abonnement Unibet Coolblue
pi_172514359
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:35 schreef bedachtzaam het volgende:
Wat is trouwens de kans dat juist vanwege de Turkije deal er een poging tot staatsgreep plaatsvond?
Een onstabiel Turkije waar men elkaar de koppen in slaat is natuurlijk geen veilig land om immigranten naar terug te sturen.
Ik moet toegeven dat ik die mogelijkheid ook overwoog toen het plaatsvond. Het zou mij niets verbazen in elk geval. Ongetwijfeld zouden er in dat geval ook nog wel andere motieven achter gescholen hebben. Libië is ook zo een curieus geval. Maar goed, dat heet BNW-voer. In dit geval deels terecht, dus laten we het hier maar bij houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 21:44:36 ]
pi_172514861
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We claimen beide de motivatie (het doel) te kennen. Jij blijft maar herhalen dat het haar doel was (zonder argumentatie)
Wacht even. Je wil ontkennen dat het doel van de Turkije-deal niet was om de stroom in te perken? :D

quote:
- De stroom was circa 1,5 (al in het begin een stuk milder) jaar gaande. Waarom in die tijd geen deal?
Omdat dat soort zaken niet over één nacht ijs gaan natuurlijk.

quote:
- De stroom raakte opgedroogd door beleid van Hongarije
Door beleid van Hongarije? Alsof Hongarije zo'n land van betekenis was. Nee. Men moest om Hongarije heen, that's it.

quote:
- De vluchtelingen in Griekenland ophoopten.
Heeft hier verder weinig mee van doen.

quote:
- Er werd vervolgens rap (binnen een maand) na de aanschouwing daarvan een deal met Turkije gemaakt;

- Waarin de opgehoopte vluchtelingen in Griekenland (en die daar nog zouden aankomen) centraal stonden.

- Die inhield namelijk in dat voor elke Syriër die vanaf Griekenland teruggestuurd zou worden de Europese Unie een andere Syriër uit Turkije zou opnemen. Dat betekent dus dat voor elke vluchteling die niet meer via de oude route (Griekenland-Hongarije) kon doorlopen, een andere ingevlogen zou worden.
De inhoud van de deal is me bekend, ja.

quote:
Voeg daaraan de 'gentlemens agreemt' (belofte minstens nog 250.000. op te nemen) toe, en je ontkomt niet aan de conclusie dat de deal geen flikker te maken heeft gehad met het beperken van de instroom. Dat wordt vervolgens bevestigd door de passieve houding tov de veerdienst die tot op heden nog in volle gang is.

Gelukkig was ze gisteren weer eerlijk; ik wil geen limiet.
Omdat er beloofd was dat er vluchtelingen opgenomen zouden worden was het doel van de deal niet om de stroom in te perken? :')
pi_172515869
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:16 schreef LelijKnap het volgende:
De stroom raakte opgedroogd door beleid van Hongarije, waardoor;
Alsof Hongarije zich zorgen moet maken. Vluchtelingen gaan allemaal door naar Noord-west Europa. Bovendien kan Brussel hun wel dwingen maar met een Vluchtelingenstatus mogen vluchtelingen binnen de EU gaan en staan waar ze maar willen.

Is al eens eerder bij Letland en Litouwen gebeurd. Zij waren bereid 50 vluchtelingen extra op te nemen, er kwamen 50 vluchtelingen en die zijn allemaal terug naar Duitsland gegaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_172515876
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:35 schreef bedachtzaam het volgende:
Wat is trouwens de kans dat juist vanwege de Turkije deal er een poging tot staatsgreep plaatsvond?
Een onstabiel Turkije waar men elkaar de koppen in slaat is natuurlijk geen veilig land om immigranten naar terug te sturen.
Whehe, false flag in scene gezet door Jesse Klaver en consorten?
I´m back.
pi_172515975
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Whehe, false flag in scene gezet door Jesse Klaver en consorten?
Dan denk ik aan de machtige mensen zoals Soros bijvoorbeeld en anderen die achter de mensensmokkel zitten richting Europa.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_172516448
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wacht even. Je wil ontkennen dat het doel van de Turkije-deal niet was om de stroom in te perken? :D

[..]

Omdat dat soort zaken niet over één nacht ijs gaan natuurlijk.

[..]

Door beleid van Hongarije? Alsof Hongarije zo'n land van betekenis was. Nee. Men moest om Hongarije heen, that's it.

[..]

Heeft hier verder weinig mee van doen.

[..]

De inhoud van de deal is me bekend, ja.

[..]

Omdat er beloofd was dat er vluchtelingen opgenomen zouden worden was het doel van de deal niet om de stroom in te perken? :')
Ja.

Nee, binnen een maand.

Excuus. Bulgarije (Albanië).

Daarin lees je dat het er alles mee van doen heeft. De deal was exact op die ophoping gericht.

Ja.
pi_172516660
quote:
Duitsland in shock nadat festivals geteisterd worden door rellen, aanrandingen en extreem geweld tegen politie


In Duitsland en in deelstaat Baden-Württemberg in het bijzonder is grote beroering ontstaan nadat afgelopen weekend tijdens verschillende festivals vrouwen zijn aangerand en bruut geweld is gebruikt tegen agenten door grote groepen mannen met veelal een migratieachtergrond.

[..]
Merkel bedankt _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 22:59:55 ]
pi_172516892
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:38 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dan denk ik aan de machtige mensen zoals Soros bijvoorbeeld en anderen die achter de mensensmokkel zitten richting Europa.
Welnee, joh, dat zijn de nazaten van de Anunnaki die de mensheid als slaven gebruiken om zoveel mogelijk goud te delven op aarde en als hun planeet dan weer in de buurt van de aarde komt dan springen ze weer over naar hun eigen planeet, met het goud. O, ja en de eigenlijke vorm van hen is reptiel-achtig.
I´m back.
pi_172517119
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welnee, joh, dat zijn de nazaten van de Anunnaki die de mensheid als slaven gebruiken om zoveel mogelijk goud te delven op aarde en als hun planeet dan weer in de buurt van de aarde komt dan springen ze weer over naar hun eigen planeet, met het goud. O, ja en de eigenlijke vorm van hen is reptiel-achtig.
Volgens mij heeft Planeet X ergens een verkeerde afslag genomen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_172517675
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:16 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Planeet X ergens een verkeerde afslag genomen.
Het is in ieder geval een duidelijk heel erg rationele suggestie van je.
I´m back.
pi_172517955
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welnee, joh, dat zijn de nazaten van de Anunnaki die de mensheid als slaven gebruiken om zoveel mogelijk goud te delven op aarde en als hun planeet dan weer in de buurt van de aarde komt dan springen ze weer over naar hun eigen planeet, met het goud. O, ja en de eigenlijke vorm van hen is reptiel-achtig.
Beter je best doen om blij te blijven Ryan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2017 23:56:53 ]
pi_172518088
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja.
:')

quote:
Op 29 november 2015 bereikten Turkije en de EU tijdens een top in Brussel inzake het vluchtelingenprobleem een voorlopig akkoord over de opvang door Turkije van vluchtelingen uit het door oorlog geteisterde Syrië. In ruil voor een betere opvang en het indammen van de vluchtelingenstroom richting Europa kreeg Turkije een bedrag van drie miljard euro toegekend.
quote:
Nee, binnen een maand.

Excuus. Bulgarije (Albanië).

Daarin lees je dat het er alles mee van doen heeft. De deal was exact op die ophoping gericht.

Ja.
Je snapt dat inherent aan een deal sluiten is dat je er wat tegenover zet?
pi_172518309
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

[..]

[..]

Je snapt dat inherent aan een deal sluiten is dat je er wat tegenover zet?
Jij beweert dat ze de deal maakte om de stroom (die al ingedamd was) in te dammen. Dan zet je daar niet tegenover de belofte om de stroom via de luchtbrug door te zetten zolang de stroom nog door zal zetten en eindigen bij de grens van Griekenland.
pi_172518338
Weer zo'n typische populistische uitspraak van die heks. Wedden dat ze wel limieten gaat stellen wanneer er straks tientallen miljoenen immigranten aan de deur zouden kloppen.
pi_172518358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:37 schreef RobbieRonald het volgende:
Weer zo'n typische populistische uitspraak van die heks. Wedden dat ze wel limieten gaat stellen wanneer er straks tientallen miljoenen immigranten aan de deur zouden kloppen.
Pardon? Wat wijst erop dat ze dat zou doen?
pi_172518371
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Pardon? Wat wijst erop dat ze dat zou doen?
Ik ga er van uit dat er toch nog een klein beetje verstand in dat hoofd zit.
pi_172518395
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:42 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat er toch nog een klein beetje verstand in dat hoofd zit.
Ze doet dit allemaal met verstand hoor; in 2050 zal de Duister niet meer bestaan. Dat heeft ze beaamt.
pi_172518408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jij beweert dat ze de deal maakte om de stroom (die al ingedamd was) in te dammen. Dan zet je daar niet tegenover de belofte om de stroom via de luchtbrug door te zetten zolang de stroom nog door zal zetten en eindigen bij de grens van Griekenland.
De stroom werd ook niet via de luchtbrug doorgezet, er werden afspraken gemaakt. Europa zou Syriërs sowieso opnemen, voor iedere vluchteling die Turkije terug zou nemen zou Europa een Syriër (die dus uiteindelijk hier asiel aan zou vragen met een toekenning) vanuit Turkije opnemen. Lijkt me voor beide partijen een prima plan, want illegalen of vluchtelingen die geen kans zouden hebben op asiel is Europa nu kwijt.
pi_172518485
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze doet dit allemaal met verstand hoor; in 2050 zal de Duister niet meer bestaan. Dat heeft ze beaamt.
Ik zag deze puinhoop altijd als een gevolg van gebrek aan beleid maar als dit zo is stelt mij dat niet gerust.
pi_172518775
Die doos snapt exponentiële groei niet |:( |:( |:( |:( |:( |:(

En dat bestuurd een land als Duitsland 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_172520014
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 02:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Die doos snapt exponentiële groei niet |:( |:( |:( |:( |:( |:(

En dat bestuurd een land als Duitsland 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Ach gut. Je kan nog niet eens de d's en t's goed schrijven, maar je bent wel in staat om de titel van een YouTube-filmpje na te praten? Knap hoor. _O_
pi_172520272
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 18:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ben ik wel blij mee. Als dan de kennelijk onvermijdelijke burgeroorlog uitbreekt in Nederland, kunnen we tenminste ergens heen.
Mee eens plus een quota doet niets. Screening is veel belangrijker een quota is symboolwetgeving.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_172520359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Ach gut. Je kan nog niet eens de d's en t's goed schrijven, maar je bent wel in staat om de titel van een YouTube-filmpje na te praten? Knap hoor. _O_
Cijfers zijn belangrijker !
pi_172522883
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De stroom werd ook niet via de luchtbrug doorgezet, er werden afspraken gemaakt. Europa zou Syriërs sowieso opnemen, voor iedere vluchteling die Turkije terug zou nemen zou Europa een Syriër (die dus uiteindelijk hier asiel aan zou vragen met een toekenning) vanuit Turkije opnemen. Lijkt me voor beide partijen een prima plan, want illegalen of vluchtelingen die geen kans zouden hebben op asiel is Europa nu kwijt.
De stroom die nog kon zijn, hè. De echte was al gestopt.
Verder, 'die Europa sowieso zou opnemen' vs '...daar moet je wat tegenoverstellen'?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')