abonnement Unibet Coolblue
pi_172466474
quote:
3s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:12 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Voor zijn bestwil Argo. Als hij zich minder bloot stelt dan komt het goed :')
Ja maar dan nog vinden ze wel een stok om mee te slaan dat doen ze toch keer op keer.
pi_172466516
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:13 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar dan nog vinden ze wel een stok om mee te slaan dat doen ze toch keer op keer.
Zijn keuze om alles op internet te gooien. Als je vanalles weet over iemand omdat ie het rustig op internet pleurt dan zijn er een hoop stokken om klappen mee uit te delen.
pi_172466536
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:13 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je hem kan helpen. Hij lijkt mij gewoon een vriendelijke kerel als je hem in zijn waarde laat. Alleen de mensen die kritiek uitten en hem zogenaamd willen helpen maken het alleen erger voor die jongen.
Begrijp nou gewoon eens dat bij dat zelf op zoekt, dwaas.
pi_172466547
Het wordt weer tijd voor een wandelstreampje.
pi_172466555
Men raakt hier net zo triggered door Argo als Braad door opmerkingen in de YT chat.
pi_172466591
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Overanalyseer nou maar niet zo jongen.
Ja het ging bij vlagen wel eens over de grens naar het pesten toe. Weten we allemaal. Is ook niet goed. Braad doet/deed het wel zelf. Goed bedoelde adviezen in de wind slaan, en iemand 1000 keer uitmaken voor kanker dit , kanker dat. Dan moet je niet gek opkijken als iemand dan echt klaar is met je.
Ik denk dat als Braad zich even koest houdt en niet elke scheet op het internet zet, dat alles echt wel goed komt.
Ik overanalyseer niks. Als het bij vlagen wel eens over de grens naar het pesten toe gaat. Wanneer is het dan geen pesten meer Monopoly? Als ik een hoopje zand heb, en ik pak een korrel weg. Wanneer is de hoop geen hoop meer? Na hoeveel korrels wegpakken. Als het af en toe naar pesten is gegaan volgens jou, vraag ik me af wanneer het niet meer pesten is?

Ik krijg gewoon een hekel aan de zogenaamde goeie bedoelingen die onder een sluier van pesterijen zitten. Er zullen mensen zijn die het echt goed bedoelen maar de meeste met hun kritiek en adviezen verstoppen een dolk in hun keel die ze even omhoogkotsen wanneer niemand kijkt en Brad systematisch mee steken. Om vervolgens de dolk weer terug in de keel te deep throaten en te zeggen dat hij het over zichzelf heen roept.

Als ik een man die hand in hand met een andere man loopt in elkaar sla, kan ik ook roepen dat die het over zichzelf heen riep. Had hij maar niet publiekelijk als een homo erbij moeten lopen, maar sinds wanneer is dat een reden om iemand te pesten?

Het komt niet goed, want wat die jongen ook doet... Al zou hij een vlog maken waarin hij een week lang gezond eet dan nog zouden mensen een stok vinden om mee te slaan.
pi_172466627
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:14 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Zijn keuze om alles op internet te gooien. Als je vanalles weet over iemand omdat ie het rustig op internet pleurt dan zijn er een hoop stokken om klappen mee uit te delen.
En waarom moet jij perse slaan?

quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Begrijp nou gewoon eens dat bij dat zelf op zoekt, dwaas.
Dat hij het zelf opzoekt bedoel je? Nee hij heeft meerdere keren gezegd 'laat mij gewoon mijn ding doen.' Hij wil niet al die moeder en vaderfiguren die over zijn schouder meekijken of hij het wel goed doet.
pi_172466646
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:12 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Denken dat je Braddie kunt helpen.

:') x oneindig
Dat is het nu juist. Hij kan zichzelf niet goed genoeg helpen. Dus advies van anderen helpt ook niet omdat hij het zelf moet doen.

En dan hoor je "hij doet het zelf hoor".

Gut, als jij een keer zo dom bent je voordeur open te laten staan dan mogen we allemaal wel naar binnen lopen? 0906 incluis :+ Of mag je misschien wat fatsoen verwachten?
pi_172466677
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:01 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dit ook vooral. Stank voor dank kun je krijgen.
Argo wacht maar tot hij je verrot scheldt. Dan piep je wel anders.
Ik had best lang goed met hem voor maar toen hij begon te zeggen dat ik een kanker stinkhoer was terwijl ik hem advies probeerde te geven (waar hij om vroeg) en dat ik een van de vreselijkste users was was ik er klaar mee.
pi_172466696
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:19 schreef Argo het volgende:

[..]

En waarom moet jij perse slaan?

[..]

Dat hij het zelf opzoekt bedoel je? Nee hij heeft meerdere keren gezegd 'laat mij gewoon mijn ding doen.' Hij wil niet al die moeder en vaderfiguren die over zijn schouder meekijken of hij het wel goed doet.
Ja hij heeft ook gezegd dat hij heen thuisbezorgd maaltijden meer aan zou nemen om vervolgens 1 dag later te komen smeken om een pizza.
pi_172466718
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:17 schreef Argo het volgende:
Het komt niet goed, want wat die jongen ook doet... Al zou hij een vlog maken waarin hij een week lang gezond eet dan nog zouden mensen een stok vinden om mee te slaan.
Als Brad serieus aan de slag gaat denk ik dat de meesten hier er goed op reageren.
Maar wie zal het zeggen? Braad heeft zich nog nooit een week lang normaal gedragen. _O-
pi_172466753
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:17 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik overanalyseer niks. Als het bij vlagen wel eens over de grens naar het pesten toe gaat. Wanneer is het dan geen pesten meer Monopoly? Als ik een hoopje zand heb, en ik pak een korrel weg. Wanneer is de hoop geen hoop meer? Na hoeveel korrels wegpakken. Als het af en toe naar pesten is gegaan volgens jou, vraag ik me af wanneer het niet meer pesten is?

Ik krijg gewoon een hekel aan de zogenaamde goeie bedoelingen die onder een sluier van pesterijen zitten. Er zullen mensen zijn die het echt goed bedoelen maar de meeste met hun kritiek en adviezen verstoppen een dolk in hun keel die ze even omhoogkotsen wanneer niemand kijkt en Brad systematisch mee steken. Om vervolgens de dolk weer terug in de keel te deep throaten en te zeggen dat hij het over zichzelf heen roept.

Als ik een man die hand in hand met een andere man loopt in elkaar sla, kan ik ook roepen dat die het over zichzelf heen riep. Had hij maar niet publiekelijk als een homo erbij moeten lopen, maar sinds wanneer is dat een reden om iemand te pesten?

Het komt niet goed, want wat die jongen ook doet... Al zou hij een vlog maken waarin hij een week lang gezond eet dan nog zouden mensen een stok vinden om mee te slaan.
Welkom in de echte grote boze wereld. Verder lokt hij het wel uit door constant mensen zelf ook uit te maken voor alles en nog wat. Het zijn vooral de mensen die hem hebben geprobeerd te helpen. Lees dat topic van Braddie eens uit 2013-2014 geloof ik. Stond in het vorige topic. Waar hij tegenaan liep. Mensen hebben hem oprecht willen helpen. Als je daarna voor de zoveelste keer uitgescholden wordt, dan is het wel afgelopen. Het werkt niet voor hem mee dat hij elke scheet online zet, maar dat is ook wel hoe de wereld nou eenmaal werkt. Je kan op alles kritiek krijgen.

Ik maak gehaktballentopics voor de fun om een beetje te kloten. Veel vinden het leuk, maar ik krijg ook emo.gifs in de DM van mensen die me een sukkel vinden. /care. Dat is nou eenmaal zo. Dus ja, al gaat braad de hele week gezond vloggen, heb je nog steeds etters. Maar let maar eens op dat er een hoop mensen zijn die hem een spreekwoordelijke veer in zijn reet steken. Dat zijn de mensen die hier nu in het topic zitten. Zet ik zo een tientje op in ^O^
pi_172466755
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:21 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ja hij heeft ook gezegd dat hij heen thuisbezorgd maaltijden meer aan zou nemen om vervolgens 1 dag later te komen smeken om een pizza.
En jij hebt je nog nooit bedacht in je leven?
pi_172466871
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:20 schreef isax het volgende:

[..]

Ik had best lang goed met hem voor maar toen hij begon te zeggen dat ik een kanker stinkhoer was terwijl ik hem advies probeerde te geven (waar hij om vroeg) en dat ik een van de vreselijkste users was was ik er klaar mee.
Zijn gescheld je persoonlijk aantrekken :')

Zou hij niet een heel klein beetje ontoerekeningsvatbaar zijn?
pi_172466874
Maar hoe zit het nou met de koelkast? Die hele plottwist heb ik gemist.
pi_172466905
quote:
11s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:22 schreef Argo het volgende:

[..]

En jij hebt je nog nooit bedacht in je leven?
Daar gaat het niet om.
Het gaat om zijn fix naar aandacht. Natuurlijk had hij gehoopt louter positieve reacties te krijgen, maar zo werkt de wereld niet meer. Als je buiten de boot valt, of zelfs een vinger buiten de boot durft te steken, kun je er op wachten.
pi_172466913
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:25 schreef Stompzinnig het volgende:
Maar hoe zit het nou met de koelkast? Die hele plottwist heb ik gemist.
salade stond tegen de knop in de ijskast aan, waardoor ie een paar uur uit stond

(ja echt :') )
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_172466946
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:26 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

salade stond tegen de knop aan, waardoor ie een paar uur uit stond

(ja echt :') )
*gaat eigen koelkast checken*
pi_172466980
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:26 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

salade stond tegen de knop aan, waardoor ie een paar uur uit stond

(ja echt :') )
:')

die salades hadden daarvoor al vijf uur buiten de koeling gestaan dus die zullen nu wel in de vuilnisbak liggen
pi_172466981
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:25 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Zijn gescheld je persoonlijk aantrekken :')

Zou hij niet een heel klein beetje ontoerekeningsvatbaar zijn?
Nee maar dan heb ik geen zin meer te helpen.
Naja gun hem nog steeds het beste enzo maar jeweetz.

Geen idee, als dat so is moeten ze al helemaal zijn rijbewijs in beslag nemen.
  zondag 16 juli 2017 @ 19:28:06 #96
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_172466982
Argo, zit je lekker met je kop in Brad zijn reet? :D
pi_172466990
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:22 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Welkom in de echte grote boze wereld. Verder lokt hij het wel uit door constant mensen zelf ook uit te maken voor alles en nog wat. Het zijn vooral de mensen die hem hebben geprobeerd te helpen. Lees dat topic van Braddie eens uit 2013-2014 geloof ik. Stond in het vorige topic. Waar hij tegenaan liep. Mensen hebben hem oprecht willen helpen. Als je daarna voor de zoveelste keer uitgescholden wordt, dan is het wel afgelopen. Het werkt niet voor hem mee dat hij elke scheet online zet, maar dat is ook wel hoe de wereld nou eenmaal werkt. Je kan op alles kritiek krijgen.

Ik maak gehaktballentopics voor de fun om een beetje te kloten. Veel vinden het leuk, maar ik krijg ook emo.gifs in de DM van mensen die me een sukkel vinden. /care. Dat is nou eenmaal zo. Dus ja, al gaat braad de hele week gezond vloggen, heb je nog steeds etters. Maar let maar eens op dat er een hoop mensen zijn die hem een spreekwoordelijke veer in zijn reet steken. Dat zijn de mensen die hier nu in het topic zitten. Zet ik zo een tientje op in ^O^
Ja dit is het echte leven geen toverdrankjes die Braddie opeens normaal laten worden. Jullie verwachten van iemand met een beperking dat hij normaal kan doen. Dat noemen jullie dan uitlokken.

Zal ik mensen in een rolstoel maar in elkaar gaan slaan omdat ze meer plek nodig hebben in de bus, langer nodig hebben om de bus in te komen en ik daardoor later op mijn werk of zo ben? Ja ze lokken het uit die aso rolstoelers die alleen aan zichzelf denken. Braddie heeft een beperking als de mensen dat hier niet snappen en geen begrip voor kunnen hebben is dat in en in dieptriest.

Ja je kan op alles kritiek krijgen, maar die jongen nogmaals heeft een beperking.... Verder heeft hij last van woede aanvallen en zou het me niks verbazen als er psychologische beperkingen spelen in het leven van Braddie. Is hij daarmee al niet genoeg gestraft dat hij niet een normaal leven kan hebben?

Ja maar Mono jij met je gehaktbal topics, jij krijgt niet steeds keer op keer kritiek, mensen die taxi's onbetaald voor je deur laten komen. Mensen die je voor de grap pizza's willen voeren terwijl je overgewicht hebt.

Kijk iemand meent grappig te zijn en doneert een pizza een hele vettige dit terwijl hij problemen met zijn gewicht heeft. Vervolgens wil hij geen pizza's meer aannemen en smeekt hij erna voor een pizza. Wiens schuld is het? Braddie's schuld, maar die allereerste pizza die alles in gang gezet had? Dat was een smakeloze grap en als die nooit was gebeurd had Braddie waarschijnlijk daarna ook niet gebedeld voor pizza's. Maar natuurlijk roept hij het over zich heen die eerste twee pizza's die kwamen had hij vast over zich heen geroepen. :') Geloof je het zelf?

De goede bedoelingen in dit topic en van de meeste mensen hier hebben zeer scherpe randjes en zijn gedoopt in kokend water.
pi_172467005
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:26 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

salade stond tegen de knop in de ijskast aan, waardoor ie een paar uur uit stond

(ja echt :') )
Ah, dus niet kapot? Dat is weer een financiële meevaller. Ik neem aan dat Brad dus toch gelijk een nieuwe waggie gaat kopen en een paar keer pizza bestelt.
pi_172467026
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:25 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om.
Het gaat om zijn fix naar aandacht. Natuurlijk had hij gehoopt louter positieve reacties te krijgen, maar zo werkt de wereld niet meer. Als je buiten de boot valt, of zelfs een vinger buiten de boot durft te steken, kun je er op wachten.
Dus als je een beperking hebt waardoor je bij voorbaat al buiten de boot valt dan... Kom op hey we zijn toch wel wat beschaafder dan de beschavingen die hun gehandicapten en hulpbehoevende executeren.
pi_172467029
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:29 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Ah, dus niet kapot? Dat is weer een financiële meevaller. Ik neem aan dat Brad dus toch gelijk een nieuwe waggie gaat kopen en een paar keer pizza bestelt.
klopt. geen nieuwe waggie nodig tho, gewoon die van z'n ma claimen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')