Lu, je overdenkingen zijn heel herkenbaar hoor. Zo herkenbaar zelfs dat wij ook naar elkaar toe nooit een officieel 'we gaan ervoor'-moment hebben gehad. Wij gingen voor 'we houden van elkaar en van F, we doen het goed en als het zo mag zijn dan komt alles ook weer goed'

gewoon angst om die knoop definitief door te hakken en zo.
Lemijn, nog eventjes! Ik vind je instelling tov de bevalling mooi. Hou dat vast, hehe. Hopelijk mag je snel je kleintje ontmoeten.
Pannenkoek, 20 w echo is ook spannend! Hoe laat mag je? Ik duim!
LeSage, verlof!

Heerlijk! Het is ideaal weer om lekker te cocoonen vandaag.
Songeur

de vermoeidheid is intens, maar het wordt écht ook weer minder. Probeer er lekker aan toe te geven op de momenten dat het kan, je lijf heeft het druk!
Nolita, ik heb dat ook weleens gehad bij nr één en het altijd weggeschoven onder de noemer harde buik, maar wat het echt is? Even in de gaten houden of het niet vaker gebeurt!
Hier alles nog steeds goed, geloof ik! De usual kwaaltjes en al een behoorlijke avondbump. Als de echo morgen goed is, gaan we het deze week delen. Mijn geduld is op en bovendien zie ik heel veel van mijn collega's een hele poos niet ivm vakanties en ik denk dat ik over een week of 7 toch echt wel te dik ben om er nog een aankondiging tegenaan te gooien