Chille Grunnegs kroegje gepakt Twister?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:12 schreef TwisterNederland het volgende:
https://evajinek.kro-ncrv(...)de-kat-van-eva-jinek
Net letterlijk hierdoor meer bier besteld op het terras
the fuck worden dat soort stukjes geschreven van onze belastingcentenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:12 schreef TwisterNederland het volgende:
https://evajinek.kro-ncrv(...)de-kat-van-eva-jinek
Net letterlijk hierdoor meer bier besteld op het terras
tijd om heel #BOOS te worden Mortiequote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
the fuck worden dat soort stukjes geschreven van onze belastingcenten
Nooo, ergens in Gelderlandquote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chille Grunnegs kroegje gepakt Twister?
Ja, er heeft hier letterlijk een hoofdredactie naar gekeken en gezegd: "fuck, whatever".quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
the fuck worden dat soort stukjes geschreven van onze belastingcenten
tijdens komkommertijd mogen de verslaggevers in hun zomercolumn zelf een onderwerp kiezen..quote:Op zondag 23 juli 2017 00:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, er heeft hier letterlijk een hoofdredactie naar gekeken en gezegd: "fuck, whatever".
Ik heb alleen geen studieschuldquote:Op zondag 23 juli 2017 00:28 schreef MeesterWortel het volgende:
Studenten met een studieschuld die het hebben over "mijn belastingcenten"
Keejquote:Op zondag 23 juli 2017 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met een beetje geluk in augustus alsnog wel
Gezellig! Wie weet zie ik je daarquote:Op zondag 23 juli 2017 19:33 schreef Kaas- het volgende:
Het is definitief; heb m'n ticket binnen om 5 augustus op de boot mee te varen in de Amsterdam Pride.
Sta je langs de kant?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gezellig! Wie weet zie ik je daar
Op welke boot ga je mee?
Ik sta ook op een bootquote:Op zondag 23 juli 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sta je langs de kant?
En dm voor de vraag.
hallo naamgenootquote:Op zondag 23 juli 2017 19:55 schreef Peter het volgende:
Boot.. check, maar wel een andere als jullie beide.
Ik besef me net dat ik in het totaal verkeerde topic reageer.quote:
Kom je uit de kast?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik besef me net dat ik in het totaal verkeerde topic reageer.![]()
Maar hallo Hagenees.
Heeeej boyquote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik besef me net dat ik in het totaal verkeerde topic reageer.![]()
Maar hallo Hagenees.
haags_kwartetje!quote:
Ik moet ook nog kaartjes halenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:44 schreef Kaas- het volgende:
Ook direct maar tickets gekocht voor Paradigm Twister (de zaterdag), dus wie weet zie ik je daar.
Ik werd bang dat ze ineens uitverkocht zijn, dus heb maar even m'n slag geslagen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik moet ook nog kaartjes halen
Ja, ik ga die vriend nog even wakker meppen daarvoorquote:Op maandag 24 juli 2017 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik werd bang dat ze ineens uitverkocht zijn, dus heb maar even m'n slag geslagen.
Ik vermoed dat ik de inhoud ook niet weg zou gooien, maar beetje lastig te zeggen obv deze foto.quote:
Daar ging t me niet omquote:Op maandag 24 juli 2017 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik de inhoud ook niet weg zou gooien, maar beetje lastig te zeggen obv deze foto.
Ik heb een hoodie die daar een beetje op lijkt, maar da's niet zo handig met regen natuurlijk.quote:
Ik ook (andere bootquote:Op zondag 23 juli 2017 19:33 schreef Kaas- het volgende:
Het is definitief; heb m'n ticket binnen om 5 augustus op de boot mee te varen in de Amsterdam Pride.
Pfoei, homo's op de boot tijdens de pride, het moet niet gekker worden...quote:Op maandag 24 juli 2017 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch al zeker vier mensen uit dit topic die op een boot staan, best een chille score.
Dan sop je in alle kleurenquote:Op maandag 24 juli 2017 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een hoodie die daar een beetje op lijkt, maar da's niet zo handig met regen natuurlijk.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:13 schreef wonderer het volgende:
Brabanders, kennen jullie Kludde de waterdemon?
1x gedaan, was leuk. Been there, done that.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch al zeker vier mensen uit dit topic die op een boot staan, best een chille score.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |