Sowieso even Duindorp kijkenquote:
quote:
Geen probleem, ik neem mijn paard mee dan.quote:
uiteraard, en waarschijnlijk wajong, bij zijn laatste botbreuk dacht de dokter dat het niet meer goed zou komen, hij valt ook zo vaak van de trap... moet ie maar luisterenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En heel belangrijk, als hij 18 jaar is, gelijk een uitkering aanvragen
Dat eh.. euj... Ja kan wel denk ik..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen probleem, ik neem mijn paard mee dan.
Zin om nog harder in dat kinderoortje te schreeuwen dan.quote:
Past wel in de gang, toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat eh.. euj... Ja kan wel denk ik..
Moet je doen gekkkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin om nog harder in dat kinderoortje te schreeuwen dan.
Zij begonquote:
Dat zou een kleine tegenvaller zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]____!
Dat herken je denk ik niet meer terug.
Hij kan altijd nog vloggen en pizza's weggooienquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteraard, en waarschijnlijk wajong, bij zijn laatste botbreuk dacht de dokter dat het niet meer goed zou komen, hij valt ook zo vaak van de trap... moet ie maar luisteren
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou een kleine tegenvaller zijn.
Schoonouders gaan ook mee trouwensSchoonvader laat z'n auto een week voordien verschepen zodat hij van de schijnbaar goddelijke NEderlandse wegen kan genieten
exact... al schat ik zijn IQ niet zo heel hoog in na het schudincidentquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog vloggen en pizza's weggooien
Nog minder het mijnequote:
Nee je hebt gelijk. Krijsen dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog minder het mijneGillen mag niet.
Ik raad tevens een Twingo of Polo aan als vervoersmiddelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
exact... al schat ik zijn IQ niet zo heel hoog in na het schudincident
Wat trekt der aan in Den Haag?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
September weer. EFTELINGEn vriendin wil deze keer écht Haga zien.
Tut tut.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Krijsen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |