Enkel je zaadquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Geef NOOIT je telefoonnummer aan een Aziatische vrouw!
Nee man, vind ze nog goor ookquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar de vraag is; heb je er misbruik van gemaakt. Lees; paar van die wijven gebalt en na twee tientjes tussen de tieten te hebben neergelegd er vandoor gegaan?
Je moet toch wat te doen hebben op het strandquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef CoolGuy het volgende:
En je bent dus zó ontzettend bezig met vrouwen, dat je dus op fucking vakantie gaat zitten tinderen om aan jezelf te bevestigen dat 'alle thaise vrouwen' hoeren zijn.
Dat is minstens net zo treurig als de mannen waar je zojuist aan refereerde.
Hier komt TS niet meer vanaf, binnen een week zal er een opa dood gaan of de huisbuffel ziek worden. En dan wil met geld zien van die rijke Nederlander!quote:
Correct, maar dat hoeft niet per definitie te zijn dat je op je telefoon zit te tinderen omdat je graag bevestiging hebt blabla. Maar jij koos er voor, van alle dingen die je op het strand kunt doen, om uitgerekend dát te doen wat je deed.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:47 schreef BoesB het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebben op het strand
quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:47 schreef BoesB het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebben op het strand
Dit inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hier komt TS niet meer vanaf, binnen een week zal er een opa dood gaan of de huisbuffel ziek worden. En dan wil met geld zien van die rijke Nederlander!
Nouja, het is niet dat ik dat 3 weken fulltime heb zitten doen ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Correct, maar dat hoeft niet per definitie te zijn dat je op je telefoon zit te tinderen omdat je graag bevestiging hebt blabla. Maar jij koos er voor, van alle dingen die je op het strand kunt doen, om uitgerekend dát te doen wat je deed.
Dat is...treurig.
Welnee. Hij heeft eerst Forest Gump gekeken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hier komt TS niet meer vanaf, binnen een week zal er een opa dood gaan of de huisbuffel ziek worden. En dan wil met geld zien van die rijke Nederlander!
Dat wist je niet? Je bent er net de draak mee aan 't steken dat die vrouwen al na enkele minuten roepen dat ze je missen, uiteindelijk alles vanwege geldelijk gewin, want je wist al wat er ging komen en je genoot van de bevestiging, maar daarna ben je ineens verrast dat dat komt omdat ze het financieel slecht hebben? in een toeristisch gebied? In een relatief arm land?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:50 schreef BoesB het volgende:
[..]
Wist niet dat die lui het daar zo slecht hadden trouwen financieel gezien.
En daar geen neukavontuur slepen. Dan faal je toch wel een beetje.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:51 schreef BoesB het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat ik dat 3 weken fulltime heb zitten doen ofzo.
3 avonden per week een uurtje gemiddeld, dan heb je al honderden keren beet.
Het is hun werk, sommigen hebben wel 10 "sponsoren" die ze elke maand wat geld doneren.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Je bent er net de draak mee aan 't steken dat die vrouwen al na enkele minuten roepen dat ze je missen, uiteindelijk alles vanwege geldelijk gewin, want je wist al wat er ging komen en je genoot van de bevestiging, maar daarna ben je ineens verrast dat dat komt omdat ze het financieel slecht hebben?
Dat had ik gewoon gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar de vraag is; heb je er misbruik van gemaakt. Lees; paar van die wijven gebalt en na twee tientjes tussen de tieten te hebben neergelegd er vandoor gegaan?
Relatief ja.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Je bent er net de draak mee aan 't steken dat die vrouwen al na enkele minuten roepen dat ze je missen, uiteindelijk alles vanwege geldelijk gewin, want je wist al wat er ging komen en je genoot van de bevestiging, maar daarna ben je ineens verrast dat dat komt omdat ze het financieel slecht hebben? in een toeristisch gebied? In een relatief arm land?
En jij ging daar heen omdat.....?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:55 schreef BoesB het volgende:
[..]
Relatief ja.
In colombia hebben ze het ook niet breed, maar daar zijn de vrouwen echt niet zo hoerig naar alles wat ook maar een beetje westers over komt.
Denk dat het ook komt omdat die domme aziaten ook gewoon enorm merken/status geil zijn, karakter hebben ze totaal niet om zelf iets te willen bereiken, gewoon lekker je kut verkopen en hopen dan weer een D & G bril te kunnen kopen. Dat is wel iets typisch thais denk ik. Daarom verdienen ze ook zo'n leven als je het mij vraagt.
Hoerig is wat wij als Westerlingen ervan maken. De vrouwen daar zijn meer in het pleasen en tevreden houden van dr mannen volgens mij. En wat makkelijker qua seks dus.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:55 schreef BoesB het volgende:
[..]
Relatief ja.
In colombia hebben ze het ook niet breed, maar daar zijn de vrouwen echt niet zo hoerig naar alles wat ook maar een beetje westers over komt.
Denk dat het ook komt omdat die domme aziaten ook gewoon enorm merken/status geil zijn, karakter hebben ze totaal niet om zelf iets te willen bereiken, gewoon lekker je kut verkopen en hopen dan weer een D & G bril te kunnen kopen. Dat is wel iets typisch thais denk ik. Daarom verdienen ze ook zo'n leven als je het mij vraagt.
Realiseer je wel dat ze met een normale baan maar 150,- euro per maand verdienen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:55 schreef BoesB het volgende:
[..]
Relatief ja.
Maar hoe kan het dat die mensen daar zo weinig trots hebben?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:58 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Hoerig is wat wij als Westerlingen ervan maken. De vrouwen daar zijn meer in het pleasen en tevreden houden van dr mannen volgens mij. En wat makkelijker qua seks dus.
Wat niet lukte want het draait daar allemaal om geld, en dan er vervolgens op af gaan geven. Blijkbaar zijn de vrouwen in Colombia beter, maar dan toch naar Thailand gaan om daar op het strand te gaan liggen tinderen, omdat je het leuk vindt om bevestiging te krijgen. Dat is toch een krom verhaal?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:58 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
ie bevestiging wilde hebben dat er ook op hem een dekseltje past.
quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:00 schreef boekenplank. het volgende:
Snel op en neer gevlogen? KLB / Vakantie maar eigenlijk niets te doen hebben.
Wel van je lokale Thaise simkaart. Hoe wil je anders gaan internetten daar?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Of, dat het zulke liefhebbers van seks zijn?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:00 schreef BoesB het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat die mensen daar zo weinig trots hebben?
Vooral de vrouwen staan er inmiddels wereldwijd om bekend dat je ze voor 10 euro in hun bek mag schijten. Als het maar glimt, doen ze alles voor je. Dat bevestigt mijn Tinder avontuur des te meer.
Ben wel meer in arme landen geweest, maar zo weinig zelfrespect en hoerig gedrag om geld heb ik echt nog nooit eerder meegemaakt.
Is toch lachen. Die wijfjes valse hoop geven. Gewoon zeggen van ja ik wil opzich wel trouwen maar eerst kijken of je kutje strak genoeg is. Dan ga je een nachtje ketsen en zeg je sorry je was het net niet hehe. Heb je toch een nacht geketst. Uiteraard geen gegevens uitwisselenquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat niet lukte want het draait daar allemaal om geld, en dan er vervolgens op af gaan geven. Blijkbaar zijn de vrouwen in Colombia beter, maar dan toch naar Thailand gaan om daar op het strand te gaan liggen tinderen, omdat je het leuk vindt om bevestiging te krijgen. Dat is toch een krom verhaal?
Maar daar zijn de kosten dan toch ook lager?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:59 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Realiseer je wel dat ze met een normale baan maar 150,- euro per maand verdienen.
Beetje veel werk als je ook gewoon een tientje ofzo kan betalen toch?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:11 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is toch lachen. Die wijfjes valse hoop geven. Gewoon zeggen van ja ik wil opzich wel trouwen maar eerst kijken of je kutje strak genoeg is. Dan ga je een nachtje ketsen en zeg je sorry je was het net niet hehe. Heb je toch een nacht geketst. Uiteraard geen gegevens uitwisselen
Ja kan je ook doenquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beetje veel werk als je ook gewoon een tientje ofzo kan betalen toch?
Eensquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Vind Colombiaanse vrouwen wel lekkerder, het Thaise eten is weer veel beter
Woordquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Vind Colombiaanse vrouwen wel lekkerder, het Thaise eten is weer veel beter
quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:31 schreef Rocco.Caine het volgende:
[..]
Woord
Zo'n geile latina is toch sowieso veel lekkerder dan zo'n saaie spleetoog met een verborgen lul?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hetzelfde geld voor Oekraïne. Seksueel gefrustreerden gaan niet naar landen als Oekraïne of Thailand omdat die vrouwen daar zo mooi zijn, ze gaan alleen naar dat soort landen omdat in bijv. Thailand en Oekraïne de Nederlanders en Duitsers gezien worden als "rijk" en de Nederlanders en Duitsers daarom zo gewillig zijn. Wacht maar totdat Oekraïne toetreedt tot de EU en een hoop subsidie ontvangt. Dan is het snel over met de pret voor de Nederlandse en Duitse autist. Ze hebben nu al niets meer te zoeken in landen als Polen en Tsjechië, puur omdat die landen flink verwestert zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:05 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Of, dat het zulke liefhebbers van seks zijn?
Tis heel simpel. Een westerling staat voor iemand met geld en in Thailand is het leven wat zwaarder dan hier. Hard werken, laag inkomen. Dan is een potje rampetampen met een vies oud mannetje voor wat euro's snel verdiend. Uiteindelijk gaat het daarom; geld, geld, geld.
Veel van die vrouwen hopen een Westerling aan de haak te slaan die hen maandelijks wat euro's overmaakt, waarmee zij dr familie weer kunnen ondersteunen.
Wat wij als 'hoeren' zien en 'weinig trots' wordt daar gewoon anders bekeken. Daar is het een kwestie van overleven.
Ik dacht dat jij wel het type was van: 'neuk alles waar tieten en een gat op zit' ?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Herkenbaar TS, ze zoeken het ook gewoon op, als je aan alle eisen voldoet worden ze gek. Mja wel lachen toch, op het strand een beetje die wijven gek maken. Zou er alleen geen seks mee willen
Nee manquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:59 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel het type was van: 'neuk alles waar tieten en een gat op zit' ?
Niet je roomblanke lul in een Afrikaanse stekenquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee manVal niet sws niet op Aziaten of Afrikanen.
Nooit gezien?quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:16 schreef LXIV het volgende:
Als het die vrouwen lukt om naar Nederland te mogen komen zie je dat ze hun moeder ook altijd meenemen. Die wordt dan ook inwonend. Zie je die mannen door de stad sjokken, hun vrouw voorop en hun schoonmoeder er 15 meter achteraan.
Wie betaalt de zorgkosten voor dit soort migratie?
Inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet je roomblanke lul in een Afrikaanse steken
Colombia is een macholand, Thailand niet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:55 schreef BoesB het volgende:
Hoewel mijn terechte haat voor Thaise vrouwen hun persoonlijkheid diep geworteld zit, is hier echt niets van waar.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:16 schreef LXIV het volgende:
Als het die vrouwen lukt om naar Nederland te mogen komen zie je dat ze hun moeder ook altijd meenemen. Die wordt dan ook inwonend. Zie je die mannen door de stad sjokken, hun vrouw voorop en hun schoonmoeder er 15 meter achteraan.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoewel mijn terechte haat voor Thaise vrouwen hun persoonlijkheid diep geworteld zit, is hier echt niets van waar.
Terechte vraag...quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
...met een teleurstellend antwoord.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
"Diepe haat voor Thaise vrouwen"
Ben je te dom om te poepen ofzo?
Komt omdat jij de buitenlandse hoer bent/was, die hun klanten inpikte. Ze denken niet aan zichzelf maar aan hun inkomenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:56 schreef Myrr het volgende:
[..]Goede link wel. Ik ben er mee opgegroeid, allemaal egoïstische sloeries die enkel in eigenbelang handelen ongeacht de leeftijd van de personen om zich heen. Gewoon hoeren die alleen aan zichzelf denken, in de meeste gevallen. Ik ken een paar oprechte.
Ah ja ik denk dat dit het is.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:02 schreef Rocco.Caine het volgende:
[..]
Komt omdat jij de buitenlandse hoer bent/was, die hun klanten inpikte. Ze denken niet aan zichzelf maar aan hun inkomen
Ja een vuist in je reet. Opbokken.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:06 schreef Rocco.Caine het volgende:
[..]
Heb je ook een verborgen surprise?
Wat een gezellig persoon ben jijquote:
Iemand hoer noemen en dan huilen dat ze niet gezellig is. Goeie. Heb liever een puntje, dat pitje mag je houden.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:13 schreef Rocco.Caine het volgende:
[..]
Wat een gezellig persoon ben jij
Hier heb je een pitje
[ afbeelding ]
Jij noemt die thailingen toch ook allemaal hoeren? Alleen omdat jij met hoeren omgingquote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Iemand hoer noemen en dan huilen dat ze niet gezellig is. Goeie. Heb liever een puntje, dat pitje mag je houden.
M'n pa heeft drie van die hoeren in huis gehaald en ze zijn allemaal minimaal kut. Beetje gaan vragen en stoken bij hem of hij ons niet naar onze moeder kon sturen om daar te gaan wonen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:17 schreef Rocco.Caine het volgende:
[..]
Jij noemt die thailingen toch ook allemaal hoeren? Alleen omdat jij met hoeren omging
Alsof je elke thai persoonlijk kent
Kalende nog wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niets mis mee. Je bent duidelijk en kalende gemiddelde leeftijder.
En de ambitie om naar Thailand te gaan omdat het hier nu al niet lukt?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Kalende nog wel.ben waarschijnlijk jonger dan jij.
Nee hun zijn te zwart.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
En de ambitie om naar Thailand te gaan omdat het hier nu al niet lukt?
Je vader is gewoon een ouwe snoepertquote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
M'n pa heeft drie van die hoeren in huis gehaald en ze zijn allemaal minimaal kut. Beetje gaan vragen en stoken bij hem of hij ons niet naar onze moeder kon sturen om daar te gaan wonen.Tyfushoer.
Die vrouwen moet je niet slaan, je moet ze schoppenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
M'n pa heeft drie van die hoeren in huis gehaald en ze zijn allemaal minimaal kut. Beetje gaan vragen en stoken bij hem of hij ons niet naar onze moeder kon sturen om daar te gaan wonen.Tyfushoer.
Oh, jammerquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee manVal niet sws niet op Aziaten of Afrikanen.
Daarom dat hij zo vrolijk is de afgelopen vijf jaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:34 schreef Rocco.Caine het volgende:
[..]
Je vader is gewoon een ouwe snoepert
Zodra jij het huis bent uit is het gewoon elke dag dikke gangbang
GATVERDAMME WAT GOOIT ZE DAAR OP DE GRONDquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:55 schreef Mojo.jojo het volgende:
Dus de echte klacht is keuzestress![]()
Bonus. Een filmpje ter illustratie van de OP
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 07:38 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
Oh, jammer
Aziaten zijn best wel leuk om mee te gooien in de slaapkamer.
Ik stekenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 10:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Wollah broer. Al die dissen richting jou kifesh jij niks doen?
Whut? Wanneer?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 09:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
GATVERDAMME WAT GOOIT ZE DAAR OP DE GROND
IS DAT SPERMA!??
quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:16 schreef LXIV het volgende:
Als het die vrouwen lukt om naar Nederland te mogen komen
[...]
Dat gozertje komt juist over als een gefrustreerd puisterig 14-jarig jochie dat uit frustratie continu loopt af te geven op andere groepen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niets mis mee. Je bent duidelijk en kalende gemiddelde leeftijder.
Kk debieltje gespotquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat gozertje komt juist over als een gefrustreerd puisterig 14-jarig jochie dat uit frustratie continu loopt af te geven op andere groepen.
Geen 30 cm, meer 15 of zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Komen er ook lekkere ladyboys met een 30 cm?
Haha jij bent vet oud!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:54 schreef Bluffertje00 het volgende:
Wat moeten jullie nou met al die exotische wijven man?
Exotische wijven, beste wijvenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:54 schreef Bluffertje00 het volgende:
Wat moeten jullie nou met al die exotische wijven man?
Ik zal mijn vriendin even vertellen mijn nummer te deleten.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Meteen een bevestiging van krekker zn post, netjes.quote:
Blanke mannen kiezen altijd van die lelijke donkere (extra exotische) chicks uit het zuiden die LBFM's die iedereen direct herkennen als hoer... de connoisseur loopt weg met de eckte lekkere high class dames die gewoon hun eigen geld hebben en er gewoon respectabel uit zien... wifey materialquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:45 schreef wielrennerdt het volgende:
Maaaaaaaar: Thaise dames zien er wel altijd fucking lekker uitDe dames uit de hogere klassen dan die niet op tinder zitten
Jellyquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meteen een bevestiging van krekker zn post, netjes.
Gooi dat pitje in je luchtpijpquote:Op vrijdag 21 juli 2017 01:13 schreef Rocco.Caine het volgende:
[..]
Wat een gezellig persoon ben jij
Hier heb je een pitje
[ afbeelding ]
Vraag en aanbodquote:Op zondag 23 juli 2017 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een topicik ben al vaak in Thailand geweest. Maar waarom mensen in hemelsnaam naar zo'n stinkoord als Pattaya gaan is mij een raadsel.
En dan die typische kale dikke mannetjes die je over straat ziet lopen op zoek naar een thais hoertje van 140cm en 45kg.
Eigenlijk jammer dat het land hierom bekend staat terwijl het zoveel meer te bieden heeft. (Seks)toerisme vernaggeld dit hele land. Zonde
Ik zou ook graag naar thailand willen maar ben dan idd bang dat mensen gaan denken dat ik op seksvakantie ga!quote:Op zondag 23 juli 2017 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een topicik ben al vaak in Thailand geweest. Maar waarom mensen in hemelsnaam naar zo'n stinkoord als Pattaya gaan is mij een raadsel.
En dan die typische kale dikke mannetjes die je over straat ziet lopen op zoek naar een thais hoertje van 140cm en 45kg.
Eigenlijk jammer dat het land hierom bekend staat terwijl het zoveel meer te bieden heeft. (Seks)toerisme vernaggeld dit hele land. Zonde
Gewoon zeggen dat je naar Spanje gaat johquote:Op zondag 23 juli 2017 19:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou ook graag naar thailand willen maar ben dan idd bang dat mensen gaan denken dat ik op seksvakantie ga!
Gewoon zeggen dat je op visvakantie gaat in Thailand, geen hont die iets anders denkt.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou ook graag naar thailand willen maar ben dan idd bang dat mensen gaan denken dat ik op seksvakantie ga!
Ja man. Ik ga elk jaar lekker zeevissen. Het stikt daar van de vissen.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je op visvakantie gaat in Thailand, geen hont die iets anders denkt.
Wat is dat voor kansloze manier van denkenquote:Op zondag 23 juli 2017 19:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Cool! Wat kost dat? En wat doe je dan zoal in de maand?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is dat voor kansloze manier van denkendan kan je net zogoed in je graf gaan liggen als je zo moet leven. Om volgens de regels hoe anderen denken te moeten leven.
En het is inderdaad vraag en aanbod.
Ik zelf heb een maand Muay Thai gedaan op Koh Phangan. Heb nooit een vechtsport beoefend maar het was een vette ervaring!
http://diamondmuaythai.com voor meer info.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Cool! Wat kost dat? En wat doe je dan zoal in de maand?
Hahaquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:00 schreef boekenplank. het volgende:
Snel op en neer gevlogen? KLB / Vakantie maar eigenlijk niets te doen hebben.
Zeer vet.. zeker niet duur.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://diamondmuaythai.com voor meer info.
19.000 bath zon 475 euro incl accomodatie, 2 maaltijden, 2 trainingen per dag en in de middag kon je meedoen aan yoga/kettle bell/conditie training dit bedrag voor een hele maand. Lekker goedkoop dus. Zie dat het nu 22k is voor een double room. Nog steeds goedkoop.
Kan het iedereen aanraden. Je ontmoet er veel leuke mensen en de training worden gegeven door Thaise pro's
Koh Phangan is een eiland. Dus je hebt veel mooie stranden+ik huurde een brommer voor 2.50 euro per dag. Ideaal.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:57 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Zeer vet.. zeker niet duur.
Maar tussen het trainen door heb jr dan nog een zwembadje om te chillen of ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |