Zo genereus van jou.quote:
Ook voor jou, van Nootmansquote:Op maandag 17 juli 2017 14:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het niet alleen voor ama was
Te druk om even met je vrienden te praten?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doet mij goed om te horen!
Nee die is gewoon druk denk ik
nee, dit is compleet los van het garageverhaalquote:Op maandag 17 juli 2017 14:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar nu rijd hij weer als een nieuwe?
WAT???quote:
quote:Op maandag 17 juli 2017 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dit is compleet los van het garageverhaal
hij werd net gewoon meegesleept als ik drie seconde later was geweest
Eigen schuld hoor daar niet van, maar was wel even apartquote:
Waarom zouden ze je auto wegslepen dan? =/quote:Op maandag 17 juli 2017 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dit is compleet los van het garageverhaal
hij werd net gewoon meegesleept als ik drie seconde later was geweest
gewoon eigen straat ook echt, wel fijn om te weten dat mijn buren gewoon totaal schijt hebben ookquote:
quote:Op maandag 17 juli 2017 14:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je auto wegslepen dan? =/
Ja, nou het hoeft niet inderdaad en ik kies er wel gewoon voor.quote:
Ik zat in de algarve, echt heel mooi daar.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Te druk om even met je vrienden te praten?![]()
Waar zijn we naartoe gegaan op vakantie?
Dat is een mazzeltje.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:21 schreef Crack_ het volgende:
Had eigenlijk niet verwacht dat ik hem gewoon zo terug zou krijgenhij zat dus al in de lucht en het kostte me 300 euro als ie daadwerkelijk weg was
Zou me echt helemaal de tyfus schrikken als ie weg was joh
Oke, dan is dat niet zo slim van je crackerinoquote:Op maandag 17 juli 2017 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]omdat ie daar dus overduidelijk niet mocht staan op dat moment? Ze slepen autos niet weg zonder goede reden hoor
Ik zou als man gewoon pech hebben hequote:Op maandag 17 juli 2017 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Stond al met twee wielen in de lucht en toen zei ik heee waaar gaan jullie heen dit is mijn auto
en toen zeiden ze ooooh heeey nou dat is fijn hier heb je 'm weer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |