Sowieso even Duindorp kijkenquote:

quote:

Geen probleem, ik neem mijn paard mee dan.quote:

uiteraard, en waarschijnlijk wajong, bij zijn laatste botbreuk dacht de dokter dat het niet meer goed zou komen, hij valt ook zo vaak van de trap... moet ie maar luisterenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En heel belangrijk, als hij 18 jaar is, gelijk een uitkering aanvragen

Dat eh.. euj... Ja kan wel denk ik..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen probleem, ik neem mijn paard mee dan.

Zin om nog harder in dat kinderoortje te schreeuwen dan.quote:

Past wel in de gang, toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat eh.. euj... Ja kan wel denk ik..

Moet je doen gekkkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin om nog harder in dat kinderoortje te schreeuwen dan.

Zij begonquote:

Dat zou een kleine tegenvaller zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]____!
Dat herken je denk ik niet meer terug.

Hij kan altijd nog vloggen en pizza's weggooienquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteraard, en waarschijnlijk wajong, bij zijn laatste botbreuk dacht de dokter dat het niet meer goed zou komen, hij valt ook zo vaak van de trap... moet ie maar luisteren

quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou een kleine tegenvaller zijn.
Schoonouders gaan ook mee trouwensSchoonvader laat z'n auto een week voordien verschepen zodat hij van de schijnbaar goddelijke NEderlandse wegen kan genieten

exact... al schat ik zijn IQ niet zo heel hoog in na het schudincidentquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog vloggen en pizza's weggooien

Nog minder het mijnequote:

Nee je hebt gelijk. Krijsen dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog minder het mijneGillen mag niet.

Ik raad tevens een Twingo of Polo aan als vervoersmiddelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
exact... al schat ik zijn IQ niet zo heel hoog in na het schudincident

Wat trekt der aan in Den Haag?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
September weer. EFTELINGEn vriendin wil deze keer écht Haga zien.

Tut tut.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Krijsen dan.

die van mij mag dat dus echt niet he, niet thuis, niet bij andere mensen, nergens... behalve buiten... ik word daar echt geschift van... en dit keer ben ik wel serieus...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog minder het mijneGillen mag niet.

Duindorp is best oke.quote:

Ieder geval gladstrak.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan is het goddelijke er na een kwartier af.

quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van mij mag dat dus echt niet he, niet thuis, niet bij andere mensen, nergens... behalve buiten... ik word daar echt geschift van... en dit keer ben ik wel serieus...

ja ik meen het echt he, hij doet het ook niet... kindergegil gaat echt door merg en been... kan ik niet hendelenquote:

Nog nooit geweest. En Den Haag heeft uiteraard wel een mythische status voor iedereen die nog nooit in NL is geweest maar wel een beetje bij Europa gehoort.quote:

Ze zegt toch ook niet van niet ?quote:

Je bent zelf best oke.quote:

quote:

Ik hou van gegil uit wanhoopquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van mij mag dat dus echt niet he, niet thuis, niet bij andere mensen, nergens... behalve buiten... ik word daar echt geschift van... en dit keer ben ik wel serieus...

Ahhh ja, dat is waar. Maar indd Den Haag lijkt me meer Europa/politieke toerist ding dan voor de leuk. Delft en Amsterdam is wel groter wat dat betreft denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. En Den Haag heeft uiteraard wel een mythische status voor iedereen die nog nooit in NL is geweest maar wel een beetje bij Europa gehoort.
Laat staan de Balkan met al die tribunalen.

Met jouw skinpack wel jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is afschuwelijk, de hel op aarde, armageddon, de apocalyps....

quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]

Hooii Crack hoe gaatie bloemetjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh ja, dat is waar. Maar indd Den Haag lijkt me meer Europa/politieke toerist ding dan voor de leuk. Delft en Amsterdam is wel groter wat dat betreft denk ik

quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat wel, als ze klauwen naar het laatste restje leven voor hun ogen dof worden

Zo mooi om leven te zien verlatenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat wel, als ze klauwen naar het laatste restje leven voor hun ogen dof worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |