abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172628212
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 19:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Inderdaad 10% leek me ook extreem veel.
Wel kwam ik dit nog tegen
[ afbeelding ]

Voor Ohio: "159 per 10,000 live births in 2015, compared with 19 such hospitalizations for every 10,000 a decade earlier"

Met 10% gok ik dat men verwijst naar de statistieken van een van de roodgekleurde counties.
Ja, in het stuk dat ik aanhaalde werd ook al opgemerkt dat er wel specifieke counties waren waarbij de cijfers richting de 10% gingen. Ellende clustert ook vaak wel enigszins.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172628288
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Er zijn speciale programma's in Nederland, voor hele zware heroïne verslaafden, die heroïne verstrekken aan de verslaafden..
Bedoel je de methadon programma's? Of echte heroine?
  zondag 23 juli 2017 @ 20:17:06 #28
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_172628306
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, is fentanyl ineens veilig als je het legaal is, wat het overigens nu al is.

Grappig, het verhaal in de OP verteld toch wel iets anders.
Er wordt niet gezegd dat fentanyl veilig is maar het is vele malen goedkoper en makkelijker aan te komen dan goede heroïne. Dit allemaal dankzij de War On Drugs.

Dus als je Drugs legaliseert, dan heb je de kwaliteit en prijs onder controle en is het gebruik van fentanyl niet meer noodzakelijk.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_172628939
Goeie OP ^O^ Groot probleem. Vier OD doden in de dunbevolkte omgeving in het NoordOosten waar mijn schoonfamilie woont.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shivo op 24-07-2017 00:11:40 ]
Jesus saves but death prevails.
pi_172629604
De verzombificering van de VS
  zondag 23 juli 2017 @ 21:07:02 #31
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172629850
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:26 schreef nixxx het volgende:

[..]

Misschien kan het als een shot een euro kost? Van de bijstand heroine spuiten zonder dat je hoeft te jatten?
Ik heb er ooit zo eentje in huis gehad ik werd 's nachs wakker en betrapte hem. Achteraf hadden we nieuwe pannen nodig nadat ze 'perongeluk' zijn gezicht verbrijzelde.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_172630033
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:07 schreef Bluffertje00 het volgende:

[..]

Ik heb er ooit zo eentje in huis gehad ik werd 's nachs wakker en betrapte hem. Achteraf hadden we nieuwe pannen nodig nadat ze 'perongeluk' zijn gezicht verbrijzelde.
Tuurlijk.
pi_172630220
quote:

[..]

Goedkope pannen zeker dan, die van mij hebben toch wel wat staal in de bodem.
  zondag 23 juli 2017 @ 21:23:06 #34
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172630308
Als een verslaafde die niet clean te houden is zijn heroine en huur van een uitkering kan betalen hoeft dat dus niet meer. Heel oud zullen de meeste toch niet worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172632039
Ik wordt hier alleen maar naar van. Ooit eens een docu over crystal meth gezien. Ik was er zo van onder de indruk dat ik die nacht haast geen oog dicht gedaan had :') Wat een teringspul... Alle drugs trouwens. Waarom begin je er in hemelsnaam aan.
  zondag 23 juli 2017 @ 22:36:05 #36
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_172632445
Grappig hoe ze met hun war on drugs de problemen steeds groter maken. Meer controle op oxycontin en heroine, nu hebben ze fentanyl. Hetzelfde zag je met meth, ze maakten het onmogelijk om pyrex glaswerk (erlenmeyers en kolven) of fosfor te kopen, want de RP + I methode was o zo gevaarlijk...
Dan bedacht iemand shake & bake, schudden met plastic colaflessen gevuld met wasbenzine, lithium, ammoniumzout en water, een explosief mensel onder hoge druk (tot 10 bar). In plaats van trailers die afbranden krijg je nu slachtoffers met >50% derdegraad brandwonden, waarvan de verzorging duizenden per dag kost.
are we infinite or am I alone
pi_172632490
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:23 schreef nixxx het volgende:
Als een verslaafde die niet clean te houden is zijn heroine en huur van een uitkering kan betalen hoeft dat dus niet meer. Heel oud zullen de meeste toch niet worden.
Dat valt nog aardig mee als we naar Nederland kijken.

Maar ja, verslaafden leveren niet echt wat op voor de maatschappij dus wat we er mee opschieten om gevaarlijke en zeer verslavende drugs vrij te laten ontgaat mij enigzins.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2017 22:38:56 ]
pi_172632792
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar ja, verslaafden leveren niet echt wat op voor de maatschappij dus wat we er mee opschieten om gevaarlijke en zeer verslavende drugs vrij te laten ontgaat mij enigzins.
Waar baseer je dat op?
pi_172632832
quote:

[..]

Stoer hoor..
pi_172632956
Kwaliteitsartikel, maar kan er niet erg wakker van liggen. Heeft dit invloed op Nederland op enige manier?
.
  zondag 23 juli 2017 @ 22:59:47 #41
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_172633039
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 19:05 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dit herinnert mij aan de dagelijke stroom propagandareclames die je op de amerikaanse tv te zien kreeg in de jaren 90 en 00. (Volgens mij een stuk minder tegenwoordig?) Allemaal betaald en gesponsord door de farmaceutische industrie. Had je pijn, problemen, of überhaupt ergens last van? Er bestond daar een medicijn voor. Alsof gelijk een pil slikken alle kwaad uit de wereld zou helpen. En dat allemaal in een pakkende, en bijblijvende reclame van meestal nog geen minuut. En de reclame sloot meestal af met het advies om met je arts erover te praten.

Dit hier is het resultaat. Belachelijk en zelfs misdadig. Misbruik maken van de goedgelovigheid van je eigen volk om zodoende grof geld te verdienen.

Een grote zelfverrijkingssamenwerking tussen artsen en farmabedrijven.
Die reclames met (nep)dokters en weet ik het wat zijn daar nog steeds op tv. Ik heb zelden met zo'n grote 'cringe' tv zitten kijken. Voor mijn gevoel gaat zelfs 80% van de reclames daar over geld innen omdat je rugklachten etc hebt of over medcijnen die al je problemen oplossen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 juli 2017 @ 23:00:38 #42
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_172633061
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:56 schreef Fer het volgende:
Kwaliteitsartikel, maar kan er niet erg wakker van liggen. Heeft dit invloed op Nederland op enige manier?
Moet alles invloed hebben op Nederland? Kunnen we ook gewoon discussiëren over dingen buiten Nederland?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 juli 2017 @ 23:58:18 #43
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_172634374
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goedkope pannen zeker dan, die van mij hebben toch wel wat staal in de bodem.
ze waren van koper.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_172635338
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:56 schreef Fer het volgende:
Je kan er vanuit gaan dat al die mooie designerdrugs die voor de VS markt worden verzonnen op een dag ook hier gebruikt worden. Helemaal als we op de CDA/VVD manier doorgaan van relatief ongevaarlijke drugs streng willen vervolgen.
  maandag 24 juli 2017 @ 06:04:11 #45
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172635854
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat je de verslaafden toch wel houdt, of het niu illegaal of legaal is. Als je drugs legaliseert kun je de kwaliteit controleren en gaat de prijs omlaag. En dan ben je ook meteen van de criminaliteit af, het kleine jatwerk door de junks en het grote werk door drugsbendes en smokkelaars.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_172636415
Ik heb jaren in een liberaal stadje in Indiana gewoond, en dit verhaal komt bij mij niet uit de lucht vallen. Als je daar hoestdrank wilde kopen, dan moest je eerst een kopie van je rijbewijs achterlaten. In de hoestdrank zat namelijk een stofje waar je - na er wat mee gerommeld te hebben - high van kunt worden.

De afgelopen jaren ben ik meerdere keren in Columbus (Ohio) geweest, en wat me daar opviel was hoe uitzichtloos de toekomst voor veel mensen was. Ik heb er een tijdje in een hotel aan de rand van een ghetto gezeten, en dat was buitengewoon treurig. Iedereen die ik daar in een winkel of op straat tegenkwam, miste wel een paar voortanden.

Overheidsbemoeienis in de vorm van de war on drugs helpt niet. Maar het onderliggende probleem is dat de Amerikaanse bevolking laag is opgeleid, wordt behandeld als kinderen en zich ook op die manier gedraagt. Baseballcap op je knar, een grote beker Mountain Dew in je knuistjes.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 24 juli 2017 @ 08:35:50 #47
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172637047
quote:
14s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:20 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nou ja, spul als heroïne mag van mij illegaal blijven. Een functionerende heroïneverslaafde lijkt me een zeldzaamheidje.
Hangt van de tolerantie en de dosering af. Ik denk dat bij simpele beroepen iemand beter functioneert op heroïne dan op alcohol.
  maandag 24 juli 2017 @ 10:17:06 #49
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172638032
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hangt van de tolerantie en de dosering af. Ik denk dat bij simpele beroepen iemand beter functioneert op heroïne dan op alcohol.
Sommige beroepen zijn waarschijnlijk beter te verdragen als je een doseerpomp vol heroine aan je arm hebt hangen.
pi_172638099
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:17 schreef nixxx het volgende:

[..]

Sommige beroepen zijn waarschijnlijk beter te verdragen als je een doseerpomp vol heroine aan je arm hebt hangen.
Heroïne doseerpomp, voor als je te lui bent om te gaan spuiten. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')