Of gewoon een subsidie aanvragen. En krijgen.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:07 schreef Horzula het volgende:
Je moet een bepaalde intelligentiegraad bezitten om zo´n festival te kunnen organiseren.
Dat land is Nederland.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:13 schreef serkot het volgende:
Alle blanke heteroseksuele cisgender mannen moeten terug naar hun eigen land.
Ook dat vergt het een en ander van de verstandelijke vermogens...quote:Op zondag 23 juli 2017 13:30 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Of gewoon een subsidie aanvragen. En krijgen.
Meeste grote denkers die al op deze wereld hebben rondgelopen waren blank, hetero, cis en natuurlijk man.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:36 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ook dat vergt het een en ander van de verstandelijke vermogens...
Je moet wel een heterosexuele blanke cisgender zijn om in deze onzin te geloven.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:52 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Meeste grote denkers die al op deze wereld hebben rondgelopen waren blank, hetero, cis en natuurlijk man.
Ik schat dat zo'n 80-85% man, blank en hetero is.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:08 schreef Horzula het volgende:
[..]
Je moet wel een heterosexuele blanke cisgender zijn om in deze onzin te geloven.
Mogelijke gebeurtenissen ter ondersteuning van het bestaansrecht van een onderdrukte minderheid ontmoedigen.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:10 schreef Nikmans het volgende:
Aanstoot nemen aan dit soort shit
Dit soort 'gebeurtenissen' nodig hebben ter bevestiging van je eigen bestaansrecht
SJW's en snowflakes die hun opponenten aan de rechtervleugel bejegenen met termen als SJW en snowflake.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Onze rechtse SJW heeft weer een goed idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paypal.me/taaladvies
quote:Op zondag 23 juli 2017 14:25 schreef Aiciu het volgende:
TS heeft weer eens een woordje geleert hoor.
Geleerd.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:25 schreef Aiciu het volgende:
TS heeft weer eens een woordje geleert hoor.
quote:Op zondag 23 juli 2017 14:19 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
SJW's en snowflakes die hun opponenten aan de rechtervleugel bejegenen met termen als SJW en snowflake.Is goed, sneeuwvlok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Oh dat doen we allemaal hoor... flexibilisering arbeidsmarkt, erosie sociale zekerheid, privatisering van de zorg... we dealen er allemaal mee...quote:Op zondag 23 juli 2017 14:31 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Conservatism is the NEW Counter-Culture. Deal. With. It.
Verwar conservatisme niet met neo-liberalisme. Please.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dat doen we allemaal hoor... flexibilisering arbeidsmarkt, erosie sociale zekerheid, privatisering van de zorg... we dealen er allemaal mee...
Wat leuk, je bent daar ook allemaal tegen?quote:Op zondag 23 juli 2017 14:33 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Verwar conservatisme niet met neo-liberalisme. Please.
Ik versta je niet door al die onzekerheid heenquote:Op zondag 23 juli 2017 14:16 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Mogelijke gebeurtenissen ter ondersteuning van het bestaansrecht van een onderdrukte minderheid ontmoedigen.
quote:Op zondag 23 juli 2017 14:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik versta je niet door al die onzekerheid heen
Volgens mij heb je in andere landen ook vrij veel blanke heteroseksuele cisgender mannen. Je moet ze niet allemaal over één kam scheren, omdat er toevallig een klein groepje uit Nederland komt.quote:
Eerder realistisch.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik versta je niet door al die onzekerheid heen
Volgens mij klets je gewoon maar wat in de ruimte, of niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat leuk, je bent daar ook allemaal tegen?
Nee, stel je voor.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:55 schreef serkot het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in andere landen ook vrij veel blanke heteroseksuele cisgender mannen. Je moet ze niet allemaal over één kam scheren, omdat er toevallig een klein groepje uit Nederland komt.
Ik voel me trots. Vandaar het Pride festival voor blanke heteroseksuele cisgender mannen. Met bier, bradwurst en blote vrouwen tetten!quote:Op zondag 23 juli 2017 15:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Heb je dit nu echt nodig? Voel je je beledigd ofzo? Onzeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |