abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172513740
Als het als falen voelt, waarom dan niet gewoon af doen?
pi_172513772
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:24 schreef BellaaElisa het volgende:
Waarom twijfel je opeens zo erg?
Heb je hem destijds alleen opgezet voor je ex-vriend? En nu blijkt dat je er niet klaar voor was/bent?
Je mag mij ook pm'en als je wil.
Ja, eigenlijk al wel langer... vorig jaar zomer al wel. Heb toen zelfs een paar keer zonder hoofddoek gelopen omdat ik wou kijken waar ik me het beste bij voelde. Dat voelde dus ook al niet goed. Alsof beide opties niet goed voelen. Twijfels hebben zijn normaal, ik weet dat velen deze hebben.. maar wat je ermee doet is de wijsheid. Ik DM je zo.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:26:35 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_172513784
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt!!!! En toch lijkt het alsof beide opties niet goed zijn.
Tja, je moet doen wat jou het beste lijkt, niet wat iemand anders het beste lijkt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_172513792
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:25 schreef DoubleDip het volgende:
Als het als falen voelt, waarom dan niet gewoon af doen?
Ja, maar dat voelt ook niet helemaal goed. Alsof niks voelt.
pi_172513804
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Tja, je moet doen wat jou het beste lijkt, niet wat iemand anders het beste lijkt.
Ja, ga er deze zomer echt goed voor zitten en eens nadenken.
pi_172513815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, maar dat voelt ook niet helemaal goed. Alsof niks voelt.
Wat voelt er niet goed aan zonder hoofddoek lopen?
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:28:31 #32
459912 FlippingCoin
pi_172513846
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, ga er deze zomer echt goed voor zitten en eens nadenken.
Het zou zonde zijn om iets te dragen of doen omdat iemand anders dat verlangt, tegen je eigen zin in lijkt mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_172513907
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:27 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Wat voelt er niet goed aan zonder hoofddoek lopen?
Beide niet. Is ook geen middenweg hier voor te vinden en dat maakt het nog lastiger.
pi_172513957
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Draag het buitenshuis wel altijd. Begon als het gewoon goed dragen en steeds meer haar laten zien. Daar de hoofddoek nu echt gewoon half, je ziet de helft van mijn haar gewoon omdat het zo een 'losse' hoofddoek is. Ik merk dus dat ik afzwak en dat voelt echt niet goed aan.

Ja, we hebben dat gebed wel. Die verricht ik ook regelmatig. Hoop gauw een teken te ontvangen.
Oké, dan snap ik het.

Wat vertegenwoordigt de hoofddoek voor jou?

Draag je die omdat je vindt dat het een islamitische regel is en je regels gewoon moet opvolgen? Draag je die omdat je de redenering achter de regel onderschrijft? Draag je die als verbond met je god? Of heb je er een andere of meerdere redenen voor?

En wat zijn je redenen om deze misschien toch niet te willen dragen? Is dat vanwege de moeite, of omdat je het wel leuk vind om opgemerkt te worden voor je uiterlijk, of iets anders?
pi_172513959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Beide niet. Is ook geen middenweg hier voor te vinden en dat maakt het nog lastiger.
Ik zeg maar wat hoor. Maar als je nou je hoofddoek draagt als t goed voelt en af laat als t niet goed voelt?
pi_172514009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
Twijfel ja aan Allah?
Dat heeft niets met het hoofddoek te maken.

De vraag is, waarom twijfel je TS.
Het is maar een stuk stof hoor.

Als je hem wilt dragen, draag je hem gewoon. Ik heb nooit begrepen waarom die hoofddoek altijd een issue is. Het is maar een kledingstuk net zoals schoenen en een blouse. Zo simpel is het.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172514028
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:31 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik zeg maar wat hoor. Maar als je nou je hoofddoek draagt als t goed voelt en af laat als t niet goed voelt?
Ja, dat is raar. Ook voor de buitenwereld en heb geen zin om mensen op straat te uitleggen waarom zo. Snap je? Het lijkt alsof ik me nergens fijn bij voel. Misschien is het een fase, ik weet het niet. Soms denk ik wel, was ik er maar nooit aan begonnen.
  Forum Admin dinsdag 18 juli 2017 @ 21:35:11 #38
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_172514071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:16 schreef Mutiilation het volgende:
De drie grote religies (jodendom, islam en christendom) zijn gewoon een massapsychose. Pleur die hoofddoek weg en geniet van je lange haren.
Jodendom is echt geen top 3 religie. Sterker nog, Jodendom staat op 10.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_172514096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dat is raar. Ook voor de buitenwereld en heb geen zin om mensen op straat te uitleggen waarom zo. Snap je? Het lijkt alsof ik me nergens fijn bij voel. Misschien is het een fase, ik weet het niet. Soms denk ik wel, was ik er maar nooit aan begonnen.
Snap ik hoor. Maar ik denk dat er wat dat betreft niet heel erg een middenweg is. Als je ex niks had gezegd, wat had je dan gedaan? Had je dan nu een hoofddoek gedragen of niet?
pi_172514114

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 21:44:58 ]
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:36:40 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172514119
Weer open en graag ontopic. Discussies over geloof en dergelijke is niet nodig. TS niet op iedereen reageren.

[ Bericht 82% gewijzigd door LPFAN op 18-07-2017 21:43:43 ]
pi_172514381
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:36 schreef LPFAN het volgende:
Weer open en graag ontopic. Discussies over geloof en dergelijke is niet nodig. TS niet op iedereen reageren.
Je hebt gelijk. Alleen op de normale mensen.
pi_172514440
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:31 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Oké, dan snap ik het.

Wat vertegenwoordigt de hoofddoek voor jou?

Draag je die omdat je vindt dat het een islamitische regel is en je regels gewoon moet opvolgen? Draag je die omdat je de redenering achter de regel onderschrijft? Draag je die als verbond met je god? Of heb je er een andere of meerdere redenen voor?

En wat zijn je redenen om deze misschien toch niet te willen dragen? Is dat vanwege de moeite, of omdat je het wel leuk vind om opgemerkt te worden voor je uiterlijk, of iets anders?
Hoofddoek betekent liefde voor de islam. Soms denk ik wel eens dat het mij ontbreekt aan liefde voor de islam. Daar twijfel ik zo enorm aan.

Ik heb het destijds gedragen omdat mijn ex... nou ja, had het achteraf gezien nooit moeten dragen. Als ik mijn ex niet had leren kennen dan zou ik het nog altijd niet dragen. Ik heb vorig jaar ook paar keer zonder hoofddoek gelopen. Heel stom in de auto uit zitten kleden en naar een andere badplaats gereden. Maar ook dat voelde niet goed.
pi_172514465
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:35 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Snap ik hoor. Maar ik denk dat er wat dat betreft niet heel erg een middenweg is. Als je ex niks had gezegd, wat had je dan gedaan? Had je dan nu een hoofddoek gedragen of niet?
Nee, als ik mijn ex niet had leren kennen zou ik het niet dragen. Toen ik hem leerde kennen droeg ik korte jurkjes, rokken en bikini's.
pi_172514501
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoofddoek betekent liefde voor de islam. Soms denk ik wel eens dat het mij ontbreekt aan liefde voor de islam. Daar twijfel ik zo enorm aan.

Ik heb het destijds gedragen omdat mijn ex... nou ja, had het achteraf gezien nooit moeten dragen. Als ik mijn ex niet had leren kennen dan zou ik het nog altijd niet dragen. Ik heb vorig jaar ook paar keer zonder hoofddoek gelopen. Heel stom in de auto uit zitten kleden en naar een andere badplaats gereden. Maar ook dat voelde niet goed.
Dus eigenlijk wil je geen hoofddoek dragen? Prima toch, draag je dat ding toch niet. Alsof je geen goede moslim(a) bent zonder die lap stof.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:48:10 #46
459912 FlippingCoin
pi_172514526
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, als ik mijn ex niet had leren kennen zou ik het niet dragen. Toen ik hem leerde kennen droeg ik korte jurkjes, rokken en bikini's.
Dat klinkt best kwalijk eigenlijk, dat jij jezelf zo aanpast aan iemand anders zijn geloof.
pi_172514557
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat klinkt best kwalijk eigenlijk, dat jij jezelf zo aanpast aan iemand anders zijn geloof.
Ja, is het ook, maar dat is achter gepraat. Ik heb ervan geleerd zullen we maar zeggen.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:49:35 #48
459912 FlippingCoin
pi_172514575
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, is het ook, maar dat is achter gepraat. Ik heb ervan geleerd zullen we maar zeggen.
Ja het is ook niet bedoeld als kritiek of zo, meer iets om over na te denken.
pi_172514601
Het komt dus niet uit je hart? Hoofddoek moet echt komen vanuit je hart anders lieg je jezelf alleen maar voor & dan ga je je nooit "gelukkig" voelen. Omdat het waarschijnlijk niet bij je hoort, maar het kan ook dat stemmetje zijn.
pi_172514611
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja het is ook niet bedoeld als kritiek of zo, meer iets om over na te denken.
Klopt. Blind door verliefdheid. Zou zoiets trouwens nooit meer doen voor een man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')