SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
nou dan wordt de andere buurman boos... die overigens nogal luid ruzie aan het maken was met zijn vrouw ..quote:Op zondag 23 juli 2017 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zet je de speakers thuis toch wat harder?
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan wordt de andere buurman boos... die overigens nogal luid ruzie aan het maken was met zijn vrouw ..
Dan maakt een beetje meer ruzie ook niks meer uit...quote:Op zondag 23 juli 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan wordt de andere buurman boos... die overigens nogal luid ruzie aan het maken was met zijn vrouw ..
niet voor het eerst en vast ook niet voor het laatst.. het heeft zelfs al eens geleid tot de situatie dat zij hem sloeg...quote:
tis dat zij de trap beheren die we beiden nodig hebben voor het legen van de dakgoten, maar anders.. die man klaagt werkelijk overal over.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maakt een beetje meer ruzie ook niks meer uit...
Of je hebt 'r op andere gedachten gebracht met je Dresden Dolls...quote:Op zondag 23 juli 2017 12:25 schreef peaceman het volgende:
Cindy zit vast nog in het vorige topic....
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je hebt 'r op andere gedachten gebracht met je Dresden Dolls...
Ik geloof dat ik snel een eigen ladder zou kopen.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis dat zij de trap beheren die we beiden nodig hebben voor het legen van de dakgoten, maar anders.. die man klaagt werkelijk overal over.
Neuh.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:25 schreef peaceman het volgende:
Cindy zit vast nog in het vorige topic....
als wij zelf de ruimte zouden hebben voor zo'n grote ladder had ik dat wellicht ook al gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik snel een eigen ladder zou kopen.
eet smakelijkquote:Op zondag 23 juli 2017 12:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Yay, gewoon live radio tijdens mijn ontbijt
De ladder is van onze beide buren en ons. En zij hebben een garagebox waar hij ligt. Wij hebben die ruimte niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik snel een eigen ladder zou kopen.
al een hele poosquote:Op zondag 23 juli 2017 12:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Yay, gewoon live radio tijdens mijn ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |