Genoeg grote kampioenen die niet constant de grenzen van de sportiviteit vertrappen, zoals Vettel wel vrijwel wekelijks doet.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dan geloof jij dat toch lekker niet.
Ik denk dat de hybride-onderdelen best wat ruimte innemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:36 schreef SnowOokami het volgende:
Ik vraag me af of de huidige V6 1.6T kleiner of groter is dan de oude 3L V10 motoren... er is zeker geen bedrijf geweest die geprobeerd heeft een V10 motor in een huidig chassis te proppen?
Ja ik had hem ook al gezien, en hoe tof ik Ricciardo ook vindquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:25 schreef tja77 het volgende:
Ricciardo swag
https://instagram.com/p/BWzPDOLgUs5/
Ik ben ook niet van leggings, maar een mooie vrouw met een goed figuur staat het wel. Echt mooie vrouwen staat zelfs een vuilniszak.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook al gezien, en hoe tof ik Ricciardo ook vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon niet tegen mouwloze hemden bij mannen![]()
Hij heeft soms ook van die echt hele wijde aan dat wat onder de oksel zit bij wijze van op de navel komt
Ja ik moet zeggen op onderstaande is het dan wel weer soort van sexy. Maar is meer dat die foto sowieso een strandgevoel geeft en het daar dan misschien beter kan.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van leggings, maar een mooie vrouw met een goed figuur staat het wel. Echt mooie vrouwen staat zelfs een vuilniszak.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron: shop.danielricciardo.com
Ik zou best wel zo'n sweatshirt willen, maar 55 euro vind ik toch wel overdreven voor alleen zijn logo
Kreeg je die toen niet cadeau van je ouders?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Tsk
Heb een hoodie van vorig jaar. Die zit wel echt heel lekker
idd.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:36 schreef SnowOokami het volgende:
Ik vraag me af of de huidige V6 1.6T kleiner of groter is dan de oude 3L V10 motoren... er is zeker geen bedrijf geweest die geprobeerd heeft een V10 motor in een huidig chassis te proppen?
Vettel doet dat ook niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Genoeg grote kampioenen die niet constant de grenzen van de sportiviteit vertrappen, zoals Vettel wel vrijwel wekelijks doet.
In allerlei sporten.
Ik reageerde op de tweede alinea.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn punt was dat niet alleen Verstappen fans een tyfushekel aan Vettel hebben. Je kunt toch lezen, of niet?
Geldt ook voor HAM.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is een van de meest sympathieke gasten in het circuit. Er is een groot verschil tussen tijdens de wedstrijd en daarbuiten.
Ik vind het een prima vent in interviews. Hij zeikt alleen te veel in de auto, is vreselijk hypocriet over de racestijl van anderen en neigt daarmee (en met zijn eigen racestijl) vrijwel elke race naar onsportief gedrag.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vettel doet dat ook niet.
Het is duidelijk, je bent geen fan. Dat mag.
Als hij het alleen maar bij coureurs doet die beter zijn is het probleem niet bestaand.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het een prima vent in interviews. Hij zeikt alleen te veel in de auto, is vreselijk hypocriet over de racestijl van anderen en neigt daarmee (en met zijn eigen racestijl) vrijwel elke race naar onsportief gedrag.
Hij probeert een beeld neer te zetten van andere coureurs door stelselmatig onwaarheden te uiten over wat anderen volgens hem zouden doen. Vooral naar coureurs die gewoon beter zijn dan hem en hem te kijken zetten.
Dus ja, ik ben geen fan. Ik ben überhaupt van niemand fan, fan zijn is iets van 13-jarige bakvissen.
Je vroeg wat mijn punt was, dat was mijn punt. Waar jij verder selectief op meent te moeten reageren vind ik irrelevant.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zal ook eens even doorhebben dat je voor je beurt aan het praten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |