Is maar een klein stukje.quote:
Flinke lijst!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:31 schreef Moira. het volgende:
- tailfox
- lompehork
- lompevrouw
- fokker89
- monopoly
- moira
- fl_freak
- amarantha
- blaadjes
- azpilicueta
- chai
- mozy
- tardis
- oberkullie
- remqo
- crack_
ik sta boven aanquote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:20 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Flinke lijst!
Veel plezier allemaal
Kutmoederquote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag niet van je moeder. Ze belde om te zeggen dat je geen toestemming had.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:37 schreef Moira. het volgende:
Thanks people
We zijn inmiddels gesettled in de park.
Om 15:00 begint het grafdansen, er zijn nog plekken vrij. TARDIS en Oberkullie zullen ons lesgeven.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:37 schreef Moira. het volgende:
Thanks people
We zijn inmiddels gesettled in de park.
Om 15:00 begint het grafdansen, er zijn nog plekken vrij. TARDIS en Oberkullie zullen ons lesgeven.
Ze lopen de park te checken.quote:
Die voeren we gewoon ff dronken en dan laten we 'm achter in het park.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Wie heeft LompeHork uitgenodigd? Wat een lul die Hork
Anders kom je gewoon, kun je 't zelf ervaren.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:52 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is ongeveer allemaal standaard hoe het altijd gaat bij een samenkomst van autisten of zo? 🙄
I'm shocked 😟
Niks mis mee trouwens.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Anders kom je gewoon, kun je 't zelf ervaren.
Autistengehalte is verrassend laag
Groetjes terugquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis mee trouwens.
En heel veel plezier allemaal![]()
Je moet je (gehakt)ballen ook droog houden.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde in de sloot springen om mijn american football er uit te vissen. Maar het mocht niet van Moira. Kutwijf. Altijd moeilijk doen.
Vrouwenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde in de sloot springen om mijn american football er uit te vissen. Maar het mocht niet van Moira. Kutwijf. Altijd moeilijk doen.
Ja hallo hier wordt het ook wat laat en dat park is wat ver uit het centrumquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:18 schreef 164836 het volgende:
Door de files ben ik nu pas in t park. Waar zitten jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |