Eerder realistisch.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik versta je niet door al die onzekerheid heen
Volgens mij klets je gewoon maar wat in de ruimte, of niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat leuk, je bent daar ook allemaal tegen?
Nee, stel je voor.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:55 schreef serkot het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in andere landen ook vrij veel blanke heteroseksuele cisgender mannen. Je moet ze niet allemaal over één kam scheren, omdat er toevallig een klein groepje uit Nederland komt.
Ik voel me trots. Vandaar het Pride festival voor blanke heteroseksuele cisgender mannen. Met bier, bradwurst en blote vrouwen tetten!quote:Op zondag 23 juli 2017 15:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Heb je dit nu echt nodig? Voel je je beledigd ofzo? Onzeker?
quote:
quote:Cisgender (of "cisseksualiteit") is een Engelstalige term waarmee mensen worden aangeduid van wie de seksuele identiteit overeenkomt met het biologische geslacht waarmee zij geboren zijn. De term wordt doorgaans gebruikt als het tegendeel van transgender, waarbij het biologische geslacht en identiteit niet overeenkomen. Verreweg de meeste mensen zijn cisgender.
Omdat de term 'normaal' de lading dekt maar mensen namen daar aanstoot aanquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat de term 'normaal' de lading dekt maar mensen namen daar aanstoot aan
Voor lgbt'ers wordt er vast elk weekend in menig kelder ook van alles georganiseerd. Toch voelen zij zich nog genoodzaakt om jaarlijks in hun bikini op de gracht te dansen. Als een blank hetero cisgender man vraagt om een eigen feestje is het land te klein. Tijd voor verandering.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:06 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat elke zondag in meerdere stadions in Nederland wat voor ze georganiseerd werd. In ieder geval dat niemand met jou in een clubje wil zitten komt niet door een gebrek aan eigenwaarde aan hun kant.
Iedereen was zo behalve Picasso...quote:Op zondag 23 juli 2017 13:52 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Meeste grote denkers die al op deze wereld hebben rondgelopen waren blank, hetero, cis en natuurlijk man.
Dat doet deze aids in mijn topic.quote:
ben je weer aan het huilenquote:Op zondag 23 juli 2017 20:18 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Voor lgbt'ers wordt er vast elk weekend in menig kelder ook van alles georganiseerd. Toch voelen zij zich nog genoodzaakt om jaarlijks in hun bikini op de gracht te dansen. Als een blank hetero cisgender man vraagt om een eigen feestje is het land te klein. Tijd voor verandering.
Is er wel Hip Hop? Anders kom ik niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:35 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik voel me trots. Vandaar het Pride festival voor blanke heteroseksuele cisgender mannen. Met bier, bradwurst en blote vrouwen tetten!
Jij systematisch blanke cisgender mannen ondermijnt en onderdrukt in hun poging tot het organiseren tot een feestje, maar wel akkoord gaat met een pride voor gays.quote:
Vreemd... kan ik me niets van herinneren, dat mij dat is gevraagd.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Jij systematisch blanke cisgender mannen ondermijnt en onderdrukt in hun poging tot het organiseren tot een feestje, maar wel akkoord gaat met een pride voor gays.
De belangrijkheid van de mogelijkheid van een feestje bagatelliseren en aankomen zetten met domme vragen over hiphop muziek.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd... kan ik me niets van herinneren, dat mij dat is gevraagd.
Hoe doe je dat eigenlijk, systematisch blanke cisgender mannen onderdrukken??
Triggered?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:56 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
De belangrijkheid van de mogelijkheid van een feestje bagatelliseren en aankomen zetten met domme vragen over hiphop muziek.Echt highly offencive.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |