SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Lekker nummer wel.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker nummer wel.
Kom jij nog wel toe aan die administratie zo?
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:36 schreef just me het volgende:
[..]gaat iets minder snel maar wel fijner zo
dank voor deze info, ik ook maar heel snel!quote:Op zondag 23 juli 2017 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Zelf ook even onder het water gestaan...
een drank reclame als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet jij nog waar iedereen dit van zou moeten kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
een drank reclame als ik het me goed herinner.
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wist dat mensen enorme klootviolen konden zijn, maar iets wat ik gisteren hoorde maakt me nog steeds boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.![]()
wat ontzettend triest.
Make love, not war ☮
Ik wist dat mensen enorme klootviolen konden zijn, maar iets wat ik gisteren hoorde maakt me nog steeds boosnou ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
overigens klopte je tag niet bij Les Fleurs.. dat was toch echt de 4 hero bewerkingquote:
Ik wist dat mensen enorme klootviolen konden zijn, maar iets wat ik gisteren hoorde maakt me nog steeds boosdat verzin je toch niet? Wat vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.
Vertel...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
overigens klopte je tag niet bij Les Fleurs.. dat was toch echt de 4 hero bewerking
Kan hier ook de muziek uit zetten...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:46 schreef just me het volgende:
dit gaat 'm niet worden hoor, ik stop met de administratie![]()
tijd voor koffie
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:46 schreef just me het volgende:
tijd voor koffie
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:46 schreef just me het volgende:
tijd voor koffie
er stond Minnie Riperton..., maar dit was duidelijk de 4 hero uitvoering. maakt verder niet uit hoor.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan hier ook de muziek uit zetten...
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het is maar geld...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, zal eens checken.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
er stond Minnie Riperton..., maar dit was duidelijk de 4 hero uitvoering. maakt verder niet uit hoor.
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:46 schreef livelink het volgende:
Dit is wel echte zondagochtendmuziek, ja.
Gordijnen dicht, buitenwereld nog even buitensluiten en luisteren naar de muziek.
ik dacht van wel, maar nu begin ik ook te twijfelenquote:Op zondag 23 juli 2017 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, zal eens checken.
Ken die 4 Hero versie op zich niet eens, tenzij ik die net gedraaid heb...
Whatever, mooi nummer...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht van wel, maar nu begin ik ook te twijfelen![]()
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wil ook graag naar de Efteling, hij is nog aan het teruglezen
Ben blij dat ik hem niet ken en hem vermoedelijk ook nooit zal zien. Ik zou echt niet voor mezelf instaan als dat zou gebeuren nu.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat verzin je toch niet? Wat vreselijk
Melting, prik s.v.p. even een datum...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wil ook graag naar de Efteling, hij is nog aan het teruglezen
Wil ik wel doen, maar welke dag van de week komt voor de meesten het beste uit?quote:Op zondag 23 juli 2017 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting, prik s.v.p. even een datum...
het klinkt stom, maar beter dat zo'n eikel nu zijn ware gezicht laat zien dan na de bruiloftquote:Op zondag 23 juli 2017 10:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben blij dat ik hem niet ken en hem vermoedelijk ook nooit zal zien. Ik zou echt niet voor mezelf instaan als dat zou gebeuren nu.
Het nummer is mooier dan de etappe waarschijnlijk.quote:
Ik wist dat mensen enorme klootviolen konden zijn, maar iets wat ik gisteren hoorde maakt me nog steeds boosdamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als bloed kon koken zou het dat nu doen.
Juin uit Eigen Tuin!
Dat is waar.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het klinkt stom, maar beter dat zo'n eikel nu zijn ware gezicht laat zien dan na de bruiloft
quote:Op zondag 23 juli 2017 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het klinkt stom, maar beter dat zo'n eikel nu zijn ware gezicht laat zien dan na de bruiloft
Goeie...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil ik wel doen, maar welke dag van de week komt voor de meesten het beste uit?
En/of welke maand? Op korte termijn, of verderop in het jaar?
dat zeker, er is echt nooit wat aan die laatste etappe, behalve toen met Fignonquote:Op zondag 23 juli 2017 10:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Het nummer is mooier dan de etappe waarschijnlijk.
Als hij nog steeds zo tam is als tijdens de BBQ bij IAR dan geen probleem...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Als een kind mee mag, willen wij ook wel naar de Efteling komen.
Misschien voorjaar een optie? Dan is de Efteling actie bij AH geweest en hebben wij voor een aantal weer kortingskaartjes...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil ik wel doen, maar welke dag van de week komt voor de meesten het beste uit?
En/of welke maand? Op korte termijn, of verderop in het jaar?
Ja dat was een mooie thriller.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zeker, er is echt nooit wat aan die laatste etappe, behalve toen met Fignon
Daar was ik bij, vanwege Rooks en Teunisse toen.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zeker, er is echt nooit wat aan die laatste etappe, behalve toen met Fignon
Dat komt goed.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als hij nog steeds zo tam is als tijdens de BBQ bij IAR dan geen probleem...
Ook een idee...quote:Op zondag 23 juli 2017 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien voorjaar een optie? Dan is de Efteling actie bij AH geweest en hebben wij voor een aantal weer kortingskaartjes...
WIllen jullie dan een datum plannen?quote:Op zondag 23 juli 2017 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien voorjaar een optie? Dan is de Efteling actie bij AH geweest en hebben wij voor een aantal weer kortingskaartjes...
Jij gaat niet mee?quote:Op zondag 23 juli 2017 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kan van 14 augustus t/m 22 augustus in principe elke dag, daarna weekenden en herfstvakantie in week 43
Wil ik wel doen, maar het is op dit moment nog wat lastig omdat er in mei/juni ook nog deels voetbal of toernooien zijn. Hmmm hoe gaan we dat handig aanpakken?quote:
nope, is niks voor mij en ook veel te vermoeiend en dat heb ik er niet voor over (voor iets waar ik echt niks aan vind)quote:
Okay... Dat is ook zonde dan inderdaad. Wij zijn 7 jaar geleden voor het laatst geweest, ik wil wel weer een keertje.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, is niks voor mij en ook veel te vermoeiend en dat heb ik er niet voor over (voor iets waar ik echt niks aan vind)
Ik ook.quote:Op zondag 23 juli 2017 10:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar gewoon weer mee hoor
Datumprikker misschien?quote:Op zondag 23 juli 2017 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wil ik wel doen, maar het is op dit moment nog wat lastig omdat er in mei/juni ook nog deels voetbal of toernooien zijn. Hmmm hoe gaan we dat handig aanpakken?
Op korte termijn gaat het ons niet lukken, vrees ik.
ga leren daar een middenweg in te vinden, dit is zwaar ongezondquote:Op zondag 23 juli 2017 11:00 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn spierpijn begint spierpijn te krijgen
Zoals een arbeidsdeskundige het zei, ik heb alleen een aan en een uit stand. En zooi verhuizen ben ik niet gewend, maar ga dus echt volle bak. Moest gisteren op een gegeven moment ook echt even gaan zitten anders was ik tegen de vlakte gegaan, haha.
Ik bedoelde...... volgend jaar als je meer duidelijkheid hebt.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is een idee, maar dan is er nog veel voorlopig bij ons...
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoelde...... volgend jaar als je meer duidelijkheid hebt.
Ik sta ook heel vaak in de uit stand hoorquote:Op zondag 23 juli 2017 11:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga leren daar een middenweg in te vinden, dit is zwaar ongezond
Doe ik.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dat gaat lukken! Help me het herinneren.
Ik zag dat dit jaar de Efteling actie in februari was... We moeten wel weer 6 tot 8 kaarten vol zien te krijgen als het in 2018 weer is en zelfde omstandigheden. Dat scheelt toch zo'n 60 tot 80 euro.
Heb je foto's?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik sta ook heel vaak in de uit stand hoor
En verhuizen hoop ik voorlopig ook niet meer te doen
Echt iedereen is "super verliefd" op mijn nieuwe flatje. Dus kan best zijn dat ik daar gewoon 100 jaar ga worden
sparenquote:Op zondag 23 juli 2017 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dat gaat lukken! Help me het herinneren.
Ik zag dat dit jaar de Efteling actie in februari was... We moeten wel weer 6 tot 8 kaarten vol zien te krijgen als het in 2018 weer is en zelfde omstandigheden.
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik sta ook heel vaak in de uit stand hoor
En verhuizen hoop ik voorlopig ook niet meer te doen
Echt iedereen is "super verliefd" op mijn nieuwe flatje. Dus kan best zijn dat ik daar gewoon 100 jaar ga worden
Ik ga wel mee.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie gaat er op redelijk korte termijn met Symph naar de Efteling? In zijn eentje wil hij niet
Melting heeft een abonnement geloof ik.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie gaat er op redelijk korte termijn met Symph naar de Efteling? In zijn eentje wil hij niet
Het is me nu te druk daar, zomervakantie...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Tuurlijk ga ik meequote:Op zondag 23 juli 2017 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ga je ook mee?
Wij zijn al goed voor zo'n 8 kaarten volgens mij.
Het laatste, eigennamen schrijf je zoals ze zijn...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:11 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm, beetje rare vraag, maar wanneer je een zin begint met de naam van een user met een naar die volledig lower case is, Start je de zin dan met of zonder hoofdletter?
Zit er ineens over te denken. Is "Just me" dan de juiste manier of "just me"?
Ik doe dan just mequote:Op zondag 23 juli 2017 11:11 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm, beetje rare vraag, maar wanneer je een zin begint met de naam van een user met een naar die volledig lower case is, Start je de zin dan met of zonder hoofdletter?
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:11 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm, beetje rare vraag, maar wanneer je een zin begint met de naam van een user met een naam die volledig lower case is, Start je de zin dan met of zonder hoofdletter?
ik zal het je vergevenquote:Op zondag 23 juli 2017 11:12 schreef Rafeiro het volgende:
Dan deed ik het straks verkeerd, sorry just me
Hey Joe, The Rock Steady Crew...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:14 schreef livelink het volgende:
Joe![]()
(ben benieuwd met welke Joe DJ Vout nu komt)
Die met het katoenen oog?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:14 schreef livelink het volgende:
Joe![]()
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:14 schreef livelink het volgende:
Joe![]()
Er stond gisteren een ingezonden brief in de krant over het gebruik van jij en jouw van bedrijven. Ik moest aan jou denken. Heb je je zo boos gemaakt dat je een brief naar de krant hebt gestuurd?quote:
Haha, nee, ik heb geen postzegelsquote:Op zondag 23 juli 2017 11:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Er stond gisteren een ingezonden brief in de krant over het gebruik van jij en jouw van bedrijven. Ik moest aan jou denken. Heb je je zo boos gemaakt dat je een brief naar de krant hebt gestuurd?
Hoe ga je ze bezighouden ? Of vermaken ze zich wel bij ome Melting ?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:17 schreef Melting het volgende:
Zo meteen even wat ophalen bij mijn ouders, want rond 12.00 uur staan hier neefje van 4 en nichtje van 5 op de stoep. Even een uurtje of maximaal 2 oppassen.
Soepstengels, limonade en knuffels paraat?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:17 schreef Melting het volgende:
Zo meteen even wat ophalen bij mijn ouders, want rond 12.00 uur staan hier neefje van 4 en nichtje van 5 op de stoep. Even een uurtje of maximaal 2 oppassen.
Ik zou ze dumpen bij Vout...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe ga je ze bezighouden ? Of vermaken ze zich wel bij ome Melting ?
Ik denk dat hij dan Vout inschakeltquote:Op zondag 23 juli 2017 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
Dan gaat het nooit meer goedkomenquote:
volgende keer dat ik ga draaien moet ik alle knopjes weer goedzetten.quote:
met een karaokeset erbij. Succes gegarandeerd.quote:
kijk kindertjes, zo laat je mensen in een topic stuiteren met hun handen voor hun orenquote:
Leuk!quote:Op zondag 23 juli 2017 11:17 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog Lego staan. Hoop ze daarmee bezig te kunnen houden.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil ze niet slecht beïnvloeden.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:20 schreef livelink het volgende:
[..]
met een karaokeset erbij. Succes gegarandeerd.
dat doet het altijd goedquote:Op zondag 23 juli 2017 11:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog Lego staan. Hoop ze daarmee bezig te kunnen houden.
En neem ze straks mee voor een ijsje.
Dat is sowieso het eerste wat ik altijd check.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende keer dat ik ga draaien moet ik alle knopjes weer goedzetten.
Voor de rest is de schoonmaakster best aardig hoor
Dan had je het vast nodig. Niks mis mee op zondag.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:23 schreef CindieY het volgende:
Je nog 'even' omdraaien is nooit een goed idee
Goedemorgen
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:23 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgen
Uitputtend.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:23 schreef Rafeiro het volgende:
Maar neefjes en nichtjes zijn echt tof. Paar uur lekker dollen en daarna zijn ze weer weg. Ideaal
Ik moet nog zoveel doenquote:Op zondag 23 juli 2017 11:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan had je het vast nodig. Niks mis mee op zondag.
Is met de kabouters ook zo! 11 en 12 augustus komen ze weer hier naar toequote:
Lekker tochquote:Op zondag 23 juli 2017 11:23 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgen
Ja... maar als ze van jou zijn zit je er 24/7 aan vastquote:
Dat is best te doen hoor.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja... maar als ze van jou zijn zit je er 24/7 aan vast
Hihi.
Tot laterquote:Op zondag 23 juli 2017 11:26 schreef Melting het volgende:
Mad.... alvast bedankt voor de lekkere zondagmorgenmuziekjes.
Klonk goed.
Nu even naar ouwelui.
Tot straks.
Ik moet vandaag ook veel doen maar ja... MadMaster ging draaienquote:Op zondag 23 juli 2017 11:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel doenNu eerst ff wakker worden met thee.
Gezellig.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
Is met de kabouters ook zo! 11 en 12 augustus komen ze weer hier naar toe
ze zal wel gedacht hebben dat het echt nodig was, en daar had ze helemaal gelijk in. We hebben echt een prettige schoonmaakster, vrijdag komt ze weerquote:Op zondag 23 juli 2017 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is sowieso het eerste wat ik altijd check.
Hoewel ik zelf de schoonmaker ben, niemand mag aan mijn apparatuur komen in mijn hok...
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:26 schreef Melting het volgende:
Klonk goed.
Nu even naar ouwelui.
Tot straks.
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 4 nichtjes die allemaal hier willen komen logeren.
Mij wordt niks gevraagd...
Mazzel!quote:Op zondag 23 juli 2017 11:26 schreef Melting het volgende:
Klonk goed.
Nu even naar ouwelui.
Tot straks.
Gewoon een route naar het ijsje uitstippelen met veel speeltuintjes. Dan ben je niet eens terug in 2 uur. En in de speeltuin gewoon op het bankje zitten en af en toe de schommel duwen. En niet laten merken dat je het eng vindt als ze hoog klimmen.quote:
Gezellig!quote:Op zondag 23 juli 2017 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
Is met de kabouters ook zo! 11 en 12 augustus komen ze weer hier naar toe
Ja, ook maar eens aangezetquote:Op zondag 23 juli 2017 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook veel doen maar ja... MadMaster ging draaien
Ervaringsdeskundige...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon een route naar het ijsje uitstippelen met veel speeltuintjes. Dan ben je niet eens terug in 2 uur. En in de speeltuin gewoon op het bankje zitten en af en toe de schommel duwen. En niet laten merken dat je het eng vindt als ze hoog klimmen.
Alles wentquote:
Jep, Merel en haar man gaan dan 2 dagen samen leuke dingen doen, is ook wel eens fijn voor ze.quote:
Weer een kleinkind er bij straks...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, Merel en haar man gaan dan 2 dagen samen leuke dingen doen, is ook wel eens fijn voor ze.
Ik ben echt een meester in speeltuinbankjes vinden. En mijn jongste had nog tot lang begeleiding nodig. Dus toen hij een jaar of 10 was zat ik er nog steeds. Was op zich wel grappig, want dan komen die andere stoere bijna-tieners toch ook naar je toe als er iets is of om je iets te vertellen. Ze lijken wel geen volwassene meer nodig te hebben, maar vinden het stiekem toch fijn als ze er zijn.quote:
ze hebben gezworen dat dat niet de bedoeling isquote:
Praatpalen, soms erg wenselijk...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt een meester in speeltuinbankjes vinden. En mijn jongste had nog tot lang begeleiding nodig. Dus toen hij een jaar of 10 was zat ik er nog steeds. Was op zich wel grappig, want dan komen die andere stoere bijna-tieners toch ook naar je toe als er iets is of om je iets te vertellen. Ze lijken wel geen volwassene meer nodig te hebben, maar vinden het stiekem toch fijn als ze er zijn.
Kabouterhuis is vol...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben gezworen dat dat niet de bedoeling is
En je bent niet hun mama, dus dat is veiligquote:Op zondag 23 juli 2017 11:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt een meester in speeltuinbankjes vinden. En mijn jongste had nog tot lang begeleiding nodig. Dus toen hij een jaar of 10 was zat ik er nog steeds. Was op zich wel grappig, want dan komen die andere stoere bijna-tieners toch ook naar je toe als er iets is of om je iets te vertellen. Ze lijken wel geen volwassene meer nodig te hebben, maar vinden het stiekem toch fijn als ze er zijn.
je hebt het ze gevraagd?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben gezworen dat dat niet de bedoeling is
dat dusquote:Op zondag 23 juli 2017 11:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En je bent niet hun mama, dus dat is veilig
quote:
Leuk en ook belangrijk om samen leuke dingen te doen zonder kinderen! Indien mogelijk natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, Merel en haar man gaan dan 2 dagen samen leuke dingen doen, is ook wel eens fijn voor ze.
baantjer? nee he?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog een idee bij welke TV serie dit werd gebruikt als tune?
Daar zat ik ook met een nee gevoel aan te denkenquote:
hmm kan me van dat programma niets herinneren..quote:Op zondag 23 juli 2017 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, was de tune van 'Veronica Goes USA'...
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm kan me van dat programma niets herinneren..
Ik vind het leuk dat de kleintjes komen en ik krijg " hulp" dat weekend, opa komt overdag ook gezellig hier en 's avonds weer naar zijn eigen huis als de kinderen slapen!quote:Op zondag 23 juli 2017 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk en ook belangrijk om samen leuke dingen te doen zonder kinderen! Indien mogelijk natuurlijk.
Tof en leuk voor de kleintjes dat opa er ook is.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat de kleintjes komen en ik krijg " hulp" dat weekend, opa komt overdag ook gezellig hier en 's avonds weer naar zijn eigen huis als de kinderen slapen!
We vinden het allemaal fijn en prettig dat het zou kan gaanquote:Op zondag 23 juli 2017 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof en leuk voor de kleintjes dat opa er ook is.
Dat snap ik wel!quote:Op zondag 23 juli 2017 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
We vinden het allemaal fijn en prettig dat het zou kan gaan
Op welke manier?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:41 schreef MadMaster het volgende:
Kate Bush en de Efteling zijn voor mij eeuwig aan elkaar verbonden...
Ja, dat is best een passende lokatie voor Kate Bush.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft er na het uitbrengen van The Kick Inside een muziekspecial opgenomen...
Die sloop ik er dan wel weer van af.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil er zo een paar uur bij zetten, haha.
Relaxed dit.
Haha wat moet dat moet.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die sloop ik er dan wel weer van af.
Ik moet ook nog wat doen vandaag...
quote:
quote:
Mooie tekst wel, maar die muziek erbij hè?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Jetzt stehst du da an der Laterne
Hast Tränen im Gesicht
Das Abendlicht verjagt die Schatten
Die Zeit steht still und es wird Herbst
Arschlochquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:47 schreef CindieY het volgende:
Whehe, het moment dat de gitaren inzetten schrokken de vogels op en begonnen driftig rond te vliegen
Prachtig!quote:Op zondag 23 juli 2017 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooie tekst wel, maar die muziek erbij hè?
Ik neem je wel mee naar een concert, mag Peace ook mee...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet voor mij weg gelegd. Ik kan er niets mee.
Rammstein?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee naar een concert, mag Peace ook mee...
Rammstein is live wel goed ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee naar een concert, mag Peace ook mee...
quote:
Zoiets moet je opbouwen, anders rent Diaan73 gillend wegquote:
Ik hoor net dat ik ze waarschijnlijk wel gezien heb op Rock Werchter in 2005. Ik kan het me niet herinneren.quote:
Ik regel ook wel een setje oordoppen.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoiets moet je opbouwen, anders rent Diaan73 gillend weg
Rammstein kun je niet opbouwenquote:Op zondag 23 juli 2017 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent gewoon op mute gegaan zonder dat je het wist. Is een automatisme.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik ze waarschijnlijk wel gezien heb op Rock Werchter in 2005. Ik kan het me niet herinneren.
Ik kan wel wat hebben.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer qua muziek. Eerst beginnen met wat andere bands en zo steeds harder opbouwen naar Rammsteinquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent gewoon op mute gegaan zonder dat je het wist. Is een automatisme.
Ik ken wel wat van Rammstein hoor. peaceman draait ook wel eens wat hardere muziek en ik begin het ook te herkennen, maar het is nog steeds geen muziek dat ik op mijn playlist heb staan.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer qua muziek. Eerst beginnen met wat andere bands en zo steeds harder opbouwen naar Rammstein
Zelfs Life of agony heb je een klein beetje leren waarderen... kortom: indoctrinatie helpt!quote:Op zondag 23 juli 2017 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat van Rammstein hoor. peaceman draait ook wel eens wat hardere muziek en ik begin het ook te herkennen, maar het is nog steeds geen muziek dat ik op mijn playlist heb staan.
zie ik nu pasquote:
muziek luisteren ja.. je hebt nu geen tijd voor film...quote:Op zondag 23 juli 2017 11:59 schreef CindieY het volgende:
Door dit nummer heb ik zin om Donnie Darko te kijken.
Nee CindieY, je moet dingen doen
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:59 schreef livelink het volgende:
Hier is het trouwens nog steeds droog en lekker weer. Dat biedt toch hoop voor het honkbal met bbq.
Dank je wel MadMaster voor de zondagse muziek
Begin even met een kutnummer, ik moet nog even douchenquote:Op zondag 23 juli 2017 11:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
muziek luisteren ja.. je hebt nu geen tijd voor film...
Geen idee, heb bijna alle muziek per abuis gedelete, had > 1TB maar kan dus best wel een rare versie als "normaal" zien.quote:Op zondag 23 juli 2017 11:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij kent zeker de versie van Gary Jules?
wat is een KP-lijst?quote:Op zondag 23 juli 2017 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die kan in m'n KP-lijst bedacht ik me net
Een lijst met nummers over seksquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een lijst met nummers over seks![]()
Ik heb van die thema-lijstjes
heb je dresden dolls er al tussen staan... die hebben er zat... zal er straks even 1tje draaien...quote:Op zondag 23 juli 2017 12:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een lijst met nummers over seks![]()
Ik heb van die thema-lijstjes
Die had ik al aan haar getipt toen jij die laatst draaide.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je dresden dolls er al tussen staan... die hebben er zat... zal er straks even 1tje draaien...
alle sex gerelateerde nummers? zijn er minstens 5 bij die bandquote:Op zondag 23 juli 2017 12:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Die had ik al aan haar getipt toen jij die laatst draaide.
Jij bent ook aan het verhuizen?quote:Op zondag 23 juli 2017 12:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even naar de supermarkt
Geen zin om brood op te halen in mn nieuwe huisje, maar hier heb ik niks meer
Gisteren alles meegenomen voor de hulptroepen, maar krijg nu toch wel honger
Nee, alleen die van die electric boy of zo.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
alle sex gerelateerde nummers? zijn er minstens 5 bij die band
coin operated boy...quote:Op zondag 23 juli 2017 12:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, alleen die van die electric boy of zo.
Morgen ga ik over geloof ikquote:Op zondag 23 juli 2017 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het verhuizen?
Verhuizen is kutquote:Op zondag 23 juli 2017 12:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Morgen ga ik over geloof ik![]()
Iets sneller dan ik gedacht had.
Maar ja.
waar?quote:Op zondag 23 juli 2017 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Verhuizen is kut
* OscarMopperkont heeft gister zo'n 800kg aan vinyl naar de opslag gebracht
Ik heb mijn spierpijn spierpijn gegeven, haha.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Verhuizen is kut
* OscarMopperkont heeft gister zo'n 800kg aan vinyl naar de opslag gebracht
Vuil naar buiten gebracht, broodjes gemaakt en nu peuzelen.quote:
Welcome to the Pleasuredome duurde gewoon heel erg lang.quote:
Hehe ja, dat had ik gister dus ook met al dat vinyl. Wel goede oefening voor de bovenbenen.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb mijn spierpijn spierpijn gegeven, haha.
Klote trap hier steeds naar beneden met redelijk zware zooi.
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuil naar buiten gebracht, broodjes gemaakt en nu peuzelen.
Mw. MM staat de hele ochtend al te koken voor vanavond, de keuken mag zij doen...
Wauw!quote:Op zondag 23 juli 2017 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sauzen, salades, quiche, Sticky Toffee Pudding.
En het is niet eens bij ons thuis...
gisteren niet kunnen luisteren... zaten bij de burenquote:Op zondag 23 juli 2017 12:18 schreef MadMaster het volgende:
Deze zat gisteren ook in de selectie, maar niet gedraaid...
Dan zet je de speakers thuis toch wat harder?quote:Op zondag 23 juli 2017 12:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
gisteren niet kunnen luisteren... zaten bij de buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |