abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2017 @ 17:49:28 #151
386889 Luckyseven
Luckyseven
pi_172624376
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik neem toch graag het zekere voor het onzekere.

Zeker omdat roken helemaal niets toevoegt aan de wereld. :)

[..]

Ach kijk, een jijbak.
Prima dat je het zekere voor het onzekere neemt, maar dan moet je hier niet gaan roepen dat mensen jou aan het vergiftigen zijn.

Wie ben jij om te bepalen wat wel en niet iets toevoegt aan deze wereld?
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 17:51:18 #152
35723 crew  GGMM
pi_172624435
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:49 schreef Luckyseven het volgende:
Prima dat je het zekere voor het onzekere neemt, maar dan moet je hier niet gaan roepen dat mensen jou aan het vergiftigen zijn.
Tuurlijk wel, ik ben namelijk van mening dat het slecht voor me is, en tenzij het tegendeel wordt aangetoond blijf ik dit vinden.
Het kan onmogelijk zo zijn dat roken voor rokers slecht is en voor mensen die in hun buurt staan en diezelfde rook inademen wel goed is.

quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:49 schreef Luckyseven het volgende:
Wie ben jij om te bepalen wat wel en niet iets toevoegt aan deze wereld?
Dat kan ik prima bepalen hoor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172624481
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zeker omdat roken helemaal niets toevoegt aan de wereld.
Voetbal ook niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_172624497
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, ik ben namelijk van mening dat het slecht voor me is, en tenzij het tegendeel wordt aangetoond blijf ik dit vinden.
Het kan onmogelijk zo zijn dat roken voor rokers slecht is en voor mensen die in hun buurt staan en diezelfde rook inademen wel goed is.

Maak dat rokers maar eens duidelijk.

Zodra je aan een verslaving van mensen komt, dan breekt de hel los.
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 17:56:02 #155
35723 crew  GGMM
pi_172624524
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Voetbal ook niet.
Dat is voor niemand slecht. Sterker nog; sporten is goed voor je.

Wat een domme vergelijking. :') _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172624525
Ik hoef helemaal geen longkanker te krijgen om last te hebben van rokers. Het slaat me op de keel, ik moet ervan hoesten en krijg er bij langdurig contact hoofdpijn van.

Daarbij, het is niet echt sociaal acceptabel om in bijzijn van je kinderen eens heftig te staan schelden. Is dat schadelijk voor anderen? Niet meer dan roken, in ieder geval. Is schelden onder volwassenen sociaal onacceptabel? Nee. Het doel van deze maatregel is om roken in datzelfde hokje te douwen. Als volwassene moet je zelf weten wat je doet, maar normaliseer het niet in bijzijn van kinderen. Daarom de speeltuin, de jeugdclubs. Het terrein van het UMCG lijkt me helemaal een inkoppertje, daar lopen veel meer mensen rond met ademhalingsproblemen dan zomaar op straat.
Your opinion of me is none of my business.
pi_172624590
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is voor niemand slecht. Sterker nog; sporten is goed voor je.

Wat een domme vergelijking. :') _O-
Wrong, kost bakken geld aan mensen die geblesseerd raken. Gewoon verbieden dus.
  zondag 23 juli 2017 @ 17:59:10 #158
386889 Luckyseven
Luckyseven
pi_172624610
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Dat kan ik prima bepalen hoor.
Heb jij ooit wel eens van dosering gehoord? Uitgedunde sigaretrook bevat een stuk minder schadelijke stoffen dan een volle hijs over de longen. Bovendien zal je in de buitenlucht maar een klein deel van 1 hijs binnen krijgen omdat je langs iemand loopt. Een storm in een glas water.

Bepaal jij dat lekker voor jezelf, en gun een ander de gelegenheid om dat ook voor zichzelf te kunnen bepalen.
  zondag 23 juli 2017 @ 17:59:58 #159
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172624622
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik hoef helemaal geen longkanker te krijgen om last te hebben van rokers. Het slaat me op de keel, ik moet ervan hoesten en krijg er bij langdurig contact hoofdpijn van.

Daarbij, het is niet echt sociaal acceptabel om in bijzijn van je kinderen eens heftig te staan schelden. Is dat schadelijk voor anderen? Niet meer dan roken, in ieder geval. Is schelden onder volwassenen sociaal onacceptabel? Nee. Het doel van deze maatregel is om roken in datzelfde hokje te douwen. Als volwassene moet je zelf weten wat je doet, maar normaliseer het niet in bijzijn van kinderen. Daarom de speeltuin, de jeugdclubs. Het terrein van het UMCG lijkt me helemaal een inkoppertje, daar lopen veel meer mensen rond met ademhalingsproblemen dan zomaar op straat.
Mooi gezegd.
pi_172624632
Vind sowieso niet dat ziekenhuizen roken moeten faciliteren, maar kan me ook voorstellen dat je als verstokt roker er niet vrolijk van wordt als je in het ziekenhuis belandt voor een knieoperatie, je een soort van verplicht moet kappen met roken.
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 18:00:46 #161
35723 crew  GGMM
pi_172624639
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Wrong, kost bakken geld aan mensen die geblesseerd raken. Gewoon verbieden dus.
Ik snap wat je probeert, maar je weet zelf ook wel dat het een dood einde is waar je inrijdt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172624643
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:56 schreef Sarasi het volgende:

Ik heb er bv als roker helemaal geen probleem mee om in het bijzijn van kinderen geen sigaret op te steken. Dat deed ik sowieso al nooit. Bij mijn voetbalvereniging steek ik ook geen sigaret aan als er een paar kinderen op het tarras een patatje zitten te eten.

Maar zo'n onderwerp als dit trekt mensen aan die het gelijk in het belachelijke doortrekken en het totaal willen verbieden.
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 18:01:25 #163
35723 crew  GGMM
pi_172624648
quote:
12s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:59 schreef Luckyseven het volgende:
Heb jij ooit wel eens van dosering gehoord? Uitgedunde sigaretrook bevat een stuk minder schadelijke stoffen dan een volle hijs over de longen.
Dus? Minder is niet niets.

Ik wil gewoon geen schadelijke stoffen inademen van mensen die te zwak zijn om hun verslaving aan te pakken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172624655
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vind sowieso niet dat ziekenhuizen roken moeten faciliteren, maar kan me ook voorstellen dat je als verstokt roker er niet vrolijk van wordt als je in het ziekenhuis belandt voor een knieoperatie, je een soort van verplicht moet kappen met roken.
Dan strompel je maar naar buiten op je krukken of rolstoel om toe te geven aan je verslaving.
pi_172624674
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik snap wat je probeert, maar je weet zelf ook wel dat het een dood einde is waar je inrijdt.
Nee de weg die ik inrijd bevalt je niet dat is wat anders.
pi_172624718
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:01 schreef Canopus het volgende:

[..]

Dan strompel je maar naar buiten op je krukken of rolstoel om toe te geven aan je verslaving.
Volgens mij mag je straks helemaal niet meer op het terrein van het UMCG roken. Maar goed... niet mijn probleem verder.

Heb zelf niet zo'n last van rokers. Veel van mijn vrienden en kennissen roken nog wel en zit regelmatig met ze op een terras. Als rook echt heel irritant mijn richting op komt, dan vraag ik of ze die peuk ff anders houden, maar verder doen ze maar lekker.
pi_172624749
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze hebben bij het UMCG al rokershokken. Helemaal afgesloten uit de hand gelopen glazen telefooncellen.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 23 juli 2017 @ 18:06:58 #168
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172624750
Ik heb liever dat ze Nederland bbq vrij maken.
pi_172624762
quote:
7s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ze hebben bij het UMCG al rokershokken. Helemaal afgesloten uit de hand gelopen glazen telefooncellen.
Maar die gaan dus weg, begrijp ik?
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 18:07:54 #170
35723 crew  GGMM
pi_172624767
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee de weg die ik inrijd bevalt je niet dat is wat anders.
Blijven proberen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 juli 2017 @ 18:08:12 #171
386889 Luckyseven
Luckyseven
pi_172624771
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dus? Minder is niet niets.

Ik wil gewoon geen schadelijke stoffen inademen van mensen die te zwak zijn om hun verslaving aan te pakken.
Je krijgt niet altijd wat je wilt.

Je leeft met andere mensen op deze planeet die soms andere dingen willen en doen. Ik zou het liefst ook geen uitlaatgassen inademen of met bloeddrukverhogende schreeuwende kinderen in de trein willen zitten. Dit is ook slecht voor mijn gezondheid. Desondanks ben ik bekent met het begrip: "leven en laten leven" en probeer ik er het beste van te maken.

Gun een ander eens wat, rokers hebben al veel mogelijkheden ingelevert de afgelopen jaren.
pi_172624773
quote:
7s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Beter ook. Vroeger moest je eerst door een mist van rook voordat je het ziekenhuis in kon.
pi_172624784
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:06 schreef SugeLucky het volgende:
Je bent vegetariėr?
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 18:09:03 #174
35723 crew  GGMM
pi_172624786
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:08 schreef Luckyseven het volgende:
Je krijgt niet altijd wat je wilt.
Gelukkig komen we er langzaam in kleine baby-stapjes. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172624787
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:06 schreef SugeLucky het volgende:
Ik wil een verbod op open haarden. 's Winters volop last van tijdens het hardlopen. Slaat echt op je strot die rook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')