Al even afgezien van het feit dat zij ook niet zelf beslist waar ze gaat zitten; bij een keuze tussen Postcodeloterij of Klaas Otto is er geen weldenkend mens die voor de postcodeloterij kiest.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die van de telegraaf zit er in elk geval niet want het is alleen maar een uitspraak dus niet sensatie genoeg blijkbaar.Ze zit nu bij de zaak van Klaas Ottotwitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 13-09-2017 om 10:02:26Nee, vandaag is alleen de uitspraak, hè? https://t.co/70iM5MCroS reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 13-09-2017 om 10:10:55Ik zit in Rotterdam bij de zaak Klaas #Otto. De kunst van het mezelf in tweeën splitsen beheers ik helaas nog niet 😉 https://t.co/HhddyXdBf8 reageer retweet
Voorstel van Plasman is om opnieuw te spelen met behoud van 125.000 euro. Mijn neusquote:Op woensdag 13 september 2017 10:50 schreef daNpy het volgende:
Als hij het over mag doen geeft hij de 125000 terug neem ik aan?
Met de kans dat hij met een koffer van 0.05 euro over blijft
Volgens mij is het meer Plasman vs PCL dan Arrold vs PCLquote:Op woensdag 13 september 2017 10:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is die vent nu nog steeds 'zijn gelijk' aan het halen?
Ik gun het Plasman niet, de sensatiezoeker. Die moet gewoon zijn zaken verliezen als hij zo te werk gaat.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gun het opnieuw spelen juist wel. Máár dan moet hij z'n prijs ook inleveren en het risico lopen dat hij echt alles kwijt is
En hij moet door tot het einde. Mag niet op biedingen van de bank in gaan.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:50 schreef daNpy het volgende:
Als hij het over mag doen geeft hij de 125000 terug neem ik aan?
Met de kans dat hij met een koffer van 0.05 euro over blijft
Zoals ze op de eerste tweet reageert:quote:Op woensdag 13 september 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat zij ook niet zelf beslist waar ze gaat zitten; bij een keuze tussen Postcodeloterij of Klaas Otto is er geen weldenkend mens die voor de postcodeloterij kiest.
De uitspraak is vandaag, maar het is natuurlijk vooral het spelletje van Plasman, die geeft je bijna geld toe als je tegen de postcodeloterij wilt procederen.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Is die vent nu nog steeds 'zijn gelijk' aan het halen?
De uitspraak zal door de rechtbank nagenoeg integraal gepubliceerd worden, terwijl het veel meer van belang is dat ze de zaak tegen Otto kan volgen, daar worden dingen gezegd die je buiten de rechtbank niet gaat horen.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:53 schreef Nizno het volgende:
Zoals ze op de eerste tweet reageert:
Nee vandaag is alleen de uitspraak he... Dat vond ik vreemd.
Geen idee of dit een betrouwbare bron is trouwenstwitter:BeensSebastiaan twitterde op woensdag 13-09-2017 om 10:51:59Over ruim een uur zal duidelijk zijn hoe @rbankamsterdam denkt over de standpunten van @peter_plasman in #miljoenenjacht zaak. reageer retweet
ik vermoed dat hij ook niet in de zaal is, maar kunnen heb altijd in de gaten houdenquote:Op woensdag 13 september 2017 10:56 schreef Maraca het volgende:
Geen idee of dit een betrouwbare bron is trouwenstwitter:BeensSebastiaan twitterde op woensdag 13-09-2017 om 10:51:59Over ruim een uur zal duidelijk zijn hoe @rbankamsterdam denkt over de standpunten van @peter_plasman in #miljoenenjacht zaak. reageer retweet
Dit account: https://twitter.com/rbankamsterdam zal vast wel een tweet over deze zaak doenquote:Op woensdag 13 september 2017 10:56 schreef Maraca het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2017 10:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer Plasman vs PCL dan Arrold vs PCL
Ahzo..Plasman..quote:Op woensdag 13 september 2017 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
De uitspraak is vandaag, maar het is natuurlijk vooral het spelletje van Plasman, die geeft je bijna geld toe als je tegen de postcodeloterij wilt procederen.
Heb het hem gevraagd, maar nog geen reactiequote:Op woensdag 13 september 2017 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij ook niet in de zaal is, maar kunnen heb altijd in de gaten houden
Natuurlijk! Maar dat wil niet zeggen dat "alleen maar de uitspraak" niet spannend is. Zaak loopt 4 jaar!quote:Op woensdag 13 september 2017 10:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
[..]
Ahzo..Plasman..![]()
En ja, ik zou ook kiezen voor Otto ipv PCL!
Eens, maar de rol van de notaris is wel dubieus.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik gun het Plasman niet, de sensatiezoeker. Die moet gewoon zijn zaken verliezen als hij zo te werk gaat.
Arrold heeft in de eerste interviews verklaard dat hij er mee kon leven maar na tussenkomst van Plasman is hij ineens er niet meer mee eens.
Zeker! Maar we hadden nog geen tijdsindicatiequote:Op woensdag 13 september 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit account: https://twitter.com/rbankamsterdam zal vast wel een tweet over deze zaak doen
Nou, dan wordt het eens tijd! Ben benieuwd..quote:Op woensdag 13 september 2017 10:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar dat wil niet zeggen dat "alleen maar de uitspraak" niet spannend is. Zaak loopt 4 jaar!
En dat ze het reglement hierna hebben aangepast!quote:Op woensdag 13 september 2017 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar de rol van de notaris is wel dubieus.
en plasman een tik over de vingers omdat hij mensen op loopt te stoken.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:05 schreef Maraca het volgende:
Ik gok trouwens erop dat Plasman de zaak gaat verliezen. Dat PCL wel een tik op de vingers krijgt, maar dat er verder niks gaat gebeuren. Arrold behoud de 125.000, Plasman krijgt z'n fee van de sponsor en we gaan allemaal verder met ons leven
Wat mij betreft een mooie taak voor de dekenquote:Op woensdag 13 september 2017 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
en plasman een tik over de vingers omdat hij mensen op loopt te stoken.
kunnen wij geen zaak tegen hem beginnen?quote:Op woensdag 13 september 2017 11:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat mij betreft een mooie taak voor de dekengast brengt het advocatenberoep in diskrediet met dit soort acties
Dit ja. Hij mag van mij ook de keuze krijgen of overspelen maar dan wel je 125.000 inleveren of alsnog stoppen en akkoord gaan met de gewonnen prijs.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gun het opnieuw spelen juist wel. Máár dan moet hij z'n prijs ook inleveren en het risico lopen dat hij echt alles kwijt is
Even wachten tot Bram weer advocaat is. Die wil ons vast wel bijstaan met de media-aandacht die dit gaat genererenquote:Op woensdag 13 september 2017 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen wij geen zaak tegen hem beginnen?
quote:Op woensdag 13 september 2017 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even wachten tot Bram weer advocaat is. Die wil ons vast wel bijstaan met de media-aandacht die dit gaat genereren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |