http://nos.nl/artikel/218(...)e-voorbereiding.htmlquote:Terwijl het overgrote deel van Nederland nog niet eens op vakantie is, begint FC Utrecht vanavond (19.30 uur) al met een serieus duel aan het nieuwe voetbalseizoen. De winnaar van de play-offs moet in de voorronde van de Europa League zien af te rekenen met Valletta FC uit Malta.
Ook trainer Erik ten Hag weet dat de dubbele ontmoeting wel heel vroeg op de kalender staat. "We zijn nog niet klaar voor het nieuwe seizoen. We zijn net begonnen met een goed trainingskamp in Oostenrijk. Daar hebben we een beetje aan elkaar kunnen wennen."
Adieu Haller
Dat zal nodig zijn, want er is nogal wat veranderd in de Galgenwaard. De belangrijkste spelers die vertrokken zijn: Sébastien Haller (Eintracht Frankfurt) en Sofyan Amrabat (Feyenoord). Er zijn opmerkelijk veel nieuwelingen voor teruggekomen.
Cyriel Dessers bijvoorbeeld. De spits maakte indruk bij NAC in de nacompetitie, maar de Belg is hoogstwaarschijnlijk niet fit genoeg om vanavond te spelen op Malta. Nick Marsman kwam van FC Twente en hij moet met David Jensen uitmaken wie het doel verdedigt. Ten Hag heeft aangegeven dat Jensen voorlopig de voorkeur krijgt na zijn goede prestaties van vorig seizoen.Daarnaast kwamen verdediger Dario Dumic (NEC), de middenvelders Chris David (Go Ahead Eagles) en Sander van de Streek (Cambuur) en de aanvallers Simon Makienok (Palermo) en Bilal Ould-Chikh (Benfica).
Ook de meest recente aanwinst zal waarschijnlijk niet spelen tegen Valletta: Urby Emanuelson. Hoewel Ten Hag hem nog wel kan inschrijven, is de oud-Ajacied niet fit genoeg voor een hele wedstrijd.
Kwaaltjes
Op de laatste training voor de wedstrijd op Malta raakte Yassin Ayoub geblesseerd en ook zijn meespelen is twijfelachtig. Dat geldt ook voor verdediger Ramon Leeuwin die eind vorige maand werd aangereden door een scooter en nog altijd kampt met de gevolgen daarvan. Giovanni Troupée speelt sowieso niet door een blessure.
Veel werk dus voor Ten Hag om een succesvol team te kneden. "Tweeënhalve week is natuurlijk veel te kort. Maar dat kun je niet oplossen. We zullen ermee om moeten gaan. En vergeet niet dat we een heel seizoen willen presteren."
Toch ziet Ten Hag de duels met Valletta met vertrouwen tegemoet. "We hebben vorig seizoen niet voor niets het hele seizoen geknokt. Dat willen we niet verspelen."
n Utrecht denken ze met pijn in de buik terug aan de laatste Europese expeditie, in 2013. Toen was Differdange uit Luxemburg de tegenstander in de voorrondes. Het 'onmogelijke' gebeurde: FC Utrecht werd uitgeschakeld.
Ten Hag: "Daar worden we inderdaad vaak aan herinnerd. Ik ben daar niet zo mee bezig. We willen winnen. Maar dat willen we altijd."
Dus hij beschikt toch wel over enige zelfspotquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Ging om deze tweettwitter:Double_Pain twitterde op dinsdag 20-06-2017 om 09:19:32@toinevp Hey Toine.. Doe eens huilen reageer retweet
Weet ikquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Je gooit die van mij op slot? Ik was eerder
RElluhh!! UTREG HOOLIGANS! UTREG HOOLIGANS!quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Je gooit die van mij op slot? Ik was eerder
Columbus crew logo jattenquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
RElluhh!! UTREG HOOLIGANS! UTREG HOOLIGANS!
[ afbeelding ]
Voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet ikIk had deze in de reeks geopend en het is net iets makkelijker om dan deze open te houden ipv ontkoppelen, koppelen enzovoorts
Goddankquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Columbus crew logo jatten
[..]
Voor deze keer zie ik het door de vingers
Bunnikside vuile teringmietjes !!!quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
RElluhh!! UTREG HOOLIGANS! UTREG HOOLIGANS!
[ afbeelding ]
Zo dealed van Seumerenquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje lame wel dat heenwedstrijd op Ziggogod was en return opeens niet
Dat hij er niks van kan haha, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:40 schreef Paul het volgende:
Kweet niet wat ik nou van Makienok moet denken
Ik zie hem wel vallenquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:44 schreef Paul het volgende:
Als het nou maar niet mis gaat op het einde
Rustig aan tegen onze topaankoop jaquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zit hem niet mee
Bij FOX mag je niet zeggen dat die er gewoon geen klote van kan
Dat krijg je als je Belhanda boven Sneijder zetquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Galatasary vliegt eruit tegen een Zweedse middenmoterGoed voor de ranking
Die Turkse clubs voeren ook altijd zulk vreselijk slecht beleid.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Dat is wel behoorlijk aan het vervallen, koekoekquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Die CL plek hebben we denk ik al zo goed als terug als Ajax en PSV overwinteren in Europaquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Fenerbache is wel goed. En vaak hebben die Turkjes nog wel een ploegje wat het aardig doet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die CL plek hebben we denk ik al zo goed als terug als Ajax en PSV overwinteren in Europa
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Hopelijk nog wel de goal van Labyad gezien
Hallo volgens Driessen leek het op een goal van Johan Cruijff hoorquote:
Tegen Lech Poznan toch?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:22 schreef Paul het volgende:
Volgende week al de volgende wedstrijd in de europa league voor Utrecht
Weer in Waalwijk?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:22 schreef Paul het volgende:
Volgende week al de volgende wedstrijd in de europa league voor Utrecht
Goede hooligans. Waalwijk gaat eraanquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Utrecht naar Polen waarschijnlijk.
Lech Poznan, is dat wat?
Eerst thuis of wat? Waarom hebben zowel PSV als Utrecht thuisnadeel? Zijn toch geplaatste ploegen?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:33 schreef Paul het volgende:
Utrecht speelt volgende week in de Galgenwaard
Einde verhaal voor Utrechtquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Utrecht naar Polen waarschijnlijk.
Lech Poznan, is dat wat?
Eerst thuis iddquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerst thuis of wat? Waarom hebben zowel PSV als Utrecht thuisnadeel? Zijn toch geplaatste ploegen?
quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:47 schreef Caland het volgende:
Op woensdag 26/07 rond 23.00 uur heeft de politie op en rond Lepelenburg 34 arrestaties van FC Utrecht supporters verricht.
Begint nu al
http://www.ad.nl/utrecht/(...)owedstrijd~a5585861/quote:34 supporters FC Utrecht opgepakt aan vooravond risicowedstrijd
UPDATEDe politie heeft gisteravond op en rond het Lepelenburg in de Utrechtse binnenstad 34 supporters van FC Utrecht aangehouden. De groep wilde fans van de Poolse voetbalclub Lech Poznan te lijf gaan.
Freke Remmers 26-07-17, 23:01 Laatste update: 27-07-17, 10
De sfeer was de gehele avond gespannen in de binnenstad door de komst van de eerste Poolse supporters. De politie was in groten getale op de been.
FC Utrecht speelt vanavond om 19.00 uur in de derde voorronde van de Europa League tegen Poznan. De Poolse club heeft een harde kern van supporters die in het verleden geregeld voor problemen zorgde bij uitwedstrijden.
Terrassen
De Poolse fans werden nauwgezet in de gaten gehouden door de politie terwijl ze in groepjes door de binnenstad liepen. Op de Neude waren aan de ene kant de terrassen nog goedgevuld, terwijl op de andere helft de ME zich verzamelde.
Voor de wedstrijd in de Galgenwaard worden tussen de 1.200 en 1.500 Poolse fans verwacht. Supporters die in het bezit zijn van een wedstrijdkaart, kunnen donderdag vanaf 11.00 uur terecht op de verzamelplek die is ingericht op P2 van de Jaarbeurs.
quote:Voor de Eredivisie-subtopper FC Utrecht is het nieuwe voetbalseizoen lang en breed begonnen. Ook op donderdagavond spelen de Domstedelingen weer in de Europa League, ditmaal met Lech Poznan uit Polen als tegenstander. Coach Erik ten Hag stelt dat het veel moeilijk gaat worden dan tegen Valletta FC.
Utrecht kan hoogstwaarschijnlijk niet beschikken over twee potentiële basisspelers, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Trainer Erik ten Hag kan niet beschikken over de langdurig geblesseerden Patrick Joosten, Chris David en Rico Strieder. Achter de namen van de lichtgeblesseerden Bilal Ould-Chick en Yassin Ayoub staat een vraagteken." De laatstgenoemde wordt ook nog in verband gebracht met een transfer, alhoewel dat alleen gebeurt als de juiste prijs betaald wordt.
Over de aankomende tegenstander zegt Ten Hag: "De Poolse Ekstraklasa is een groeiende competitie. Poolse clubteams doen het in Europees verband ook steeds beter. Lech Poznan is een vooraanstaande club. Ze beschikken over goede spelers, een breed kader en een goede trainer. De manier van spelen is Europees, dat wil zeggen vanuit een goede organisatie, op elkaar afgestemd. Er zit een gedachte achter."
Verwachte opstelling Utrecht: Jensen; Klaiber, Leeuwin, Janssen, Braafheid; Brama, Van de Streek, Ayoub, Labyad; Makienok, Dessers.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_Ayoub#ixzz4o1E8kDqC
Dessers speelde vorige week al mee vanuit een invalbeurt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Yes, eindelijk Dessers in actie
Gaat lastig worden vanavond. Hup FCU !
Mensen lopen in Utrechtquote:Op donderdag 27 juli 2017 12:09 schreef Paul het volgende:
AD.nl doet live verslag
11:50: Een grote groep Lech Poznan-supporters verlaat het terrein op de Jaarbeurs en gaat de stad in.
http://www.ad.nl/utrecht/(...)nenstad-in~ad734612/
Die wedstrijd zaten overal Polen op Feyenoordvakken, volgens mij was Feyenoord ook al uitgeschakeld. 1 Pool werd door een paar man de gracht ingegooid.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben dit even kwijt.. Leg eens uit?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd zaten overal Polen op Feyenoordvakken, volgens mij was Feyenoord ook al uitgeschakeld. 1 Pool werd door een paar man de gracht ingegooid.
14.36 De Mobiele Eenheid heeft de Neude schoongeveegd. Dat gebeurde na een korte heftige vechtpartij op het plein. Inmiddels zijn de Neude en de omgeving afgesloten. Er is veel politie op de been.quote:
Kansloos volk die Feyenoorders.quote:Op donderdag 27 juli 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd zaten overal Polen op Feyenoordvakken, volgens mij was Feyenoord ook al uitgeschakeld. 1 Pool werd door een paar man de gracht ingegooid.
Nee hierna komen playoffs:quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:48 schreef Tjacka het volgende:
Is dit de laatste voorronde voor de groepsfase
Je kan altijd nog met AH-blikken gooien als ze je lastig vallenquote:
Echt?quote:Op donderdag 27 juli 2017 15:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hierna komen playoffs:
Aan de play-offronde doen 44 teams mee: 15 verliezende teams die instromen vanuit de derde kwalificatieronde van de UEFA Champions League 2017/18 en de 29 winnaars van de derde kwalificatieronde. De loting vindt plaats op 4 augustus 2017. De heenwedstrijden worden gespeeld op 17 augustus, de terugwedstrijden op 24 augustus 2017.
Nog een lange weg te gaan dus.quote:
Ieder punt is al mooi meegenomen. Qua loting is dit ook nog niet zo slecht.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Het wordt al heel moeilijk om van Lech Poznan te winnen
Wanneer heeft Vitesse tegen Zenit gespeeld? Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ieder punt is al mooi meegenomen. Qua loting is dit ook nog niet zo slecht.
Een aantal jaren geleden trof Vitesse Zenit bijvoorbeeld.
Ik denk dat het Anzhi was.quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Vitesse tegen Zenit gespeeld? Dat kan ik me niet herinneren.
sorry bedoelde Anzhiquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wanneer heeft Vitesse tegen Zenit gespeeld? Dat kan ik me niet herinneren.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
16.36 Even ontstaat op P2 bij de Jaarbeurs een dreigende situatie als Poolse supporters elkaar door de omheining een bak patat willen toesteken. Politie staat dat niet toe en een groep van 60 Polen reageert daar boos op. Een vechtpartij wordt net voorkomen.
![]()
Sowieso als krant liverslag doen over eventuele rellen die kunnen ontstaanruikt naar sensatiezoekerij...
Wat zijn jullie toch mongolenquote:Op donderdag 27 juli 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2017 16:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
16.36 Even ontstaat op P2 bij de Jaarbeurs een dreigende situatie als Poolse supporters elkaar door de omheining een bak patat willen toesteken. Politie staat dat niet toe en een groep van 60 Polen reageert daar boos op. Een vechtpartij wordt net voorkomen.
![]()
Sowieso als krant liverslag doen over eventuele rellen die kunnen ontstaanruikt naar sensatiezoekerij...
Je zal maar als krant op nieuws zitten dat mensen willen lezen inderdaad. Hemeltergendquote:Op donderdag 27 juli 2017 16:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
![]()
Dan doen we dat JRquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen beide wedstrijden hier niet besproken worden?
Zit jij niet in het verkeerde topic?quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Die moet je eerst nog zien te verslaan"
"Het blijven Kroaten"
Bedankt Erik Meijer
Dit is het EL topicquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zit jij niet in het verkeerde topic?
Open er een topic over. Dat kan allemaal.quote:
Dat is de EL helemaal in het algemeen, we hebben altijd een apart topic voor de Nederlandse deelnemers.quote:
Nee. Tenzij je ziggo heb.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:43 schreef Grifte het volgende:
Komt dit nog op een open kanaal? Of slaat de OP op de wedstrijd van vorige week?
Wat jij wilquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de EL helemaal in het algemeen, we hebben altijd een apart topic voor de Nederlandse deelnemers.
Een modje moet even de TT aanpassen, maar die zijn allemaal vrouwenvoetbal aan het kijken zeker.quote:
Hesgoal, als je heel goed inzoomt kan je op het kruisje klikkenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:53 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een streampje IPhone ready? Mag per DM
Fox ken ik al
Hafc en Stijn zeiden vanmiddag dat ze in dat andere topic blevenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een modje moet even de TT aanpassen, maar die zijn allemaal vrouwenvoetbal aan het kijken zeker.
Oh dat kan.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hafc en Stijn zeiden vanmiddag dat ze in dat andere topic bleven
Precies mijn gedachtenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat kan.
Ik begin wel met Utrecht, PSV wint toch wel.
Vakantie hèquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Best leeg bij Utrecht, zo vaak spelen ze geen EL. Ook al zijn het voorrondes
Gelukt thanks!quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hesgoal, als je heel goed inzoomt kan je op het kruisje klikken
Zit je naast Sneijder?quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:51 schreef Paul het volgende:
Lech Poznan maakt veel lawaai. Gr uit stadion
Schone deed het vorig seizoen in dit stadionquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n volley van buiten de 16 uit een corner
PSV is pas slecht.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegenstander van PSV echt drama maar kan goed een busje parkeren
Die zijn ook vrij kut jaquote:
Vorige week nog.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Best leeg bij Utrecht, zo vaak spelen ze geen EL. Ook al zijn het voorrondes
Daar hebben er een paar een tijd lang geen adem kunnen halenquote:Op donderdag 27 juli 2017 21:43 schreef Paul het volgende:
Ik ben weer thuis en heb een filmpje voor jullie gemaakt van de supporters van Lech Poznan:
https://twitter.com/paulinthedark/status/890658157709504513
Nou ik zat ook aardig in de rook, waaide door heel het stadionquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Daar hebben er een paar een tijd lang geen adem kunnen halen
Meid!quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik zat ook aardig in de rook, waaide door heel het stadion
#RTquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat kan.
Ik begin wel met Utrecht, PSV wint toch wel.
Met hoeveel gaan we winnen?quote:
0-1 Nick Venema in de 93e minuutquote:
Idd. Lekker hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan dat een Nederlandse club vroeg achter komt
Dan wacht hetzelfde lot als gewoonlijk dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:44 schreef BadderHaring het volgende:
Ze spelen in een gedateerde betonnen bak. Soort Mini-Kuip dus.
Gewoon 11 man ja?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:45 schreef Brammess het volgende:
PSV heeft wel de beste opstelling van hun spelers. Denk dat ze het wel redden.
Uhh nee, dat moeten ze helemaal nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Utrecht moet nog wel minimaal één keer scoren anders gaan ze het niet redden.
Met in het achterhoofd dat ze met deze speelstijl er nog wel minimaal eentje tegen krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Uhh nee, dat moeten ze helemaal niet
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:50 schreef Caland het volgende:
Sinds de introductie van de no look kopbal kan ik geen hekel meer hebben aan Braafheid
Dan had hij die goal van Lech ook wel afgekeurd. Dit was minder afkeurwaardig.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, goede scheids
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:29 schreef Onnoman het volgende:
veel kansen wel voor Utreggggggggggg me stadjsieeeeeeeeeeeeeeee
ok sorry doeiquote:
Ja op 1 is Utrecht nu ookquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Ah, dacht al waarom is Fox Sports 1 en 3 hetzelfde.
Oh ik dacht dat je het over de rode kaart hadquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Braafheid werd toch gewisseld?
scherp blijven homoquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over de rode kaart had
Nog ff volhouden Paultjequote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over de rode kaart had
psv eruit ja? Heb niets van gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax en PSV tyfen eruit en jullie gaan door. ff fapje plegen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Wel lachen die 150 supporters die wel zijn gegaanquote:
Avond van hun levenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel lachen die 150 supporters die wel zijn gegaan
De scheids heeft op Poznan gegokt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
kijk niet maar hoezo 7 minuten blessuretijd?
thxquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Goede prestatie van Utrecht. Gefeliciteerd Paul.
https://www.rtvutrecht.nl(...)c-utrecht-zenit.htmlquote:UTRECHT - De kersverse wereldkampioene Dafne Schippers wordt morgen voor de Europa League-wedstrijd FC Utrecht - Zenit Sint-Petersburg gehuldigd in de Galgenwaard.
De geboren Utrechtse werd vrijdag in Londen voor de tweede keer wereldkampioen op de 200 meter. Op de 100 meter pakte ze brons.
FC Utrecht roept alle fans op om zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen, zodat de tribunes al behoorlijk gevuld zijn als Schippers haar ereronde loopt.
De Europa League-wedstrijd tegen de koploper uit de Russische competitie begint morgen om 18.00 uur.
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waar het is te zien. Heb tijdelijk alleen analoog.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:22 schreef Hallojo het volgende:
Waarom worden zulke belangrijke wedstrijden niet gewoon op het publieke net uitgezonden
Zenith is ook niet meer de ploeg van weleer heb ik begrepen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:19 schreef MichelWuyts het volgende:
Zit stadion een beetje vol?
Utrecht is wel in vorm lijkt me, dus hopelijk kunnen ze in ieder geval thuis een goed resultaat neer zetten.
Vorig jaar waren ze niet slechtquote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zenith is ook niet meer de ploeg van weleer heb ik begrepen.
Ze hebben wel wat Argentijntjes opgepiktquote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zenith is ook niet meer de ploeg van weleer heb ik begrepen.
Ok, welk niveau ?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat Argentijntjes opgepikt
Dat is dus wel een aardig niveau.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers opgepikt bij Roma, Lyon en Atlético. En ze hebben Rostov leeggeplukt
Dat is mijn vraag ook. Kan er niet zo wijs uit worden.quote:
Lijkt me wel gewoon op Fox.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag ook. Kan er niet zo wijs uit worden.
Is dat analoog te zien ?quote:
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |