Aangedrongen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:54 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hmm ja precies.
Ik denk dat ze ook deels bedoeld dat haar ex-vriend toen der tijd er op aangedringt heeft, en het niet haar eigen keuze is geweest om hijab te dragen.
Jij bent niet de enige, maar TS gaat niet in op lastige vragen.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:59 schreef Amavi het volgende:
Hele topic gelezen, en ik begrijp je argumenten tegen het dragen van de hijab nogsteeds niet.
Misschien een andere moslim(a) aanwezig hier die zich in TS kan inleven?quote:Op zondag 30 juli 2017 16:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige, maar TS gaat niet in op lastige vragen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 19:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
Omg koning rijdt langs in boot!!
http://imgur.com/a/bn3ay
Zonder hoofddoek dus. Fijn dat je een keuze gemaakt hebt.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:37 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die afvragen wie de TS is:
foto's
Wat een fantastische kont.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je ze allemaal opgeslagen? Ouwe rukkert.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ass!quote:Op zondag 30 juli 2017 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een wijf........quote:Op zondag 30 juli 2017 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2017 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nopequote:Op zondag 30 juli 2017 19:11 schreef Amavi het volgende:
[..]
Misschien een andere moslim(a) aanwezig hier die zich in TS kan inleven?
Nee op haar insta heeft ze die nog sneaky om 🙏quote:Op zondag 30 juli 2017 19:45 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Zonder hoofddoek dus. Fijn dat je een keuze gemaakt hebt.
Hey jij 😮quote:Op zondag 30 juli 2017 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee op haar insta heeft ze die nog sneaky om 🙏
En wie zegt dat dat niet lekker is?quote:Op maandag 31 juli 2017 05:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
8777 sowieso niet interessant. Ben dik.
Jij hebt vast een lekker zacht buikje.quote:Op maandag 31 juli 2017 05:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
En deze zargon. Graag gedaan. Ik ga weer terug naar mijn date. Samen chillen en rondrijden in de auto.
http://imgur.com/a/ou5l8
Mijn God, zeg.quote:Op maandag 31 juli 2017 05:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
En deze zargon. Graag gedaan. Ik ga weer terug naar mijn date. Samen chillen en rondrijden in de auto.
<>
Te laat, al opgeslagen.quote:Op maandag 31 juli 2017 06:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Mijn God, zeg.
Hier ga je spijt van krijgen, haal ze weg.
Ze heeft een lekkere kont.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:23 schreef Mark031 het volgende:
Maghrebijnse is het perfecte voorbeeld van een Marokkaan met een shitload aan mentale problemen. Een kopvod dragen, maar vervolgens foto's posten van haar veel te grote en dikke reet en een of andere Afrikaan die op een seksuele manier aan haar zit.
Zijn je ouders toevallig neef en nicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |