Er zitten 3 hotels op loopafstand van de terminal: Sheraton, Hilton en Citizen M. Ik neem meestal een van deze drie, omdat je dan de volgende ochtend niet afhankelijk bent van hotel shuttles, die soms onbetrouwbaar zijn. Plus dat je de avond ervoor naar Schiphol kan lopen voor eten/drinken of om nog iets te kopen. Alle drie zijn goede hotels.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:01 schreef MilkTea het volgende:
Heeft iemand hier enig idee welke hotel rondom Schiphol een beetje ok is? ik wil namelijk de nacht voor mij vlucht ergens overnachten i.v.m. vroeg opstaan. Een beetje treinreizen is geen probleem een busrit zit in eigenlijk niet op te wachten met die koffers.
Je bedoelt waarschijnlijk Yotel. Kan handig zijn, maar ze zitten aan de air/transit zijde van Schiphol. Je kan er dus alleen naar toe lopen als je je ruimbagage al kan afgeven de avond ervoor (dit kan meestal niet) of als je alleen maar handbagage hebt. Maar dan nog wordt je misschien tegengehouden met een boarding pass voor een vlucht die pas over zeg 10 uur vertrekt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:40 schreef MilkTea het volgende:
Ik hoorde ook dat er kajuits ofzo te regelen waren op Schiphol zelf?
Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:03 schreef Fogel het volgende:
Drukte op Schiphol: bij vertrek 1A heb ik zojuist toch wel bijna een hele minuut moeten wachten bij de security check...
Koffer inchecken duurde dubbel zo lang.
Zodra ik thuis ben van werk zal ik eens naar deze drie kijken! bedankt!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:21 schreef jaco het volgende:
[..]
Er zitten 3 hotels op loopafstand van de terminal: Sheraton, Hilton en Citizen M. Ik neem meestal een van deze drie, omdat je dan de volgende ochtend niet afhankelijk bent van hotel shuttles, die soms onbetrouwbaar zijn. Plus dat je de avond ervoor naar Schiphol kan lopen voor eten/drinken of om nog iets te kopen. Alle drie zijn goede hotels.
Iets goedkoper, maar ook goed is Novotel Amsterdam City. Dit is op loopafstand van Station Amsterdam RAI, van waar je in een paar minuten op Schiphol bent. Als er al treinen rijden tenminste, maar er is ook nog backup van de bus en eventueel een taxi.
Naast Novotel zit ook nog Holiday Inn, maar dit hotel ben ik nooit geweest.
gewoon als normaal. Schiphol draait wel door hoor. Eerste vlucht is dan al weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:27 schreef Wann01601 het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje, over 2 weken vertrek ik naar Canada. Echter mijn eerste vlucht gaat vanuit Amsterdam naar Kopenhagen om 7 uur s ochtends dus ik moet rond half 5 aanwezig zijn.
Hoe gaat dat met ruimbagage? zijn de loketten voor handbagage zo vroeg al open?
Is nog niet open. Ik adviseer je om je bagage met de post naar Canada te sturen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:27 schreef Wann01601 het volgende:
Ik heb ook nog een vraagje, over 2 weken vertrek ik naar Canada. Echter mijn eerste vlucht gaat vanuit Amsterdam naar Kopenhagen om 7 uur s ochtends dus ik moet rond half 5 aanwezig zijn.
Hoe gaat dat met ruimbagage? zijn de loketten voor handbagage zo vroeg al open?
Dat scheelt weer dan! moet ik nog wat voor je meenemen wat op kantooruren niet door de beugel zou kunnen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:11 schreef heite het volgende:
Als je zo vroeg vliegt moet je doorgaans je ruimbagage zelf in het vliegtuig laden en je handbagage controleren bij de security.
Zou ik niet doen. Met een beetje pech krijg je een steekproef en moet degene die na jou komt je bagage nog eens extra controleren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:37 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
Dat scheelt weer dan! moet ik nog wat voor je meenemen wat op kantooruren niet door de beugel zou kunnen?
Wel is het afhankelijk met de maatschappij waarmee je vliegt of de balies echt 2 uur voor vertrek open gaan of dat, zeker als de maatschappij meerdere vluchten heeft, de balies al eerder open zijn en je bij eerdere aankomst direct de bagage kunt droppen en niet eerst hoeft te wachten tot de balies open zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:45 schreef heite het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, als er een vliegtuig vroeg vertrekt zorgen ze echt wel dat er een balie open is waar je je bagage kan droppen. Daarnaast is jouw vlucht lang niet de enige die om 7 uur vertrekt. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken in ieder geval.
Paar weken terug om 10:00 naar Dublin gevlogen. Twee van ons gezelschap moesten uit Groningen komen en zijn voor de zekerheid de avond van tevoren naar dat hotel gegaan. Ticket voor een vlucht de volgende dag was geen probleem. Hadden inderdaad wel alleen handbagage.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:32 schreef jaco het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Yotel. Kan handig zijn, maar ze zitten aan de air/transit zijde van Schiphol. Je kan er dus alleen naar toe lopen als je je ruimbagage al kan afgeven de avond ervoor (dit kan meestal niet) of als je alleen maar handbagage hebt. Maar dan nog wordt je misschien tegengehouden met een boarding pass voor een vlucht die pas over zeg 10 uur vertrekt.
ligt aan het hotel. Wat probeer je te reserveren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:27 schreef MilkTea het volgende:
Ik kan dus gewoon geen hotel reserveren zonder creditcard?
Niet via Booking dan neequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:27 schreef MilkTea het volgende:
Ik kan dus gewoon geen hotel reserveren zonder creditcard?
https://www.booking.com/s(...)bGXYAQPoAQGSAgF5qAID;sid=a2d5845474061cce08a19a3e7155bb7e;checkin_monthday=11;checkin_year_month=2017-8;checkout_monthday=12;checkout_year_month=2017-8;class_interval=1;dest_id=9;dest_type=airport;dtdisc=0;group_adults=2;group_children=0;inac=0;index_postcard=0;ixmaptk=1;label_click=undef;latitude=52.3085;longitude=4.76249;no_rooms=1;postcard=0;raw_dest_type=airport;room1=A%2CA;rows=20;sb_price_type=total;search_form_id=abbe9d3324f00472;search_selected=1;src=index;ss_all=0;ss_label=Luchthaven+Schiphol%2C+Amsterdam%2C+Noord-Holland%2C+Nederland;ss_raw=schiphol;ssb=empty;sshis=0;ssne_untouched=Sopot;usf=1;=;=;nflt=fc%3D3%3B;lsf=fc%7C3%7C35;tznocc=1;highlighted_hotels=2169985;fb2srm=1quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:14 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heb tot nu toe bij al mijn boekingen mijn cc gegevens moeten invoeren voor ik kon reserveren
Ik probeerde Hampton by Hilton.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
ligt aan het hotel. Wat probeer je te reserveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |