Zit op een festival geloof ik, althans dat zag ik op zijn instaquote:Op woensdag 19 juli 2017 18:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
maakt joel beukers geen filmpjes meer ofzo
WTFquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
EN PATS BOEM FILMPJE ONLINE JC
Timing hoor
wie is die ventquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maserati inruilen voor een Lamborghini
zaken gaan goed denk ik
Wat een volslagen debiel.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
EN PATS BOEM FILMPJE ONLINE JC
Timing hoor
Dikke bak hoor, is hem wel gegundquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maserati inruilen voor een Lamborghini
zaken gaan goed denk ik
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:29 schreef Befbekje het volgende:
Ik moet hoognodig naar de tandarts.. Brokkelen stukken van m'n kiezen af, gevoelig tandvlees, alles..
Snickers is bad mkay..
God straft onmiddellijk..quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb.
Mwa.. Als ik met een tandenstoker de rotzooi tussen m'n twee kiezen linksachter boven weghaal, is het gevoelige tandvlees en dat trekkerige gevoel daaromtrent ook verdwenen..quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou er bijna gelovig van worden.
Flossen werkt beterquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mwa.. Als ik met een tandenstoker de rotzooi tussen m'n twee kiezen linksachter boven weghaal, is het gevoelige tandvlees en dat trekkerige gevoel daaromtrent ook verdwenen..
Ragertjes nog beterder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |