SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlYou sound reasonable...Time to up my medication.
wij waren in Gelsenkirchen en het was echt heel heel matig....quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker.
Heb kijn kaarten voor het 2e concert de de er op meteen verkocht na dag 1...
Boeken staan per genre bij elkaar. Daarnaast idd op hoogte en dikte. Mijn boeken van Stephen King (ik verzamel ze) zijn daarnaast ook nog eens op kleur gesorteerdquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op alfabet, kleur, ISBN, dikte, hoogte, kwaliteit of.....??
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boeken staan per genre bij elkaar. Daarnaast idd op hoogte en dikte. Mijn boeken van Stephen King (ik verzamel ze) zijn daarnaast ook nog eens op kleur gesorteerd
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Ik denk dat we vanaf volgend jaar september nog wel een keer in Amsterdam zijn!
vast niet erger dan Meat Loaf in Oberhausenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij waren in Gelsenkirchen en het was echt heel heel matig....
terwijl ze tijdens de zooropa tourwaren
Dank u, moest in blinde paniek iets verzinnen, gelukkig liep ik niet tegen een muur op.quote:
Stephen King.....heb je "De ogen van de draak" gelezen?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boeken staan per genre bij elkaar. Daarnaast idd op hoogte en dikte. Mijn boeken van Stephen King (ik verzamel ze) zijn daarnaast ook nog eens op kleur gesorteerd
ik heb nog wel diverse fok! t-shirtsquote:
Alle tours sinds 81 waren top, alleen die 360 tour niet...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij waren in Gelsenkirchen en het was echt heel heel matig....
terwijl ze tijdens de zooropa tourwaren
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dank u, moest in blinde paniek iets verzinnen, gelukkig liep ik niet tegen een muur op.
nou ze speelden op een gegeven moment With or without you (wat ik al niet geweldig vind) en dat herkenden wij echt heel laat... dat zegt wel iets over hoe ze optraden...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast niet erger dan Meat Loaf in Oberhausen
Dat was gewoon genant
Ik heb em wel, maar niet gelezen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Stephen King.....heb je "De ogen van de draak" gelezen?
Zo ja; in het Nederlands of in het Engels?
die laatste ben ik in de loop van de tijd kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
dan is het echt katquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ze speelden op een gegeven moment With or without you (wat ik al niet geweldig vind) en dat herkenden wij echt heel laat... dat zegt wel iets over hoe ze optraden...
met een u nog wel...quote:
de beproeving en de noodzaakquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb em wel, maar niet gelezen.
Wow, ik durfde uit m'n hoofd te zeggen dat ik een boek van King heb![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |