Hopen dat Nyls Korstanje zich nog zodanig ontwikkelt dat hij ook mee kan, kun je van series naar finales nog wisselen.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:30 schreef TheArt het volgende:
Wel lekker dat je gelijkwaardige zwemmers in het water hebt liggen. Kortom in de breedte is het wel prima. Nu allemaal de komende jaren nog een halve seconde tot een seconde harder (ze zijn nog jong genoeg) en je kan aan een finale gaan denken op de Spelen.
Waarom Ferry niet, is op dit moment de beste Nederlander.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:54 schreef Riofan83 het volgende:
Jammer trouwens dat Dion Dreessens niet meedoet. Normaal een vaste waarde in de 4x200-ploeg. Erg benieuwd wie ze in plaats van Puts in de 4x200-ploeg zetten: Maarten B. of Ferry Weertman. Lijkt me dat Stolk, Pijnenburg en Schwietert zeker zijn van hun plek.
Weertman zal er inderdaad sowieso bij zitten met de snelste tijd op de 200 meter dit seizoen. Op basis van de SB's is het Weertman, Stolk, Brzoskowski en Pijnenburg. Kan me voorstellen dat er nog gekeken wordt naar Pijnenburg of Schwietert. Of Brzoskowski moet echt uit vorm zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:41 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Waarom Ferry niet, is op dit moment de beste Nederlander.
Dion was gewoon te langzaam om zich voor het team te plaatsen.
Horton, Sun en Park? Heb Wiki even niet paraatquote:Op zondag 23 juli 2017 17:33 schreef wimderon het volgende:
Aardig veld wel dit, met 3 Olympisch kampioenen op dit nummer.
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Horton, Sun en Park? Heb Wiki even niet paraat
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
WR Biedermann met zulk speciaal pak zeker?
Ja heeft Grueter al 3x verteld vandaagquote:Op zondag 23 juli 2017 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
WR Biedermann met zulk speciaal pak zeker?
Die vertrouw ik niet meer. Zei vanmorgen dat de overige 50 meters olympisch zouden worden, ik hem verbeteren en geeneens rectificatie gemaaktquote:
Ach, Park mist de medailles daarentegenquote:
Wat is een Subweb?quote:
moest jij ook niet ook al daarheen? Of is de masters niet direct volgend op het reguliere WK?quote:
Volgt er wel direct op, begint voor mij in de week van 14 aug.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:41 schreef franklop het volgende:
[..]
moest jij ook niet ook al daarheen? Of is de masters niet direct volgend op het reguliere WK?
Ah ok, bij welke afstanden moeten we JUICHEN?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgt er wel direct op, begint voor mij in de week van 14 aug.
Er zit wel tijd tussen de WK's.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgt er wel direct op, begint voor mij in de week van 14 aug.
200 vrij, 200 wissel, 200 vlinderquote:Op zondag 23 juli 2017 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah ok, bij welke afstanden moeten we JUICHEN?
Luun voor 4x goud.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
200 vrij, 200 wissel, 200 vlinderen 400 wissel
Haha nee, mijn hoogste positie is 22e en dan zijn mijn kb tijden nog gunstig omgerekend ookquote:
Omdat het in de finale er niet toe doet wie 4e - 8e worden...quote:Op zondag 23 juli 2017 17:47 schreef Szura het volgende:
Waarom laten ze bij de halve finales en series wel alle posities bij de finish zien en in de finale niet?
Volgens die theorie doen het er ook niet toe wie er tweede en derde wordenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het in de finale er niet toe doet wie 4e - 8e worden...
Die krijgen dan nog wel een medaillequote:Op zondag 23 juli 2017 17:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens die theorie doen het er ook niet toe wie er tweede en derde worden
Lekker programma. Veel succes in ieder geval.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
200 vrij, 200 wissel, 200 vlinderen 400 wissel
Peaty heeft ook wat vlekken op z'n arm laten zettenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:57 schreef Snowbomb het volgende:
Heeft die Dressel zichzelf getatoeëerd? Of bij een amateur langsgeweest?
Die heeft dat rare cup gedoe gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Peaty heeft ook wat vlekken op z'n arm laten zetten
Dan lach ik me sufquote:Op zondag 23 juli 2017 18:04 schreef wimderon het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als Ledecky in Tokyo 8x goud zou winnen?
Dan vliegen er heel wat laptops het raam uit.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:04 schreef wimderon het volgende:
Dat zou ik knap vinden. Dat is dan incl 100m individueel?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:04 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2017 18:04 schreef wimderon het volgende:
Smoke on the water.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:05 schreef swimmie86 het volgende:
Wat is dat toch voor een onzin met die rook. Dat voegt toch helemaal niks toe.
200quote:Op zondag 23 juli 2017 18:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou ik knap vinden. Dat is dan incl 100m individueel?
Ow ja, de mixed vergeten..quote:Op zondag 23 juli 2017 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
200
400
800
1500
4x100
4x200
4x100 mixed
4x100 wissel
Vanaf Tokyo alleen de 50 meters (buiten vrije slag) niet. De rest wel.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
200
400
800
4x100
4x200
4x100 Medley
Zoiets? Geen idee wat allemaal olympisch is
Lekker scheve verhoudingen weer met andere sportenquote:Op zondag 23 juli 2017 18:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanaf Tokyo alleen de 50 meters (buiten vrije slag) niet. De rest wel.
Die gaat dan net zoals Phelps vergeleken worden met landen op de medaillespiegel allertijden.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
200
400
800
4x100
4x200
4x100 Medley
Zoiets? Geen idee wat allemaal olympisch is
JezusLedecky mag een nieuwe prijzenkast gaan kopen
Die moeten zelfs onderdelen schrappenquote:Op zondag 23 juli 2017 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker scheve verhoudingen weer met andere sporten
Overijverige stagiair.quote:
En dan ook nog de verkeerdequote:Op zondag 23 juli 2017 18:31 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij wel zwaar zwemmen zo met de nationale vlag achter je in het water.
Ja. Goed bezig de mensen van de animaties.quote:
Gelukkig hebben we vet nuttige animaties die aangeven dat iemand 20 centimeter achterstand heeft, daar heb je veel meer aan dan een doodsimpel 'PB/NR/SB' achter iemand's resultaat of een PR op de startlijst.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Goed bezig de mensen van de animaties.
Krijg je als Eurosport het niet uitzendtquote:
4x100 wissel is ook mooiquote:Op zondag 23 juli 2017 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Blijft erg jammer dat de 4x100m vrij altijd op dag één is, dat zou juist de mooiste afsluiter van een toernooi zijn
Klopt, maar minder mooi dan 4x100 vrijquote:
close racequote:Op zondag 23 juli 2017 18:59 schreef heywoodu het volgende:
Fratus vs Adrian, dat moet de VS toch kunnen winnen
SOOOOOW KOEKOEK.quote:
Worden de mannen dan 8e en dan de A-status?quote:
Zo werkt dat volgens mij nietquote:Op zondag 23 juli 2017 19:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Worden de mannen dan 8e en dan de A-status?
Bij shorttrack schuiven ze wel doorquote:
Rust na een zwaar jaar.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:05 schreef DeeBee het volgende:
Waarom is het wonderkind er niet bij voor NL? Niet in vorm?
Vergeet Canada nietquote:Op zondag 23 juli 2017 19:05 schreef swimmie86 het volgende:
Ik denk ook 4e/5e.
Amerika 1, Australie en Zweden gaan voor zilver en brons denk ik.
Maar ik hoop op verrassingen.
Dit is niet normaal inderdaadquote:
Die startzwemmer van de VS was ook snel (52,59). Rest (muv Sjostrom natuurlijk) langzamere split dan Kromo.quote:
Zie haar vrijdag bij de individuele 100 vrij wel onder de tijd die ze nu heeft neergezet duiken. Of ze faalt dan enorm. Het is één van die twee.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:18 schreef Marcoss het volgende:
Sjöström gewoon 0.35 onder het wereldrecord en dat in een race waarin ze uiteindelijk maar 5de worden.
Denk toch dat ze dit liever in een individuele race had gezwommen
Of ze wint in 52.05 ofzo, dat kan ookquote:Op zondag 23 juli 2017 22:09 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zie haar vrijdag bij de individuele 100 vrij wel onder de tijd die ze nu heeft neergezet duiken. Of ze faalt dan enorm. Het is één van die twee.
Ik ben nu vooral benieuwd of ze op de vlinder ook zo vies hard gaat. Gaan we dan onder de 55:00?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:09 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zie haar vrijdag bij de individuele 100 vrij wel onder de tijd die ze nu heeft neergezet duiken. Of ze faalt dan enorm. Het is één van die twee.
Dat blijft inderdaad wel heel achterlijkquote:Op zondag 23 juli 2017 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vet nuttige animaties die aangeven dat iemand 20 centimeter achterstand heeft, daar heb je veel meer aan dan een doodsimpel 'PB/NR/SB' achter iemand's resultaat of een PR op de startlijst.
Oh ja, mooi op tijd klaar dus vanochtendquote:
bij de mannen gaat dat ook wel. Bij de vrouwen daarentegen..quote:Op maandag 24 juli 2017 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, mooi op tijd klaar dus vanochtend
Hoewel ik in Barcelona stiekem toch in het stadion bleef voor de 1500m-series
De TV blijft wel zonder geluid aan, in het stadion blijf je dan toch even omdat je niet ineens een mogelijk wereldrecord wilt missen, kan maar zo dat Ledecky in de series al knalt natuurlijk om 's avonds iets rustiger te kunnen doen (als ze nog een ander onderdeel heeft).quote:Op maandag 24 juli 2017 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bij de mannen gaat dat ook wel. Bij de vrouwen daarentegen..
dat is natuurlijk ook meteen het probleem - je hoopt op een WR om de spanning maar erin te houden.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De TV blijft wel zonder geluid aan, in het stadion blijf je dan toch even omdat je niet ineens een mogelijk wereldrecord wilt missen, kan maar zo dat Ledecky in de series al knalt natuurlijk om 's avonds iets rustiger te kunnen doen (als ze nog een ander onderdeel heeft).
Er zitten er wel al vijf bij met een inschrijftijd onder de minuutquote:Op maandag 24 juli 2017 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toussaint kan het wel eens net redden.
Da's precies zoveel als er onder mogen eindigen.quote:Op maandag 24 juli 2017 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zitten er wel al vijf bij met een inschrijftijd onder de minuut
Ook nog wat 1:00.laagquote:Op maandag 24 juli 2017 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's precies zoveel als er onder mogen eindigen.
Goede arm bij Femkequote:
Uh, oke.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:14 schreef heywoodu het volgende:
Meilutyte gaat er niks van bakken. Haalt de finale niet gok ik, misschien zelfs de halve finales niet.
Dit was toch niet bepaald veelbelovend, op de vraag wat er met Meilutyte aan de hand wasquote:
quote:Honestly, this is a question that every person in Lithuania is speculating about.
Basically, the main theory is that she had good foundations built in Lithuania, but had some problems whilst training in UK. It is said that John Rudd made her develop too many muscles and she became too heavy, which in turn caused her to lose stamina and she was not able to go at her full speed as she constantly grew slower and her technique then suffered with every stroke. (she pretty much abandoned every other style she used to swim in during 2013-16, now she swims freestyle more often and is even trying 200m. breaststroke).
Anyways, leading up to Rio, she had suffered from a huge injury, but her results started declining prior to that, so the injury was pretty much a good scapegoat from the lack luster performance in 2016. Of course, after that, everyone was confident there needed to be changes (a bit too late in my humble opinion), she got offers from all over the world, but for some reason she chose to come back to Lithuania and train in her hometown under a trainer, that does not have any experience with top athletes.
Her results were very underwhelming the entire season, she participated in some low rank champs where she couldn't even finish 1st and had trouble holding back our second best breastroker. She also participated in our national champs, where she said that she was struggling with illness, missing some starts, participating in some until she was taken to the hospital on the 3rd and final day and there are no more news on her after that one.
Jup, ik was ook licht verbaasd. (Al wist ik niet dat het zo dramatisch was)quote:Op maandag 24 juli 2017 10:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit was toch niet bepaald veelbelovend, op de vraag wat er met Meilutyte aan de hand was
[..]
Maar ze kan er toch niks aan doen dat er demonen in haar hoofd zittenquote:Op maandag 24 juli 2017 10:27 schreef rajknier het volgende:
Femke is altijd beetje eng, zoals veel zwemsters (vb. Inge Dekker)
Ik vind Inge Dekker meer een beetje lief dan een beetje engquote:Op maandag 24 juli 2017 10:27 schreef rajknier het volgende:
Femke is altijd beetje eng, zoals veel zwemsters (vb. Inge Dekker)
Ik heb sowieso niet zoveel met Sharon.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Sharon van Rouwendaal eng
Precies, kijk ook maar eens op haar Instagram.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is zeer keurig, de blondine dan
quote:Op maandag 24 juli 2017 10:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, kijk ook maar eens op haar Instagram.
https://www.instagram.com/kiratoussaint/
Maar omdat ik weet dat ze geestelijk niet stabiel is, lukt het me niet om haar leuk te vindenquote:Op maandag 24 juli 2017 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind Femke overigens leuker dan Toussaint, als we even puur op de looks afgaan.
Tot hij de vlinderslag wel zwemt.quote:
En Cameron de 50m school.quote:
Precies, niks mysterieus aan het handje lijkt me.quote:
Zijn ze uberhaupt gesignaleerd in Budapest...quote:Op maandag 24 juli 2017 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, niks mysterieus aan het handje lijkt me.
Geen idee, maar vdBurgh gaf al aan dat de 50m school zijn hoofddoel was. Daarnaast gingen de geruchten specifiek over de 100 school voor hem en de 200 vrij voor Le Clos (waarvan de finale dus morgen is, niet heel lang voor de halve finales van de 200m vlinder).quote:Op maandag 24 juli 2017 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn ze uberhaupt gesignaleerd in Budapest...
Eurosportziekte schijnbaar, de Brit deed dat gisteren ook hoorde ikquote:Op maandag 24 juli 2017 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer een Guatemalteek uit Guam volgens Nelson
Ja. en gewoon ontkennen daarna hequote:Op maandag 24 juli 2017 11:05 schreef heywoodu het volgende:
Van Haaren naait Nelson's verhaal even de grond in.
Nou klopt het in de breedte wel natuurlijkquote:
Ja ok maar tochquote:Op maandag 24 juli 2017 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou klopt het in de breedte wel natuurlijk
Wie is die linker?quote:
Geen ideequote:
Dat was echt totaal onmogelijk.quote:Op maandag 24 juli 2017 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer van Stolk, had hier ondanks zijn PR toch eens een keer bij de beste 16 moeten zwemmen denk ik om een goede sprong te maken
quote:Op maandag 24 juli 2017 11:27 schreef heywoodu het volgende:
Even een fapje plegen
https://soundcloud.com/us(...)eldige-twitterhandle
Ik ben fanquote:
Haha nee, klopt. Ik ben benieuwd of hij net zo een leuk accent heeft als Stolkquote:Op maandag 24 juli 2017 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Grappig trouwens dat zowel Stolk als Goosen Zuid-Afrikaanse roots hebben, ik dacht dat een luie NOS-stagiair de tekst van Goosen bij Stolk had laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |