SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt er tenminste nog iets te gniffelen met al deze F1-droevigheidquote:
Dat was ook mijn intentie.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Valt er tenminste nog iets te gniffelen met al deze F1-droevigheid
Ik denk niet dat ze daar moeite mee hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Dat gaat Liberty namelijk te veel geld en negatieve publiciteit opleveren.
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 19-07-2017 om 21:30:29 Zie t persbericht van de FIA in 2019 al:..... Om reden van veiligheid is besloten de HALO per direct te verbieden reageer retweet
om een halo... nou als het zo slecht geteld is met F1 dat men massaal het de rug toekeert om zoiets... ....quote:
Niet alleen dat. Sharkfins, T-wings, stoppen met bijtanken. En dan dit spuuglelijke ding er op. En welke ongelukken had dit nou voorkomen? En hoe was Alonso vorig jaar uit de auto gekomen?quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:36 schreef Re het volgende:
[..]
om een halo... nou als het zo slecht geteld is met F1 dat men massaal het de rug toekeert om zoiets... ....
dat zal wel niet maar het wordt er iig niet beter op, wat dat betreft schieten ze zichzelf toch met regelmaat in de voetquote:
ja F1 wagens veranderen wel eens van uiterlijk, anders hadden ze nog steeds zo uitgezien:quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Sharkfins, T-wings, stoppen met bijtanken. En dan dit spuuglelijke ding er op. En welke ongelukken had dit nou voorkomen? En hoe was Alonso vorig jaar uit de auto gekomen?
dat is wel zo maar dat neemt niet weg dat ze vaak de verkeerde beslissing nemenquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:48 schreef Re het volgende:
[..]
ja F1 wagens veranderen wel eens van uiterlijk, anders hadden ze nog steeds zo uitgezien:
[ afbeelding ]
die shark+t-wing verdwijnt wel weer, bijtanken, och ik mis het niet, en ja als iets onpractisch is dan verdwijnt het wel weer ...
Nou, het is toch best een bedreiging dat de coureur daar redelijk open met alleen zijn helm zit?quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
knip
En welke ongelukken had dit nou voorkomen?
Alfaquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:53 schreef Re het volgende:
wanneer komt alfa-romeo nou eens terug de F1 in
Carbon fiber lijkt me, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:00 schreef tja77 het volgende:
Van wat voor materiaal is een halo eigenlijk gemaakt?
Dat breekt bij een beetje impact toch gewoon in stukken?quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Carbon fiber lijkt me, maar dat weet ik niet zeker.
Volgend jaar als motorleverancier van Haas waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:53 schreef Re het volgende:
wanneer komt alfa-romeo nou eens terug de F1 in
daarom lijkt me niet, de prototypes waren van staal maar ze zullen allicht een beter en vooral lichter materiaal vindenquote:Op donderdag 20 juli 2017 11:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat breekt bij een beetje impact toch gewoon in stukken?
Het ongeluk van Maria de Vilotta, en misschien Henry Surtees.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Sharkfins, T-wings, stoppen met bijtanken. En dan dit spuuglelijke ding er op. En welke ongelukken had dit nou voorkomen? En hoe was Alonso vorig jaar uit de auto gekomen?
DE Vilotta misschien wel. Surtees ben ik ook wel zeker van, maar die was buiten de F1.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het ongeluk van Maria de Vilotta, en misschien Henry Surtees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |