SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Lekker nummer wel.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker nummer wel.
Kom jij nog wel toe aan die administratie zo?
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:36 schreef just me het volgende:
[..]gaat iets minder snel maar wel fijner zo
dank voor deze info, ik ook maar heel snel!quote:Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Zelf ook even onder het water gestaan...
een drank reclame als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij nog waar iedereen dit van zou moeten kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
een drank reclame als ik het me goed herinner.
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wist dat mensen enorme klootviolen konden zijn, maar iets wat ik gisteren hoorde maakt me nog steeds boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.![]()
wat ontzettend triest.
Make love, not war ☮
Ik wist dat mensen enorme klootviolen konden zijn, maar iets wat ik gisteren hoorde maakt me nog steeds boosnou ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
overigens klopte je tag niet bij Les Fleurs.. dat was toch echt de 4 hero bewerkingquote:
Ik wist dat mensen enorme klootviolen konden zijn, maar iets wat ik gisteren hoorde maakt me nog steeds boosdat verzin je toch niet? Wat vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |