quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:10 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me bij zulke artiesten altijd af, zouden ze zichzelf nou goed vinden? Trots zijn op zichzelf?
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze fan voelt zich niet trots, als de camera er op staatecht geniaal
Ik heb ook Schrobbelèr!quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze fan voelt zich niet trots, als de camera er op staatecht geniaal
quote:
Snollebollekes zijn typisch mensen die heel goed weten wat ze aan het doen zijn, en ze bestempelen hun eigen werk als "muziek" (ja, inclusief aanhalingstekens!)quote:
quote:
ik kan me heel goed voorstellen dat het maken zoveel lol oplevertquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snollebollekes zijn typisch mensen die heel goed weten wat ze aan het doen zijn, en ze bestempelen hun eigen werk als "muziek" (ja, inclusief aanhalingstekens!)
Het maken wellicht. Maar je zult ook nog regelmatig moeten gaan optreden in kroegen enzoquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat het maken zoveel lol oplevert
Playbacken inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het maken wellicht. Maar je zult ook nog regelmatig moeten gaan optreden in kroegen enzo
de horrorquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het maken wellicht. Maar je zult ook nog regelmatig moeten gaan optreden in kroegen enzo
Ik heb alleen heel veel wit en nog een flesje rosé. En bruine rum. Rood vind ik echt zo'n winterwijntje. Lekker op de bank met een rood wijntje, muziekje en blokje oude kaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |