George Clooney zou nog niet voldoende zijn.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit is echt niet nice. Dus bijna alles prima maar niet goed? Zucht.
Ik zie me geen seks met hem hebben inderdaad. Verder een heel leuke man en ook een goede dater, was fijn geïnteresseerd, flirterig, ja leuk.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Rare actie van dat mens ja. Ik zou zelf denk ik niet op fb gereageerd hebben en het allemaal lekker laten wezen.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:38 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dit is gewoon misselijk. Kijken of haar relatie wel de juiste is of wat zit erachter?
Was dit die gast uit de kroeg?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:42 schreef Cue_ het volgende:
Date is gister een paar uurtjes langsgeweest. Was weer geslaagd.
Al vind ik het hele idee nog enorm wennen
De frustratie in al je posts is bijna tastbaar, ga zo door.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
geeft aan dat ie op alles is voorbereid
Je moet denk ik nog leren accepteren dat gevoel/emotie bij vrouwen niet werkt volgens de wetten der logica. Een vrouw kan prima standpunt x verdedigen op dag 1, maar op dag 2 standpunt y verkondigen. Waarom? Omdat het zo voelt. Net zoals dat een vrouw eerst de wens/eis heeft gesteld voor zichzelf dat ze niet een vent wil die jonger is dan zijzelf, totdat zij plots een kerel leert kennen waar ze allerlei gevoelens bij krijgt en net zo makkelijk die eerder gestelde wens/eis opzij schuift.quote:Op maandag 24 juli 2017 19:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Liefde kan je niet sturen toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je moet denk ik nog leren accepteren dat gevoel/emotie bij vrouwen niet werkt volgens de wetten der logica. Een vrouw kan prima standpunt x verdedigen op dag 1, maar op dag 2 standpunt y verkondigen. Waarom? Omdat het zo voelt. Net zoals dat een vrouw eerst de wens/eis heeft gesteld voor zichzelf dat ze niet een vent wil die jonger is dan zijzelf, totdat zij plots een kerel leert kennen waar ze allerlei gevoelens bij krijgt en net zo makkelijk die eerder gestelde wens/eis opzij schuift.
Vind dat persoonlijk altijd wel fascinerend, maar goed, dat ben ik.
Dat is zeker zo, al geldt mijn opmerking wat betreft vrouwen niet enkel op liefdesgebied. Maar goed, beetje puberaal ook om zo te generaliseren verder.quote:
Hier heb je een punt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je moet denk ik nog leren accepteren dat gevoel/emotie bij vrouwen niet werkt volgens de wetten der logica. Een vrouw kan prima standpunt x verdedigen op dag 1, maar op dag 2 standpunt y verkondigen. Waarom? Omdat het zo voelt. Net zoals dat een vrouw eerst de wens/eis heeft gesteld voor zichzelf dat ze niet een vent wil die jonger is dan zijzelf, totdat zij plots een kerel leert kennen waar ze allerlei gevoelens bij krijgt en net zo makkelijk die eerder gestelde wens/eis opzij schuift.
Vind dat persoonlijk altijd wel fascinerend, maar goed, dat ben ik.
Wel negeren toch?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:51 schreef JeMoeder het volgende:
Wij zijn inmiddels elke avond bij elkaar. Denk dat we hiermee het daten wel voorbij zijn, al is er nog niets 'officieels' of zo, dat komt vanzelf wel een keer uit de lucht vallen.
Echt super blij dat ik blijkbaar toch nog normaal kan binden met een vrouw, had dat natuurlijk al 11 jaar niet meer geprobeerd/gedaan vanwege voorgeschiedenis. Lijkt m'n tweede jeugd wel, zo blij als een klein kind in een snoepwinkel ook.
Thanks, jij ook veel geluk zondagquote:Op woensdag 26 juli 2017 14:04 schreef Andromache het volgende:
[..]Wat fijn voor jou en je vriendin, gefeliciteerd
is wel heftig ditquote:Op woensdag 26 juli 2017 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hier heb je een punt.
Overigens afgelopen weekend ook iets aparts meegemaakt. Toffe avond gehad in de dancingde ochtend erna leuk geappt. Ik stelde voor om elkaar weer te ontmoeten zei ze dat, dat niet hoefde omdat ze geen connectie voelde met iets later als reden dat ze pas uit een relatie kwam.
Behalve dat het als een smoesje overkomt vond ik het ook apart dat ze geen connectie voelde maar dan wel heel de avond en ochtend een intensief contact waar iets anders uit blijkt.
Niet bepaald, ik begrijp het alleen af en toe niet helemaal.quote:
ik had laatst zo'n date 1. Ze wilde zeker meer dan ditte dus beter geen sex meteen. Ok, toch meteen sex.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik begrijp het alleen af en toe niet helemaal.
Ja dit soort gedrag idd. Had mijn ex gelukkig zelden last van.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik had laatst zo'n date 1. Ze wilde zeker meer dan ditte dus beter geen sex meteen. Ok, toch meteen sex.
Dus date2 een paar dagen later. Bij haar thuis.
Op een gegeven moment zijn we bezig en roept ze ineens: oh bol, ik kan t niet.... (ik dacht nog, huh?, je hoeft in t ergste geval alleen maar te blijven liggen...)
Ja ben nog teveel met mijn ex bezig. Ok netjes. Toch 2x voor de helft geneukt. Vrouwen....
Ik snap niet waarom iedereen zich altijd zo uitvoerig moet verklaren tegenover mensen die ze nauwelijks kennen. "Ik wil niet" zou reden genoeg moeten zijn, om het even de verklaring toch? Dan is het aan jou om vervolgens te zeggen: ok, jammer, maar in dat geval hoeft dat geapp ook niet meer zo.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hier heb je een punt.
Overigens afgelopen weekend ook iets aparts meegemaakt. Toffe avond gehad in de dancingde ochtend erna leuk geappt. Ik stelde voor om elkaar weer te ontmoeten zei ze dat, dat niet hoefde omdat ze geen connectie voelde met iets later als reden dat ze pas uit een relatie kwam.
Behalve dat het als een smoesje overkomt vond ik het ook apart dat ze geen connectie voelde maar dan wel heel de avond en ochtend een intensief contact waar iets anders uit blijkt.
Wat leuk!! Leuk ook de succesverhalen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:51 schreef JeMoeder het volgende:
Wij zijn inmiddels elke avond bij elkaar. Denk dat we hiermee het daten wel voorbij zijn, al is er nog niets 'officieels' of zo, dat komt vanzelf wel een keer uit de lucht vallen.
Echt super blij dat ik blijkbaar toch nog normaal kan binden met een vrouw, had dat natuurlijk al 11 jaar niet meer geprobeerd/gedaan vanwege voorgeschiedenis. Lijkt m'n tweede jeugd wel, zo blij als een klein kind in een snoepwinkel ook.
Omdat mensen nieuwsgierig zijn. Of dat het conflicterend is met eerder geuit gedrag.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:35 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zich altijd zo uitvoerig moet verklaren tegenover mensen die ze nauwelijks kennen. "Ik wil niet" zou reden genoeg moeten zijn, om het even de verklaring toch? Dan is het aan jou om vervolgens te zeggen: ok, jammer, maar in dat geval hoeft dat geapp ook niet meer zo.
Ik weet zeker dat dat moet lukken, ik ben hier alleen ingerold, niet met de intentie dat het meteen zo snel tot een relatie zou uitdraaien. Ik had na 10,5 jaar relatie + 1,5 jaar pauze niet de intentie om meteen weer een serieuze relatie met een super vrouw in te rollen, het was eigenlijk meer het verkennen van de markt... rustig het daten weer oppikken. Naja, meteen raak ik dit geval.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat leuk!! Leuk ook de succesverhalen.
Hoop zelf ooit ook weer zo iemand tegen te komen waarmee het zo is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |