abonnement Unibet Coolblue
pi_172586221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:01 schreef Hdero het volgende:
Zo'n grote volwassen man kan niet zwemmen? Wat voor onderwijs genieten ze in de VS? Of werd hij door een krokodil meegesleurd?
70% van de zwarte kinderen in de USA kan niet of nauwelijks zwemmen. Als je dat als kind niet kan zal dat als volwassene ook wel lastig zijn.

A recent study sponsored by USA Swimming uncovered equally stark statistics.
Just under 70% of African-American children surveyed said they had no or low ability to swim. Low ability merely meant they were able to splash around in the shallow end. A further 12% said they could swim but had "taught themselves".
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 21 juli 2017 @ 22:51:25 #27
117098 Hathor
Effe niet
pi_172586259
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:47 schreef Hdero het volgende:

[..]

Er staan borden overal bij de meren dat zwemmen of vissen of waden verboden is. Heb zelf vakantie gevoerd aldaar, liep ik op een dag op een vooruitstekend strookje land met aan weerskanten water, hoord ik ineens gegrom en zag ik een lang figuur zijn hals omwippen. Bleek het een alligator te zijn en geen kleine, het dier wachtte echt tot het allerlaatste af :X geen waarschuwing, alarm, signalen niks, was ik iets sneller gelopen zonder op tijd te reageren had die mij graag besprongen en aangevallen. Rokfdier in ieder zin van het woord. Zo'n beetje alle andere dieren vluchten snel weg als de mens komt. Die bleef daar zich so stil mogelijk houdend op de loer liggen. :{
Yup, ik heb laatst nog iets op tv gezien over mensen die daar in de buurt van water wonen, die eerst heel voorzichtig hun tuin moeten checken voordat ze er klakkeloos inlopen, er zou wel eens een alligator kunnen liggen te zonnen daar. het is ook niet bepaald een fijne staat om een hond onaangelijnd rond te laten rennen, die worden ook om de haverklap het water in gesleurd als ze er iets te dichtbij komen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 22:54:07 #28
319979 Fok-it
All is well
pi_172586351
Je zou maar de ouder van 1 van zo'n psycho zijn. Die zou je eigenhandig ergens laten rehabiliteren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172586425
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een triestheid. Ik zal er niet echt van opkijken als het van die typische rednecks blijken te zijn.
Klinken als negers of stoned wiggers van die skatertypes.

[ Bericht 3% gewijzigd door Karig_Hutje op 21-07-2017 23:02:15 ]
pi_172586643
Dus als dit in China was gebeurt, hadden de tieners 4,5 jaar kunnen krijgen zoals Fitié, of hadden ze dan nog iets geks moeten doen?
pi_172586646
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:46 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Geen idee, ik dacht ik stel een net zo relevante vraag als de jouwe. Maakt het je veel uit of het negers of blanken waren die stonden te kijken?
Zo ja, welk verschil in waarde oordeel zou het uiteindelijk opleveren?
Om geheel eerlijk te zijn lijjt dit mij eerder een actie van een groepje negers. Vandaar. Zonder bewijs/bevestiging kan het alleen maar bij vermoedens blijven ook van de groep die denkt dat het rednecks zijn, daarom vroeg ik.
pi_172586669
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:42 schreef Hdero het volgende:

[..]

Stond ik erbij en keek ik ernaar? :')

Dit topic gaat niet over mij, mafkees.
_O- _O-

Ze waren zwart. Ben je dan gelukkig?
  vrijdag 21 juli 2017 @ 23:06:59 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_172586753
Ik hoor een typisch redneck-achtig accent maar ook die zwoele negerspraak. Wat nu?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_172586826
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

_O- _O-

Ze waren zwart. Ben je dan gelukkig?
Zeker niet gelukkig maar het heeft iig want onterechte voorvermoedens van sommigen hier tenietgedaan. Kan ook op een culturele kwestie neerkomen. De zwarte cuktuur in sommige van die streken is echt niet dezelfde als de blanke. :{
pi_172586851
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:06 schreef Falco het volgende:
Ik hoor een typisch redneck-achtig accent maar ook die zwoele negerspraak. Wat nu?
Het waren racistische redneck negers. Opgelost.
pi_172587209
But but... we dindu nuffin :{

That's the problem ;(
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_172587262
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Je zou maar de ouder van 1 van zo'n psycho zijn. Die zou je eigenhandig ergens laten rehabiliteren
Doet me aan 'het diner' denken.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 21 juli 2017 @ 23:32:21 #38
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172587495
Wat een stel sneuneuzen.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 21 juli 2017 @ 23:34:34 #39
319979 Fok-it
All is well
pi_172587549
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Doet me aan 'het diner' denken.
Zulke ouders zullen het ook wel zijn ja, lekker pamperen en maar doen alsof het aan het slachtoffer lag maar onze kroost heeft niks misdaan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172587617
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:47 schreef Hdero het volgende:

[..]

Er staan borden overal bij de meren dat zwemmen of vissen of waden verboden is. Heb zelf vakantie gevoerd aldaar, liep ik op een dag op een vooruitstekend strookje land met aan weerskanten water, hoorde ik ineens gegrom en zag ik een lang figuur zijn hals omwippen uit de hoek van mijn oog. Bleek het een alligator te zijn en geen kleine (bijna 2 1/2 m lang), het dier wachtte echt tot het allerlaatste af :X geen waarschuwing, alarm, signalen niks, was ik iets sneller gelopen zonder op tijd te reageren had die mij graag besprongen en aangevallen. Rokfdier in ieder zin van het woord. Zo'n beetje alle andere dieren vluchten snel weg als de mens komt. Die bleef daar zich so stil mogelijk houdend op de loer liggen. :{ Scheelde maar 2 meter of ik was recht bovenop hem gelopen.
Komt wel erg dichtbij zo
  vrijdag 21 juli 2017 @ 23:38:35 #41
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172587627
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:03 schreef opgebaarde het volgende:
Dus als dit in China was gebeurt, hadden de tieners 4,5 jaar kunnen krijgen zoals Fitié, of hadden ze dan nog iets geks moeten doen?
Nee, die Fitié kreeg juist een celstraf omdat ie hielp :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172587785
Denk niet dat dit iets van de "mordern world" is... Behalve die mobieltjes dan.
pi_172587885
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Denk niet dat dit iets van de "mordern world" is... Behalve die mobieltjes dan.
quote:
Investigators have identified the teens and interviewed them. After consulting with prosecutors in the Brevard County State Attorney’s Office, investigators said Thursday that the teenagers had broke no laws.

On Friday, police changed course and said they planned to charge the juveniles with failure to report a death, a misdemeanor charge. Police said it is an obscure law that has not been used.

The State Attorney's Office will examine the evidence and decide whether to prosecute the teenagers. It's unclear when that determination will be made.

In a statement Thursday, the Brevard-Seminole State Attorney’s Office wrote:

“While the incident depicted on the recording does not give rise to sufficient evidence to support a criminal prosecution under Florida statutes, we can find no moral justification for either the behavior of persons heard on the recording or the deliberate decision not to render aid to Mr. Dunn.”

http://www.wesh.com/artic(...)g-cocoa-man/10336344
Is gebrek aan fatsoenlijke wetgeving wel van de moderne wereld dan? Hoe kan er zo een enorm mazengat in de wet bestaan. Zou dood door schuld moeten zijn toch? (Negligent homicide?)
pi_172587923
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Komt wel erg dichtbij zo
Er zijn in die staat overal alligators. Je kan niet eens buiten gaan slapen in een park, zo erg is het. Ze komen zelfs je tuin in vermits niet afgesloten.
pi_172587984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 22:01 schreef Hdero het volgende:
Zo'n grote volwassen man kan niet zwemmen? Wat voor onderwijs genieten ze in de VS? Of werd hij door een krokodil meegesleurd?
Je hebt hier toch ook wel volwassenen die niet kunnen zwemmen? Is geen verplichting toch? Of wel?
pi_172587988
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zulke ouders zullen het ook wel zijn ja, lekker pamperen en maar doen alsof het aan het slachtoffer lag maar onze kroost heeft niks misdaan
Ik verwacht niets anders, wanneer ze dit soort kinderen hebben.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172588065
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:03 schreef Hdero het volgende:

[..]

Om geheel eerlijk te zijn lijjt dit mij eerder een actie van een groepje negers. Vandaar. Zonder bewijs/bevestiging kan het alleen maar bij vermoedens blijven ook van de groep die denkt dat het rednecks zijn, daarom vroeg ik.
Jij bent volgens mij echt een beetje koekoek in je hoofd.
pi_172588075
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:55 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Je hebt hier toch ook wel volwassenen die niet kunnen zwemmen? Is geen verplichting toch? Of wel?
Ik dacht dat dat 95% van de volwassenen in Nederland kunnen zwemmen zolang ze niet verder beperkt zijn door invaliditeit, ziekte, of overwicht. We zijn een volk van het water. Een groot deel groeit zelfs op in, aan en op het water bij wijze van spreken.
pi_172588097
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 23:59 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat 95% van de volwassenen in Nederland kunnen zwemmen zolang ze niet verder beperkt zijn door invaliditeit, ziekte, of overwicht. We zijn een volk van het water. Een groot deel groeit zelfs op in, aan en op het water bij wijze van spreken.
Maar het is niet verplicht.
pi_172588098
Kut negers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')