Ik merk er ook weinig van maar blijkbaar wonen er nog al wat fokkers in Duitsland? Of bezoeken veel festivals aldaar?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik maak me iig geen zorgen over mensen met messen.. die zijn doodsbang als je enkel al boe roept..
Overdreven gedoe tegenwoordig.. dat is waar je je zorgen over moet maken..
Met messen lopen ze al 50 jaar.. dat is echt niets nieuws ofzo..
En die enorme aantallen.. vertaal dat eens in procenten?
Het is vooral het internet waar mensen last van andere mensen hebben.. Op straat merk ik er geen reet van..
Is geen argument. Wij gaan ook vaak naar evenementen in België en Duitsland. Bij Rock Werchter waren dit jaar bijvoorbeeld extra beveiligingsmaatregelen genomen waardoor je elke dag, vier dagen lang, minimaal een half uur langer er over deed om binnen te komen dan in voorgaande jaren. Dat is uiteraard geen zaak van levensbelang, maar wel irritant en alleen nodig voor dat kutvolk dat het overal verpest.quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik woon niet in Duitsland. Belangrijker is wat er in Nederland gaat gebeuren. En maak me wel zorgen. Want de politie heeft al te weinig middelen om criminaliteit aan te pakken.
Ik niet, ik heb wel soortgelijke ervaringen bij zwemmen, sporten, school en uitgaan in Nederland, telt dat ook?quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik merk er ook weinig van maar blijkbaar wonen er nog al wat fokkers in Duitsland? Of bezoeken veel festivals aldaar?
die kaartjes zijn toch erg duur? Maar daar waren dan ook probleemzoekende mensen?quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is geen argument. Wij gaan ook vaak naar evenementen in België en Duitsland. Bij Rock Werchter waren dit jaar bijvoorbeeld extra beveiligingsmaatregelen genomen waardoor je elke dag, vier dagen lang, minimaal een half uur langer er over deed om binnen te komen dan in voorgaande jaren. Dat is uiteraard geen zaak van levensbelang, maar wel irritant en alleen nodig voor dat kutvolk dat het overal verpest.
Nee, dat was er niet aan de hand, op het festival zijn zeker geen vervelende mensen. Maar door alle gebeurtenissen van de afgelopen twee jaar bij concerten worden dit soort maatregelen genomen. Een paar jaar geleden was zoiets niet nodig. Ook bij Rock am Ring was bijvoorbeeld het hele festival 1 avond voortijdig afgebroken. Net voor de optredens van grote bands, die niet doorgingen (Rammstein en Noel Gallagher). Dat is gewoon kut.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die kaartjes zijn toch erg duur? Maar daar waren dan ook probleemzoekende mensen?
zeer jammer inderdaad. Wel bizar dat 'uit voorzorg' alles dan maar om zeep wordt geholpen. Dan schiet je je doel toch enorm voorbijquote:Op woensdag 19 juli 2017 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, dat was er niet aan de hand, op het festival zijn zeker geen vervelende mensen. Maar door alle gebeurtenissen van de afgelopen twee jaar bij concerten worden dit soort maatregelen genomen. Een paar jaar geleden was zoiets niet nodig. Ook bij Rock am Ring was bijvoorbeeld het hele festival 1 avond voortijdig afgebroken. Net voor de optredens van grote bands, die niet doorgingen (Rammstein en Noel Gallagher). Dat is gewoon kut.
Bij Rock am Ring was die avond afgebroken omdat er een terreurdreiging was. Er stonden twee namen van vrijwilligers of uitzendkrachten op de lijst die aan terroristen gelinkt waren. Bleek achteraf dat ze de namen verkeerd gespeld hadden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zeer jammer inderdaad. Wel bizar dat 'uit voorzorg' alles dan maar om zeep wordt geholpen. Dan schiet je je doel toch enorm voorbij
Mannen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 00:44 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ja, hoe bizar is dat. Moet je eens proberen te pleiten voor festivals voor alleen blanke mensen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |