Contractueel 36 trouwens dus vanwege de 40 in werkelijkheid krijg ik wel superveel vakantiedagen (atv)quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:15 schreef MeesterWortel het volgende:
Gefeliciteerd met je contract @kaas
Maar 40 uur is zwaar.
Sterkte vast.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Contractueel 36 trouwens dus vanwege de 40 in werkelijkheid krijg ik wel superveel vakantiedagen (atv)maar thx
Mja wel een rare realisatie dat ik nu echt op de vooravond van het werkende leven sta. Eerste week van september gaan we los.
Het went, maar de eerste weken zijn zwaar.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Contractueel 36 trouwens dus vanwege de 40 in werkelijkheid krijg ik wel superveel vakantiedagen (atv)maar thx
Mja wel een rare realisatie dat ik nu echt op de vooravond van het werkende leven sta. Eerste week van september gaan we los.
Ja dat is idd superchill.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Supertof!quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hier ook 36, die ik maak 8-8-8-8-4. Ook dan genoeg vakantiedagen over. Als ik zou willen mag 4*9 ook, maar dan zit ik vervelend met mijn busaansluiting.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij mij is t 40 werken en contractueel 38.quote:Op donderdag 20 juli 2017 07:34 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Hier ook 36, die ik maak 8-8-8-8-4. Ook dan genoeg vakantiedagen over. Als ik zou willen mag 4*9 ook, maar dan zit ik vervelend met mijn busaansluiting.
Ik zal weer voor je duimen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja dat is idd superchill.
Ik hoop dat in september ik meer weet voor ook een gemeentebaan
Hopelijk gaat het allemaal goedquote:Op donderdag 20 juli 2017 07:21 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Supertof!
Op 29 augustus heb ik mijn eerste schooldag waarna ik in september hoor of school mij toestemming geeft om bij De Blauwe te mogen solliciteren. In oktober solliciteren en in november examens.. vanaf december tot oktober is er ruimte om 5 maanden stage te lopen waarna mijn diplomering in oktober volgt. Spannende tijd.
Ah ja, jij bent sinds een tijdje ook fulltime aan het beunen he? Jaja, wetkleef.quote:Op donderdag 20 juli 2017 07:34 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Hier ook 36, die ik maak 8-8-8-8-4. Ook dan genoeg vakantiedagen over. Als ik zou willen mag 4*9 ook, maar dan zit ik vervelend met mijn busaansluiting.
25 + 2 + 13 = 40quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent sinds een tijdje ook fulltime aan het beunen he? Jaja, wetkleef.Hoeveel vakantiedagen heb je dan btw?
Ja, omdat jij 36 werkt en ik 38 volgens contract.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe, best wel netjes. Ik zelfs 46 btw. :S
Zo kut dat 0-uren.. En als je ongeluk hebt werk je ook nog eens via een uitzendbureau. :/quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:36 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb een nulurencontractMaar he, student en zo.
Was dat toevallig achter het station?quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Contract? Contract? Dat had ik niet hoor, tijdens mijn bijbaantje
Hoe denk je dat ik al zo snel een eigen appartement hartje centrum heb kunnen kopen?quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was dat toevallig achter het station?
O dat soort overuren tellen ze hier niet eens, vanaf een bepaald functie niveau.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:23 schreef PatriQue89 het volgende:
36 uur op papier, werk meestal 8,5 p/d, 1 ochtend thuis. bouw dus 2 uur per week op ofzo.. Heb nog iets van 200 uur staan alles bij elkaar.
Plus vandaag bevestiging gekregen dat ik m'n huidige functie gewoon behoud na de herindeling. Hoppaaaa
Hmm ok.. Volgens mij is dat bij ons ook vanaf een bepaalde loonschaal inderdaad. Ik werk bij een gemeente en we gaan samen met 2 andere gemeenten. Alleen de afdeling waar ik werk was niet bij die andere 2, dus ik had sowieso niet veel te vrezenquote:Op donderdag 20 juli 2017 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat soort overuren tellen ze hier niet eens, vanaf een bepaald functie niveau.
Dan is t gewoon "part of the job" en rkijg je er geen uren meer voor terug (als je boven de 20 uitkomt)
Wij hebben hier ook een "herindeling". Nou nee, herstructurering. 60 man er uit. September de uitslag welke dat zijn.
Welke trouwens? Ik volg die gemeentelijke herindeling in de provincie Grunn een beetje en vind het zowaar wel interessant eigenlijk. Mijn ouders gaan nu van Slochteren naar Midden-Groningen; later dit jaar gemeenteverkiezingen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm ok.. Volgens mij is dat bij ons ook vanaf een bepaalde loonschaal inderdaad. Ik werk bij een gemeente en we gaan samen met 2 andere gemeenten. Alleen de afdeling waar ik werk was niet bij die andere 2, dus ik had sowieso niet veel te vrezen
En alles handje contantje. Prima baantje.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik al zo snel een eigen appartement hartje centrum heb kunnen kopen?
Van sugar daddies alleen gaat dat niet. Sowieso ben je dan te afhankelijk!
Ja dat was wel een beetje de sequence: Handje-Kont-Handjequote:Op donderdag 20 juli 2017 15:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En alles handje contantje. Prima baantje.
Geheimquote:Op donderdag 20 juli 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke trouwens? Ik volg die gemeentelijke herindeling in de provincie Grunn een beetje en vind het zowaar wel interessant eigenlijk. Mijn ouders gaan nu van Slochteren naar Midden-Groningen; later dit jaar gemeenteverkiezingen.
Jup:) (4+1,12)*36 uur standaard. Daarna nog maximaal 4*36 bijkopen via IKB.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent sinds een tijdje ook fulltime aan het beunen he? Jaja, wetkleef.Hoeveel vakantiedagen heb je dan btw?
Volgens mij kan je bij DUO ook de toekomstige 'uitbetaalde' bedragen zien. Onder een tabje "betalingen" of zo? Is het bedrag daar al aangepast?quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:45 schreef richolio het volgende:
Weten jullie dit
Ik zit een beetje krap bij kas en volgende maand wordt een drukke maandDus ik heb 100 euro bijgeleend bij DUO, maar dat staat dan vast niet al bij de volgende (stufi) uitbetaling erop? Dat is maandag al
denk het nietquote:Op donderdag 20 juli 2017 17:45 schreef richolio het volgende:
Weten jullie dit
Ik zit een beetje krap bij kas en volgende maand wordt een drukke maandDus ik heb 100 euro bijgeleend bij DUO, maar dat staat dan vast niet al bij de volgende (stufi) uitbetaling erop? Dat is maandag al
Nee nog niet, maar er stond dat het eerst nog verwerkt moest wordenquote:Op donderdag 20 juli 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij DUO ook de toekomstige 'uitbetaalde' bedragen zien. Onder een tabje "betalingen" of zo? Is het bedrag daar al aangepast?
Truequote:Op donderdag 20 juli 2017 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het niet
Je moet ook preventief maximaal lenen
Wat kost dat je dan?quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:48 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup:) (4+1,12)*36 uur standaard. Daarna nog maximaal 4*36 bijkopen via IKB.
Wie weet heb je geluk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar er stond dat het eerst nog verwerkt moest worden
Dan zal het eigenlijk wel niet meh
[..]
True
Maximaal lenen is maximaal leven
Ook chill. Ondertussen ondervraag ik je wederhelft even over wat zaken heur.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:14 schreef Renesite het volgende:
Ik geen cent. Daarom gelijk een huis kunnen kopenEn nu keiharde doekoes winst op geboekt
Ik heb om persoonlijke redenen ook geen lening. Sterker nog: ik heb het zó ingesteld dat ik 0 stufi per maand krijg. Als ik slaag wordt alles wat ik ben 'misgelopen' op de eerstvolgende januari gestort op mijn rekening.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:14 schreef Renesite het volgende:
Ik geen cent. Daarom gelijk een huis kunnen kopenEn nu keiharde doekoes winst op geboekt
wat doe je sletterig.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook chill. Ondertussen ondervraag ik je wederhelft even over wat zaken heur.
Hahahquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ook maximaal geleend. Moest van René... ben er ingetrapt
Je hebt nu deze maand aangepast, dan gaat het in op 1 augustus en krijg je het 24/25/26 augustus.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:45 schreef richolio het volgende:
Weten jullie dit
Werkelijk geen idee. Eerste jaar, tijdens proeftijd, wordt IKB gewoon uitbetaald. (13,61% van maandsalaris)quote:
huh hoe vang jij stufi terwijl je ook in een startersfunctie zit?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Je hebt nu deze maand aangepast, dan gaat het in op 1 augustus en krijg je het 24/25/26 augustus.
Ik ben ook nog student hé:P en ik hem hem deze maand op 0 gezet. Dus deze maand zowel stufi als eerste salaris:)quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
huh hoe vang jij stufi terwijl je ook in een startersfunctie zit?
HAHAHA my godquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:11 schreef MeesterWortel het volgende:
http://store.steampowered(...)ad_Dating_Simulator/
Oh kutquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:44 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Je hebt nu deze maand aangepast, dan gaat het in op 1 augustus en krijg je het 24/25/26 augustus.
tijd voor tijdquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:00 schreef MeesterWortel het volgende:
[..]
Tvt? Google zegt dat het Tension-free Vaginal Tape betekent, maar dat bedoel je vast niet
Jij hebt een eckt grote mensen baantje las ik?quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie weet heb je geluk.
Verder naar Mortaxx luisteren, ik heb ook mijn volledige studieloopbaan maximaal geleend bij DUO.
Ja jezus :S per 4 septemberquote:Op donderdag 20 juli 2017 23:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij hebt een eckt grote mensen baantje las ik?
Jezusquote:Op donderdag 20 juli 2017 23:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja jezus :S per 4 september
We gaan voor het echie vanaf dan #eindevaneentijdperk
Het gaat zeker wennen worden, want je kan eigenlijk niet veel studentikozer leven dan ik altijd gedaan heb.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Jezus
Gaat dat wennen worden denk je, of was je toch al niet meer zo studentikoos?
Wel zin in ofnie?
Klinkt nice manquote:Op donderdag 20 juli 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het gaat zeker wennen worden, want je kan eigenlijk niet veel studentikozer leven dan ik altijd gedaan heb.Maar ik ben niet aan het treuren (hoogstens beetje jammer vinden dat het erop zit), want heb er vreselijk veel zin in! Het is namelijk echt m'n favoriete perfecte baan.
Had slechts op 3 plekken gesolliciteerd, omdat alleen die zaken me echt trokken en het ging gelukkig helemaal chill met solliciteren en mocht lekker kiezen. En de overgang van studentenleven naar werkleven wordt redelijk smooth, want heb 24 jaargenootjes in m'n traineeship en we gaan gezamenlijk een opleiding (post-master) doen voor dit gedoetje. Eerste weken enkel btje betaald naar school en borrelen met z'n allen en daarna elke week nog zo'n dag.
Vertel me alsjeblieft dat dit nep is...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:40 schreef MeesterWortel het volgende:
https://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:40 schreef MeesterWortel het volgende:
![]()
Dat denk ik ook van bepaalde onzin uit een of andere gender studie hoekje.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dit nep is...
Ik smul hiervan, ik houd ook totáál niet van Canvas-lifequotes als "home is where the heart is".quote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:40 schreef MeesterWortel het volgende:
![]()
Dit. Vreselijkquote:Op vrijdag 21 juli 2017 03:39 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik smul hiervan, ik houd ook totáál niet van Canvas-lifequotes als "home is where the heart is".
love itquote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:40 schreef MeesterWortel het volgende:
![]()
De modern Reeshof vrouw ook echtquote:Op vrijdag 21 juli 2017 00:40 schreef MeesterWortel het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |