Klopt, had ik ook nooit moeten doen. Ik heb er ook heel erg van geleerd. Eerstvolgende man neemt me zoals ik ben en gaat me niet allerlei regels voorschotelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Eigenlijk faalde je toen je voor een man een hoofddoek opzette: op dt moment verloochende je jezelf. Dat je hem nu weer afzet is een teken dat je zekerder bent van wat je zelf gelooft.
Ja, maar dat ik dat geloof wil niet zeggen dat ik dat maar moet doen? Droeg de hoofddoek vroeger ook niet en toen was ik ook van die mening toegedaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou nee dus, want M. geeft aan (ook) zelf te geloven dat het dragen van een hoofddoek wel degelijk een 'must' (plicht) is...
Ja, zo denk ik ook. Probleem is dat beide opties voelen als falen waardoor ik dus geen knoop kan doorhakken. Ik ga het maar eens aankijken deze zomer...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 23:37 schreef TheInnocent het volgende:
ik denk dat het meer falen is zodra je iets doet terwijl je er niet helemaal achter staat, maar meer omdat het moet.
Net als dat iemand haar/ zijn excuses aanbiedt op een bepaalde manier ( aan de toon te merken) waaraan iedereen kan zien dat het niet gemeend is. Beter maak je dan niet zo'n excuus lijkt me. Begrijp eerst waarvoor je je excuses aanbiedt (waarom hoofddoek dragen) en ontwikkel je zo dat je ook mans genoeg bent om je excuses ook aan te bieden (dit is lastig, je moeten echt voelen dat je de hoofddoek wil dragen - het moet van binnenuit komen.. ). Zo denk ik.
Jij bent echt een buitengewoon slechte (begrijpend) lezer...quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je stel het zwart-wit. Als ik niet achter de hoofddoek sta, dan voel ik me minder islamitisch. Dat hoeft niet zo te zijn. Ik voel me nog altijd islamitisch en houd me nog altijd aan de 5 belangrijkste zuilen binnen de islam. Daar verandert een hoofddoek niks aan. Ook toen ik geen hoofddoek droeg deed ik gewoon het gebed en deed ik mee aan de ramadan.
Prima, deze nemen we wel mee naar al die discussies (in met name NWS) waar jij jouw 'mening' puur en alleen baseert op wat er in de Koran staat, puur en alleen op wat volgens jou wel/niet islamitische plichten zijn... hoewel je dan/daar weer een soort van anders beweert, zegt dat blijkbaar in jouw geval eigenlijk geen ene fuck. Mij is het verder om het even hoor, maar je bent zo onduidelijk/tegenstrijdig en hypocriet als de pest vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, maar dat ik dat geloof wil niet zeggen dat ik dat maar moet doen? Droeg de hoofddoek vroeger ook niet en toen was ik ook van die mening toegedaan.
als dat zo is zou ik het niet delen op fokquote:Op woensdag 19 juli 2017 12:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alsof jij je houdt aan de kledingvoorschriften die voor de islamitische man gelden.
Inderdaad, foto's van mensen moeten we niet willenquote:Op woensdag 19 juli 2017 13:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
als dat zo is zou ik het niet delen op fok
En die fotos van jou gingen ook te ver ,vind ik
Je bent niemand verantwoording schuldig over een persoonlijke afweging.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je moet de buitenwereld toch uitleggen waarom het weer af is?
is een goed bedoeld advies aan haar ..als Moslim broeder,wat ze er mee doet moet ze zelf weten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:49 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Inderdaad, foto's van mensen moeten we niet willen
Flikker toch op met je middeleeuwse waanbeelden.
Iquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:16 schreef Sigaartje het volgende:
Moslimmannen die moslimvrouwen hun wil opleggen en van Fok willen halen.![]()
Waardeloos gedrag.
Als ik zo'n advies zou krijgen, dan zou ik zeggen: waar bemoei je je mee?quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
I
Leg haar niks op ,geef haar alleen maar een advies.
Aangevallen?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze vragen even per dm beantwoord als je dat goed vindt? Ik heb namelijk geen zin om aangevallen te worden zo.
Dat kan , uiteindelijk bepaald ze het natuurlijk zelf.quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Als ik zo'n advies zou krijgen, dan zou ik zeggen: waar bemoei je je mee?
En ze verhuist naar Marokko. Wat ik heb gehoord is dat ze in Marokko helemaal niet zo malen om dingen waar Marokkanen hier in Nederland zo moeilijk over doen. Ik zag laatst nog een filmpje uit Marokko, gewoon meiden met de haren vrij en rokken boven hun knieën. En je wordt daar helemaal niet uitgemaakt voor hoer of homo. Hebben ze daar een andere godsdienst of zo?quote:
De laaggeschoolde tokkies uit het Rif en Anatolië. Gebieden waar men al 40 generaties met hun neef of nicht trouwen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:51 schreef Sigaartje het volgende:
Wat voor gasten hebben we eigenlijk hier, vraag ik me dan bezorgd af......
Ik begin langzaam het vermoeden te krijgen dat hier heel erg primitieve Marokkanen zitten.quote:
Merendeel is dan ook Berbers.quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
, ze spreken helemaal geen Arabisch!
Bij ons lopen er zo niet bij... misschien in de grotere stedenquote:Op woensdag 19 juli 2017 14:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En ze verhuist naar Marokko. Wat ik heb gehoord is dat ze in Marokko helemaal niet zo malen om dingen waar Marokkanen hier in Nederland zo moeilijk over doen. Ik zag laatst nog een filmpje uit Marokko, gewoon meiden met de haren vrij en rokken boven hun knieën. En je wordt daar helemaal niet uitgemaakt voor hoer of homo. Hebben ze daar een andere godsdienst of zo?
Wat voor gasten hebben we eigenlijk hier, vraag ik me dan bezorgd af......
Daar kwam ik dus achter toen ik een stuk las uit een Belgische krant waarin quotes stonden van Marokkanen, die werden genoemd als Arabisch. Dat ging over dat de autochtone schooljongens "Arabisch" leerde van de Marokkaanse klasgenoten. Dus ik trek die dingen door de Google-translator met Arabisch en google weet er totaal geen raad mee. Totdat ik een site opzocht over Berbers, waarin taallessen stonden.quote:
Het zijn ook verschillende taal dialecten. Je hebt het echte Arabisch & Marokkaans-Arabisch, het zelfde gelt voor Berbers, die hebben ook verschillende dialecten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:03 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Daar kwam ik dus achter toen ik een stuk las uit een Belgische krant waarin quotes stonden van Marokkanen, die werden genoemd als Arabisch. Dat ging over dat de autochtone schooljongens "Arabisch" leerde van de Marokkaanse klasgenoten. Dus ik trek die dingen door de Google-translator met Arabisch en google weet er totaal geen raad mee. Totdat ik een site opzocht over Berbers, waarin taallessen stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |