abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172633638
Pannenkoekenmix, succes met de 20 weken echo!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_172636159
Op naar een goede 20 weken echo pannenkoekenmix!

lesage geniet van je eerste echte verlofdag, heerlijk! Over een weekje mag ik die ook ervaren.

Lemijn kan me voorstellen dat je wel toe bent aan die bevalling. Lijkt me prima bevalweer de komende dagen.

Ik kreeg gisteren toen ik wilde gaan slapen enorm pijn in mijn buik. De hele buik stond strak en enorm op spanning. Het duurde meer dan een half uur voordat het minder werd en het ontspannen genoeg was om in slaap te vallen. Geen idee wat het was? Harde buiken horen niet zolang te duren dacht ik? Mss een groeispurt? Hoop dat het eenmalig was iig.
  maandag 24 juli 2017 @ 09:30:03 #153
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_172637077
Lu, je overdenkingen zijn heel herkenbaar hoor. Zo herkenbaar zelfs dat wij ook naar elkaar toe nooit een officieel 'we gaan ervoor'-moment hebben gehad. Wij gingen voor 'we houden van elkaar en van F, we doen het goed en als het zo mag zijn dan komt alles ook weer goed' :') gewoon angst om die knoop definitief door te hakken en zo.

Lemijn, nog eventjes! Ik vind je instelling tov de bevalling mooi. Hou dat vast, hehe. Hopelijk mag je snel je kleintje ontmoeten.

Pannenkoek, 20 w echo is ook spannend! Hoe laat mag je? Ik duim!

LeSage, verlof! O+ Heerlijk! Het is ideaal weer om lekker te cocoonen vandaag.

Songeur :* de vermoeidheid is intens, maar het wordt écht ook weer minder. Probeer er lekker aan toe te geven op de momenten dat het kan, je lijf heeft het druk!

Nolita, ik heb dat ook weleens gehad bij nr één en het altijd weggeschoven onder de noemer harde buik, maar wat het echt is? Even in de gaten houden of het niet vaker gebeurt!

Hier alles nog steeds goed, geloof ik! De usual kwaaltjes en al een behoorlijke avondbump. Als de echo morgen goed is, gaan we het deze week delen. Mijn geduld is op en bovendien zie ik heel veel van mijn collega's een hele poos niet ivm vakanties en ik denk dat ik over een week of 7 toch echt wel te dik ben om er nog een aankondiging tegenaan te gooien :D
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_172637380
Verlof voor LeSage!

Succes met je echo Pannekoekenmix! Hoop dat alles goed is. Ga je ook met ons delen wat het geslacht is?

Nolita, volgens mij kan een harde buik best een tijdje aanhouden. Was je druk geweest? Als je t nog een keer hebt kan je altijd even vk bellen voor de zekerheid.

Kim, delen is altijd leuk! Heb je morgen de termijnecho?

Ik ga een dagje thuiswerken vandaag. Ben nog steeds moe en ook de hele ochtend al aant overgeven. Yoghurt als ontbijt was geen goed idee.
  maandag 24 juli 2017 @ 10:25:13 #155
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_172638166
Nog geen termijn denk ik, maar wel een echo. Tis mij om t even, hehe. Ruim 9 w nu, hopelijk zegt de echo dat ook!

Vervelend van het overgeven zeg :( wel fijn dat je dan thuis kunt werken! Hopelijk voel je je vlug beter
pi_172638284
Lekker he Lesage *O*

Succes met de echo pannekoekenmix!

Goede mindset Lemijn, ik denk er zelf ook zo over. Op dit moment dan :7

Ik begin er een beetje klaar mee te zijn. Het klinkt misschien heel ondankbaar, maar ik voel het echt zo. Ik vind het gewiebel in m'n buik een prachtig gevoel, maar omdat de kleine niet zakt wordt ik echt beperkt in alles wat ik doe.
Kan niet meer normaal rechtop zitten, laat staan bukken of schoenen aan doen. Lekker gaan liggen is er ook al niet meer bij, m'n buik voelt echt beurs als ik wakker word. Als ik aan m'n buik voel voel ik ook alleen baby en je ziet het ook een beetje van de buitenkant :')
/klaagmodeoff
  maandag 24 juli 2017 @ 10:53:17 #157
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172638712
+1 hoor flavje :*

Ik vind t ook wel mooi geweest :@ mn buik voelt als n knetterharde zak botten, als hij zich strekt trekt ie me zowat uit elkaar van boven en onder en t bewegen is af en toe ook flink pijnlijk -O-

Oh en hij is hier wel gedaald maar schoenen aandoen lukt hier nog steeds niet _O- ik loop al anderhalve maand op slippers :D gelukkig ist zomer.

We zijn er bijna *O* lekker makkie an doen, genieten van je verlof en niet teveel van jezelf verlangen. Soms is n dagje op de bank gewoon prima :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172639203
Flav, helemaal niet ondankbaar hoor. Ik vind het heel herkenbaar. Zwanger zijn is niet mijn hobby. Zeker al die laatste kwaaltjes zijn onhandig, maagzuur, te 'vol' zitten, beperkt zijn in bewegen. En dan ook nog zo'n enorm vat vol hormonen.
Dat je heel erg uitkijkt naar het resultaat wil niet zeggen dat de weg er naar toe ook je favoriet is ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 24 juli 2017 @ 11:33:12 #159
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172639435
Ook hier herkenbaar hoor. Maar gek genoeg went ieder nieuw ongemak ook weer. Ik krijg al weken mijn schoenen niet meer goed aan inderdaad. Maar lang leve slippers in dit seizoen, en anders roep ik au en doe ik het met veel moeite alsnog. Slecht slapen, slecht liggen... volgens mij ben ik over een poosje verbaasd als het weer weg is.
Misschien ben ik te rationeel hoor, maar mij helpt het om me te bedenken dat het voor de baby het beste is om zo lang mogelijk te blijven zitten. In ieder geval voorbij 40 weken en ook daarna tot de bevalling zich vanzelf aankondigt. Dan is ie meer af en dat is ook in mijn eigen voordeel voor de eerste tijd :Y
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172639539
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:33 schreef Lemijn het volgende:
Ook hier herkenbaar hoor. Maar gek genoeg went ieder nieuw ongemak ook weer.
Ja, gek hoe dat gaat he. Ik realiseerde me pas na de bevalling echt hoeveel last ik stiekem toch wel had gehad van alle ongemakken. Zoals de jeuk die ik de laatste weken ineens kreeg. (Na de bevalling was dat meteen over _O_ .) Sterkte met de laatste loodjes!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Moderator / Colorchick maandag 24 juli 2017 @ 11:41:47 #161
382129 crew  Donna
pi_172639571
Ik heb zo'n jeuk aan m'n borsten, nu al! -O-
pi_172639803
Dankjewel dames :*
*pakt nog een glas melk om het maagzuur weg te spoelen*
  maandag 24 juli 2017 @ 12:01:04 #163
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_172639913
Nee! Geen melk! Dat werkt best een beetje averechts, toch?
pi_172640054
In de kraamweek had ik wel ineens zo'n moment van besef: 'Wow, ik kan gewoon diep ademhalen, helemaal vrij!' Dat dat tijdens de zwangerschap blijkbaar zo beperkt was viel me toen pas op :D

Ik vind melk ook altijd werken, of vanillevla :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_172640240
Lauwe melk en vanillevla is het enige wat helpt bij mij ;)
  maandag 24 juli 2017 @ 12:23:19 #166
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_172640257
Fijn! Bij mij helpt dat dus niet :+ /neemt nog een slokje gaviscon
pi_172640500
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:41 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb zo'n jeuk aan m'n borsten, nu al! -O-
*Boks*
Had ik bij M. ook. Zo hinderlijk.

Melk O+ Ineens drink ik dat weer :')
pi_172641130
Melk. O+ Het liefst met liters tegelijk. Maar da's dan weer niet gezond enzo. ;(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 24 juli 2017 @ 13:10:46 #169
409579 LuDann
All the way
pi_172641142
Ik kan het me goed voorstellen hoor, er klaar mee zijn. Pff, ik was er de vorige keer met 35 weken al klaar mee. Maar wat Lemijn zegt hield mij ook op de been: lekker de termijn blijven zitten. Ik vond het heel fijn dat mijn baby zelf het moment koos om geboren te worden.

Geniet van je verlof LeSage!

Songeur, wat vervelend van het overgeven. Als het zo blijft is het misschien een idee om je VK om een middeltje te vragen. Ik heb een week Emesafene gebruikt. Vooral omdat ik verwachtte dat de misselijkheid net als bij mijn eerste zwangerschap maanden aan zou houden. Maar het viel erg mee! Na een week was het gewoon praktisch weg dit keer.

Ik ben trouwens een beetje opgelucht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar chocolademelk trouwens. :9
  maandag 24 juli 2017 @ 13:22:15 #170
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172641343
Hier liters karnemelk gedronken tijdens de zwangerschap :@ _O-

Nu is het wel over, maar wel idioot hoeveel trek ik daarin had
  maandag 24 juli 2017 @ 13:22:43 #171
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172641351
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:10 schreef LuDann het volgende:
Ik kan het me goed voorstellen hoor, er klaar mee zijn. Pff, ik was er de vorige keer met 35 weken al klaar mee. Maar wat Lemijn zegt hield mij ook op de been: lekker de termijn blijven zitten. Ik vond het heel fijn dat mijn baby zelf het moment koos om geboren te worden.

Geniet van je verlof LeSage!

Songeur, wat vervelend van het overgeven. Als het zo blijft is het misschien een idee om je VK om een middeltje te vragen. Ik heb een week Emesafene gebruikt. Vooral omdat ik verwachtte dat de misselijkheid net als bij mijn eerste zwangerschap maanden aan zou houden. Maar het viel erg mee! Na een week was het gewoon praktisch weg dit keer.

Ik ben trouwens een beetje opgelucht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar chocolademelk trouwens. :9
Yay voor weinig misselijkheid en vriendelijke baas *O*
pi_172641508
Is die vroege buik ook 'het lot van de tweede'? Net als bij Lu is het hier ook al best zichtbaar. Gelukkig was ik al chubby dus 'dik of zwanger?' gaat meestal nog wel op :D Fijn dat je baas zo reageerde!

Songeur, wat vervelend die vermoeidheid en misselijkheid :*
LeSage met verlof *O*
Flav succes met de laatste loodjes :*

Voor alle melkliefhebbers en laatsteloodjesdragers nog een powerrecept, echt zooo lekker en zooo voedend O+

Een kop warme melk
Acht amandelen
Theelepel honing
Theelepel ghee
In de blender

O+
Make your own kind of music.
  Moderator / Colorchick maandag 24 juli 2017 @ 14:38:44 #173
382129 crew  Donna
pi_172643361
Poeh, ik heb zo nu en dan (na lang zitten) als ik opsta een scherpe trekkende pijn in m'n buik. Heel vervelend. Soms moet ik echt even blijven staan om het scherpe randje eraf te 'wachten' en daarna is er ook niks meer aan de hand.
Ik maak me verder geen zorgen hoor. Had al trekkende pijn een week voor m'n NOD en het lichte trekkende gevoel is steeds wel aanwezig, maar pff.
Dat ik snel last heb van m'n darmen helpt ook niet mee. Lang leve Roosvicee Laxo.
pi_172643423
Een beetje wel ja CE :D Ik vond me al heel snel echt gigantisch. Achteraf gezien was het dat niet :')

Fijn van de goede reactie van je baas LuDann! *O*

Klaar zijn met de zwangerschap had ik de vorige keer pas echt na de UD toen bijna iedereen van de oktoberlichting al hun baby had. En dan niet eens van de kwaaltjes, want die had ik niet, maar meer van "ik wil óók de baby wel eens ontmoeten!" Ook nu vind ik het nog veel te leuk om zwanger te zijn O+ Ik stond zaterdag de muren van de babykamer te verven en bedacht me dat het bevallen vanaf volgende week eigenlijk al 'mag' :o omgwtfbbq! Gelukkig blijft deze ook wel tot minstens 41 zitten, dat scheelt :7
  maandag 24 juli 2017 @ 15:00:50 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_172643770
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Euhh. Even kijken. Er staat 2-6 maanden op. Da's.. ruim? Heb me nog niet bepaald verdiept in de finesses van de gemiddelde babygarderobe. :')
Kunnen rompertjes niet dienen als babyondergoed met andere shizzle erover als het buiten vriest?
En och, het is in elk geval altijd tamelijk warm in ons huis, want dude en ik zijn gezamelijk koukleum. :+
Ohja jij zit inderdaad onder een deken op de bank als ik met 28 graden buiten het zweet in mn oksels heb klotsen :D
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')