abonnement Unibet Coolblue
pi_172503900
Zo, ik moet even wat kwijt jongens (en meisjes).

Zoals vaak komt je op Gearbest wel eens iets tegen dat belachelijk goedkoop is (¤ 0,10), zoals onlangs een "Type-C to Micro Adapter Convert Connector".
Ik denk, best handig, laat ik die eens bestellen.

Enkele weken later ontvang ik een envelop met daarin een plastic zakje waarin zo'n adapter had moeten zitten. Maar het zat er niet, dus foutje zou je zeggen.
Zoals gebruikelijk neem je in zo'n situatie contact op met de leverancier, in dit geval Gearbest dus. En omdat ze hun Messenger-service promoten dacht ik, laat ik dat eens doen.

- Vorige week dinsdag 11-7 een bericht verstuurd dat ik de verpakking had ontvangen maar dat het product ontbrak. Mijn bericht heb ik voorzien van alle informatie, foto's van de verpakking en van het lege zakje en het ordernummer. (WP1706270053293024 voor de eventueel meelezende GB-medewerker)
- na twee dagen en wat aandringen een eerste reactie via Messenger.. "Wat is het ordernummer?"
- nogmaals het ordernummer doorgegeven via Messenger (product geselecteerd via order-list) . Vraag terug:"wat is uw ordernummer en uw email-adres?"
- op 14 juli bericht: "dit is uw verzendcode, het product is onderweg maar kan vertraagd zijn". Overduidelijk een standaard bericht, ik had immers al aangegeven dat ik het pakketje had ontvangen. Ik heb ze nogmaals per Messengerbericht de situatie uitgelegd.
- op zaterdag 15 juli een bericht met 'excuses' en dat ze de zaak heel serieus nemen. 'Er moet overleg plaatsvinden met het technische team en ik hoor snel van ze'.

Let wel, we hebben het hier over een order van een (euro)dubbeltje (¤0,10)!

Omdat er niks meer kwam heb ik het maar via de tickets gedaan op de site. Toen was het feest he-le-maal compleet!
- op 14-7 ticket aangemaakt met nogmaals de uitleg van het probleem.
- 14-7 reactie GB met, hoe verrassend, de volgende informatie: "dit is uw verzendcode, het product is onderweg maar kan vertraagd zijn"
- 14-7 gereageerd met de opmerking dat ik díe route al bewandeld heb. Graag een oplossing svp
- 16-7 reactie GB: "sorry hiervoor en voor de frustratie. Kun je zien dat het pakket al geopend is geweest, maak even foto's van het pakket (vanuit alle mogelijke hoeken) , geef aan wat het gewicht is dat op het pakket beschreven is en tot slot (jawel)... Leg een claim neer bij je postkantoor en vraag ze naar de ontvangstbevestiging.

Nogmaals, we hebben het hier over ene artikel van ¤0,10.

- 17-7: Mijn reactie: 'pakket was ongeopend, de foto's heb je al enkele malen ontvangen maar hier heb je em nóg een keer en het postkantoor ga ik hier niet mee lastigvallen, jullie zijn vergeten het artikel in de envelop te doen'.
- 17-7: reactie GB: "we moeten dit even bevestigen bij onze collega's, we komen binnen 2 dagen bij je terug, case closed". Status ticket 'waiting on your reply'
- 17-7: mijn reactie: "de zaak is gesloten en wacht op mijn reactie. Svp open houden".
- 18-7: bericht van GB: "ik hoor van min collega's dat u het pakket heeft ontvangen (no shit Sherlock) en dat het postbedrijf verantwoordelijk is voor het pakket. Er vindt geen compensatie plaats".

Werkelijk waar, ik heb nog noot zoiets meegemaakt. In al die jaren dat ik via eBay of AliExpress bestel zijn klachten, waar nodig, netjes opgelost in 1 a 2 contactmomenten. Dit slaat werkelijk alles!

Ik heb dan ook zojuist gereageerd dat ik ontzettend pissed off ben en me genoodzaakt zie om mijn bevindingen hier te plaatsen (zodat iedereen gewaarschuwd is voor deze aftersales). Dat de concurrenten van AliExpress een betere klantenservice verlenen (klant is koning) en dat ik bij PayPal ga opschalen, gewoon omdat het kan!

Bij dezen was dit de laatste keer dat ik bij Gearbest gekocht heb (heb nog een setje KZ ZS5 earphones onderweg van hen, fingers crossed).

Groeten en wees gewaarschuwd! j0p3Y

PS: deze had in het sub-forum Gearbest gemoeten, krijg ik blijkbaar niet voor mekaar.. Moderator?

[ Bericht 1% gewijzigd door j0p3Y op 18-07-2017 14:23:52 (naar subforum) ]
pi_172504325
:') :') :')

quote:
13s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:07 schreef j0p3Y het volgende:
Nogmaals, we hebben het hier over ene artikel van ¤0,10.
Inderdaad, boeiend. Product zat niet in de verpakking. Ach, het is maar 10 cent en voor dat geld had ik sowieso al poep kunnen verwachten. Forget it.

:') :') :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172504371
Wat een vreemd verhaal. Hebben ze ook uitgelegd waarom de verzender volgens hun verantwoordelijk is wanneer het product in het pakketje ontbreekt? Als ze het verkeerde product erin hadden geplaatst hadden ze immers ook niet naar de verzender kunnen wijzen?

Dank voor het delen van je ervaring.
pi_172504408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:29 schreef dimmak het volgende:
:') :') :')

[..]

Inderdaad, boeiend. Product zat niet in de verpakking. Ach, het is maar 10 cent en voor dat geld had ik sowieso al poep kunnen verwachten. Forget it.

:') :') :')
Inderdaad. Maar ik zou dit bij iets duurders dat ik bestel wel degelijk een erg vreemd beleid vinden.
pi_172504428
als je de tijd die je gespendeerd hebt aan het contact en dit topic had gewerkt, had je 20 van die krengen kunnen bestellen.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_172504676
Je maakt wat mee, meid.
pi_172505212
Prachtig! ^O^

Die Chinees denkt er wel even mee weg te komen en dat je het wel opgeeft omdat het maar zo'n flutbedrag is. Dan kent hij de Hollandse handelsgeest nog niet. Geef de strijd niet op!
pi_172505299
TS is een cheapass...
Flaming and gaming..
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:55:25 #9
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_172506122
Grappig, in je OP praat je over een dubbeltje. En jij, TS, wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Zoals je merkt gaat dat dus niet.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_172506145
Heeft Antoinette Hertsenberg al lucht van de zaak gekregen?
pi_172506192
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:55 schreef RingBewoner het volgende:
Grappig, in je OP praat je over een dubbeltje. En jij, TS, wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Zoals je merkt gaat dat dus niet.
Sorry hoor, maar wat maakt dat nou uit? TS heeft iets besteld, of het nou voor 10 cent was of voor 1000 euro. Het product wordt niet geleverd. TS neemt netjes contact op en dit zijn vervolgens de (rare) stappen / antwoorden die GB onderneemt / geeft.

Ongeacht het product is dit wel een rare gang van zaken. Zelf een product niet leveren en dan vervolgens naar de vervoerder wijzen?
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:02:18 #12
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_172506266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 15:58 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat maakt dat nou uit? TS heeft iets besteld, of het nou voor 10 cent was of voor 1000 euro. Het product wordt niet geleverd. TS neemt netjes contact op en dit zijn vervolgens de (rare) stappen / antwoorden die GB onderneemt / geeft.

Ongeacht het product is dit wel een rare gang van zaken. Zelf een product niet leveren en dan vervolgens naar de vervoerder wijzen?
Hetzelfde product kan je bij Nederlandse leveranciers/webshops krijgen voor een euro of 5 tot 10. Waarom dan het risico nemen door dit te bestellen. Ik snap dat echt niet.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 16:15:19 #13
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_172506511
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:02 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hetzelfde product kan je bij Nederlandse leveranciers/webshops krijgen voor een euro of 5 tot 10. Waarom dan het risico nemen door dit te bestellen. Ik snap dat echt niet.
Tuurlijk is het een risico, vooral de kwaliteit hiervan en daar moet je dan ook niet teveel over zeuren. Als een product gewoon niet geleverd wordt wel, dan maakt het niks uit of het 1 cent of 1000 euro is
  dinsdag 18 juli 2017 @ 16:20:31 #14
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_172506629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:15 schreef noodgang het volgende:

[..]

Tuurlijk is het een risico, vooral de kwaliteit hiervan en daar moet je dan ook niet teveel over zeuren. Als een product gewoon niet geleverd wordt wel, dan maakt het niks uit of het 1 cent of 1000 euro is
Joh, wat denk je nou zelf? Als TS er niet uitkomt met GB dan trekt TS aan het kortste eind. Bestel dit dus lekker bij Nederlandse webshops of in een Nederlandse winkel. Als je dan gelazer krijgt kan je gewoon langs of bellen. Bij GB heb je niet eens een adres van een hoofdkantoor of iets.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_172506630
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:15 schreef noodgang het volgende:

[..]

Tuurlijk is het een risico, vooral de kwaliteit hiervan en daar moet je dan ook niet teveel over zeuren. Als een product gewoon niet geleverd wordt wel, dan maakt het niks uit of het 1 cent of 1000 euro is
Jup, als TS het product had gekregen en het vervolgens na 10x op een kabel gedrukt te hebben, kapot was gegaan... Dat is de kwaliteit die je krijgt voor 10 cent
pi_172506713
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:20 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Joh, wat denk je nou zelf? Als TS er niet uitkomt met GB dan trekt TS aan het kortste eind. Bestel dit dus lekker bij Nederlandse webshops of in een Nederlandse winkel. Als je dan gelazer krijgt kan je gewoon langs of bellen. Bij GB heb je niet eens een adres van een hoofdkantoor of iets.
Denk dat je hierin wel gelijk hebt, helaas.
pi_172506853
Gearbest aftersales is gewoon klote. Dat weet iedereen toch al lang? Hou het gewoon bij BG of AE. Nooit problemen met aftersales daar.
pi_172510425
Het ging me ook niet om het niet-leveren, maar om de vreemde onprofessionele gang van zaken. Van mijn kant zoals gezegd netjes contact opgenomen (ze vragen tenslotte bij elke bestelling om een review over hun handelen), heb ze bij elk van hun reacties netjes geantwoord en alle kansen gegeven om een oplossing te bedenken. Telkens dacht ik dat het op dat moment wel goed kwam, maar ze wisten me steeds weer te verrassen. AliExpress met al zijn kleine webwinkeltjes is vele malen professioneler dan dit. Kan je je voorstellen als het om een duur artikel gaat. Gewoon hoe moeilijk en omslachtig het gemaakt wordt, en zo onpersoonlijk, daar gaat het me om. Ik snap best dat dat dubbeltje em niet doet, maar als zij dáár al zo'n heisa om maken, kan je je voorstellen welke ellende je krijgt met je 3D printer, RC Auto, telefoon et cetera.
Je zou verwachten dat er ergens een leermoment bij hen kwam, maar dat kwam er niet. Bij mij wel. :-)
  CHI shopkeeper dinsdag 18 juli 2017 @ 19:16:33 #19
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172510471
Zit mee te lezen, ga het verhaal nog eens bij m'n contact persoon aankaarten. Wordt vervolgd!
pi_172510572
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:16 schreef Gearbest het volgende:
Zit mee te lezen, ga het verhaal nog eens bij m'n contact persoon aankaarten. Wordt vervolgd!
* rent naar de winkel voor chips, cola en popcorn

Er komt een deel 2.... hoeiiiiiii !!!!
  CHI shopkeeper dinsdag 18 juli 2017 @ 21:41:06 #21
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172514279
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:20 schreef DuxXx058 het volgende:

[..]

* rent naar de winkel voor chips, cola en popcorn

Er komt een deel 2.... hoeiiiiiii !!!!
Haha, snap ts wel.... ondanks klein bedrag gaat het om het principe.
Hoop dat ik een positief antwoord ontvang van m'n contactpersoon!
pi_172515004
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
als je de tijd die je gespendeerd hebt aan het contact en dit topic had gewerkt, had je 20 van die krengen kunnen bestellen.
Heeft me vandaag m'n pauze gekost. :-) als ik dit om moet zetten naar uurloon kom ik inmiddels waarschijnlijk wel op 500-1000 van die dingen uit #andcounting
pi_172515097
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:03 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Heeft me vandaag m'n pauze gekost. :-) als ik dit om moet zetten naar uurloon kom ik inmiddels waarschijnlijk wel op 500-1000 van die dingen uit #andcounting
poeh het zit wel diep dan zeg. Als je eens een euro kwijtraakt, lig je dan de rest van de week in foetushouding in de hoek?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_172515715
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:21 schreef Juup© het volgende:
Sambal bij?
racist
pi_172516172
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 22:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

poeh het zit wel diep dan zeg. Als je eens een euro kwijtraakt, lig je dan de rest van de week in foetushouding in de hoek?
Nee hoor, zit niet diep. Ik maak uit je reactie op dat je de strekking niet wilt vatten.
Dat mag, ik zou als ik jou was deze thread dan ook maar niet meer volgen. (dat is dan weer zonde van jóuw tijd. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat je dadelijk in een foetushouding achterblijft :-) )
pi_172519875
Niet zo huilen ts. Als je de moeite had bespaard had je 1000 dingen kunnen kopen. Serieus, watverwacht je van 10 cent
There are only 151 Pokémon.
  CHI shopkeeper woensdag 19 juli 2017 @ 09:07:38 #28
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172520229
Goed nieuws! Kan je me het bestelnummer van de laatst gedane order geven dan wordt er bij die order (mits nog niet verzonden) een type-C to Micro Adapter bijgedaan!
pi_172525262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:07 schreef Gearbest het volgende:
Goed nieuws! Kan je me het bestelnummer van de laatst gedane order geven dan wordt er bij die order (mits nog niet verzonden) een type-C to Micro Adapter bijgedaan!
Dank je, die order is helaas al verzonden.

Zojuist een bericht van GB ontvangen:
"Dear Sir,

Thank you for your message.

As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 0.1USD to your paypal account.
Please confirm we can operate it for you.

Thank you for your support.

Best Regards
Baila
Gearbest Customer Service
"

Eindelijk een eind aan de zaak, laten we hier maar mee akkoord gaan.

Nogmaals, voor diegenen hierboven die er moeite mee hebben dat ik deze ervaring deel: het gaat er me juist om dat ik wil aangeven dat ik vanuit mijn kant er alles aan gedaan heb om tot een oplossing te komen door telkens netjes op de vragen/verzoeken van Gearbest te reageren.
Vanuit GB verliep het (op zijn zachtst gezegd) nogal stroef en ongecontroleerd mijn kant op. En juist dát verbaasde me zo en bracht me tot deze verhandeling...
Ik snap best dat ik mijn verlies (van ¤ 0,10 ;) ) had kunnen nemen en die envelop met leeg plastic zakje meteen in de kliko had kunnen mikken, maar zeg eerlijk, had niet iedereen er even een mailtje aan gewaagd? Al was het maar omdat Gearbest zelf standaard achteraf vraagt om ontvangstbevestiging en review.

Nu maar weer op zoek naar een 'type-C to Micro Adapter' O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door j0p3Y op 19-07-2017 13:35:17 ]
pi_172526034
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:15 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Dank je, die order is helaas al verzonden.

Zojuist een bericht van GB ontvangen:
"Dear Sir,

Thank you for your message.

As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 0.1USD to your paypal account.
Please confirm we can operate it for you.

Thank you for your support.

Best Regards
Baila
Gearbest Customer Service
"

Eindelijk een eind aan de zaak, laten we hier maar mee akkoord gaan.

Nogmaals, voor diegenen hierboven die er moeite mee hebben dat ik deze ervaring deel: het gaat er me juist om dat ik wil aangeven dat ik vanuit mijn kant er alles aan gedaan heb om tot een oplossing te komen door telkens netjes op de vragen/verzoeken van Gearbest te reageren.
Vanuit GB verliep het (op zijn zachtst gezegd) nogal stroef en ongecontroleerd mijn kant op. En juist dát verbaasde me zo en bracht me tot deze verhandeling...
Ik snap best dat ik mijn verlies (van ¤ 0,10 ;) ) had kunnen nemen en die envelop met leeg plastic zakje meteen in de kliko had kunnen mikken, maar zeg eerlijk, had niet iedereen er even een mailtje aan gewaagd? Al was het maar omdat Gearbest zelf standaard achteraf vraagt om ontvangstbevestiging en review.

Nu maar weer op zoek naar een 'type-C to Micro Adapter' O-)
ik snap wel dat ze bij gearbes t klantenservice denken van "heb je weer zo een zeikerd voor 10 cent. Daar gaan we niet al te veel moeite in stoppen". Hell, zij lijden al verlies aan het product, maar NOG meer verlies door tijd aan jou besteden.
There are only 151 Pokémon.
pi_172530034
Ik snap sommige reacties niet. Het gaat er toch om dat als GB bij het luttele bedrag van .10usd al moelijk doet dat je het waarschijnlijk echt moeilijk gaat krijgen als je iets voor een serieus bedrag bestelt....en dan after sales nodig hebt.

Ik heb alleen vertrouwen in Banggood voor grotere aankoop en dan ook alleen omdat onze NL vriend van BG hier enorm klantvriendelijk is. En de dispute regeling bij Aliexpress werkt ook ook zo goed dat je hier wel een wat grotere bestelling kunt plaatsen.

Voor de rest bestel ik alleen bij Amazon als ik buiten NL iets bestel...die hebben helemaal een goede after sales.
pi_172530712
Mja ervaringen verschillen. Ik heb bv weer een slechte ervaring met amazon (support)
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 19 juli 2017 @ 22:11:51 #33
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_172538361
Nou, dit is wel precies waarom om liever niet bij gearbest bestel. Die klantenservice daar is echt niet aanwezig. Heb precies hetzelfde gezeik gehad met steeds jezelf moeten herhalen terwijl je in het begin alle informatie al hebt gegeven.

De enige reden dat ik het nu weer aandurf, is dat er nu een Nederlander bij ons op Fok zit, maar je ziet dat hij ook soms niet alles kan bereiken bij dit bedrijf. Dit zit bij de andere webshops toch echt beter in elkaar.
  CHI shopkeeper woensdag 19 juli 2017 @ 22:16:21 #34
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172538560
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:11 schreef ErkendFokker het volgende:
Nou, dit is wel precies waarom om liever niet bij gearbest bestel. Die klantenservice daar is echt niet aanwezig. Heb precies hetzelfde gezeik gehad met steeds jezelf moeten herhalen terwijl je in het begin alle informatie al hebt gegeven.

De enige reden dat ik het nu weer aandurf, is dat er nu een Nederlander bij ons op Fok zit, maar je ziet dat hij ook soms niet alles kan bereiken bij dit bedrijf. Dit zit bij de andere webshops toch echt beter in elkaar.
:) klopt!
We doen ons best!

Bij Gearbest krijgen ze het wel steeds beter voor elkaar hoor, ze zetten vol in op aftersales alleen 'denken' de Chinezen nog wat anders....en niet als Europeanen. Maar goed, geef ze de tijd en ruimte op het op te lossen en dan komen we er vaak wel uit!
pi_172539196
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:16 schreef Gearbest het volgende:

[..]

:) klopt!
We doen ons best!

Bij Gearbest krijgen ze het wel steeds beter voor elkaar hoor, ze zetten vol in op aftersales alleen 'denken' de Chinezen nog wat anders....en niet als Europeanen. Maar goed, geef ze de tijd en ruimte op het op te lossen en dan komen we er vaak wel uit!
hoe denken ze dan?
There are only 151 Pokémon.
  CHI shopkeeper woensdag 19 juli 2017 @ 22:50:39 #36
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172539583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:36 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

hoe denken ze dan?
ze willen eerst alles weten voordat ze een besluit nemen en dat duurt vaak -in onze ogen waar alles veel sneller moet kunnen- te lang....
Denken is wellicht het verkeerde woord, maar begrijpend Engels is vaak nog wat lastige voor Chinezen.

Als je hier wel tegen kan, kan je mooie, erg mooie deals uit China halen!
pi_172591889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 22:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

ze willen eerst alles weten voordat ze een besluit nemen en dat duurt vaak -in onze ogen waar alles veel sneller moet kunnen- te lang....
Denken is wellicht het verkeerde woord, maar begrijpend Engels is vaak nog wat lastige voor Chinezen.

Als je hier wel tegen kan, kan je mooie, erg mooie deals uit China halen!
Over het algemeen zijn Chinezen van andere webshops wat sneller hierin. Hier gaat het over 0,10, maar ik heb hetzelfde gehad bij grotere bestellingen. In het Xiaomi Vacuum forum op tweakers kan je lezen dat iemand eenzelfde ervaring heeft gehad met een apparaat van ¤260.

De oplossing, een paypal claim, die schiet gelijk door naar de hoogste lagen in de Chinese shop. Dan gaan ze in 1 keer wel snel schakelen. En niet sluiten voordat de afspraken ook uitgevoerd zijn.
pi_172608481
Zelfde ervaring hier. Maar dan met een telefoon. Pas nadat mn vriendin op Facebook postte dat het oplichters zijn kreeg ik mn geld terug.
pi_173292973
Mijn geld heb ik teruggestort gekregen, helaas laat mijn (aller) laatste bestelling al bijna vijf weken op zich wachten. Dan doet AliExpress het met gemiddeld twee a drie weken stukken beter...
pi_173293009
O ja, ik heb natuurlijk navraag gedaan bij Gearbest. Weer werd ik gevraagd om mijn adresgegevens te controleren en verifiëren. En vervolgens contact op te nemen met mijn postkantoor. Waar niks blijkt te liggen overigens... Voor de Gearbest Fokker hierboven, het gaat om bestelling nummer WP1707171622400135 :-)
pi_173296695
Dit soort gezeik heb je niet bij Banggood. Ik betaal liever een paar euro meer voor de gemoedsrust dat als er wat scheelt, er effectief wat aan gedaan wordt. Ik heb de aftersales al een paar maal nodig gehad en dat is bij Banggood gewoon top, + die Nederlander die hier op dit forum zit(Thomas geloof ik) voor Banggood is ook nog eens top.
  CHI shopkeeper maandag 21 augustus 2017 @ 14:50:21 #42
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173301017
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 00:43 schreef j0p3Y het volgende:
O ja, ik heb natuurlijk navraag gedaan bij Gearbest. Weer werd ik gevraagd om mijn adresgegevens te controleren en verifiëren. En vervolgens contact op te nemen met mijn postkantoor. Waar niks blijkt te liggen overigens... Voor de Gearbest Fokker hierboven, het gaat om bestelling nummer WP1707171622400135 :-)
Hallo,
Ik heb je gevraagd gequote naar het betreffende topic.
pi_173308941
Ik koop nooit meer iets bij GearBest (wat voor 10 cent in de aanbieding is). Tot 3x toe niets ontvangen. Mijn allereerste bestelling (Mi Band 2) had ik wel ontvangen.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  CHI shopkeeper maandag 21 augustus 2017 @ 21:04:42 #44
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173309159
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 20:59 schreef F0xy het volgende:
Ik koop nooit meer iets bij GearBest (wat voor 10 cent in de aanbieding is). Tot 3x toe niets ontvangen. Mijn allereerste bestelling (Mi Band 2) had ik wel ontvangen.
Hallo F0Xy,

Wat vervelend om te horen. Zou je in dit topic de volgende gegevens over je bestellingen achter willen laten. Dan zou ik je graag zo goed als het gaat willen helpen met de bestellingen die je niet hebt ontvangen.

Orderdatum:
Product:
Ordernummer:
Tracking nummer (indien beschikbaar):
Verzendmethode:
Probleem:
pi_173369032
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik heb je gevraagd gequote naar het betreffende topic.
tja, uiteindelijk twee maanden wachten waarschijnlijk (omdat we wel weten dat deze bestelling never nooit niet geleverd gaat worden) waarna een resend plaatsvindt en nog minimaal 4 weken wachten in de hoop het product te ontvangen. In totaal drie maanden wachten op oortjes die in de tussentijd waarschijnlijk sterk in prijs dalen... Achterlijk slecht. Rechtstreeks bij een van de onnoemelijk vele verkopertjes van AliExpress bestellen is vele malen efficiënter en vele vele vele malen minder frustrerend. Nee, Gearbest haalt first time customers binnen maar die zijn ze na gemiddeld twee bestellingen met dit soort ervaringen permanent kwijt...
  CHI shopkeeper donderdag 24 augustus 2017 @ 22:58:10 #46
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173376020
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:29 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

tja, uiteindelijk twee maanden wachten waarschijnlijk (omdat we wel weten dat deze bestelling never nooit niet geleverd gaat worden) waarna een resend plaatsvindt en nog minimaal 4 weken wachten in de hoop het product te ontvangen. In totaal drie maanden wachten op oortjes die in de tussentijd waarschijnlijk sterk in prijs dalen... Achterlijk slecht. Rechtstreeks bij een van de onnoemelijk vele verkopertjes van AliExpress bestellen is vele malen efficiënter en vele vele vele malen minder frustrerend. Nee, Gearbest haalt first time customers binnen maar die zijn ze na gemiddeld twee bestellingen met dit soort ervaringen permanent kwijt...
Beste,
Zoals al zei is dat andere topic bedoelt om u te helpn. Na 2 maanden kan ik een resend of refund aanvragen. Mocht de prijs dan sterk gedaald zijn dan heeft u de kans om ze elders of bij ons opnieuw te bestellen. Het is helaas spijtig dat waarschijnlijk uw pakketje en die van vele anderen niet zal aankomen. Daarom probeer ik nu al dingen te regelen, maar ze willen niet toegeven en dat maakt het lastig....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')