Ik hoop het, wil ze rancune best voorbij zien komenquote:Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef Montagui het volgende:
Ben benieuwd of Plasman vanavond nog bij Pauw of zo aanschuift......
Ja dat laatste welquote:Op woensdag 13 september 2017 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarnaast zie je in het fragment ook alleen het deel waarop Arrold drukt. Niet het gesprek daarvoor.
Maar goed, terechte uitspraak alhoewel ik als ramptoerist wel graag had willen zien hoe Arrold het spel opnieuw speelt met de kans alles kwijt te zijn![]()
Nee, zeker niet op zijn voorwaarden. Alles of niks!quote:Op woensdag 13 september 2017 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoop het, wil ze rancune best voorbij zien komen
[..]
Ja dat laatste welMaar dan niet op de voorwaarden van Plasman.
Ho ho wacht even. Ze kunnen nog in hoger beroepquote:Op woensdag 13 september 2017 11:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Mooi. Eindelijk klaar met dat gezeur!
als hij ergens aanschuift ga ik kijkenquote:Op woensdag 13 september 2017 11:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, zeker niet op zijn voorwaarden. Alles of niks!![]()
Maar goed, zolang hoger beroep nog niet is uitgesloten![]()
En please Plasman bij Pauw vanavond
quote:"He won the lottery and died the next day", zong de Canadese Alanis Morissette twintig jaar geleden al in haar wereldhit Ironic. De winnaar van ruim een half miljoen euro bij de nieuwjaarstrekking van de Nationale Postcode Loterij kan daarover 'meepraten', want blijkt twee weken geleden overleden. Dat heeft een woordvoerder van de organisatie zaterdagavond bevestigd.
De bewoner van een appartementencomplex aan de Hof van Gülick in Almelo won de Kanjerprijs van 666.000 euro. Dat geld wordt volgens de woordvoerder binnenkort uitgekeerd op de bankrekening waarvan de twee winnende loten zijn betaald. De organisatie zal ook contact opnemen met degene die de boedel van de overleden winnaar beheert.
staat er inquote:Op woensdag 13 september 2017 11:43 schreef Maraca het volgende:
Leesvoer
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2017:6551
Mag deze in de OP? Voor het nageslacht
Die kerel moet toch onderhand wel failliet zijn met zijn rechtzaken steeds?quote:Op woensdag 13 september 2017 11:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ho ho wacht even. Ze kunnen nog in hoger beroepOp naar de 8 jaar
Haha! Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 13 september 2017 11:43 schreef Maraca het volgende:
Leesvoer
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2017:6551
Mag deze in de OP? Voor het nageslacht
Dit kost Arrold niks. Plasman vraagt een minimaal tarief en krijgt dit van een sponsor. Alleen als Arrold door had mogen spelen had Plasman een gemaximeerde vergoeding gekregen.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die kerel moet toch onderhand wel failliet zijn met zijn rechtzaken steeds?
Dan heb je een mooi bedrag gewonnen en ga je het uitgeven aan dit soort zaken
quote:[eiser] zal als de in het ongelijk gestelde partij in de proceskosten worden veroordeeld. Aan de zijde van Endemol worden deze begroot op:
- griffierecht ¤ 619,00
- salaris advocaat ¤ 904,00 (2,0 punten × tarief ¤ 452,00)
Totaal ¤ 1.523,00.
Dat vraag ik me wel af, want de tegenpartij moet ook betaald worden bij verlies dus...quote:Op woensdag 13 september 2017 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit kost Arrold niks. Plasman vraagt een minimaal tarief en krijgt dit van een sponsor. Alleen als Arrold door had mogen spelen had Plasman een gemaximeerde vergoeding gekregen.
Durf ik niet te zeggen. Weet alleen van de afspraken die Arrold met Plasman heeft gemaakt. De sponsor is ook onbekend verder. Misschien dat als Plasman vanavond bij Pauw zit, daar duidelijkheid over komt. Daar vertelde hij ook over de afspraken tussen hem en Arrold.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel af, want de tegenpartij moet ook betaald worden bij verlies dus...
quote:Hoe word ik betaald?
Ik zal mijn werk pas in rekening brengen wanneer aan Arrold een betaling zal worden gedaan.
Bron: http://www.rechtopmiljoenen.com/veelgesteldevragen.html
dan wordt het echt tijd dat Plasman gaat vertellen wie die andere kosten gaat betalenquote:Op woensdag 13 september 2017 11:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Weet alleen van de afspraken die Arrold met Plasman heeft gemaakt. De sponsor is ook onbekend verder. Misschien dat als Plasman vanavond bij Pauw zit, daar duidelijkheid over komt. Daar vertelde hij ook over de afspraken tussen hem en Arrold.
Op de website staat alleen dit:
[..]
twitter:BeensSebastiaan twitterde op woensdag 13-09-2017 om 11:52:30Het drukken op de knop door de zenuwen is risico van het spel "all in the game" stelt @rbankamsterdam in zaak... https://t.co/bFt1TZ00xR reageer retweet
twitter:BeensSebastiaan twitterde op woensdag 13-09-2017 om 11:54:49Had @peter_plasman kunnen en moeten verwachten, snap het belang van een dergelijk zaak behalve free publicity en ge... https://t.co/qXeqZknna2 reageer retweet
Waarom? Iemand mag dat toch gewoon anoniem doen?quote:Op woensdag 13 september 2017 11:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan wordt het echt tijd dat Plasman gaat vertellen wie die andere kosten gaat betalen
Moest lachenquote:Deze uitspraak is geanonimiseerd volgens de anonimiseringsrichtlijnen.
Ik bedoel dus of de sponsor ook de kosten van de tegenpartij (in dit geval Endemol) gaat voldoen of dat Arrold daarvoor op moet draaien.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom? Iemand mag dat toch gewoon anoniem doen?
wachten tot Plasman iets laat horen, Of hij in beroep gaat bijv.quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 13 september 2017 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wachten tot Plasman iets laat horen, Of hij in beroep gaat bijv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |