vaker niet dan welquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 06:30 schreef RedemptioN het volgende:
Ik heb bij jc3 ook weinig problemen ervaren, maar het is gewoon ook wanneer je je ergert aan de drops en hoe dicht je op de actie zit.
Los daarvan is het gewoon een hele gave game en goede toevoeging voor plus =]
Als het juist onspeelbaar is, dan boeit het toch wel?quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:10 schreef Dopekoe het volgende:
Had bijna JC3 gekocht ipv Horizon.
Ben nu blij dat ik het niet heb gedaan
Nog steeds lijkt het me wel een gave game om te spelen, ff tussendoor wat rotzooi schoppen...
En met die FPS drops: I don't care, it's for free
Dat kan. En ik kan me voorstellen dat als je niet door het verhaal gegrepen wordt, het lastig is om er in te komen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kom niet echt in Horizon, ok ik ben nog niet zo ver (moet nu de blaze in het main camp van die cultists in de Metal Ring opblazen) maar het kost me wel wat moeite om de game door te spelen.
Ik hoop echt dat het me nog meer gaat grijpen, want dat epische waar iedereen het steeds over heeft dat zie ik echt nog niet
Je betaald nog geen 2 euro per game als je het omrekend.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als het juist onspeelbaar is, dan boeit het toch wel?
Het is niet gratis, je betaald ervoor.
Ik betaal niet voor de gratis games, ik betaal om online te kunnen gamen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als het juist onspeelbaar is, dan boeit het toch wel?
Het is niet gratis, je betaald ervoor.
Mocht je toch last krijgen van die framedrops, bij Just Cause 3 helpt het om, voor het starten, even in de settings van je PS4 de netwerkverbinding uit te schakelen. Het is wat omslachtig, maar het helpt de framerate echt. Kennelijk is ie constant statistieken met de online-server aan het uitwisselen. Langste burnout, hoogste sprong, meeste damage etc. Door je netwerkverbinding uit te zetten doet ie dat niet.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor de gratis games, ik betaal om online te kunnen gamen.
Dat is de enige reden dat ik plus heb genomen.
Dus elke gratis game is een plus
Ik heb nog niet gemerkt dat het onspeelbaar is want ik heb m'n eigen ervaring er nog niet op losgelaten.
Totdat ik het zelf ervaar is het speelbaar
"Gast"...ik verbaas me al meerdere topics met hoe jij reageert op anderen...quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast ga het gewoon niet verdedigen. Het is triest.
Het is ook geen goede toevoeging aan plus om een defecte game kado te doen.
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kom niet echt in Horizon, ok ik ben nog niet zo ver (moet nu de blaze in het main camp van die cultists in de Metal Ring opblazen) maar het kost me wel wat moeite om de game door te spelen.
Ik hoop echt dat het me nog meer gaat grijpen, want dat epische waar iedereen het steeds over heeft dat zie ik echt nog niet
Pfoeh, je kunt ook overdrijven.quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast ga het gewoon niet verdedigen. Het is triest.
Het is ook geen goede toevoeging aan plus om een defecte game kado te doen.
Dat gaat altijd zo met hem.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:58 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
"Gast"...ik verbaas me al meerdere topics met hoe jij reageert op anderen...
Als ik in mijn mening zeg dat ik er weinig problemen mee heb ervaren dan is dat mijn mening, niets verdedigen...ik heb deel mijn ervaring. Mijn ervaring was over het algemeen dat ik het een lachen spel vind en zodoende een goede toevoeging vind. Kun je wel met 1000 filmpjes komen over personen die zich wel ergeren aan de framedrops en hoe triest het is en dat de ontwikkelaar daar wat aan had mogen doen, maar dat verandert mijn mening niet over hoe ik het spel heb ervaren.
Dat jij het niets vindt was al bij je eerste reactie duidelijk, 1x je mening is genoeg en respecteer het eens dat een ander iets anders mag vinden
Ey whutquote:Op donderdag 27 juli 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het een fucking vet spel, als de framerate niet naar 15fps.gaat droppen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:58 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
"Gast"...ik verbaas me al meerdere topics met hoe jij reageert op anderen...
Als ik in mijn mening zeg dat ik er weinig problemen mee heb ervaren dan is dat mijn mening, niets verdedigen...ik heb deel mijn ervaring. Mijn ervaring was over het algemeen dat ik het een lachen spel vind en zodoende een goede toevoeging vind. Kun je wel met 1000 filmpjes komen over personen die zich wel ergeren aan de framedrops en hoe triest het is en dat de ontwikkelaar daar wat aan had mogen doen, maar dat verandert mijn mening niet over hoe ik het spel heb ervaren.
Dat jij het niets vindt was al bij je eerste reactie duidelijk, 1x je mening is genoeg en respecteer het eens dat een ander iets anders mag vinden
Gast wat dacht je van duizenden filmpjes op youtube, forums vol met de slechte performance van dit spel.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat gaat altijd zo met hem.
ZIJN mening en ervaring is de enige juiste en als je een andere mening of ervaring hebt dan gaat ie er keihard met gestrekt been tegenin, want zijn visie is de enige juiste. En dat blijft ie keer op keer op keer herhalen.
Tot op het obsessieve toe.
Ook in andere topics heeft ie het vaak met anderen aan de stok door zijn autistische gedrag.
Zoveel mogelijk negeren is het beste.
Gast.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen, ik heb het niet over het spel an sich, de gameplay is prima (en leuk!)
Ik heb het puur over de performance. En eengezien Digital Foundry met feiten heeft aangetoond dat het enorm slecht draait, begrijp ik heel de discussie niet.
Als de game op 30fps zou draaien gaf ik hem ook een 9.
Mensen die ontkennen dat het bar slecht draait, en aangeven dat het aan mij zou liggen, ja daar ga ik tegenin. Want waarom niet? Daarnaast probeer ik de afgelopen topics alleen maar positieve posts hier in t ps4 topic te zetten over t algemeen omdat anderen zich er blijkbaar aan storen dat ik niet altijd positief ben ( wat ik ook zielig vindt, het is een forum ).
Voor het over JC3 ging alleen maar positieve posts. Ik werd geirriteerd omdat StateOfMind zegt dat sommige geen last hadden van framedrops in JC3. Het is een feit, het ligt niet aan de user.
Helaas komen mensen nog met persoonlijke aanvallen zoals "zo gaat het altijd met hem, de autist".
Tyf op met die shit aub. Of kom naar Den Bosch om het in mn gezicht te zeggen. Dan laat ik wel even zien of ik een autist ben of niet.
Eens met MMaRsu in deze hoor. Hij doet aantoonbaar zijn best aangezien er een stuk minder gezeik was ten opzichte van een aantal topics terug. Om dan telkens maar weer te moeten horen dat het aan hem ligt dat hij zo negatief is, ik kan me voorstellen dat je dan eens denkt 'rot maar op'.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:15 schreef RedemptioN het volgende:
Feit is dat jij het wel elke topic voor elkaar krijgt dat er dit soort discussies ontstaan.
Misschien, heel misschien hé...moet je het ook eens bij jezelf zoeken en wat minder op je teentjes getrapt zijn.
Maar dat is hoe StateOfMind het formuleert. En daar irriteer ik me aan, ook de onwaarheden dat het helemaal niet zo slecht zou draaien.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:15 schreef RedemptioN het volgende:
Niemand ontkent het slechte draaien, maar het kan best zijn dat anderen het niet zo ervaren of er alsnog plezier aan beleven....ik zeg bv nergens "oh JC3 draaide bij mij perfect en ik ben superieur einzzz en het ligt aan jouw eigen pauper playstation". Toch ga je er op deze manier op in
Heee dorpspastoorquote:Op donderdag 27 juli 2017 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens met MMaRsu in deze hoor. Hij doet aantoonbaar zijn best aangezien er een stuk minder gezeik was ten opzichte van een aantal topics terug. Om dan telkens maar weer te moeten horen dat het aan hem ligt dat hij zo negatief is, ik kan me voorstellen dat je dan eens denkt 'rot maar op'.
Hij moet niet zo tegendraads doen altijd, dat klopt, en daar doet ie iets mee. Als 'de rest' dan ook even zijn best doen en niet altijd maar te zeiken op hem dat het aan hem ligt, komen we volgens mij een stuk verder mee.
Ja mee eens. Je kunt level 50 zijn voor je in Meridian aankomt... en dan begint het eigenlijk netquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:12 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
De main story begint goed, maar voordat het verhaal zich weer oppakt duurt het echt, oprecht heel lang.
Het is echt een supergoed verhaal, maar het gat tussen het verlaten van het startgebied en het aankomen in meridian is te lang.
Tot de volgende.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:30 schreef poker4lifee het volgende:
tot wanneer zijn de huidige ps plus games altijd te downloaden?
en dat is, de eerste dinsdag van de nieuwe maand oid?quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tot de volgende.
Je kan het ook gewoon via de website alvast doen als je niet thuis bent. Gewoon op https://store.playstation.com inloggen en 'kopen'.
Netjes.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dat is, de eerste dinsdag van de nieuwe maand oid?
weet m'n ps4 wachtwoord al heel lang niet meer en m'n geboortedatum klopt ook om 1 of andere reden nietdat dus geen optie
eerst een keer m'n id opsturen om wachtwoord te resetten
quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Optyfen nou, gauw. Tyfus Tilburger.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou mijzelf geen Tilburger willen noemen, woon hier slechts tijdelijk.
Niet zo boos doen, ouwe tukker.
Si.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Gewoon Rotterdam?
Heb je de Lure en Silent Strike skill al?quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Seriously ?quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja mee eens. Je kunt level 50 zijn voor je in Meridian aankomt... en dan begint het eigenlijk net
Die heb ik inderdaad al, al heb ik die nog maar net. Geen idee het verhaal is nog niet zo boeiend tot zo ver toch? Mysterieus groepje vermoord mensen van een tribe waar je lid van wilt worden en jij bent degene die ze moet gaan wreken. Mja niet echt speciaal tot nu toe.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:12 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Heb je de Lure en Silent Strike skill al?
Zo nee dan is dat het eerste wat je moet behalen
In het begin van de game is dit namelijk de makkelijkste manier om vijanden uit te schakelen.
Je zult zien dat je ineens een stuk sneller vooruit komt met het verhaal.
En in het begin niet al te veel side quests doen, volg eerst de verhaal lijn.... epicness awaits
Shocking!quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:49 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
http://resumes.breakdownexpress.com/751904-3340379
Als het geen fake is dan is het best een idiootquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:49 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
In het begin is dat vooral het achtergrondverhaal, maar de main quest is "kill the bastards that dared to attack us". Dat stukje vind ik niet zo boeiend...quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
Maar daar gaat t verhaal toch niet over? T gaat over wie je moeder is, uitzoeken wat er met de wereld ( onze wereld ) is gebeurd dat het er zo uitziet. Waarom is je dorp aangevallen? Waarom Aloy?
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 27 juli 2017 14:49 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet om wat maar om hoe hij dingen zegt... Dat probeerde ik hem van de week ook duidelijk te maken en dat had geen zin.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens met MMaRsu in deze hoor. Hij doet aantoonbaar zijn best aangezien er een stuk minder gezeik was ten opzichte van een aantal topics terug. Om dan telkens maar weer te moeten horen dat het aan hem ligt dat hij zo negatief is, ik kan me voorstellen dat je dan eens denkt 'rot maar op'.
Hij moet niet zo tegendraads doen altijd, dat klopt, en daar doet ie iets mee. Als 'de rest' dan ook even zijn best doen en niet altijd maar te zeiken op hem dat het aan hem ligt, komen we volgens mij een stuk verder mee.
Toch apart dat ik hem dat ook duidelijk heb gemaakt een aantal weken geleden, en dat snapte hij volledig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat maar om hoe hij dingen zegt... Dat probeerde ik hem van de week ook duidelijk te maken en dat had geen zin.
Als hij het snapt dan post hij ook niet zo fel elke keer.. of hij last gewoon de hele reactie achterwegequote:Op donderdag 27 juli 2017 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch apart dat ik hem dat ook duidelijk heb gemaakt een aantal weken geleden, en dat snapte hij volledig.
Hij moet niet zo happen, maar dat gehak en gezanik op hem helpt dan ook niet mee. Hij snapt wél dat het van 2 kanten komt, nu de anderen nog.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
En in deze geef ik gewoon toe dat het me uitermate irriteert als mensen feiten afdoen als meningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |