Helaas heeft het bedrijfsleven dat echter al wel vergaand voor elkaar gekregen, volstrekt onterecht behalve voor (denk ik) enkele juridische aspecten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:02 schreef Molurus het volgende:
Oh ja, privacy voor bedrijven en beleggingsfondsen is natuurlijk weer een heel andere zaak inderdaad.
Welk fragment van Sandel kwam aan bod?quote:
Hmm, op zich een interessant idee. Verwacht je grote verschillen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:04 schreef Tanatos het volgende:
Goede serie trouwens alhoewel de serie "Justice" voor mij veel meer een eyeopener was hoe over ethiek na te denken.
Ik zou het erg interessant vinden als deze zelfde vragen ook voorgelegd zouden worden aan mensen met andere culturele achtergronden.
Dus hetzelfde format met eventueel iets aangepaste stellingen/vragen ook uitvoeren in Azië,Afrika,Midden-Oosten,Zuid Amerika & Rusland.
Ik weet niet wat ik moet verwachten, ik ben er juist ontzettend nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, op zich een interessant idee. Verwacht je grote verschillen?
Thanks, ga ik ook kijken.quote:Op zondag 3 september 2017 20:42 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik kwam dit tegen; sluit wel aan op het onderwerp. Nog niet zelf gekeken:
http://ethicsmatterstvseries.com/tv-series/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |