abonnement Unibet Coolblue
pi_172600288


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.



Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_172600314
Goede TT. Twijfel twijfel.

Denk dat ik meer naar de Sena neig. Klinkt wel erg handig.

China wel een heel stuk goedkoper:

http://s.aliexpress.com/6R3AZVra

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2017 18:07:31 ]
pi_172601446
O nee, de plaatjes uit de OP doen niks meer. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 19:08:37 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172601677
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 18:56 schreef Nero22 het volgende:
O nee, de plaatjes uit de OP doen niks meer. ;(
Photobucket heeft al een tijdje de hosting kraan dicht gedraaid.. als je ze opent in een ander tabblad kun je ze vaak wel zien, en ergens anders hosten.

Bij mij zijn er 1300 foto's down the drain, 9 jaar postings naar de kleaute 13.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 22 juli 2017 @ 21:29:33 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172605602
Imgur
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 22 juli 2017 @ 22:24:47 #6
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_172607133
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 21:29 schreef fathank het volgende:
Imgur
Kwestie van tijd voor daar hetzelfde gebeurt, ook al moet ik toegeven dat ik er veel heb staan.
Eigen hosting is toch altijd het beste...
pi_172607446
zo hehe eindelijk thuis.
pi_172619841
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 19:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Photobucket heeft al een tijdje de hosting kraan dicht gedraaid.. als je ze opent in een ander tabblad kun je ze vaak wel zien, en ergens anders hosten.

Bij mij zijn er 1300 foto's down the drain, 9 jaar postings naar de kleaute [ afbeelding ]
Wel opgeslagen ergens toch ? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_172620325
Las ik nou ergens in het vorige topic iets over "oortjes" in de helm waarbij je gewoon je oordoppen in kan houden ? Voor navi.

Wou voor de vakantie bij de dealer een tomtom erop laten zetten, hoorde van een collega die er ook net 1 had gekocht |(als je al jaren ermee rijdt weet je niet beter natuurlijk)

En die was uitermate positief, die rijdt ook een naked, "ja als je een sportfiets rijdt is het wel lastiger omdat je dan meer naar benee moet kijken"

Opzich logisch, op de ktm zit je ook aardig rechtop eigenlijk geen zin in gekut met draden etc...
Daar ben ik beetje bang voor laat je dat ding erop zetten +/- 450 euro echt fantastisch en dan gebruik je hem niet omdat het gewoon niet lekker "werkt"

Hoe hebben jullie dat ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_172620483
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:36 schreef Geerd het volgende:
Las ik nou ergens in het vorige topic iets over "oortjes" in de helm waarbij je gewoon je oordoppen in kan houden ? Voor navi.

Wou voor de vakantie bij de dealer een tomtom erop laten zetten, hoorde van een collega die er ook net 1 had gekocht |(als je al jaren ermee rijdt weet je niet beter natuurlijk)

En die was uitermate positief, die rijdt ook een naked, "ja als je een sportfiets rijdt is het wel lastiger omdat je dan meer naar benee moet kijken"

Opzich logisch, op de ktm zit je ook aardig rechtop eigenlijk geen zin in gekut met draden etc...
Daar ben ik beetje bang voor laat je dat ding erop zetten +/- 450 euro echt fantastisch en dan gebruik je hem niet omdat het gewoon niet lekker "werkt"

Hoe hebben jullie dat ?
er zitten speakers in de helm en een microfoon. Het geluid is prima te verstaan ook met oordoppen in (misschien minder als je van die gele schaamlippen gebruikt die hele gehoor kanaal afsluiten) de Bluetooth unit zit met een klik systeem op een plakplaat die op je helm zit. Er loopt dus wel wat bekabeling door de helm maar daar voel je niks van want het zit tussen de buitenschaal en de binnenvoering
pi_172620596
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

er zitten speakers in de helm en een microfoon. Het geluid is prima te verstaan ook met oordoppen in (misschien minder als je van die gele schaamlippen gebruikt die hele gehoor kanaal afsluiten) de Bluetooth unit zit met een klik systeem op een plakplaat die op je helm zit. Er loopt dus wel wat bekabeling door de helm maar daar voel je niks van want het zit tussen de buitenschaal en de binnenvoering
Klinkt goed ! Maar is het echt nodig ? Op die fiets van jou zit je ook aardig rechtop zou je ook wel zonder microfoon kunnen rijden?
Ik zwaai naar dieren.
pi_172620755
de microfoon kun je weglaten ja die heb je alleen nodig als je ook de telefoonfunctie wil gebruiken.

mijn telefoon is gekoppeld aan de Garmin Zumo en de Zumo is gekoppeld aan de Sena. ik kan de belfuncties van de telefoon bedienen via de Garmin en ook via de Garmin gesprekken aannemen of weigeren.
pi_172620928
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:50 schreef Salatrel het volgende:
de microfoon kun je weglaten ja die heb je alleen nodig als je ook de telefoonfunctie wil gebruiken.

mijn telefoon is gekoppeld aan de Garmin Zumo en de Zumo is gekoppeld aan de Sena. ik kan de belfuncties van de telefoon bedienen via de Garmin en ook via de Garmin gesprekken aannemen of weigeren.
Ach DID belt maar een keer terug :P
Begin toch wel weer beetje altijd de zelfde wegen te rijden merk ik, paar weken terug weer even duitsland ingegaan op de bonnefooi, heerlijk rijden daar overal mag je nog gewoon inhalen en natuurlijk 100, dus lekker 120/130 op de teller.
(pakken ze je een keer naja tik je ff wat?? 100 euro af en je lacht je kapot :P

Maar geen kaart bij etc en je moet nooit verder dan de helft natuurlijk.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 23 juli 2017 @ 16:04:20 #14
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172622148
Heb op gsx f ook Tom Tom erop. Zonder geluid vind ik ook prima de weg.
Net efkes anges
pi_172622268
Goed om te horen !
Gewoon der op pleuren dus :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_172622379
Ik heb bluetooth voor de muziek, de navigatie werkt fijner in stilte vind ik :)
pi_172622617
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 16:15 schreef Maegrim het volgende:
Ik heb bluetooth voor de muziek, de navigatie werkt fijner in stilte vind ik :)
Welke ktm ga je halen ?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 23 juli 2017 @ 18:43:55 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172625455
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wel opgeslagen ergens toch ? :P
tuurlijk, je foto's staan ook gewoon nog in je account en die kun je downloaden, maar alle linkjes waar je ze hebt gepost zijn fucked. Als je (voortaan jaarlijks) 400 eur betaalt zetten ze ze weer aan..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 23 juli 2017 @ 19:50:40 #19
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_172627527
Vet! hopelijk over 2 maandjes mn rijbewijs dan ga ik zeker een keer mee rijden als er iets in de buurt van zuid holland is
  zondag 23 juli 2017 @ 20:30:59 #20
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172628724
quote:
14s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

tuurlijk, je foto's staan ook gewoon nog in je account en die kun je downloaden, maar alle linkjes waar je ze hebt gepost zijn fucked. Als je (voortaan jaarlijks) 400 eur betaalt zetten ze ze weer aan..
ik werk nu met mijnalbum.nl
Net efkes anges
pi_172645962
quote:
10s.gif Op zondag 23 juli 2017 16:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Welke ktm ga je halen ?
sneak preview :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172685307
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goede TT. Twijfel twijfel.

Denk dat ik meer naar de Sena neig. Klinkt wel erg handig.

China wel een heel stuk goedkoper:

http://s.aliexpress.com/6R3AZVra
Da's nog een dure uit China. Heb een setje van 20 euro in mijn helm zitten :+

Volume zou ietsjes hoger mogen, maar dat zit hem vooral in mijn helm die nogal wat lawaai maakt. Moet binnenkort echt eens een nieuwe. Maar de GSX moet een nieuw motorblok en voor de Bandit heb ik nieuwe remklauwen gekocht, dus voorlopig raadt de bank dat af :')

Heb als ik navigatie aan heb dat vaak gewoon op mijn telefoon draaien, en dan rij ik gewoon op spraakinstructies.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:04:39 #23
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_172686610
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's nog een dure uit China. Heb een setje van 20 euro in mijn helm zitten :+

Volume zou ietsjes hoger mogen, maar dat zit hem vooral in mijn helm die nogal wat lawaai maakt. Moet binnenkort echt eens een nieuwe. Maar de GSX moet een nieuw motorblok en voor de Bandit heb ik nieuwe remklauwen gekocht, dus voorlopig raadt de bank dat af :')

Heb als ik navigatie aan heb dat vaak gewoon op mijn telefoon draaien, en dan rij ik gewoon op spraakinstructies.
Ik ook. Totdat ie 'rechtsaf' op een rotonde met 6 afslagen adviseert. Toch maar eens die telefoonhouder afmaken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_172687167
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ook. Totdat ie 'rechtsaf' op een rotonde met 6 afslagen adviseert. Toch maar eens die telefoonhouder afmaken.
Google maps in het engels geeft gewoon het nummer van de afslag. "On the roundabout, take the second exit."
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:55:36 #25
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172687648
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's nog een dure uit China. Heb een setje van 20 euro in mijn helm zitten :+

Volume zou ietsjes hoger mogen, maar dat zit hem vooral in mijn helm die nogal wat lawaai maakt. Moet binnenkort echt eens een nieuwe. Maar de GSX moet een nieuw motorblok en voor de Bandit heb ik nieuwe remklauwen gekocht, dus voorlopig raadt de bank dat af :')

Heb als ik navigatie aan heb dat vaak gewoon op mijn telefoon draaien, en dan rij ik gewoon op spraakinstructies.
Zou jij niet eens een nieuwe motor kopen? :P
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172688353
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ook. Totdat ie 'rechtsaf' op een rotonde met 6 afslagen adviseert. Toch maar eens die telefoonhouder afmaken.
Ik heb zo'n telefoonhouder van Ali. Kost 5 Euro ofzo.
  woensdag 26 juli 2017 @ 18:59:08 #27
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172694635
Zelf gebruik ik onderstaande:

https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.JzCLEa

Werken perfect voor navigeren, bellen, radio en intercom.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172697399
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:55 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zou jij niet eens een nieuwe motor kopen? :P
Een nieuwe motor? Die Bandit is praktisch nieuw man :+ Laat je niet afleiden door die propaganda in de OP hier, vloeit allemaal voort uit jaloezie. Het ding heeft sinds zijn revisie pas 17k gereden.

De reden dat ie nu stil staat is omdat de remmen kneitervast zitten. Ik heb de remklauwen ook gereviseerd drie jaar geleden, en omdat ik toen wat beschadigingen op de remzuigers had zitten heb ik daarvoor nieuwe besteld, onder het mom van we doen het meteen goed. Alleen die bleken achteraf van zeer bedenkelijke kwaliteit te zijn..



Omdat mijn GSX een ander motorblok nodig heeft (of een volledige revisie van het huidige blok, maar daar heb ik echt weinig zin in, is een enorm kutwerk) heb je de Bandit weer eens afgestoft. Ben ruim een uur bezig geweest om deze klauw van de schijf af te trekken. Zie hier ook de nieuwe remzuigers :{

Bij deze heb ik het hart van de schijf moeten gebruiken als basis om een hefboom op te zetten, anders kreeg ik de klauw niet eens van de schijf af zo vast zat die. Aan de andere kant is het me uberhaupt niet gelukt. Dus morgen trek ik heel het wiel eruit en breng ik de klauwen met schijven en al naar de stort, daar is niks meer mee te beginnen. Die hele zuigers zijn gedesintegreerd..

Maar ik heb een nieuwe set remklauwen gekocht, met originele zuigers (die gaan we fijn zo houden) en een revisiesetje voor de ringen heb ik nog wel liggen. Nu nog ergens schijven vandaan toveren en dan kan de Bandit weer op pad. Dan eens rustig bedenken wat ik met de GSX ga doen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172697788
In ander nieuws! :D

Vanmiddag ben ik langs Motoport gegaan hier, en daar kreeg ik deze unit mee



Maar dát is leuk :D

Had nog nooit een boxermotor gereden. Ik weet niet of ik dat links en rechts getril op mijn eigen fiets zou willen hebben, maar zo voor een keer is dat toch wel leuk, en tegen 118 Nm koppel heb ik ook absoluut geen bezwaar :9 Lekker geluid ook, zithouding mooi rechtop, breed stuur, en dat ding stuurt megasoepel.

Toen ik terug kwam stond er nog een R nineT Racer waar niemand voor was komen opdagen. Dus ik ben nog even naar binnen gelopen en heb gevraagd of die nog uitgelaten wilde worden, en dat wilde hij wel. En zo kreeg ik de sleutels van dit beestje ook nog even mee:



Zo mogelijk nog leuker dan de Pure :D Ik vind dat voorover zitten normaal gesproken echt helemaal niks, maar ik heb de kramp nog in mijn kaken van het lachen van deze motor. Man man man _O_

Heerlijk, zo soepel rijden. Zeker die racer trekt ook wel de nodige blikken en duimpjes als je ergens voorbij komt 8-)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 26 juli 2017 @ 21:04:34 #30
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172698017
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een nieuwe motor? Die Bandit is praktisch nieuw man :+ Laat je niet afleiden door die propaganda in de OP hier, vloeit allemaal voort uit jaloezie. Het ding heeft sinds zijn revisie pas 17k gereden.

Wehe, mooi man. Die Bandits blijven ook maar gaan. Rijdt anno nu gewoon nog heerlijk.

Die BMW scrambler vind ik ook erg vet, maar zal wel volop duur zijn... :X
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172698093
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 21:04 schreef Geelman het volgende:

[..]

Wehe, mooi man. Die Bandits blijven ook maar gaan. Rijdt anno nu gewoon nog heerlijk.

Die BMW scrambler vind ik ook erg vet, maar zal wel volop duur zijn... :X
Uhuh. Er hing een kaartje aan met een 17 en drie nullen. :')

Kan het zelf absoluut niet betalen, maar goed, die testdagen zijn wel leuk altijd. Al moet ik nu wel enorm de verleiding weerstaan om een R80 ofzo te kopen om dan maar zelf een scrambler te bouwen O-) Twee projecten in de schuur zou toch voldoende moeten zijn. Eerst in ieder geval de GSX maar eens afmaken.

Het is in ieder geval nogal wat anders dan de vorige keer dat ik op een BMW reed :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172704111
Eendje is bijna klaar! *O* Nieuwe tandwielen en ketting en remschijf en meuk zit er allemaal op. Morgenochtend maar eens kijken of ie 't nog doet. :')

En dan linea recta naar de motorzaak om de uitlaatbochten te laten uitboren en een nieuwe uitlaat te monteren. :P
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 27 juli 2017 @ 00:17:02 #33
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_172704142
250km gereden vandaag. Snelweg Eindhoven - Doetinchem en terug via Emmerich/Goch naar Deurne.

En dan val ik er wel echt vanaf.

Kutknie. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_172707902
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 00:17 schreef Amoeba het volgende:
250km gereden vandaag. Snelweg Eindhoven - Doetinchem en terug via Emmerich/Goch naar Deurne.

En dan val ik er wel echt vanaf.

Kutknie. :'(
pi_172708083
mijn langste dag qua afstand is denk ik Ridderkerk - Berlijn geweest en qua tijd die dag in Noorwegen toen ik in 1 dag 2 etappes gereden heb en ik uiteindelijk 504 noorse kilometers in de pocket had wat volgens goegel meps 10:21 rijden was :')
pi_172709510
Mijn dagrecord was toen iemand het in zijn hoofd had gehaald hier om een rit in Friesland te organiseren. Ik meen dat ik 518km op de klok had :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172709844
Dagje Nordschleife kwam een keer op 750+km uit :+
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:02:50 #38
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_172711450
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:26 schreef Salatrel het volgende:
mijn langste dag qua afstand is denk ik Ridderkerk - Berlijn geweest en qua tijd die dag in Noorwegen toen ik in 1 dag 2 etappes gereden heb en ik uiteindelijk 504 noorse kilometers in de pocket had wat volgens goegel meps 10:21 rijden was :')
Laatst 400, op en neer naar Gembloux. Best prima resultaat voor 2 maanden na een verbrijzelde knieschijf. Was even wezen kijken naar dat hol waar ik ingeknikkerd was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alltime record echt geen idee. Ik heb ook een keer Eindhoven - Brussel - Charleroi - Namur - Liège - Eindhoven gedaan + wildkamperen op een urbex locatie met een FOK!ster achterop, denk dat dat de meest intensieve motortrip was.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_172712169
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:24 schreef BlackLining het volgende:
Mijn dagrecord was toen iemand het in zijn hoofd had gehaald hier om een rit in Friesland te organiseren. Ik meen dat ik 518km op de klok had :')
Wel fijn dat jouw slechtste herinnering aan die rit de afstand is. :+ Voor anderen is dat een heel ander getal _O- ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_172712446
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:39 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Wel fijn dat jouw slechtste herinnering aan die rit de afstand is. :+ Voor anderen is dat een heel ander getal _O- ;(
:D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172713379
Nou. Nieuwe accu kon er ook nog wel vanaf. }:|

Nu op werk, straks maar eens proberen of het rijdt. Woensdag gaat de nieuwe uitlaat erop en controleren ze direct of de accu fatsoenlijk functioneert. Als de Eend vanavond blijkt te rijden, koop ik morgen even een blikje bier en wat metalen tiewrapspul, om de uitlaat even a la Bandit te fixen, dan kan ik dit weekend toch voorzichtig wat toeren. :D
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:53:52 #42
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172713674
Ik tijd terug rondje stadions door België. Antwerpen, Beveren, Lokeren, gent, Brugge, Oostende, Roeselare, Kortrijk. Daarna nog even naar Lille en Roubaix te rijden om in Wevelgem nog even wielrennen te kijken. S'avonds 750km op de teller. Ook eens rondje IJsselmeer gedaan. Van af Roermond richting Nijkerk over de autosnelweg en daarna tegen de klok in langs de oude boorden van de Zuiderzee tot aan Volendam. Daarna autosnelweg naar huis. Was iets van 730km
Net efkes anges
pi_172716936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:38 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Nieuwe accu kon er ook nog wel vanaf. }:|

Nu op werk, straks maar eens proberen of het rijdt. Woensdag gaat de nieuwe uitlaat erop en controleren ze direct of de accu fatsoenlijk functioneert. Als de Eend vanavond blijkt te rijden, koop ik morgen even een blikje bier en wat metalen tiewrapspul, om de uitlaat even a la Bandit te fixen, dan kan ik dit weekend toch voorzichtig wat toeren. :D
Accu hoeft niet zoveel te kosten toch?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_172717465
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:25 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Accu hoeft niet zoveel te kosten toch?
50 euro. Na een nieuwe remschijf, nieuwe uitlaatbochten en een zooi aan andere kleine meuk die toch wel optelt, is het gewoon irritant. :') Maaaaarrrr straks na het eten kan ik hopelijk even rijden! :D
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:54:19 #45
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172717577
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:02 schreef Amoeba het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, dan ben je blij dat je nog leeft... :X

Ik heb vorig jaar meegedaan aan de elfstedentoch voor motoren. Toen heb ik ook wel de 400+ km aangetikt. Dan merk je dat een Bandit geen toermotor is... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:55:49 #46
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172717606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:39 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Wel fijn dat jouw slechtste herinnering aan die rit de afstand is. :+ Voor anderen is dat een heel ander getal _O- ;(
_O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:57:47 #47
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172717645
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

50 euro. Na een nieuwe remschijf, nieuwe uitlaatbochten en een zooi aan andere kleine meuk die toch wel optelt, is het gewoon irritant. :') Maaaaarrrr straks na het eten kan ik hopelijk even rijden! :D
Waar was jouw uitlaat doorgerot? Weet ik alvast waar ik misschien rekening mee moet gaan houden.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172717748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:57 schreef Geelman het volgende:

[..]

Waar was jouw uitlaat doorgerot? Weet ik alvast waar ik misschien rekening mee moet gaan houden.
Collector. Vlakbij de demper.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 27 juli 2017 @ 19:06:16 #49
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172719056
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Collector. Vlakbij de demper.
Ai, da's een bekende plek... ;(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_172719725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik tijd terug rondje stadions door België. Antwerpen, Beveren, Lokeren, gent, Brugge, Oostende, Roeselare, Kortrijk. Daarna nog even naar Lille en Roubaix te rijden om in Wevelgem nog even wielrennen te kijken. S'avonds 750km op de teller. Ook eens rondje IJsselmeer gedaan. Van af Roermond richting Nijkerk over de autosnelweg en daarna tegen de klok in langs de oude boorden van de Zuiderzee tot aan Volendam. Daarna autosnelweg naar huis. Was iets van 730km
De tering, wat een afstanden. Ben je dan niet helemaal gesloopt daarna?
pi_172719739
Voor mij is motorrijden even niet meer mogelijk. Tennisarm ;(
pi_172720582
HIJ RIJDT! *O*

Oh man. O+ Heerlijk weer. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_172725357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:38 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Nieuwe accu kon er ook nog wel vanaf. }:|

Nu op werk, straks maar eens proberen of het rijdt. Woensdag gaat de nieuwe uitlaat erop en controleren ze direct of de accu fatsoenlijk functioneert. Als de Eend vanavond blijkt te rijden, koop ik morgen even een blikje bier en wat metalen tiewrapspul, om de uitlaat even a la Bandit te fixen, dan kan ik dit weekend toch voorzichtig wat toeren. :D
Niks a la Bandit, mijn Bandit heeft gewoon een RVS systeem. :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172726400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:07 schreef Sarasi het volgende:
HIJ RIJDT! *O*

Oh man. O+ Heerlijk weer. O+
Ha! Dat gevoel had ik vanavond ook met de bandit O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172727005
quote:
8s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niks a la Bandit, mijn Bandit heeft gewoon een RVS systeem. :{w
Ohja sorry. :@

@mjan: Het ging binnen tien minuten regenen. :'( Morgen maar even een dagje weg. Kleine tailpack mee met wat voedsel en een mooi rondje maken. Maar eerst even langs de Praxis en de supermarkt want ik durf amper door de bebouwde kom te rijden nu, met dit lawaai uit die pijp. :|W
Your opinion of me is none of my business.
pi_172727309
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

@mjan: Het ging binnen tien minuten regenen. :'( Morgen maar even een dagje weg. Kleine tailpack mee met wat voedsel en een mooi rondje maken. Maar eerst even langs de Praxis en de supermarkt want ik durf amper door de bebouwde kom te rijden nu, met dit lawaai uit die pijp. :|W
Het gaatje in de uitlaat van de NTV is ook wat groter geworden, hoorde en voelde ik vandaag :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172727442
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:37 schreef mjan het volgende:

[..]

Het gaatje in de uitlaat van de NTV is ook wat groter geworden, hoorde en voelde ik vandaag :')
Ruilen? Mijn bochten hangen letterlijk los van de demper. :@ Maar eh, hoeveel motoren heb jij nu eigenlijk staan dan? :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_172727473
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ruilen? Mijn bochten hangen letterlijk los van de demper. :@ Maar eh, hoeveel motoren heb jij nu eigenlijk staan dan? :D
Twee maar, valt mee :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_172727640
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Twee maar, valt mee :+
Oh dat valt inderdaad nog wel mee. :P
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 01:07:01 #60
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_172728610
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ruilen? Mijn bochten hangen letterlijk los van de demper. :@ Maar eh, hoeveel motoren heb jij nu eigenlijk staan dan? :D
En dat ga je fixen met blik, alu tape en klemmen? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_172728641
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 01:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En dat ga je fixen met blik, alu tape en klemmen? :')
Ja. :) Totdat woensdag de nieuwe bochten eronder komen. Hij rijdt nu gewoon prima, zolang ik de snelweg vermijd, hij maakt alleen een taffesherrie en dat moet even anders. Het hoeft 't maar twee dagen vol te houden, dus ach. Ik probeer wat. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_172731553
ik rij momenteel op een Gazelle die heeft geen rotte uitlaat
pi_172732670
Your opinion of me is none of my business.
pi_172734527
pi_172735843
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:38 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]
*O*

Nou alle meuk voor de remmen van de Bandit is ook besteld. Van het weekend die ook weer eens rijklaar maken.

Enigszins problematisch wel dat ik half in een struik zit te sleutelen, die remmen zitten zodanig vast dat ik hem niet meer van zijn plek krijg :') Toen ik hem wegzette was het lang niet zo erg, man man man

Morgen tóch ook nog even de GSX openmaken denk ik. Nog een laatste poging wagen met de magneet..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172737987


[ Bericht 51% gewijzigd door Salatrel op 28-07-2017 15:29:26 ]
  vrijdag 28 juli 2017 @ 16:23:56 #67
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_172739893
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Bike porn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_172740473
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Damn.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 21:26:06 #69
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172746893
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

De tering, wat een afstanden. Ben je dan niet helemaal gesloopt daarna?
valt wel mee. 2 weken terug in 1 dag terug gereden vanaf Oostenrijk dat vond ik meer vermoeiend omdat je dan continu in zelfde houding zit. Al stop ik natuurlijk tussendoor wel regelmatig
Net efkes anges
pi_172749680
M'n nieuwe fiets *O*

pi_172749749
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 23:07 schreef Maegrim het volgende:
M'n nieuwe fiets *O*

[ afbeelding ]
Vet! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_172750760
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 23:07 schreef Maegrim het volgende:
M'n nieuwe fiets *O*

[ afbeelding ]
Lekker bezig _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_172751391
Gave fiets :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_172754093
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 23:07 schreef Maegrim het volgende:
M'n nieuwe fiets *O*

[ afbeelding ]
Niicceeeee. :9

Wel de verkeerde kleur. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_172754930
spuitbus :+
pi_172779345
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 30 juli 2017 @ 12:04:48 #77
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_172779757
Dinsdag een 900SS ophalen met m'n pa. De ambitie is er om dit van te maken:

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_172779882
jezus zit de accu in het achterspatbord ofzo?
  zondag 30 juli 2017 @ 12:17:18 #79
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_172780048
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:10 schreef Salatrel het volgende:
jezus zit de accu in het achterspatbord ofzo?
:D

Ik begrijp er geen hol van dat zo'n ding nou moet komen omdat er al zoiets in de garage staat. :')

Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_172792493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:08 schreef Maegrim het volgende:
spuitbus :+
Heb je de motor toevallig bij sciencepark staan bij die werkplaats/wasding ???
Ik zwaai naar dieren.
pi_172792625
Goed gezien
pi_172792645
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:32 schreef Maegrim het volgende:
Goed gezien
Kwam er net langs ik dacht heeey!!
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:45:40 #83
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_172794677
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:10 schreef Salatrel het volgende:
jezus zit de accu in het achterspatbord ofzo?
Jezus reed op een ezel, niet op een motor! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 31 juli 2017 @ 09:38:04 #84
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_172801230
quote:
Kan gewoon alle data niet :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 31 juli 2017 @ 09:38:25 #85
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_172801237
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
lekkere foto!
Enig idee wat er met het beest was?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_172801636
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:D

Ik begrijp er geen hol van dat zo'n ding nou moet komen omdat er al zoiets in de garage staat. :')

[ afbeelding ]
Er moet er natuurlijk ook nog een in de tuin staan, en eentje bij de dealer.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172802938
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 09:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

lekkere foto!
Enig idee wat er met het beest was?
beast is nog onderweg naar nederland. Kan hem woensdag ophalen
pi_172818860


Er funktioniert wieder *O*

Boh man. Heerlijk. Ik heb de hele dag met dat maniakale lachje rondgereden, wat iedereen vast wel herkent na een hele tijd niet rijden }) En de nieuwe remschijfjes staan hem best goed, ondanks dat het geen fancypants waveschijfjes zijn.

Wel is één van mijn grootste angsten werkelijkheid geworden. Een bij is mijn helm ingevlogen en na wat stevig schelden, zwaaien en pogingen dat kutbeest te verwijderen zonder de motor van de dijk af te sturen ben ik uiteindelijk in mijn kin gestoken -O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172819450
Dat had ik laatst bij m'n oog :')
pi_172819662
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:59 schreef Maegrim het volgende:
Dat had ik laatst bij m'n oog :')
en nu ben je bijziend?

Pa dum tish
pi_172822006
Nou, ik wilde afgelopen weekend nog 'even snel' een oliewisseltje doen. Dat ging dus mooi mis want die stomme schroef van het filterdeksel brak af. :')

Vandaag met een griptang en eindeloos geduld dat stomme schroefding eruit kunnen peuren, gelukkig een nieuwe kunnen ophalen bij iemand die 3km van mijn klushok vandaan woont, en die er weer met veel gevloek in kunnen draaien. Dit keer alles netjes met de hand aangedraaid, olie erin, motor gestart om alles door te laten lopen, ennnnnn het olielampje bleef uit. ;( Na wat graafwerkzaamheden in de teller bleek dat gelukkig echt alleen aan het lampje te liggen. *O*

En zo gingen we vandaag dus van dit:



Naar dit:



En dit:



Dat is mooi, want dan kan ik 'm woensdag zelf naar de zaak rijden om de nieuwe uitlaat eronder te hangen, in plaats van dat ik moet gaan klooien met een aanhanger. Eigenlijk moeten er dan ook nog nieuwe banden onder, en ik heb hier nog valbeugels liggen voorhetgevaldat, want ik wil eigenlijk wel een keer echte bergen gaan rijden. :D

Duur grapje. Zo'n motor. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_172822192
Echte bergen rijden, ik heb mij der ook wel beetje op verkeken O-)
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:14:47 #93
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_172827309
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 02:13 schreef Sarasi het volgende:
Dit keer alles netjes met de hand aangedraaid.
Moet je sowieso altijd doen }:|
Dan had je dit gezeik nooit gehad.
pi_172827720
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Moet je sowieso altijd doen }:|
Dan had je dit gezeik nooit gehad.

Ja dat weet ik nú, dat zeg ik toch ook. _O- In Haynes staat "secure firmly" dus ik had de dopsleutel erbij gepakt zonder na te denken. M'n lesje nu heus wel geleerd hoor. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_172828021
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:34 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja dat weet ik nú, dat zeg ik toch ook. _O- In Haynes staat "secure firmly" dus ik had de dopsleutel erbij gepakt zonder na te denken. M'n lesje nu heus wel geleerd hoor. :@
JIj draait er wokkeltjes van hoor ik wel...insert gif run, forrest, run!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_172848223
Wie heeft er zin om een nieuwe OP te maken? Of zal ik alleen de Photobucket-plaatjes weghalen?
pi_172874346
wat mij betreft haal je de plaatjes weg. ik kijk toch nooit naar de OP :')
pi_172875289
volgend topic wordt gewoon "Welkom hier", klaar :Y
pi_172881541
zo lang die stukgaatie van black er nog staat is prima toch?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_172895693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
zo lang die stukgaatie van black er nog staat is prima toch?
o|O
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_172895731
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:37 schreef Maegrim het volgende:
volgend topic wordt gewoon "Welkom hier", klaar :Y
Idd lekker gender neutral !!
Vandaag weer kutweer 1315 begon de zon door te komen 1600 moest ik beginnen...
Laat maar...
Ik zwaai naar dieren.
pi_172970099
Hoera ik heb het nieuws gehaald!

ANWB alarmcentrale: 11.000 hulpvragen per dag

quote:
De ANWB alarmcentrale en haar steunpunten in Europa hebben afgelopen week elke dag zo'n 11.000 telefoontjes, met uitschieters naar 13.000 telefoontjes, ontvangen. Dat is vergelijkbaar met cijfers van eerdere jaren. De alarmcentrale ziet tegelijkertijd in die aantallen een toename van hulpvragen van mensen met campers en vakantiegangers in grote reisgezelschappen.

De meeste hulp biedt de ANWB alarmcentrale in Europa, Turkije en Marokko. Vanuit Turkije is wel minder vraag naar personenhulpverlening, een daling van 14 procent. Wel is de hulp aan auto's in Turkije nagenoeg gelijk gebleven. Opvallende stijging is de hulpvraag van mensen die met eigen auto, camperbusje of motor naar IJsland reizen.

Zuid-Europa blijft het populairst onder Nederlandse vakantiegangers. De verwachte groei van vakanties naar Spanje, Griekenland en Kroatië ziet de ANWB terug in de hulpverleningscijfers. Zo stijgt het aantal hulpaanvragen voor auto's in Kroatië met 25 procent terwijl ook de personenhulp met 11 procent toeneemt. In Spanje en Griekenland ziet de ANWB bij de personenhulp een stijging van 12 procent respectievelijk 44 procent terwijl de hulp aan auto's ook daar gelijk blijft. Opvallende stijger in de hulpverlening in Zuid-Europa is de hulpvraag vanuit Portugal.

De ANWB verwacht eind van het vakantieseizoen wel dat de pieken in de hulpvragen zijn verschoven, bijvoorbeeld van de zomermaanden naar het voorjaar omdat de mensen zo de relatief dure en drukke zomerperiode mijden.
pi_173008172
Fuuuuu

Verkeersboete... ¤174 - 89 km/u waar 70 km/u toegestaan. Gewoon te vroeg het gas weer opgegaan voor de verkeerslichten. Shit die je niet meemaakte op de Ninja 250R. ;(

En het is niet eens een boeiende foto geworden. :(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_173011378
wegmisbruiker
  woensdag 9 augustus 2017 @ 06:21:34 #105
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_173011662
Ik moet toch eens wat minder gaan rijden. Dit jaar al bijna 10500km 'in het zadel' gezeten. En dan gebruik ik hem nog niet eens voor woon/werk :x
Net efkes anges
pi_173011916
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 06:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik moet toch eens wat minder gaan rijden. Dit jaar al bijna 10500km 'in het zadel' gezeten. En dan gebruik ik hem nog niet eens voor woon/werk :x
Waarom moet je dan minder rijden? :?
pi_173012248
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:08 schreef Nero22 het volgende:
Fuuuuu

Verkeersboete... ¤174 - 89 km/u waar 70 km/u toegestaan. Gewoon te vroeg het gas weer opgegaan voor de verkeerslichten. Shit die je niet meemaakte op de Ninja 250R. ;(
[ afbeelding ]
En het is niet eens een boeiende foto geworden. :(
er zou maar een kind oversteken }:|
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:48:47 #108
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_173012486
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:26 schreef Salatrel het volgende:

[..]

er zou maar een kind oversteken }:|
Die door rood ging...?
En met 70 was er niks ad hand anders ja :')
pi_173012503
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:08 schreef Nero22 het volgende:
Fuuuuu

Verkeersboete... ¤174 - 89 km/u waar 70 km/u toegestaan. Gewoon te vroeg het gas weer opgegaan voor de verkeerslichten. Shit die je niet meemaakte op de Ninja 250R. ;(
[ afbeelding ]
En het is niet eens een boeiende foto geworden. :(
Aso
pi_173012677
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 05:22 schreef Maegrim het volgende:
wegmisbruiker
Ik durf zelfs wel van een wegpiraat te spreken }:|
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:48:24 #111
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_173013287
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:08 schreef Nero22 het volgende:
Fuuuuu

Verkeersboete... ¤174 - 89 km/u waar 70 km/u toegestaan. Gewoon te vroeg het gas weer opgegaan voor de verkeerslichten. Shit die je niet meemaakte op de Ninja 250R. ;(
[ afbeelding ]
En het is niet eens een boeiende foto geworden. :(
En dat voor "Captain Slow". Impressive 😂👍
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 10:09:35 #112
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_173013698
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:40 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Waarom moet je dan minder rijden? :?
beetje bezuinigen. wil niet weten hoeveel euro ik dit jaar aan benzine heb getankt
Net efkes anges
pi_173015491
kost ff een hoop tijd maar vanmorgen dan eindelijk de motor opgehaald in de haven en met de noodoplossing (20A zekering ipv 10A) direct naar de garage gebracht.

nu maar hopen dat ze eerder tijd hebben om hem na te kijken :s)
pi_173023694
met een handjevol zekeringen kon je dus gewoon met de rit mee
pi_173023990
quote:
16s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:55 schreef Maegrim het volgende:
met een handjevol zekeringen kon je dus gewoon met de rit mee
er zit ook een sleepoog op de XT dus ik kan hem gewoon aan die sm-t van je hangen
pi_173026179
Het is toch wat vreemd.. Heb je een mooie Blij Met Weinig RT, ga je d'r 1x per maand effe 5 minuten laten lopen in de schuur.. Beetje revven en de hele straat blauw met een heerlijke oliegeur! Dat doet mij pijn als motortrijdert.. Na een praatje blijkt dat de beste man geen tijd heeft voor motort rijden en dat dit maandelijkse uitje van 5 minuten hem schijnbaar voldoende emotie los doet maken. Ook mijn beweringen dat dit erg slecht is voor de fiets werdt in de wind geslagen. Rust roest, zeker voor deze BMW. Een vriendelijk gebaar voor omruiling van mijn VT 500 zat er ook niet in, terwijl zij toch aanzienlijk minder olie stookt..
pi_173067236
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:08 schreef Nero22 het volgende:
Fuuuuu

Verkeersboete... ¤174 - 89 km/u waar 70 km/u toegestaan. Gewoon te vroeg het gas weer opgegaan voor de verkeerslichten. Shit die je niet meemaakte op de Ninja 250R. ;(
[ afbeelding ]
En het is niet eens een boeiende foto geworden. :(
Was het niet zo dat flitsen op snelheid ook een bepaalde afstand vóór een snelheidsverandering niet mag? Na een verlaging moeten ze een paar honderd meter wachten, ze mogen niet direct achter dat bord al staan met hun controle. Er staat me iets bij dat datzelfde ook geldt voor wanneer de snelheid omhoog gaat.

Daarbij natuurlijk de verplichte grap dat je kleine ninja 92 überhaupt niet zou halen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_173069390
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:34 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Was het niet zo dat flitsen op snelheid ook een bepaalde afstand vóór een snelheidsverandering niet mag? Na een verlaging moeten ze een paar honderd meter wachten, ze mogen niet direct achter dat bord al staan met hun controle. Er staat me iets bij dat datzelfde ook geldt voor wanneer de snelheid omhoog gaat.

Daarbij natuurlijk de verplichte grap dat je kleine ninja 92 überhaupt niet zou halen.
Lijkt me onwaarschijnlijk in dit geval.

Kruispunten met een flitspaal afgesteld op rood licht en 50 bij provinciale wegen waar je daarna 80 mag zijn vrij standaard.
Geen referral hier.
pi_173071950
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:34 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Was het niet zo dat flitsen op snelheid ook een bepaalde afstand vóór een snelheidsverandering niet mag? Na een verlaging moeten ze een paar honderd meter wachten, ze mogen niet direct achter dat bord al staan met hun controle.
dit is gen mobiele controle die ze achter een snelheidsbord verstopt hebben maar gewoon een flitskast op een kruising
pi_173072927


Zie 'm shinen met z'n nieuwe uitlaat.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:13:54 #122
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_173073116
Morgen wielrennen kijken in de Ardennen met de motor. Jammer genoeg wel regen onderweg voorspeld :(
Net efkes anges
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:24:37 #123
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_173097619
Ik heb een interphone f4 xt set, waar eentje nu de geest heeft gegeven. De batterij laadt niet meer op, wat hebben jullie voor systemen om met elkaar te praten? Ik ben al een paar jaar uit de markt omdat deze het prima deden. Als ik niks beters vind dan bestel ik een nieuwe module, maar die zijn niet heel goedkoop.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_173104361
Nou veel plezier hè ik zie de foto's wel voorbij komen :)
  zondag 13 augustus 2017 @ 09:45:37 #125
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173104429
Inderdaad rij ze :W
pi_173116048
Domme vraag, maar mag er synthetische olie in een TDM850? Enige wat ik heb staan, en weet eigenlijk niet wat er nu in zit :@
  zondag 13 augustus 2017 @ 19:17:34 #127
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_173117462
Gisteren ook weer even het nut van goede banden mogen ervaren. de Bridgestones die ik erop heb liggen bleken het water prima af te voeren. Kan natuurlijk ook komen dat het belgische asfalt wat stroever is en je wellicht daardoor wat meer grip hebt (wordt zoiets ook getest eigenlijk :$ ).

Volgens de buienradar zou er gisteren af en toe een bui over de Ardennen trekken.

Dat bleek in praktijk toch wat anders te zijn, bijna de hele dag door dit weer mogen rijden. -O-





Gelukkig wel regenkleding bij me anders was ik doorweekt geweest.
Net efkes anges
pi_173118380
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:40 schreef Salatrel het volgende:
Nou veel plezier hè ik zie de foto's wel voorbij komen :)
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 12:09 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]

De pont is te klein :')
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 18:06 schreef BlackLining het volgende:
Zij die wel over doorzettingsvermogen beschikken zijn gearriveerd *O*

[ afbeelding ]

Bedankt iedereen! Hopelijk heeft iedereen lekker gereden
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:02 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173124176
Tweehonderd aso-motorrijders op de bon geslingerd

Wel weer typisch altijd. Het als een mongool gedragen en achteraf bekeuren.
pi_173124584
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:30 schreef Mathijz het volgende:
Tweehonderd aso-motorrijders op de bon geslingerd

Wel weer typisch altijd. Het als een mongool gedragen en achteraf bekeuren.
of maakten zogenoemde wheelies, waarbij alleen op het achterwiel wordt gereden.

Hu,
Zijn er ook wheelies dat je ook op andere wielen kan rijden :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_173130246
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:30 schreef Mathijz het volgende:
Tweehonderd aso-motorrijders op de bon geslingerd

Wel weer typisch altijd. Het als een mongool gedragen en achteraf bekeuren.
want jij denkt dat zon grote groep met z'n allen stopt en oom agent op een fansoenlijke manier te woord staat en meewerkt?

Niks dan lof voor deze politie actie. Dit soort figuren kan ik missen als kiespijn.
pi_173135170
Woensdag tomtom 450 erop laten zetten ! Ben erg benieuwd
Ik zwaai naar dieren.
pi_173135633
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:49 schreef Geerd het volgende:
Woensdag tomtom 450 erop laten zetten ! Ben erg benieuwd
laten zetten? Ben je zo a technisch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Salatrel op 14-08-2017 14:17:51 ]
pi_173135693
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

laten zetten? Ben je o a technisch?
Ik ga zelf niet lopen prutsen idd geen flauw idee hoe het moet ook.
Wacht wel ff met een bakkie pleur :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_173144196
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik ga zelf niet lopen prutsen idd geen flauw idee hoe het moet ook.
Wacht wel ff met een bakkie pleur :P
nou als je hem gewoon rechtstreeks op de accu aansluit is het een kwestie van rood van zwart kunnen onderscheiden en een schroevendraaiert kunnen gebruiken
pi_173144476
zo'n KTM heeft zelfs een mooie vaste en geschakelde accessoire kabeltjes :P
pi_173146730
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:38 schreef Maegrim het volgende:
zo'n KTM heeft zelfs een mooie vaste en geschakelde accessoire kabeltjes :P
Had ik ook al gelezen idd!
Ik zwaai naar dieren.
pi_173153004
En zo'n fijne startonderbreker
pi_173155188
Binnenkort het alarm maar lostrekken :%
pi_173160449
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:27 schreef Den_Haag het volgende:
En zo'n fijne startonderbreker
Wanneer heb je daar last van?
Ik zwaai naar dieren.
pi_173160990
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wanneer heb je daar last van?
Als er een groep mensen op je staat te wachten en je motor niet wil starten.

quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:07 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]

Zie 'm shinen met z'n nieuwe uitlaat.
Wat voor tail bag had jij trouwens? Mijn tanktassen zijn te groot voor de NTV, maar alles op mijn rug meeslepen wordt ook wat vermoeiend.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173161583
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:46 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat voor tail bag had jij trouwens? Mijn tanktassen zijn te groot voor de NTV, maar alles op mijn rug meeslepen wordt ook wat vermoeiend.

Deze. Past verrassend veel in. Enige nadeel is dat 'ie geen handvat heeft ofzo, maar mijn moeder ( O+ ) heeft voor mij een soort elastieken netje geknutseld wat je er zo overheen schuift, en dan wordt het een schoudertas. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_173161875
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Deze. Past verrassend veel in. Enige nadeel is dat 'ie geen handvat heeft ofzo, maar mijn moeder ( O+ ) heeft voor mij een soort elastieken netje geknutseld wat je er zo overheen schuift, en dan wordt het een schoudertas. :)
Dank! Is jouw moeder ook te leen? :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173162159
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:28 schreef mjan het volgende:

[..]

Dank! Is jouw moeder ook te leen? :+
_O- Ik kan zo een lijstje maken met hoe lang de banden zijn en op welke punten ze aan elkaar vast genaaid zijn. Het zijn er maar drie. :) Eentje rondom, met een clipje aan de top van het afgeronde stuk, en twee dwarsbanden. Dat kan je zelfs met de hand nog binnen een halfuur in elkaar flansen als je niet meer hoeft uit te zoeken wat de afmetingen moeten zijn. :P
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:21:41 #145
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_173167469
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:46 schreef mjan het volgende:

[..]

Als er een groep mensen op je staat te wachten en je motor niet wil starten.

[..]

Wat voor tail bag had jij trouwens? Mijn tanktassen zijn te groot voor de NTV, maar alles op mijn rug meeslepen wordt ook wat vermoeiend.

Voor werk gebruik ik een Kriega Drybag 30L. Daar past serieus veel in. Je hebt ze ook kleiner in 20 of 10L. Vastmaken doe ik door de banden aan het subframe te bevestigen en dan gewoon zadel weer terugklikken. Dan hngen de lussen er mooi buiten.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_173170226
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 20:21 schreef Elegy het volgende:

[..]

Voor werk gebruik ik een Kriega Drybag 30L. Daar past serieus veel in. Je hebt ze ook kleiner in 20 of 10L. Vastmaken doe ik door de banden aan het subframe te bevestigen en dan gewoon zadel weer terugklikken. Dan hngen de lussen er mooi buiten.
Kriega maakt wel mooi spul, maar ik wilde eigenlijk niet meer uitgeven aan die tas dan dat de motor waard is oO<
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173170994
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:46 schreef mjan het volgende:

[..]

Als er een groep mensen op je staat te wachten en je motor niet wil starten.

precies! Of was het gewoon een truc om even hard door te knallen?
pi_173181555
Heb ik eens een keer overdag 53 minuten pauze in den bosch heb ik geen geld bij me om een Bossche bol te halen :(
pi_173182967
Nou zit er op, natuurlijk meteen uitgeprobeerd richting huis.


Hij is idd aangesloten op zo een draad speciaal daarvoor als je de motor start gaat de tomtom ook meteen aan.

Zit mooi hoog je hoeft niet je hele hoofd te bewegen om te kijken..
Leuk speelgoed
Ik zwaai naar dieren.
pi_173183875
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:56 schreef Geerd het volgende:
Nou zit er op, natuurlijk meteen uitgeprobeerd richting huis.

[ afbeelding ]
Hij is idd aangesloten op zo een draad speciaal daarvoor als je de motor start gaat de tomtom ook meteen aan.

Zit mooi hoog je hoeft niet je hele hoofd te bewegen om te kijken..
Leuk speelgoed
Hoe zit het met zonlicht? Veel last daarvan of valt dat mee?
pi_173183893
En wat is die andere monitor? :@
pi_173184534
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe zit het met zonlicht? Veel last daarvan of valt dat mee?
Tot nu toe nergens last van maar ook nog niet vol erop gehad.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En wat is die andere monitor? :@
Dat is gewoon het dashboard
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:40:08 #153
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  woensdag 16 augustus 2017 @ 17:51:45 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173188746
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:58 schreef Salatrel het volgende:
Heb ik eens een keer overdag 53 minuten pauze in den bosch heb ik geen geld bij me om een Bossche bol te halen :(
ING mobiel betalen app. Betalen met je telefoon.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173189212
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:40 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

#sleutelvakantie w/
Wat moet er allemaal gebeuren aan d'n Alp?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_173190028
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wanneer heb je daar last van?
M'n ktm wil soms niet starten :Z iets in de bekabeling of het alarm dat loopt te zieken
pi_173190438
Heel iets speling op het achterwiel denk nog geen mm....

Maar een keer combineren met een stukje toeren/langs de dealer denk ik.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 19:55:44 #158
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_173192087
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat moet er allemaal gebeuren aan d'n Alp?
Remmen aan de voorsteven reviseren, plus nieuwe remleidingen. Zooi is nog origineel, dus dat mag onderhand wel :')
  woensdag 16 augustus 2017 @ 22:29:01 #159
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_173196477
Vanavond een motortocht gemaakt met circa 250 andere motoren tbv een kindervakantiewerk. Erg leuk. Politie voorop. Verkeersregelaars op de drukste punten en dan een rit van 60/70km. Bijna iedereen een kind achterop (basisschool groep 7/8) Awesome gezicht. En de smile van die kinderen onbetaalbaar
Net efkes anges
pi_173199262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanavond een motortocht gemaakt met circa 250 andere motoren tbv een kindervakantiewerk. Erg leuk. Politie voorop. Verkeersregelaars op de drukste punten en dan een rit van 60/70km. Bijna iedereen een kind achterop (basisschool groep 7/8) Awesome gezicht. En de smile van die kinderen onbetaalbaar
Haha, vet _O_

Ik zou ook nog wel eens zo'n rit voor kinderen willen doen. Sowieso is de reactie van kinderen op motoren altijd erg mooi. En dan de bezorgde blik van de moeder en de verborgen grijns van de vader maakt het af.

Alleen de vorige keer dat ik met zo'n enorme groep mee reed, daar heb ik niet zo'n goede herinnering aan :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:13:31 #161
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_173204553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanavond een motortocht gemaakt met circa 250 andere motoren tbv een kindervakantiewerk. Erg leuk. Politie voorop. Verkeersregelaars op de drukste punten en dan een rit van 60/70km. Bijna iedereen een kind achterop (basisschool groep 7/8) Awesome gezicht. En de smile van die kinderen onbetaalbaar
Tof! Filmpje van? :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_173204626
quote:
14s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tof! Filmpje van? :)
in elk geval van de start.
https://m.facebook.com/st(...)51&__tn__=%2As%2As-R zag vanochtend ook nog ergens filmpje van het vertrek. Maar kan die niet vinden. Hier wel nog fotoalbum van de rit http://www.kvwswalmen.nl/gallery.php?y=2017&aid=173
Net efkes anges
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:51:30 #163
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_173205634
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:15 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

in elk geval van de start.
https://m.facebook.com/st(...)51&__tn__=%2As%2As-R zag vanochtend ook nog ergens filmpje van het vertrek. Maar kan die niet vinden. Hier wel nog fotoalbum van de rit http://www.kvwswalmen.nl/gallery.php?y=2017&aid=173
Wat leuk om te zien zeg :Y
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_173207053
Zijn de komende dagen nog her en der motortochten voor kvw? Swalmen volgnd jaar weer. Zal tzt wel bericht hier posten
Net efkes anges
pi_173221730
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 12:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zijn de komende dagen nog her en der motortochten voor kvw? Swalmen volgnd jaar weer. Zal tzt wel bericht hier posten
niet kvw, maar ik ga binnenkort eens kijken.bij een rit van cs-riders in Delfzijl. Beetje zelfde idee, ook zieke kinderen e.d. dat soort ritten zijn altijd gaaf. :)

Wel humor, die 2 bezemwagens erachteraan..

[ Bericht 4% gewijzigd door Marco001 op 17-08-2017 22:47:53 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 06:36:22 #167
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_173227124
Vond die Ambulance motor (die ervoor reed) wel mooi. Die gast is normaal ambulance chauffeur en krijgt deze jaarlijks mee voor die rit. Had in de koffers ipv medische apparatuur, kleurplaten en balonnen _O-
Net efkes anges
pi_173228494
Laatste dag dat je mee kunt doen :P

PTA / [WIN] Dutch Motorcycle Festival kaarten!
pi_173228684
wat is het juiste antwoord?
pi_173229818
Waarom rijdt zo een kut ktm 1190 zo geweldig... van t weekend op gereden en nu verliefd.... zucht... mn r1100 is saai nu. :O
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:35:35 #171
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_173229924
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:08 schreef BlackLining het volgende:
Alleen de vorige keer dat ik met zo'n enorme groep mee reed, daar heb ik niet zo'n goede herinnering aan :')
Moeahaha dat weet ik nog ja _O- was wel kneiterbruut, die ellenlange sliert aan motoren naar Brussel.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:55:36 #172
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_173230316
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Moeahaha dat weet ik nog ja _O- was wel kneiterbruut, die ellenlange sliert aan motoren naar Brussel.
Brussel was wel echt heel gaaf toen.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:05:58 #173
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_173230472
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:55 schreef whY... het volgende:

[..]

Brussel was wel echt heel gaaf toen.

Filmpje van ons Fok contingent toen, geschoten door lipjes. Machtig gevoel was dat, in een stoet van duizenden motoren... volgende protestrit ben ik er zeker weer bij _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door Dekatria op 18-08-2017 11:12:56 ]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:11:29 #174
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173239675
Het laatste stukje rondom en het dorp in is wel lekker scheuren als ik van m'n werk kom.
Laatste stukje is een smal bochtig weggetje met wat knikjes dus daar ga ik sowieso niet voluit (je kan niet goed zien wat eraan komt). Er fietsten een opa en oma me tegemoet, dus ik ging sowieso al nog meer van het gas af, gaat die opa nog met zijn arm zwaaien dat het tempo eruit moet.
Ja dan schakel ik nog even terug.... >:)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:19:33 #175
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_173241189


Mooi blauw is niet lelijk w/

Was nog even spannend of ie zou lekken of niet, maar beide klauwtjes doen het weer naar behoren. Straks even een stukje rijden.
pi_173243141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 19:11 schreef daNpy het volgende:
Het laatste stukje rondom en het dorp in is wel lekker scheuren als ik van m'n werk kom.
Laatste stukje is een smal bochtig weggetje met wat knikjes dus daar ga ik sowieso niet voluit (je kan niet goed zien wat eraan komt). Er fietsten een opa en oma me tegemoet, dus ik ging sowieso al nog meer van het gas af, gaat die opa nog met zijn arm zwaaien dat het tempo eruit moet.
Ja dan schakel ik nog even terug.... >:)
Ik had laatst ook zoiets :')

Kom ik met de Bandit aanrijden, en die maakt tegenwoordig een zeer beschaafd geluid. Zie ik in de verte fietsers aankomen. Nog voor ze me mogelijkerwijs kunnen horen stappen ze af, en gaan uitgebreid hun vingers in hun oren staan proppen :')

Zo aanstellen om een statement te maken. Rot toch op. :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_173243653
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:41 schreef BlackLining het volgende:

Zo aanstellen om een statement te maken. Rot toch op. :')
volgende keer stoppen en hetzelfde doen :')
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:06:26 #178
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173243907
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik had laatst ook zoiets :')

Kom ik met de Bandit aanrijden, en die maakt tegenwoordig een zeer beschaafd geluid. Zie ik in de verte fietsers aankomen. Nog voor ze me mogelijkerwijs kunnen horen stappen ze af, en gaan uitgebreid hun vingers in hun oren staan proppen :')

Zo aanstellen om een statement te maken. Rot toch op. :')
Lol _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173244829
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik had laatst ook zoiets :')

Kom ik met de Bandit aanrijden, en die maakt tegenwoordig een zeer beschaafd geluid. Zie ik in de verte fietsers aankomen. Nog voor ze me mogelijkerwijs kunnen horen stappen ze af, en gaan uitgebreid hun vingers in hun oren staan proppen :')

Zo aanstellen om een statement te maken. Rot toch op. :')
Ik vind het wel eens leuk om fietsers etc die druk met de mobiel bezig zijn ff een kort rev te doen
Zijn ze weer even op aarde :P
En dat met de standaard auspuff en killer
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:49:09 #180
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173244944
Van de week nog met kinderen hier in de straat. Had ze al eerder gezien, ze probeerden "het onzichtbare touw" te spelen. Maar daar trap ik niet in, zeker niet als er maar 1 van de 2 aan mee doet...
Deze keer liepen ze op de stoep en hoorden mij aankomen. Ze liepen een parkeervak op, eentje hield zijn hand op (dat ik moest stoppen?) en de andere had zijn duim omhoog.
Ondertussen waren ze aan de rand van het vak en ik vlakbij hun.
Ik trek de koppeling in, schakel terug en geef meteen een bult gas. Schrikken jonge _O- _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173245106
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:49 schreef daNpy het volgende:
Van de week nog met kinderen hier in de straat. Had ze al eerder gezien, ze probeerden "het onzichtbare touw" te spelen. Maar daar trap ik niet in, zeker niet als er maar 1 van de 2 aan mee doet...
Deze keer liepen ze op de stoep en hoorden mij aankomen. Ze liepen een parkeervak op, eentje hield zijn hand op (dat ik moest stoppen?) en de andere had zijn duim omhoog.
Ondertussen waren ze aan de rand van het vak en ik vlakbij hun.
Ik trek de koppeling in, schakel terug en geef meteen een bult gas. Schrikken jonge _O- _O-
Moet ik meteen weer denken aan debiteuren crediteuren
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 01:08:51 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_173248411
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 22:49 schreef daNpy het volgende:
Van de week nog met kinderen hier in de straat. Had ze al eerder gezien, ze probeerden "het onzichtbare touw" te spelen. Maar daar trap ik niet in, zeker niet als er maar 1 van de 2 aan mee doet...
Deze keer liepen ze op de stoep en hoorden mij aankomen. Ze liepen een parkeervak op, eentje hield zijn hand op (dat ik moest stoppen?) en de andere had zijn duim omhoog.
Ondertussen waren ze aan de rand van het vak en ik vlakbij hun.
Ik trek de koppeling in, schakel terug en geef meteen een bult gas. Schrikken jonge _O- _O-
Misschien speelden ze wel "liftertje". Weet je zeker dat je geen ijscowagen had met een olijke clown er op geschilderd? :+
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:21:25 #183
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173250620
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 01:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Misschien speelden ze wel "liftertje". Weet je zeker dat je geen ijscowagen had met een olijke clown er op geschilderd? :+
Nu je het zegt... :+

Gisteren trouwens de 70.000 aangetikt :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 20 augustus 2017 @ 21:02:33 #184
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_173288273
Zoals ik hier al eens gepost heb, ben ik enkele jaren geleden begonnen om 'voor de lol' eens alle voetbalstadion (ere divisie en jupiler league) in Nederland te bezoeken.

Nadat ik de laatste afgelopen najaar had bezocht, ben ik begonnen aan de Belgische voetbalstadions uit de hoogste 2 divisies.
Genk/Luik en Eupen liggen hier relatief om de hoek. en die had ik al eens op de foto gezet.
In Maart heb ik 2 dagen een ritje gemaakt om ook stadions in Gent, Zulte Waregem etc te bezoeken.
Destijds ook nog het Koning Boudewijnstadion in Brussel bezocht.
Helaas was er toen een wedstrijd en kon ik niet helemaal tot aan het stadion komen, en heb ik toen een foto voor de toegangspoort gemaakt.

Omdat ik vandaag naar wielrennen ging kijken in Leuven, heb ik dit gelijk gecombineerd.
Met de laatste 3 stadions die ik moest bezoeken.

Eerst naar 't Kuipke in Westerlo


Daarna een korte stop bij de voormalige voetbalvelden in Emblem niet ver van Lier (hier is de tv serie FC de Kampioenen opgenomen.



Daarna naar Lier, voor het stadion van Lierse SK


en dan tenslotte het laatste stadion. Dat van KV Mechelen.



omdat ik anders erg vroeg was nog even een poging gedaan om te kijken of de poorten bij het Koning Boudewijnstadion in Brussel open waren.
Helaas ook dit keer de poorten gesloten, dan maar een soortgelijke foto maken als in Maart.

Net efkes anges
pi_173297824
Vandaag introductieweek in Eindhoven en maandagochtend mogen we dan flyeren op de toegangsweg vanaf Eindhoven CS naar de campus.

Dat is een voetgangersgedeelte wat een fietspad kruist. Nou stellen wij ieder jaar 6 motoren ofzo op om duidelijk te maken wat voor vereniging we zijn. Een van onze broeders was een beetje laat en kwam via dat fietspad aanrijden, anders kan je er niet komen inmiddels. Vanuit mijn ooghoek zag ik team Handhaving actie ondernemen om deze dolgeslagen motormuis aan te spreken op zijn gedrag. Gelukkig bleef het bij een preek.

Wat een sukkels. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_173298311
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:12 schreef Amoeba het volgende:
Een van onze broeders was een beetje laat en kwam via dat fietspad aanrijden, anders kan je er niet komen inmiddels.
wat dacht je van met de motor aan de hand?
  maandag 21 augustus 2017 @ 12:40:04 #187
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173298382
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat dacht je van met de motor aan de hand?
Er zit toch niet voor de lol een motor op? :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173298421
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat dacht je van met de motor aan de hand?
Dat kan. Had een keer een politie agent die mij de stoep op dirigeerde en ik rij vrolijk daarop, want ja, zijn wil is wet en dien je op te volgen.

Ging ie daarna lopen piepen, ja waarom doe je dat? Omdat u mij dat opdroeg.. Toen was ie stil :')
pi_173298436
Bij de vergunning voor flyeren kreeg je geen ontheffing voor op het fietspad rijden, of wel dan?
pi_173298735
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:40 schreef daNpy het volgende:

[..]

Er zit toch niet voor de lol een motor op? :D
Ik ga echt geen meter lopen die ik ook kan rijden.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_173299128
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ga echt geen meter lopen die ik ook kan rijden.
Dan ook niet mauwen als je (niet eens, in dit geval) een boete krijgt.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 21 augustus 2017 @ 13:38:25 #192
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173299538
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ga echt geen meter lopen die ik ook kan rijden.
Precies.
Fietspaden zijn ook voor motorfietsen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173300928
Oh shoot. Kaartjes gewonnen voor DMF maar heb die dag ook wat anders (kwan ik gisteren achter).

Iemand hier interesse? Schrijven review verplicht. :)
pi_173301286
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:40 schreef daNpy het volgende:

[..]

Er zit toch niet voor de lol een motor op? :D
Hij rijdt wel Ducati he
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 21 augustus 2017 @ 15:11:04 #195
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173301351
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hij rijdt wel Ducati he
Oh dat wist ik niet :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 21 augustus 2017 @ 16:11:23 #196
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173302455
quote:
10s.gif Op maandag 21 augustus 2017 12:12 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag introductieweek in Eindhoven en maandagochtend mogen we dan flyeren op de toegangsweg vanaf Eindhoven CS naar de campus.

Dat is een voetgangersgedeelte wat een fietspad kruist. Nou stellen wij ieder jaar 6 motoren ofzo op om duidelijk te maken wat voor vereniging we zijn. Een van onze broeders was een beetje laat en kwam via dat fietspad aanrijden, anders kan je er niet komen inmiddels. Vanuit mijn ooghoek zag ik team Handhaving actie ondernemen om deze dolgeslagen motormuis aan te spreken op zijn gedrag. Gelukkig bleef het bij een preek.

Wat een sukkels. :')
Inderdaad wat een sukkels. Ze hadden gewoon moeten schrijven. Moet je maat maar op tijd komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173315628
Niemand interesse in kaartjes voor dutch motorcycle festival?
pi_173315726
Een review schrijven is niet verplicht hoor :o.
pi_173316586
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:33 schreef Anne het volgende:
Een review schrijven is niet verplicht hoor :o.
maar wel zo netjes ;)
Maar Anne, als hier niemand reageert misschien maar iemand die zich voor de prijsvraag aangemeld had belonen?
pi_173316623
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:23 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

maar wel zo netjes ;)
Maar Anne, als hier niemand reageert misschien maar iemand die zich voor de prijsvraag aangemeld had belonen?
Dat is waar :*.

Dat kan :Y. Ik blijf wel even met je mee kijken, goed? Misschien meldt iemand zich nog!
pi_173317064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:08 schreef Den_Haag het volgende:
Niemand interesse in kaartjes voor dutch motorcycle festival?
Ik heb inmiddels ook al andere plannen helaas. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_173317398
zit dan op Spa :+
pi_173317938
Ik heb gewoon geen interesse :P
pi_173318021
Mij is het te ver :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_173318281
Twente :') ik ga nog liever op een legosteentje staan
pi_173318731
Het lijkt mij een stuk interessanter dan de MOTORbeurs :@.
Maar ik heb helaas die dag een opening waar ik bij moet zijn.
pi_173318812
Ik heb eindelijk de kat op heterdaad betrapt! Ik twijfelde al een tijdje of er soms een kat op mijn zadel ligt (onder de hoes), maar had het nooit echt gezien. Vanochtend zag ik 'm eronder kruipen. Nu heb ik bewijs, dus mocht het zitvlak beschadigen, kan ik de eigenaar aanspreken. :)

Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_173318859
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:47 schreef Xaryna het volgende:
Ik twijfelde al een tijdje of er soms een kat op mijn zadel ligt (onder de hoes), maar had het nooit echt gezien.
Waarom dacht je dat dan, als ik vragen mag?
pi_173318958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:47 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb eindelijk de kat op heterdaad betrapt! Ik twijfelde al een tijdje of er soms een kat op mijn zadel ligt (onder de hoes), maar had het nooit echt gezien. Vanochtend zag ik 'm eronder kruipen. Nu heb ik bewijs, dus mocht het zitvlak beschadigen, kan ik de eigenaar aanspreken. :)

[ afbeelding ]
_O- Ik zou ook niet weten wat je ertegen zou moeten doen, eigenlijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173319000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat dan, als ik vragen mag?
Ik had soms wat haar op m'n zadel, zag een keer een kat onder de hoes snuffelen en toen miauwen alsof er een confrontatie optrad, en eenmaal trok ik de hoes er vanaf en zag toen deze kat de tuin uit sprinten zonder dat ik wist waar die vandaan kwam. In combinatie met de eerdere ervaringen, vermoedde ik dat hij op het zadel had gelegen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- Ik zou ook niet weten wat je ertegen zou moeten doen, eigenlijk.
Zolang ze niets beschadigen, vind ik het niet erg. Laat ze maar lekker liggen daar, de schatjes. :D
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_173319467
Ik betwijfel ook of ik de planning nog om kan gooien.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:31:54 #212
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173319653
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:21 schreef Salatrel het volgende:
Twente :') ik ga nog liever op een legosteentje staan
Whahaha
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_173319851
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:26 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat is waar :*.

Dat kan :Y. Ik blijf wel even met je mee kijken, goed? Misschien meldt iemand zich nog!
top!
pi_173320026
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:44 schreef Anne het volgende:
Het lijkt mij een stuk interessanter dan de MOTORbeurs :@.
Maar ik heb helaas die dag een opening waar ik bij moet zijn.
De motorbeurs is ook wel een beetje vergane glorie natuurlijk..

Maar volgens mij is dat DMF van dezelfde organisatie
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_173320174
En volgens de huisregels mag je ook nog eens niets....
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_173320368
Ook niet ademhalen? :o
pi_173320893
Die heb ik niet als uitzondering zien staan. :P
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_173322449
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De motorbeurs is ook wel een beetje vergane glorie natuurlijk..

Maar volgens mij is dat DMF van dezelfde organisatie
Is dezelfde organisatie :Y. Maar wel een ander concept.
pi_173345149
Morgen ff brommer kijken.Tijd om wat kilometers te maken want de 500 blijkt zeeeer onbetrouwbaar te zijn, of ze heeft een hekel aan mij kan ook..
Wordt een ubersaaie div, als ik maar kan rijden!
500 ga ik ombouwen naar een bobber, tenminste, poging tot!
pi_173345945
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:21 schreef Salatrel het volgende:
Twente :') ik ga nog liever op een legosteentje staan
Nee, Rotterdam is the place to be
pi_173346158
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:30 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nee, Rotterdam is the place to be
zeker niet gelukkig kom ik daar niet vandaan en woon ik er ook niet :P
  woensdag 23 augustus 2017 @ 18:27:20 #222
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_173346924
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:55 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik had soms wat haar op m'n zadel, zag een keer een kat onder de hoes snuffelen en toen miauwen alsof er een confrontatie optrad, en eenmaal trok ik de hoes er vanaf en zag toen deze kat de tuin uit sprinten zonder dat ik wist waar die vandaan kwam. In combinatie met de eerdere ervaringen, vermoedde ik dat hij op het zadel had gelegen.

[..]

Zolang ze niets beschadigen, vind ik het niet erg. Laat ze maar lekker liggen daar, de schatjes. :D
Motoren zijn poezenmagneten 8-)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_173348026
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zeker niet gelukkig kom ik daar niet vandaan en woon ik er ook niet :P
Ik verwissel je met een ander, spiet mie donders!
:P
pi_173348077
Toch lijkt alles op elkaar in het westen! Tijd voor Twente rit! :)
pi_173348639
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik verwissel je met een ander, spiet mie donders!
:P
Dekateria woont in Rotterdam :P
  woensdag 23 augustus 2017 @ 20:48:20 #226
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_173349682
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Toch lijkt alles op elkaar in het westen! Tijd voor Twente rit! :)
oost west, de mooiste motorwegen liggen toch echt in het zuiden van Limburg :p
Net efkes anges
pi_173350204
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 19:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Toch lijkt alles op elkaar in het westen! Tijd voor Twente rit! :)
kan prima. Heb ik er al wel 2 uur sturen op zitten
pi_173350590
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

kan prima. Heb ik er al wel 2 uur sturen op zitten
och, eerst Groningen, zijn ook zat leuke weggetjes :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_173354264
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:48 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

oost west, de mooiste motorwegen liggen toch echt in het zuiden van Limburg :p
Ja maar wel met zéér ondermaats asfalt.

Zeg maar gerust praktisch onverhard :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_173355100
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 00:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja maar wel met zéér ondermaats asfalt.

Zeg maar gerust praktisch onverhard :')
ik weet niet waar jij hebt gereden. Maar in Limburg ligt toch echt hetzelfde asfalt als in bv Amsterdam of Zwolle


https://www.autoblog.nl/n(...)-is-de-winnaar-82789

[ Bericht 11% gewijzigd door Sjoerd102 op 24-08-2017 06:22:23 ]
Net efkes anges
  donderdag 24 augustus 2017 @ 07:36:49 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173355366
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 00:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja maar wel met zéér ondermaats asfalt.

Zeg maar gerust praktisch onverhard :')
Daarom moet je ook een fatsoenlijke brommer kopen waarmee dat geen probleem is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 24 augustus 2017 @ 13:37:22 #232
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173361057
Zo alles aan het uitpakken in het nieuwe huis en er moet toch echt wat komen om alle motorkleding in op te bergen, op naar de IKEA dus :P
pi_173361264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:37 schreef Erasmo het volgende:
Zo alles aan het uitpakken in het nieuwe huis en er moet toch echt wat komen om alle motorkleding in op te bergen, op naar de IKEA dus :P
Wat ga je maken en hoe/waar? Ik moet ook nog iets verzinnen eigenlijk, want in de gang wordt het een beetje vol :')
pi_173361294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:37 schreef Erasmo het volgende:
Zo alles aan het uitpakken in het nieuwe huis en er moet toch echt wat komen om alle motorkleding in op te bergen, op naar de IKEA dus :P
Ik heb zelf bij de Gamma zo'n stelling gekocht voor in de garage van 24 euro. Kan daar genoeg op kwijt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 13:52:52 #235
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173361346
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:48 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat ga je maken en hoe/waar? Ik moet ook nog iets verzinnen eigenlijk, want in de gang wordt het een beetje vol :')
Moet ik nog precies naar kijken, bij mijn vorige bezoek genoeg mogelijkheden gezien, het is allemaal wel lekker modulair te bouwen met een hangzone, rekken voor handschoenen en helmen etc.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb zelf bij de Gamma zo'n stelling gekocht voor in de garage van 24 euro. Kan daar genoeg op kwijt.
Ik wil mijn jassen en broeken kunnen ophangen.
pi_173361365
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:52 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Moet ik nog precies naar kijken, bij mijn vorige bezoek genoeg mogelijkheden gezien, het is allemaal wel lekker modulair te bouwen met een hangzone, rekken voor handschoenen en helmen etc.

[..]

Ik wil mijn jassen en broeken kunnen ophangen.
Dan ram je daarnaast van de Lidl of Aldi die kapstok aan de muur (nu in de aanbieding voor 14.99)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_173361645
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 13:52 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Moet ik nog precies naar kijken, bij mijn vorige bezoek genoeg mogelijkheden gezien, het is allemaal wel lekker modulair te bouwen met een hangzone, rekken voor handschoenen en helmen etc.

[..]

Ik wil mijn jassen en broeken kunnen ophangen.
Ben benieuwd. Zou je een foto willen posten als het klaar is?
pi_173361678
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 09:26 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat is waar :*.

Dat kan :Y. Ik blijf wel even met je mee kijken, goed? Misschien meldt iemand zich nog!
kun jij iemand die zich voor de prijsvraag aangemeld had blij maken?
pi_173363965
Ik ben toevallig ook net een plankje tegen de muur aan het timmeren om die meuk op te bewaren :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_173364586
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:09 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

kun jij iemand die zich voor de prijsvraag aangemeld had blij maken?
Ik zal even wat rondvragen!
pi_173364882
Echt veel te weinig kunnen rijden dit verlof (1 ritje in de afgelopen 10 weken :')). Zaterdag weer weg.

Eerst enorm lopen kutten met m'n knie, vervolgens heel druk met verbouwen. En nu ff wat minder druk met verbouwen maar hechtingen in mn hoofd waardoor ik m'n helm niet prettig op/af kan zetten.
pi_173367265
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Zou je een foto willen posten als het klaar is?

Puur IKEA :s)
pi_173367333
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:11 schreef Maegrim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Puur IKEA :s)
Netjes :) Zag zoiets ook op Google.
pi_173368401
Afgelopen week van de zaak waar ik mijn motorkleding koop (polo-motorrad.de) een kortingsbon vvan 10% ontvangen. Binnenkort dan maar eens naar Juchen om nieuwe broek te scoren.
Net efkes anges
  donderdag 24 augustus 2017 @ 21:27:29 #245
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173372267
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:11 schreef Maegrim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Puur IKEA :s)
Da's een PAX toch?
pi_173372832
Ik zet in op KALLAX.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173372879
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 21:45 schreef mjan het volgende:
Ik zet in op KALLAX.
Ik ook. Ik gebruik die voorganger van de Kallax als platenkast.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_173427877
Hopeloos verdwaald vandaag en alvast een paar wegen kunnen noteren die ik nooit meer wil rijden. Wat een kutasfalt soms zeg. :')
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 27 augustus 2017 @ 19:22:57 #249
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_173428753
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef Sarasi het volgende:
Hopeloos verdwaald vandaag en alvast een paar wegen kunnen noteren die ik nooit meer wil rijden. Wat een kutasfalt soms zeg. :')
Je had tenminste asfalt. _O-

Vandaag heerlijk gereden en kwam toen vast te zitten achter een Trekkertrek. _O-
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_173429345
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:22 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Je had tenminste asfalt. _O-

Vandaag heerlijk gereden en kwam toen vast te zitten achter een Trekkertrek. _O-
Meerdere asfalten zelfs. Drie soorten/leeftijden, als een lappenpop in elkaar genaaid met lasnaden. Vreselijk. :N

Pluspuntje is dat ik een nieuwe lievelingsbocht gevonden heb! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_173431638
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Meerdere asfalten zelfs. Drie soorten/leeftijden, als een lappenpop in elkaar genaaid met lasnaden. Vreselijk. :N

Pluspuntje is dat ik een nieuwe lievelingsbocht gevonden heb! *O*
In Groningen? Vertel :P
pi_173432490
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:17 schreef Tankiej het volgende:

[..]

In Groningen? Vertel :P
Oh God, topografie. :') Eh, vanaf Winsum, en dan naar het oosten. Daar ligt een hele fijne brede (en overzichtelijke) combinatiebocht. :D En er rijdt daar nooit iemand dus profit.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 28 augustus 2017 @ 07:26:53 #253
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_173437439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:21 schreef Salatrel het volgende:
Twente :') ik ga nog liever op een legosteentje staan
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_173437945
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh God, topografie. :') Eh, vanaf Winsum, en dan naar het oosten. Daar ligt een hele fijne brede (en overzichtelijke) combinatiebocht. :D En er rijdt daar nooit iemand dus profit.
Bedoel je de Winsumerweg, net voordat je Onderdendam binnen rijdt? Vanaf hier ongeveer: https://goo.gl/maps/foqgVdEAcSE2 ? :P
pi_173440332
Mooie bochten combi is ook wel stukje Luttenberg circuit van vroeger.. nieuw asfalt ligt er super strak bij toevallig zaterdag nog even geweest....

En omdat het zo mooi stukje is staat er dit bord bij



Alleen de tomdom wist dat niet blijkbaar alleen geen zin om weer tig min om te rijden.
Bevalt trouwens wel echt super dat dingetje, als je ff denkt van nou wel zin om te rijden maar pffff waar nu weer heen.

Tikt even paar waypoints aan op het scherm en hup hij maakt een route.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:35:18 #257
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_173440548
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:17 schreef Geerd het volgende:
Mooie bochten combi is ook wel stukje Luttenberg circuit van vroeger.. nieuw asfalt ligt er super strak bij toevallig zaterdag nog even geweest....

En omdat het zo mooi stukje is staat er dit bord bij

[ afbeelding ]

Alleen de tomdom wist dat niet blijkbaar alleen geen zin om weer tig min om te rijden.
Bevalt trouwens wel echt super dat dingetje, als je ff denkt van nou wel zin om te rijden maar pffff waar nu weer heen.

Tikt even paar waypoints aan op het scherm en hup hij maakt een route.
Ik rij daar gewoon doorheen.
Zodra ik ook korting krijg voor de wegenbelasting omdat ik de helft van de wegen niet mag gebruiken dan overweeg ik wel om te stoppen ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_173440564
quote:
Jij? Hoe is het met jou en motor?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173440599
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:37 schreef mjan het volgende:

[..]

Jij? Hoe is het met jou en motor?
Ik: enkele kneuzingen en spierpijn
Motor: voor zover ik het kon beoordelen lakschade rechts, valdop en stuur. Zodra de motor wordt thuisgebracht (men vond het niet verstandig om door te rijden, adrenalineniveau was sky high) kan ik het nader inspecteren.

De automobilist die achter mij reed is motorrij-instructeur. Echt tof hoe hij me heeft geholpen. Hij bleef erbij tot ik uit de ambulance kwam en belde mij enkele uren later nog om te vragen hoe het met me gaat. Er waren overigens nog een paar andere getuigen die bleven tot ik weer uit de ambulance kwam. :s)
pi_173440733
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik: enkele kneuzingen en spierpijn
Motor: voor zover ik het kon beoordelen lakschade rechts, valdop en stuur. Zodra de motor wordt thuisgebracht (men vond het niet verstandig om door te rijden, adrenalineniveau was sky high) kan ik het nader inspecteren.

De automobilist die achter mij reed is motorrij-instructeur. Echt tof hoe hij me heeft geholpen. Hij bleef erbij tot ik uit de ambulance kwam en belde mij enkele uren later nog om te vragen hoe het met me gaat. Er waren overigens nog een paar andere getuigen die bleven tot ik weer uit de ambulance kwam. :s)
^O^
Wel kak man, geen lekkage dus en shit ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_173441269
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik: enkele kneuzingen en spierpijn
Motor: voor zover ik het kon beoordelen lakschade rechts, valdop en stuur. Zodra de motor wordt thuisgebracht (men vond het niet verstandig om door te rijden, adrenalineniveau was sky high) kan ik het nader inspecteren.

De automobilist die achter mij reed is motorrij-instructeur. Echt tof hoe hij me heeft geholpen. Hij bleef erbij tot ik uit de ambulance kwam en belde mij enkele uren later nog om te vragen hoe het met me gaat. Er waren overigens nog een paar andere getuigen die bleven tot ik weer uit de ambulance kwam. :s)
Gelukkig aardig goed vanaf gekomen ^O^
pi_173441589
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik: enkele kneuzingen en spierpijn
Motor: voor zover ik het kon beoordelen lakschade rechts, valdop en stuur. Zodra de motor wordt thuisgebracht (men vond het niet verstandig om door te rijden, adrenalineniveau was sky high) kan ik het nader inspecteren.

De automobilist die achter mij reed is motorrij-instructeur. Echt tof hoe hij me heeft geholpen. Hij bleef erbij tot ik uit de ambulance kwam en belde mij enkele uren later nog om te vragen hoe het met me gaat. Er waren overigens nog een paar andere getuigen die bleven tot ik weer uit de ambulance kwam. :s)
Fijn dat je goed geholpen bent en de schade aan jou en motor mee lijkt te vallen :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173443092
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik: enkele kneuzingen en spierpijn
Motor: voor zover ik het kon beoordelen lakschade rechts, valdop en stuur. Zodra de motor wordt thuisgebracht (men vond het niet verstandig om door te rijden, adrenalineniveau was sky high) kan ik het nader inspecteren.

De automobilist die achter mij reed is motorrij-instructeur. Echt tof hoe hij me heeft geholpen. Hij bleef erbij tot ik uit de ambulance kwam en belde mij enkele uren later nog om te vragen hoe het met me gaat. Er waren overigens nog een paar andere getuigen die bleven tot ik weer uit de ambulance kwam. :s)
En die gast die is doorgereden? Wat een klootzak man :r
pi_173443279
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En die gast die is doorgereden? Wat een klootzak man :r
Yep. Jammer voor hem dat zijn kenteken bekend is en dat ik een rechtsbijstandverzekering heb. Donderdag mag ik naar het politiebureau om aangifte te doen. :9
pi_173443303
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Yep. Jammer voor hem dat zijn kenteken bekend is en dat ik een rechtsbijstandverzekering heb. Donderdag mag ik naar het politiebureau om aangifte te doen. :9
Ik hoop dat ze hem de bak ingooien, maar heb eigenlijk geen flauw idee wat een normale straf hiervoor is in Nederland.
pi_173443338
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze hem de bak ingooien, maar heb eigenlijk geen flauw idee wat een normale straf hiervoor is in Nederland.
Dat gaat vies tegenvallen.
pi_173443499
Heeft die automobiel weleens gemerkt dan dat je gevallen bent ?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 28 augustus 2017 @ 16:38:10 #268
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173444301
Daarom helmcamera.
pi_173445063
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:38 schreef Erasmo het volgende:
Daarom helmcamera.
Veel getuigen staat in het nieuwsbericht. Dat moet ook wel wat waard zijn toch?
pi_173445121
verlaten plaats ongeval zonder identiteit bekend te maken is een misdrijf en geen overtreding.

zeker als er getuigen zijn kunnen ze er wel wat mee maar de gevangenis zal hij niet zien :')
pi_173445177
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:25 schreef Salatrel het volgende:
verlaten plaats ongeval zonder identiteit bekend te maken is een misdrijf en geen overtreding.

zeker als er getuigen zijn kunnen ze er wel wat mee maar de gevangenis zal hij niet zien :')
Alleen als hij redelijkerwijs had kunnen vermoeden dat er letsel of schade was toegebracht. Als hij aangeeft de hele motor niet gezien te hebben, is het dus al geen misdrijf meer.

Wel zuur man. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_173445210
Eén van de getuigen heeft nog oogcontact gehad met de bestuurder en bijrijder. De bestuurder deed alsof z'n neus bloedde.
pi_173445226
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:38 schreef Erasmo het volgende:
Daarom helmcamera.
GoPro was bevestigd op m'n motor, maar stond uiteraard niet aan. :')
pi_173445303
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Alleen als hij redelijkerwijs had kunnen vermoeden dat er letsel of schade was toegebracht. Als hij aangeeft de hele motor niet gezien te hebben, is het dus al geen misdrijf meer.

Wel zuur man. :{
als het daadwerkelijk op de brug is geweest zoals ik het bericht staat is die automobilist sowieso fout bezig geweest aangezien er een doorgetrokken streep ligt volgens streetview en er hangen ook camera's
pi_173445474
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:35 schreef Salatrel het volgende:

[..]

als het daadwerkelijk op de brug is geweest zoals ik het bericht staat is die automobilist sowieso fout bezig geweest aangezien er een doorgetrokken streep ligt volgens streetview en er hangen ook camera's
Fout maakt nog geen misdrijf tho.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173445930


Hij sneed mijn voorliggers daar af. Ga dan links voorsorteren als je daar wil keren :{we Volgens mij kon er ook nog eens verkeer van links komen. :')

Ik kan op heel veel anticiperen, maar niet op zo'n idiote actie. :r
pi_173446039
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hij sneed mijn voorliggers daar af. Ga dan links voorsorteren als je daar wil keren :{we Volgens mij kon er ook nog eens verkeer van links komen. :')

Ik kan op heel veel anticiperen, maar niet op zo'n idiote actie. :r
Stond er nog een auto voor je dan '?
Ik zwaai naar dieren.
pi_173446052
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:00 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Bedoel je de Winsumerweg, net voordat je Onderdendam binnen rijdt? Vanaf hier ongeveer: https://goo.gl/maps/foqgVdEAcSE2 ? :P
I guess, moeilijk te herkennen zo. Staat nu in ieder geval ook een waarschuwingsbord voor. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_173446116
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Stond er nog een auto voor je dan '?
Ja, een stuk of twee drie.

Nog een stukje context voordat iemand roept dat ik onvoldoende afstand heb gehouden: verkeerslicht sprong net op groen, iedereen reed net weg totdat...
pi_173446327
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja, een stuk of twee drie.

Nog een stukje context voordat iemand roept dat ik onvoldoende afstand heb gehouden: verkeerslicht sprong net op groen, iedereen reed net weg totdat...
Waarom ga je niet vooraan staan ?
Nu is het een auto die keert volgende week iemand die zit te appen...en achterop je knalt.

Tuurlijk moet geen proppen worden maar...

[ Bericht 2% gewijzigd door Geerd op 28-08-2017 18:45:40 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_173446565
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom ga je niet vooraan staan ?
Nu is het een auto die keert volgende week iemand die zit te appen...en achterop je knalt.

Tuurlijk moet geen proppen worden maar...
In dit specifieke geval heb ik volgens mij juist geluk gehad dat ik niet vooraan stond. :')

Ik vond het iets te krapjes tussen de auto's, dus ben maar netjes gaan aansluiten.
pi_173446636
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

In dit specifieke geval heb ik volgens mij juist geluk gehad dat ik niet vooraan stond. :')

Ik vond het iets te krapjes tussen de auto's, dus ben maar netjes gaan aansluiten.
Wat ik vaak doe, naja misschien asociaal, stukje meerijden met rechtdoor en dan ervoor zetten.
Of met file(als je achter aan staat) dan wel doorheen dan wel over de vluchtstrook even 500 meter en weer terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door Geerd op 28-08-2017 19:23:19 ]
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:54:37 #283
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173456647
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom ga je niet vooraan staan ?
Nu is het een auto die keert volgende week iemand die zit te appen...en achterop je knalt.

Tuurlijk moet geen proppen worden maar...
Als het alweer groen is ga ik niet tussen de rijen door.

quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

GoPro was bevestigd op m'n motor, maar stond uiteraard niet aan. :')
Dat doe je dus ook nooit meer :P

quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]

Hij sneed mijn voorliggers daar af. Ga dan links voorsorteren als je daar wil keren :{we Volgens mij kon er ook nog eens verkeer van links komen. :')

Ik kan op heel veel anticiperen, maar niet op zo'n idiote actie. :r
Dubbelbaans stoplichten, altijd lastig voor sommige mensen :P
pi_173458899
De motor is net thuisgebracht. De suction Cup mount van m'n gopro heeft de val waarschijnlijk niet overleefd en is de camera daar gevallen. Niet eens naar omgekeken.
pi_173474574
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
uction Cup mount van m'n gopro heeft de val waarschijnlijk niet overleefd en is de camera daar gevallen. Niet eens naar omgekeken.
Dus die ligt daar nog ergens? :{
pi_173474689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus die ligt daar nog ergens? :{
Waarschijnlijk wel, of inmiddels door iemand gevonden. Een gopro hero 5 black. :(
pi_173480314
Politie Alphen a/d Rijn heeft de autombolist in kwestie kunnen bereiken. Hij is bereid de kwestie onderling op te lossen mits ik geen aangifte doe van verlaten plaats van ongeval.

Straks maar eens bellen of dat echt zo is. Aan de hand daarvan bel ik de afspraak morgen op het bureau af. :)
pi_173480914
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Politie Alphen a/d Rijn heeft de autombolist in kwestie kunnen bereiken. Hij is bereid de kwestie onderling op te lossen mits ik geen aangifte doe van verlaten plaats van ongeval.

Straks maar eens bellen of dat echt zo is. Aan de hand daarvan bel ik de afspraak morgen op het bureau af. :)
hij heeft dus blijkbaar bij de politie al aangegeven wel degelijk wat gemerkt te hebben :')
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:16:10 #289
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173480937
De vraag is, wil je dat? Als je medeweggebruikers over het hoofd ziet mag je van mijn part wel je roze pasje inleveren.
pi_173482372
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Politie Alphen a/d Rijn heeft de autombolist in kwestie kunnen bereiken. Hij is bereid de kwestie onderling op te lossen mits ik geen aangifte doe van verlaten plaats van ongeval.

Straks maar eens bellen of dat echt zo is. Aan de hand daarvan bel ik de afspraak morgen op het bureau af. :)
Waarom zou je op zo'n voorstel ingaan? :')

Klinkt niet als iemand waar onderling wat mee op te lossen valt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_173482494
Waarom ik op zo'n voorstel zou ingaan? Om het maar gewoon achter de rug te hebben.

Ik heb gebeld en ze lijken vooralsnog niet moeilijk te doen over om het aan de verzekering over te laten. Ze geeft ook toe dat ze inderdaad vanaf de rechterrijstrook zijn gaan keren. Ze hadden niets door wat er achter hen is gebeurd (wat ik overigens betwijfel, maar goed). Dit gesprek heb ik ook opgenomen.

Ik heb de politie Alphen a/d Rijn wel gevraagd of er nog iets anders gedaan kan worden, want zit er wel stiekem mee dat het slechts bij een verzekeringskwestie blijft. Wat nou als ik wél vooraan stond?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:34:19 #292
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_173482497
Als je de aangifte doet dan moet je begrijpen dat van een ongeval wegrijden een misdrijf is. Dus dat wordt een dossier en een rechter gaat zich daarover buigen. Dus geen wet mulder en simpel een boete betalen. Dit kan leiden tot een gevangenisstraf, rijontzegging danwel een geldboete of combinatie. De zwaarte wordt bepaalt aan de hand van de geschiedenis van de bestuurder.

Ik wil niemand weerhouden en/of aanmoedigen enkel probeer ik mijn kennis te delen.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_173482594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:34 schreef whY... het volgende:
Als je de aangifte doet dan moet je begrijpen dat van een ongeval wegrijden een misdrijf is. Dus dat wordt een dossier en een rechter gaat zich daarover buigen. Dus geen wet mulder en simpel een boete betalen. Dit kan leiden tot een gevangenisstraf, rijontzegging danwel een geldboete of combinatie. De zwaarte wordt bepaalt aan de hand van de geschiedenis van de bestuurder.

Ik wil niemand weerhouden en/of aanmoedigen enkel probeer ik mijn kennis te delen.
dat is niet sylvia's probleem en staat los van de verzekeringskwestie. desnoods vul je eenzijdig een schadeformulier in en stuur je dat samen met een kopie aangifte VPO en gegevens van de getuigen naar je verzekeraar
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:42:10 #294
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_173482673
Ben ik met je eens, ik deel alleen even de info om de zwaarte aan te geven.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_173482700
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dat is niet sylvia's probleem en staat los van de verzekeringskwestie. desnoods vul je eenzijdig een schadeformulier in en stuur je dat samen met een kopie aangifte VPO en gegevens van de getuigen naar je verzekeraar
Ik heb het schadeformulier al eenzijdig ingevuld en opgestuurd naar m'n rechtsbijstandverzekering. Zij mogen het verder gaan claimen bij de andere partij.

Aangifte laat ik vooralsnog gewoon zitten.
pi_173543575


[ Bericht 7% gewijzigd door Sarasi op 02-09-2017 16:28:11 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_173544213
heb je de foto ook in iets groter formaat? ik kan het stickertje niet lezen....
pi_173544573
Oh damn ik zie het nu op de laptop pas. :') Even aanpassen. :@

Ze bevallen goed trouwens! Ik kan weer met beide beentjes bij de grond! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_173545511
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:23 schreef Sarasi het volgende:
Oh damn ik zie het nu op de laptop pas. :') Even aanpassen. :@

Ze bevallen goed trouwens! Ik kan weer met beide beentjes bij de grond! :D
De motorzaak heeft ook je probleem van afgebroken bout gefixed? w/
pi_173545671
De fiets vandaag weer voorzien van verse olie.
pi_173545676
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:17 schreef jurgenov het volgende:
De fiets vandaag weer voorzien van verse olie.
Ook filter? :P
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')