Haha ja, dacht al, zijn weinig mensen zo enthousiast over maandag meestal.quote:
Dat was natuurlijk om de werkenden hier even te pestenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja, dacht al, zijn weinig mensen zo enthousiast over maandag meestal.
Hahaha dat moet ook gebeuren ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:37 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk om de werkenden hier even te pesten.
quote:
quote:
Oei, niet vergeten, dat is drama.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:09 schreef Pharkus het volgende:
Pilsie ligt in het vriesvak vanwege slecht biermanagement
Ik neem aan dat je je vrouw even flink geslagen hebt. Dat dat kan in Nederland!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:09 schreef Pharkus het volgende:
Met de vlakke vuist.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je vrouw even flink geslagen hebt. Dat dat kan in Nederland!
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met de vlakke vuist.
Van schrik staat rtl4 aan, kan ik nog een keer uithalen.
kijk zo doen we dat!!!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met de vlakke vuist.
Van schrik staat rtl4 aan, kan ik nog een keer uithalen.
niet te lang laten liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:09 schreef Pharkus het volgende:
Ja ik zit er al naar te smachten.quote:
Ontploft flesje is helemaal huilen met de pet op.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:21 schreef Pharkus het volgende:
Theoretisch puntjes dan maar. Anders ga ik bierloos naar bed.
Later.quote:
Dat is idd helemaal triestquote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ontploft flesje is helemaal huilen met de pet op.
Nee joh, volkoren valt mee. Bruine gebergte is zo gemaakt zo soepel.quote:
Ik zit me al 2 uur te ergeren en zo lang kijk ik niet eens.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Muziek is een van de mooiste dingen in het leven naast de liefde aldus Beau, je zou toch een natte slip van die vent krijgen.
Aan Beau?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zit me al 2 uur te ergeren en zo lang kijk ik niet eens.
Vind het ook een godse verademing na Humberto.quote:
Ah, dan is het gauw niks inderdaad.quote:
alleen insidersquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Haha ja alleen niet iedereen begrijpt de TT nu.
En zelfs daarvan maar een select genootschap.quote:
de uitverkorenen...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En zelfs daarvan maar een select genootschap.
Neen.quote:
dat dingquote:
Ja maar dan faal ik nog.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ik loop trouwens vast op dit level.
dat ding
wat links onder, de obelisk ding die kan je ook gebruiken he?wist je dat
Oh sorry, dan ben je geen uitverkorene.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dan faal ik nog.Ik kan ze niet goed stoppen op deze map.
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh sorry, dan ben je geen uitverkorene.
Ja, lastig.quote:
Gebruik jij die heroes trouwens?quote:
wel leuk, beter beetje moeilijk dan easy as fuckquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, lastig.Maar ga het nog wel eens proberen, nog aardig lastig wel.
Jaquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gebruik jij die heroes trouwens?
Ja dat is waar, die worden super snel saai.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:32 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wel leuk, beter beetje moeilijk dan easy as fuck![]()
Hoe werkt dat dan? Die kosten 15, kan je dat nog wel inwisselen ook weer?quote:
hmm 15 van die diamantjes of wat? Dit is toch op pc?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Die kosten 15, kan je dat nog wel inwisselen ook weer?
Die sterren die je kan inwisselen voor upgrades.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hmm 15 van die diamantjes of wat? Dit is toch op pc?
Ik neem aan als je koopt kun je ze altijd gebruiken.
Ja, is gewoon eenmalig en dan heb je die ding. Dacht ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die sterren die je kan inwisselen voor upgrades.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hmm 15 van die diamantjes of wat? Dit is toch op pc?
Ik neem aan als je koopt kun je ze altijd gebruiken.
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je dit koopt, kan je dat later weer terugruilen zolas normale upgrades?
Ah oké dan doe ik dat maar niet, is gelijk bijna alles op.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Als je dit koopt, kan je dat later weer terugruilen zolas normale upgrades?
Dat weet ik niet
denk niet.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké dan doe ik dat maar niet, is gelijk bijna alles op.
Valt mee.quote:
ik ben pro in dat spelletjequote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Valt mee.Nog niet uitgespeeld of zo.
Help mij dan bij dit level.quote:
ok.quote:
ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die warm worden van Beauquote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Muziek is een van de mooiste dingen in het leven naast de liefde aldus Beau, je zou toch een natte slip van die vent krijgen.
Dus de warriors neerzetten bij twee kanten waar ze binnenkomen?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ok.
ik ga je helpen.
ten eerste. je moet zwz poppetjes hebben die de wave tegenhoud, beetje bij het begin
ja, en op het eind ookquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dus de warriors neerzetten bij twee kanten waar ze binnenkomen?
Wat is er zo erg aan Humberto?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind het ook een godse verademing na Humberto.
Obelisk? Dat ding wat een straal afschiet?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, en op het eind ook
en de obelisk ook afentoe gebruiken, en bij die gang waar ze uitkomen
jaquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Obelisk? Dat ding wat een straal afschiet?
Humberto is totaal niet kritisch, op een enkele uitzondering na.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:44 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan Humberto?
Vind ze het beiden wel oke doen.
Oké, maar die schiet ze niet eens in een keer dood.quote:
humberto is te politiek correctquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:44 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan Humberto?
Vind ze het beiden wel oke doen.
upgrade je de obelisk helemaal?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké, maar die schiet ze niet eens in een keer dood.
Oh ja zo even doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
upgrade je de obelisk helemaal?
dacht kan 4 x ofzo
oja dat is waarquote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Humberto is totaal niet kritisch, op een enkele uitzondering na.
Vind je dat het niet TE vlakjes dan blijft?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:56 schreef Pg_up het volgende:
[..]
oja dat is waar
Maar ja, is een kritische houding eigenlijk wel nodig als je talkshow vooral uit luchtige entertainmentonderwerpen bestaat
Nouwja het had vaak meer het idee van dat men even kritiekloos zijn zegje kon doen, vaak wat reclame maken voor en dan weer door. Dan doet Beau het leuker imo, het hoeft niet gelijk een zwaar debat te worden.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:56 schreef Pg_up het volgende:
[..]
oja dat is waar
Maar ja, is een kritische houding eigenlijk wel nodig als je talkshow vooral uit luchtige entertainmentonderwerpen bestaat
Doei.quote:
Neuh, maar ik zie het meer als een feelgood show. Ik neem het programma sowieso niet zo serieus.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Vind je dat het niet TE vlakjes dan blijft?
Altijd bepaalde oneliners en de eeuwige lach of heel empathisch maar toch blijft het dan oppervlakkig.
Ja dat is wel zo, en het is rtl4 ''de familie' zenderquote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:06 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Neuh, maar ik zie het meer als een feelgood show. Ik neem het programma sowieso niet zo serieus.
Het staat ook niet zo vaak op hier eigenlijk
jeejquote:
Nee niet genoeg geld, heb nu voor de necromancer mages alle upgrades gekocht die zijn aardig goed aan het einde, met de golems en die spell dat ze enemies in schapen veranderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Bam.
jeej
maar je niet bouwt alles vol?ik zou daar gek van worden lege plekken
Goedenavond.quote:
ahaquote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee niet genoeg geld, heb nu voor de necromancer mages alle upgrades gekocht die zijn aardig goed aan het einde, met de golems en die spell dat ze enemies in schapen veranderen.Die boss was echt bijna aan het einde gekomen.
Bouw jij alles wat lager en verdeeld?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ahadus zo roll jij wel grappig
had totaal andere tactiek maar ieder zijn ding
ja, ik upgrade alles zeg maar horizontaal een voor 1quote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bouw jij alles wat lager en verdeeld?
Ah oké, maar dan heb je nooit die laatste upgrades toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, ik upgrade alles zeg maar horizontaal een voor 1.
Als het level begint in zet ik alle plekken vol (zover dat kan) tot dat ze alle bezet zijn en daarna ga ik upgraden de torens enz.
Dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, maar dan heb je nooit die laatste upgrades toch?
Oh nee ik heb geen account, dan ben ik nog niet ver genoeg voor dat.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:33 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker.
Ik weet niet of je account heb ik geloof dan heb je extra levels.
okquote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh nee ik heb geen account, dan ben ik nog niet ver genoeg voor dat.
quote:
quote:
Nog nooit in een kroeg in slaap gevallen volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:58 schreef Stien_Struis het volgende:
Dan wordt je alsnog buitengezet ergens in de nacht.
Ja ligt er bij mij wel aan hoe laat het begint en hoe het gaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn ritme loopt door tot na sluitingstijd.
Die oranje daarvan is lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:09 schreef LLgetikt het volgende:
ik drink nu dit met mineraalwater![]()
[ afbeelding ]
Is niet al het water mineraalwater?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:09 schreef LLgetikt het volgende:
ik drink nu dit met mineraalwater![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nog steeds wel eens.quote:
hmm..quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is niet al het water mineraalwater?
lijkt op sneeuwwitje dan beetjequote:
demiwater niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is niet al het water mineraalwater?
nah, met goedkope rum smaakt het best.quote:
Wat dan?quote:
Ah op die manier.quote:
Haha ook gewoon echt blijven kijken.quote:
Studio Stien?quote:
jaquote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ook gewoon echt blijven kijken.
Ja echt.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Lijkt er wel op maar dan zonder die kittens.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan komen er krassen op de platen.
Dat wist ik nog net.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 01:55 schreef Stien_Struis het volgende:
Er zitten wel groeven in maar dat is de bedoeling.
Holy fuck, die gast heeft behoorlijk geluk.quote:
weltrusten.quote:
Eens, iets van 1000 er bij of zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 02:28 schreef devzero het volgende:
2 posts op het zelfde moment, zou eigenlijk bonus punten moeten geven
Nul - Nul.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 02:28 schreef devzero het volgende:
2 posts op het zelfde moment, zou eigenlijk bonus punten moeten geven
komt goedquote:
Om nom nom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |