abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172519762
Iemand deze melding wel eens gehad op bitcointalk?

An Error Has Occurred!
Sorry Guest, you are banned from using this forum!
Your account looks like it may have been hacked, so it was locked for safety. Email hacked-hw9521c@theymos.e4ward.com
pi_172520025
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat technologie bedrijven en financiele bedrijven die in een bepaalde munt (of een aliantie) zitten altijd goed is voor de potentie van de munt. Het zijn de bedrijven die over het algemeen de meeste invloed hebben.

Dat gaat tegen het ideaal beeld van de cryptocoin in, maar ik denk dat we daar uiteindelijk niet onderuit komen.
Dat begrijp ik, maar wat zegt het dat Cisco in de Alliance zit? De grote bedrijven in de IT en in de financiele sector hebben tegenwoordig allemaal een afdeling die zich met blockchain bezig houdt. Dan is het logisch dat daar een hoop van zich bij zo een club aansluiten, zeker bij deze omdat die relevant is. Het is niet zo dat zo een alliantie relevant wordt omdat bedrijven als Cisco lid worden, maar het is eerder andersom. Je kunt er vergif op innemen dat Cisco hiernaast ook nog met een flink aantal andere blockchains bezig is.
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 08:54:02 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172520067
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:20 schreef Kale het volgende:
Iemand deze melding wel eens gehad op bitcointalk?

An Error Has Occurred!
Sorry Guest, you are banned from using this forum!
Your account looks like it may have been hacked, so it was locked for safety. Email hacked-hw9521c@theymos.e4ward.com
Dat e-mail adres ziet er wel legit uit ja :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 19 juli 2017 @ 08:55:44 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172520086
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar wat zegt het dat Cisco in de Alliance zit? De grote bedrijven in de IT en in de financiele sector hebben tegenwoordig allemaal een afdeling die zich met blockchain bezig houdt. Dan is het logisch dat daar een hoop van zich bij zo een club aansluiten, zeker bij deze omdat die relevant is. Het is niet zo dat zo een alliantie relevant wordt omdat bedrijven als Cisco lid worden, maar het is eerder andersom. Je kunt er vergif op innemen dat Cisco hiernaast ook nog met een flink aantal andere blockchains bezig is.
Ik lees alleen maar goed nieuws in deze post :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2017 @ 09:02:11 #105
230491 Zith
pls tip
pi_172520154
En de bedrijven gaan helemaal 0 doen met de munt. Ze hardforken de blockchain om het privé binnen hun bedrijf uit te proberen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 19 juli 2017 @ 09:03:56 #106
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172520178
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 01:35 schreef vigen98 het volgende:
Arghhh kom op ik wil rode cijfers zien geen groene :(
Nog even wachten en dan kun je weer inkopen.
pi_172520224
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoeveel zijn ze van plan om in omloop te brengen? En hoeveel willen ze ophalen?
Aventus will be raising a minimum of $6 million (24,000 ETH), with a target of $15 million (60,000 ETH).

Pre-sale to strategic partners and corporate partners will be 20% discounted (max 27,273 ETH accepted).

The hard cap of total supply of AVT of 10,000,000.

pi_172520252
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 05:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat zegt dat dan volgens jou?
Die nemen niet zo snel iets aan van anderen, die ontwikkelen liever hun eigen proprietary protocollen (EIGRP, HSRP, enz). Als ze iets aannemen, is dat minimaal van behoorlijke kwaliteit, dat zegt het.
Lambo of Rekt
pi_172520273
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat e-mail adres ziet er wel legit uit ja :D
Was wel degelijk legit, account weer beschikbaar :)
  woensdag 19 juli 2017 @ 09:18:40 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172520367
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die bedrijven sluiten zich er bij aan, omdat ze denken dat het een relevante technologie, niet omdat anderen het zo interessant vinden of omdat de financiele waarde hoog is.
Ze zullen ongetwijfeld met andere blockchains bezig zijn, maar wel met technologien waar ze iets in zien, niet zo maar omdat het populair is om mee te doen.

De vraag is wel even of het voor ons zo interessant is. In hoeverre heb je er wat aan. De waarde van de munt willen we omhoog hebben. Waarom zou dat per definitie gebeuren als Cisco zich er mee gaat bemoeien?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_172520371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:11 schreef Kale het volgende:

[..]

Ik zou maar oppassen met het wachtwoord dat je daar oorspronkelijk gebruikte, klinkt niet heel zuiver allemaal.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 19 juli 2017 @ 09:19:19 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172520374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:02 schreef Zith het volgende:
En de bedrijven gaan helemaal 0 doen met de munt. Ze hardforken de blockchain om het privé binnen hun bedrijf uit te proberen
Op dit moment doet nog helemaal niemand wat met de munt. Alleen de technologie. Dus dat is niet zo veel anders dan wat er sowieso al gebeurd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_172520391
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die bedrijven sluiten zich er bij aan, omdat ze denken dat het een relevante technologie, niet omdat anderen het zo interessant vinden of omdat de financiele waarde hoog is.
Ze zullen ongetwijfeld met andere blockchains bezig zijn, maar wel met technologien waar ze iets in zien, niet zo maar omdat het populair is om mee te doen.

De vraag is wel even of het voor ons zo interessant is. In hoeverre heb je er wat aan. De waarde van de munt willen we omhoog hebben. Waarom zou dat per definitie gebeuren als Cisco zich er mee gaat bemoeien?
Dit is natuurlijk wel een beetje waar, dit soort berichten worden HYPE to the max, maar het is niet dat Cisco ineens voor miljoenen in ETH gaat stappen ofzo. Ze stappen in een (technische) alliance die iets met de technologie doet. Dat heeft zeker impact op de waarde, maar het is niet een 1:1 relatie of een verhaal over een 'rijk Amerikaans bedrijf'. Zoals iemand al zei; ieder technisch / financieel bedrijf doet inmiddels wat met blockchain, dus het is niet gek dat ze elkaar opzoeken in allerhande alliances.
pi_172520587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik zou maar oppassen met het wachtwoord dat je daar oorspronkelijk gebruikte, klinkt niet heel zuiver allemaal.
Account was gelocked omdat ik na 3 jaar inactivity 2 posts had gedaan gisteren blijkbaar.
pi_172520602
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:11 schreef Kale het volgende:

[..]

Bedankt, want ik kon geen mail adres vinden van hen.
Lambo of Rekt
pi_172520702
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:34 schreef Kale het volgende:

[..]

Account was gelocked omdat ik na 3 jaar inactivity 2 posts had gedaan gisteren blijkbaar.
Mja, ik probeerde me weken geleden aan te melden, bleek mijn username in gebruik. Dit komt niet vaak voor maar het kan gebeuren (niet eggstc maar een andere naam). Dus ik allerlei namen proberen tot ik er 1 tegen kwam die niet in gebruik was. Bleek ook mijn email adres gebruikt :{ terwijl ik me niet kan herinneren dat ik me daar ooit aangemeld heb. Misschien ben ik het vergeten, maargoed; ik dus proberen Forgot Password om een mail te sturen met de gegevens. Komt de mail nooit aan, ook niet in de spambox en alles, vaker geprobeerd dit. Op de site staat verder nergens een contact manier, dat vond ik zo slecht en ik frustreerde me op dat moment zo erg dat ik dacht flikker maar op met je zooitje.

Goed, nu ook even een mail daarheen gestuurd om te kijken of ze wat kunnen doen :)
Lambo of Rekt
  woensdag 19 juli 2017 @ 09:46:59 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172520719
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:20 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel een beetje waar, dit soort berichten worden HYPE to the max, maar het is niet dat Cisco ineens voor miljoenen in ETH gaat stappen ofzo. Ze stappen in een (technische) alliance die iets met de technologie doet. Dat heeft zeker impact op de waarde, maar het is niet een 1:1 relatie of een verhaal over een 'rijk Amerikaans bedrijf'. Zoals iemand al zei; ieder technisch / financieel bedrijf doet inmiddels wat met blockchain, dus het is niet gek dat ze elkaar opzoeken in allerhande alliances.
Voor zo'n groot bedrijf heeft het instappen op de munt zelf ook totaal geen meerwaarde. Wat wij met ons prive geld doen zou voor een bedrijf als Cisco totaal onverantwoord zijn.
pi_172520748
Viacoin doet het lekker Edje. :) Thnx voor de tip.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172520767
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Voor zo'n groot bedrijf heeft het instappen op de munt zelf ook totaal geen meerwaarde. Wat wij met ons prive geld doen zou voor een bedrijf als Cisco totaal onverantwoord zijn.
Met deze vraag loop ik dus al een tijdje. Ik loop me constant af te vragen wat voor ons het nut is om een coin van bijvoorbeeld ETH te houden? Het vertegenwoordigd geen (eigendoms)aandeel in Ethereum en, zoals hier ook al wordt genoemd, zullen bedrijven zelf de coin ETH ook niet gaan inkopen. Die gaan in hun bedrijfstak toch gewoon een eigen blockchain opzetten?

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:49 schreef dimmak het volgende:
Viacoin doet het lekker Edje. :) Thnx voor de tip.
Alles gaat nu volgens mij lekker ;)
pi_172520780
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Met deze vraag loop ik dus al een tijdje. Ik loop me constant af te vragen wat voor ons het nut is om een coin van bijvoorbeeld ETH te houden? Het vertegenwoordigd geen (eigendoms)aandeel in Ethereum en, zoals hier ook al wordt genoemd, zullen bedrijven zelf de coin ETH ook niet gaan inkopen. Die gaan in hun bedrijfstak toch gewoon een eigen blockchain opzetten?

[..]

De rest van mijn portfolio doet het wat minder nu.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172520800
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:53 schreef dimmak het volgende:

[..]

De rest van mijn portfolio doet het wat minder nu.
Ah oke, nou lekker dan toch! :)
pi_172520826
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja, ik probeerde me weken geleden aan te melden, bleek mijn username in gebruik. Dit komt niet vaak voor maar het kan gebeuren (niet eggstc maar een andere naam). Dus ik allerlei namen proberen tot ik er 1 tegen kwam die niet in gebruik was. Bleek ook mijn email adres gebruikt :{ terwijl ik me niet kan herinneren dat ik me daar ooit aangemeld heb. Misschien ben ik het vergeten, maargoed; ik dus proberen Forgot Password om een mail te sturen met de gegevens. Komt de mail nooit aan, ook niet in de spambox en alles, vaker geprobeerd dit. Op de site staat verder nergens een contact manier, dat vond ik zo slecht en ik frustreerde me op dat moment zo erg dat ik dacht flikker maar op met je zooitje.

Goed, nu ook even een mail daarheen gestuurd om te kijken of ze wat kunnen doen :)
Ben benieuwd, ik had vanmorgen binnen 10 minuten een reply
  woensdag 19 juli 2017 @ 10:19:07 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172521214
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

[..]

Laten we eerlijk zijn. We willen er gewoon geld aan verdienen.
Je leest je een beetje in wat munten en interessante projecten investeer je wat in. Maar uiteindelijk hoop je dat de waarde van de munt omhoog gaat en zo gauw als hij hoog genoeg staat (naar jouw mening) verkoop je hem weer en zo verdien je er geld aan. Of je verliest juist geld als het allemaal niet zo loopt als jij verwacht. Dan is het de kunst om met zo min mogelijk verlies te verkopen.

Dat is de enige reden wat bepaalt dat een munt een bepaalde waarde heeft. Niets meer en niets minder.

Simpel vraag en aanbod verhaal.
Het is alleen natuurlijk beetje krom eigenlijk dat er alleen vraag naar is omdat het er voor zorgt dat de waarde omhoog gaat en het verder voor ons geen meerwaarde heeft.
pi_172521265
UASF BIP148 Countdown:

https://www.xbt.eu/

Lijkt de goede (?) kant op te gaan :)
pi_172521284
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 10:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn. We willen er gewoon geld aan verdienen.
Je leest je een beetje in wat munten en interessante projecten investeer je wat in. Maar uiteindelijk hoop je dat de waarde van de munt omhoog gaat en zo gauw als hij hoog genoeg staat (naar jouw mening) verkoop je hem weer en zo verdien je er geld aan. Of je verliest juist geld als het allemaal niet zo loopt als jij verwacht. Dan is het de kunst om met zo min mogelijk verlies te verkopen.

Dat is de enige reden wat bepaalt dat een munt een bepaalde waarde heeft. Niets meer en niets minder.

Simpel vraag en aanbod verhaal.
Het is alleen natuurlijk beetje krom eigenlijk dat er alleen vraag naar is omdat het er voor zorgt dat de waarde omhoog gaat en het verder voor ons geen meerwaarde heeft.
Dus met andere woorden: het gaat nooit zo zijn dat een coins een bepaalde waarde gaat vertegenwoordigen zoals het nu lijkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')