my landquote:Op zondag 23 juli 2017 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja Oscar, waar ga je dan heen verhuizen straks.... nou.... this is not Zwollywood zeg ik dan
Want mensen lopen er continue te sassen na het vele zuipen?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:01 schreef CindieY het volgende:
Als we het dan over carnaval hebben, dan kunnen we het net zo goed hebben over Sassendonk in plaats van Zwollywood
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
i am moving to the best country in my land
Het is dan ook van dezelfde makersquote:
Geen idee, verder hou ik me verre van carnavalquote:Op zondag 23 juli 2017 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Want mensen lopen er continue te sassen na het vele zuipen?
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:02 schreef just me het volgende:
Beste mevrouw just me je pakketje komt snel aan!
![]()
morgen mijn nieuwe mobiel
Leuk vooruitzicht.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:02 schreef just me het volgende:
Beste mevrouw just me je pakketje komt snel aan!
![]()
morgen mijn nieuwe mobiel
Hij gaat juist weg uit Overijssel....quote:Op zondag 23 juli 2017 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
i am moving to the best country in my land
snap je niet he?! zo dom....quote:
grote lettersquote:Op zondag 23 juli 2017 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Toe maar, wordt je toch nog een beetje modern op je oude dag
Wileyfox Swift Blauw 2Xquote:Op zondag 23 juli 2017 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht.
Wat heb je gekocht?
Jij belt met letters?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
grote letters
[..]
Wileyfox Swift Blauw 2X
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij belt met letters?geen cijfers?
0900-beljustme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Langdradig muziekduoGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Langdradig muziekduoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
er zijn genoeg vuilnisbakkenquote:
Netjes. Toch overgestapt op Android.quote:
Ik ga me eerst verdiepen in hoe ik mijn contacten van de Nokia kan overzettenquote:Op zondag 23 juli 2017 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Netjes. Toch overgestapt op Android.
USB-C aansluiting zie ik.![]()
Wil wel zeggen dat je kabeltje bij moet kopen als je meer dan 1 kabel gebruikt.
Kopieren naar simkaart, en dan kopieren naar telefoon bij je nieuwe telefoon. Ik zou ze niet op sim laten staan in ieder geval.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga me eerst verdiepen in hoe ik mijn contacten van de Nokia kan overzetten
quote:
Ik roep je wel als ik je hulp nodig hebquote:Op zondag 23 juli 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Kopieren naar simkaart, en dan kopieren naar telefoon bij je nieuwe telefoon. Ik zou ze niet op sim laten staan in ieder geval.
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is er goed nagedacht over de inhoud van deze show.
Als we alle aanwijzingen op een rij zetten, weten we straks precies waar Oscar komt te wonen, wat z'n geboortedatum en pincode is...
Ik hoop dat jij het bijgehouden hebtquote:Op zondag 23 juli 2017 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Als we alle aanwijzingen op een rij zetten, weten we straks precies waar Oscar komt te wonen, wat z'n geboortedatum en pincode is...
Als we nu nog z'n huidige huis achterhalen... Ik ben donderdag vrijquote:Op zondag 23 juli 2017 21:12 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als we nu nog z'n huidige huis achterhalen... Ik ben donderdag vrij
ik ben inmiddels wel zover dat ik weet als je het jombord van Venhuizen ziet, dat je dan goed verkeerd zitquote:Op zondag 23 juli 2017 21:12 schreef DJ11 het volgende:
een verborgen boodschap.... meisje voor of achter windowsquote:
Er is een reden dat ik niet naar Wie is de Mol kijkquote:Op zondag 23 juli 2017 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Oh kom je helpen mijn bank naar beneden tillen dan? Die moet klaarstaan voor grof vuilquote:Op zondag 23 juli 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot dusver weet ik dat hij buren heeft en dat er openbare parkeerplaatsen bij zijn huidige huis zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
waar je prima een bank op kan zettenquote:Op zondag 23 juli 2017 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot dusver weet ik dat hij buren heeft en dat er openbare parkeerplaatsen bij zijn huidige huis zijn.
En het is een appartementencomplex. In mijn beleving zijn er vooral huizen in Stadshagen, dus dat schiet al opquote:Op zondag 23 juli 2017 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot dusver weet ik dat hij buren heeft en dat er openbare parkeerplaatsen bij zijn huidige huis zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
En het is een appartementencomplex. In mijn beleving zijn er vooral huizen in Stadshagen, dus dat schiet al op
Country House was een duidelijke hint. We moeten kijken naar grote landhuizen in kleine dorpen in Noord-Hollandquote:
slingert funda aanquote:Op zondag 23 juli 2017 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Country House was een duidelijke hint. We moeten kijken naar grote landhuizen in kleine dorpen in Noord-Holland
Niet in deze versie...quote:Op zondag 23 juli 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een Eigen Huis
.... nou ja, die kennen jullie wel
stop maar met zoekenquote:
He, ik zat er net zo lekker in.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stop maar met zoeken
Oscar heeft de boerderij van Veldboer in Schagen gekocht
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:22 schreef chufi het volgende:
Eigen Huis Froger die vroeger gewoon knipoogde naar de mannen
She's Leaving Home was een mooiere plaat geweest, maar ja... je bent een mannetje.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
When I Get Home..... tekstueel verder niet van toepassing.... maar ja, Home in de titel en daar krijgen jullie er nog 7 van ofzo geloof ik
Je was ook al wel enigszins gered door de koppeling met Hollywood.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
When I Get Home..... tekstueel verder niet van toepassing.... maar ja, Home in de titel en daar krijgen jullie er nog 7 van ofzo geloof ik
Oh daar komt er nog 1 vanquote:Op zondag 23 juli 2017 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was ook al wel enigszins gered door de koppeling met Hollywood.
En kreeg je ook knipoogjes Sjoefquote:Op zondag 23 juli 2017 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kwm ik hem wel eens tegen in de stad..
De show is nog niet overquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:27 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gaat ie just me?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:27 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Zwollywood nog...quote:Op zondag 23 juli 2017 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Draai je nu uit Zwollywood of vanuit je nieuwe verblijf
Was ng in de periode dat ie aan het popi building was ...quote:Op zondag 23 juli 2017 21:27 schreef just me het volgende:
[..]gewoon handen voor je reet houden en doorlopen
Allangquote:Op zondag 23 juli 2017 21:28 schreef peaceman het volgende:
Is Lucifer al geweest Oscar? (house for sale)
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:28 schreef peaceman het volgende:
Volgende week boel leeg, dan 2 weken later sleutel nieuwe huis....quote:
wat, staat Zwolle in de fik?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:28 schreef peaceman het volgende:
lekker slecht geregeld dusquote:Op zondag 23 juli 2017 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgende week boel leeg, dan 2 weken later sleutel nieuwe huis....
Neuh, eerst geld van dit huis terug, dan daarmee nieuwe huis kopenquote:
just me heeft je aangestoken?quote:
ow die heb ik gemistquote:
Geen nieuwe carriere?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
A New Career in a new town.... nou ja, deels waar....
oh en Bowie
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
A New Career in a new town.... nou ja, deels waar....
oh en Bowie
Deelsquote:
Ik dacht dat het qua werkgelegenheid rond Zwolle nog wel goed zat.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deels
Maar mede vanwege werk is het handiger die kant op te verhuizen...
Eigen bedrijf en moet daarvoor heel vaak naar NH... zonde van 3 uur reistijdquote:Op zondag 23 juli 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat het qua werkgelegenheid rond Zwolle nog wel goed zat.
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
It's a tiny town, you can hang around with me
It's a tiny town, and everybody knows what you've been doin'
So don't you mess around, cuz it's a tiny town
Teeny weeny town, tiny town, tiny town
And every little town, if you look around
Is a tiny town, tiny town, tiny town
Be careful my darling, what you say and do
The shit that you make comes right back to you
And the whole wide world is a tiny town
Full of tiny ideas
With each tiny heart pumpin up and down
Come be tiny with me
Such a tiny town, we have trouble living with each other
Someone knock you down and
Someone else would like to steal your lover
Mmm, it's a tiny town, it's enough to make you lose your mind
Mother nature said, she won't play that way so quit your crying
Mama still loves you, when you go astray
You don't need to push her in her grave
In my tiny mind you are tiny too I'll be tiny tonight
For each tiny me there's a tiny you, close your tiny town eyes
And the birds sweetly singing in the tiny town trees
And the animals ask what you're doing, well it's as plain as can be
I see your sadness, like birds in the air
I see them all flying away
In each tiny heart in this tiny world is a tiny desire
And each tiny boy and each tiny girl close their tiny town eyes
And the whole wide world is a tiny town, full of tiny ideas
With our tiny hearts pumpin up and down, come be tiny with meTiny Town... dat is het wel
3 letters...quote:Op zondag 23 juli 2017 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Van David Bowie naar David Byrne is qua spelling niet zo'n grote stap...
Krijg altijd kippenvel van dit nummerquote:
* OscarMopperkont noteert en gaat vaker andere liedjes van DBS draaien...quote:Op zondag 23 juli 2017 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik iets van Deep Blue Something hoor dat niet luistert naar de titel Breakfast At Tiffany's
dat is mooi,quote:Op zondag 23 juli 2017 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont noteert en gaat vaker andere liedjes van DBS draaien...
Hij kwam alleen de auto terugbrengen en moest redelijk snel weer naar zijn eigen huisquote:
Dat scheelt.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Hij kwam alleen de auto terugbrengen en moest redelijk snel weer naar zijn eigen huis
Ik heb hem er niet uitgezet hoorquote:
weer een hintquote:Op zondag 23 juli 2017 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Home At Last - zullen we dat straks ook echt zijn?
AVondquote:
quote:
Afscheid nemen is toch moeilijker dan je dacht.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om in de beroemde woorden van Symph te spreken: "Ik loop iets uit"....
Iets noemt ie datquote:Op zondag 23 juli 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een half uur, noem ik niet iets.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |