Dat is de EL helemaal in het algemeen, we hebben altijd een apart topic voor de Nederlandse deelnemers.quote:
Nee. Tenzij je ziggo heb.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:43 schreef Grifte het volgende:
Komt dit nog op een open kanaal? Of slaat de OP op de wedstrijd van vorige week?
Wat jij wilquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de EL helemaal in het algemeen, we hebben altijd een apart topic voor de Nederlandse deelnemers.
Een modje moet even de TT aanpassen, maar die zijn allemaal vrouwenvoetbal aan het kijken zeker.quote:
Hesgoal, als je heel goed inzoomt kan je op het kruisje klikkenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:53 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een streampje IPhone ready? Mag per DM
Fox ken ik al
Hafc en Stijn zeiden vanmiddag dat ze in dat andere topic blevenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een modje moet even de TT aanpassen, maar die zijn allemaal vrouwenvoetbal aan het kijken zeker.
Oh dat kan.quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hafc en Stijn zeiden vanmiddag dat ze in dat andere topic bleven
Precies mijn gedachtenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat kan.
Ik begin wel met Utrecht, PSV wint toch wel.
Vakantie hèquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Best leeg bij Utrecht, zo vaak spelen ze geen EL. Ook al zijn het voorrondes
Gelukt thanks!quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hesgoal, als je heel goed inzoomt kan je op het kruisje klikken
Zit je naast Sneijder?quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:51 schreef Paul het volgende:
Lech Poznan maakt veel lawaai. Gr uit stadion
Schone deed het vorig seizoen in dit stadionquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n volley van buiten de 16 uit een corner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |