ze heeft ana.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die uitstekende botten van haar bij die naaktscene. #viesdun
Jij kijkt het zeker met het geluid uit.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik keek alt-shift-x al voordat ie mainstream was
Zijn game of bones theorie video is mijn favorietquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt het zeker met het geluid uit.
Net als de Dreadfort. En Storms End waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liggen de twins nu gewoon voor het grijpen?
Er lag vast wel een Frey met buikgriep op bed ergens, dus kon niet aanwezig zijn bij het feest.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dorne ging zonder reden naar een vrouw.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er lag vast wel een Frey met buikgriep op bed ergens, dus kon niet aanwezig zijn bij het feest.
Nja die chick van Walder heeft vast trauma's genoeg van die smeerlap die elke avond bovenop haar kroop.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dorne ging zonder reden naar een vrouw.
De Reach is zonder reden naar een vrouw.
Arya hamert op dat Frey vrouwen onschuldig zijn. Hmmm.
Was het dezelfde?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die chick van Walder heeft vast trauma's genoeg van die smeerlap die elke avond bovenop haar kroop.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het dezelfde?
Al die scenes in de Twins zijn zo onduidelijk. Iedereen ziet er hetzelfde uit.
Harrenhal ligt ook voor het grijpen, trouwens.
Voor wie?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als dat geen rol speelt in het verhaal is het ook niet boeiend om te vermelden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Wel raar als niemand Storms end zal hebben ja. Maar dat zien we dus in seizoen 8.
Volgens mij staan er in Westeros wel meer kastelen leeg.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat geen rol speelt in het verhaal is het ook niet boeiend om te vermelden natuurlijk.
Maar dat gaat het nog doen Hans. Wie heeft nu Rivverrun dan?quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dat geen rol speelt in het verhaal is het ook niet boeiend om te vermelden natuurlijk.
Zullen er niet wat Freys daar zijn achtergebleven om die controle te behouden?quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dat gaat het nog doen Hans. Wie heeft nu Rivverrun dan?
Denk het. Of wat Lannisters. Nouja maakt verder ook nie uit. Had alleen verwacht dat Arya Edmure vrij ging laten.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen er niet wat Freys daar zijn achtergebleven om die controle te behouden?
Kent ze die wel van gezicht dan? Of weet ze dat hij daar zitquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het. Of wat Lannisters. Nouja maakt verder ook nie uit. Had alleen verwacht dat Arya Edmure vrij ging laten.
Hmm geen idee.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kent ze die wel van gezicht dan? Of weet ze dat hij daar zit
Dacht dat die Edmure naar Casterly Rock ging in een cel met zijn chick en kind, had Jaime toch beloofd?quote:
Edmure was toch min of meer een vriend van Ned?quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kent ze die wel van gezicht dan? Of weet ze dat hij daar zit
Volgens mij zei waldwr Frey dat ie weer terug in de cel zat nadat riverrun was overgenomenquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat die Edmure naar Casterly Rock ging in een cel met zijn chick en kind, had Jaime toch beloofd?
Het is pas wat later gebeurde dat ik medelijden kreeg met Theon, maar op dat moment was ik vooral jaloersquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bereed Theon ook vlak voor zijn zaakje eraf werd gesneden.
Zijn schoonbroer ja, maar is nooit naar WInterfell gekomen dacht ik.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Edmure was toch min of meer een vriend van Ned?
Zou haar hard doen hoor, lekker gek.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel lekker die Miranda speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |