abonnement Unibet Coolblue
pi_172444257
http://news.videonews.us/(...)-in-u-k-1554308.html
Terror Plot Thwarted Within Minutes Of Execution In U.K



quote:
Britain’s most senior police officer said that the police in the UK had thwarted five terror attacks in the last few weeks alone, some of which were “very close” to being executed.

Four Attacks This Year

UK has been targeted by four terror attacks this year alone, three of which happened in London – killing numerous people.

Metropolitan Police Commissioner Cressida Dick appeared on the Nick Ferrari show on LBC on Friday. She said a “very large number of plots” have been foiled over the last few years.

When pressed on how many exactly were thwarted, she said that in “just the last few weeks” five had been prevented.

“Overall, I think it is well into the teens in the last couple of years, where we know people were intent on attacking and that has been stopped,” she said.

“In addition, hundreds and hundreds and hundreds of arrests of people who are radicalised, and are either spreading hatred or supporting terrorism, or want to carry out a terrorist attack.

“We have had a huge number of successful operations, together with the intelligence agencies and we work very closely with them and with colleagues overseas.”

Minutes Or Seconds

When asked how close pressed the attacks were Ms. Dick suggested that some were prevented within seconds or minutes of execution by the terrorists. “Some of them were very close, we would say, to an attack – very close.” she said.

And when asked to confirm it was “within minutes” of execution Ms. Dick replied “yes.”

The commissioner came out to assure the people that the police are on the ball and aware of most plots and do their best to keep Britain safe. Many were impressed and unaware of the police’s achievements in preventing terrorism in the United Kingdom, creating more trust.
Engeland schijnt te zijn ontsnapt aan een terreuraanval.

...nou ben ik wel benieuwd wat er niet gelukt is.
pi_172444469
Haha Ms. Dick
  zaterdag 15 juli 2017 @ 20:41:52 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_172444544
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 20:41 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Trug naar sgool jei :N
Wattes klopptes erus nietus dan?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 21:13:33 #5
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_172445312
quote:
“In addition, hundreds and hundreds and hundreds of arrests of people who are radicalised, and are either spreading hatred or supporting terrorism, or want to carry out a terrorist attack.
En dan zitten ze een paar maanden/jaren vast en dan komen ze weer vrij. En dan? Plus dat het miljoenen aan belastinggeld kost om ze zo lang vast te houden.

Of je geeft ze een spuitje of je trapt ze direct het land uit en hebt schijt aan "ja maar in land X het is onveilig voor ze"

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 15-07-2017 21:31:26 ]
pi_172445662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:13 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

En dan zitten ze een paar maanden/jaren vast en dan komen ze weer vrij. En dan? Plus dat het miljoenen aan belastinggeld kost om ze zo lang vast te houden.

Of je geeft ze een spuitje of ze trapt ze direct het land uit en hebt schijt aan "ja maar in land X het is onveilig voor ze"
Wist je dat jij ook deel van "ze" bent?
pi_172447016
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:13 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

En dan zitten ze een paar maanden/jaren vast en dan komen ze weer vrij. En dan? Plus dat het miljoenen aan belastinggeld kost om ze zo lang vast te houden.

Of je geeft ze een spuitje of je trapt ze direct het land uit en hebt schijt aan "ja maar in land X het is onveilig voor ze"
Ik ben voor het spuitje, ratten verdelg je, terroristen executeer je, je krijgt ze niet meer in het rechte spoor.
pi_172447116
5 aanslagen voorkomen in de laatste paar weken, in Frankrijk ook zulke cijfers. Telt een rookbom ook mee of wat? :') Anders zouden we toch veel meer aanslagen moeten zien.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 22:21:23 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172447158
Zo zijn er hier in D vorig jaar ook een aantal " terroristen " kort voor een aanslag opgepakt, deze week zijn 2 van de drie onschuldig verklaard na een jaar voorarrest.
Prutsers
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172447221
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:15 schreef Shaken63 het volgende:

[..]

Ik ben voor het spuitje, ratten verdelg je, terroristen executeer je, je krijgt ze niet meer in het rechte spoor.
wat is het verschil tussen een terrorist en een vrijheidsstrijder?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 22:26:25 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_172447311
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:19 schreef tralalala het volgende:
5 aanslagen voorkomen in de laatste paar weken, in Frankrijk ook zulke cijfers. Telt een rookbom ook mee of wat? :') Anders zouden we toch veel meer aanslagen moeten zien.
Ik heb die Ariane Grande aanslag met tientallen doden nog vers in het geheugen...
pi_172447568
Parijs, Londen en Brussel kunnen Bagdad praktijken verwachten. Dit houd nooit meer op.
Hey
pi_172447667
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:34 schreef Dakterras het volgende:
Parijs, Londen en Brussel kunnen Bagdad praktijken verwachten. Dit houd nooit meer op.
en wij dan ?

zijn wij niet slecht genoeg om aanslagen op te plegen?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 22:41:16 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172447753
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:23 schreef 2600 het volgende:

[..]

wat is het verschil tussen een terrorist en een vrijheidsstrijder?
Heb jij serieus een paar schroeven los dat je mensen als bv hannie schaft vergelijkt met psychopaten als ulrike meinhof?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172447794
Trap er niet in.
pi_172447893
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:37 schreef 2600 het volgende:

[..]

en wij dan ?

zijn wij niet slecht genoeg om aanslagen op te plegen?
Nog niet, wellicht in de toekomst. Je hebt geweldige wijken als Ondiep, Schilderswijk, Geuzenveld, Spangen etc. die zich kandidaat stellen om een broeinest te worden. Kijk naar die broers van Nouri bijvoorbeeld. Haatbaarden
Hey
pi_172447919
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb jij serieus een paar schroeven los dat je mensen als bv hannie schaft vergelijkt met psychopaten als ulrike meinhof?
Nee, ik vroeg wat het verschil maakt tussen een terrorist ( die met geweld zijn wil komt opleggen )
en vrijheidsstrijders, ( die ook al met geweld hun wil komen opleggen )

Er is weinig verschil tussen IS & EU wat dat betreft, en de VS is al helemaal doorgeslagen met geweld in andere landen...

Ik vind het helemaal niet raar dat die mensen boos worden en terugslaan.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 22:51:45 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172448118
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:45 schreef 2600 het volgende:

[..]

Nee, ik vroeg wat het verschil maakt tussen een terrorist ( die met geweld zijn wil komt opleggen )
en vrijheidsstrijders, ( die ook al met geweld hun wil komen opleggen )

Er is weinig verschil tussen IS & EU wat dat betreft, en de VS is al helemaal doorgeslagen met geweld in andere landen...

Ik vind het helemaal niet raar dat die mensen boos worden en terugslaan.
Wat is het verschil tussen jou en terrorist?
Je wilt ze in een adem noemen, de vrijheidsstrijder en de terrorist, waarom? Wil je terrorisme vergoeielijken en vergelijken met mensen die tegen een dictatuur wat ondernemen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172448561
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo zijn er hier in D vorig jaar ook een aantal " terroristen " kort voor een aanslag opgepakt, deze week zijn 2 van de drie onschuldig verklaard na een jaar voorarrest.
Prutsers
Wat dat betreft kunnen ze beter omkomen bij aanhouding, want onze rechtssystemen zijn niet ingesteld of geschikt voor mensen die dit soort plannen maken.

Een moord, of misdaad. Maar gewoon zomaar in het wilde weg honderden mensen willen vermoorden... daar kan onze rechtsstaat eigenlijk niet mee omgaan. Want zodra het nog niet gedaan is, krijgen ze amper straf.
Whatever...
pi_172448596
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:45 schreef 2600 het volgende:

[..]

Nee, ik vroeg wat het verschil maakt tussen een terrorist ( die met geweld zijn wil komt opleggen )
en vrijheidsstrijders, ( die ook al met geweld hun wil komen opleggen )

Er is weinig verschil tussen IS & EU wat dat betreft, en de VS is al helemaal doorgeslagen met geweld in andere landen...

Ik vind het helemaal niet raar dat die mensen boos worden en terugslaan.
Wij vermoorden geen baby's om ze daarna aan hun moeder te eten te geven om maar even mee te beginnen.

Hoe krijg je het in je botte hersens om de EU op die manier met IS te vergelijken. Dan ben je echt geschift. Ik hoop dat de AIVD meekijkt.... want je lijkt me een gevaarlijk figuur.
Whatever...
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:16:25 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172448608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Wat dat betreft kunnen ze beter omkomen bij aanhouding, want onze rechtssystemen zijn niet ingesteld of geschikt voor mensen die dit soort plannen maken.

Een moord, of misdaad. Maar gewoon zomaar in het wilde weg honderden mensen willen vermoorden... daar kan onze rechtsstaat eigenlijk niet mee omgaan. Want zodra het nog niet gedaan is, krijgen ze amper straf.
Met een stel terroristen is het al lastig, maar als je in een democratie veel mensen hebben die sympatiseren met terroristen is het nog veel erger.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172448636
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Met een stel terroristen is het al lastig, maar als je in een democratie veel mensen hebben die sympatiseren met terroristen is het nog veel erger.
Klopt, de stille steun van veel mensen en de goedpraterij maken het echt mogelijk. Net als de mensen die met bootjes duizenden parasieten ophalen in afrika.
Whatever...
pi_172449842
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen jou en terrorist?
Je wilt ze in een adem noemen, de vrijheidsstrijder en de terrorist, waarom? Wil je terrorisme vergoeielijken en vergelijken met mensen die tegen een dictatuur wat ondernemen?
Als een groep mensen besluit om hun land in te richten op de manier die zij goed vinden, wie ben jij dan om voor hen te besluiten dat dat niet mag?

Zolang zij jou niet in jouw land aanvallen, wat geeft jou dan het recht om dat bij hen wel te doen ?
pi_172449880
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Wij vermoorden geen baby's om ze daarna aan hun moeder te eten te geven om maar even mee te beginnen.

Hoe krijg je het in je botte hersens om de EU op die manier met IS te vergelijken. Dan ben je echt geschift. Ik hoop dat de AIVD meekijkt.... want je lijkt me een gevaarlijk figuur.
"zij" ook niet.

meekijken wordt je niet veiliger van, en de EU is minstens even vreselijk als IS, geen twijfel over mogelijk.
pi_172449904
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Wat dat betreft kunnen ze beter omkomen bij aanhouding, want onze rechtssystemen zijn niet ingesteld of geschikt voor mensen die dit soort plannen maken.

Een moord, of misdaad. Maar gewoon zomaar in het wilde weg honderden mensen willen vermoorden... daar kan onze rechtsstaat eigenlijk niet mee omgaan. Want zodra het nog niet gedaan is, krijgen ze amper straf.
Hahahahahahahahahahaha

...maar "onze" rechtsstaat kan wel bombardementen uitvoeren waarbij duizenden onschuldige mensen en kinderen omkomen,... omdat "we" het niets eens zijn met hoe zij hun eigen land willen besturen?

Ik vind het echt niet erg als je zulke menselijke gevoelens hebt voor de EU, maar wist je dat de mensen waar de EU aan het bombarderen zijn ook gevoelens hebben ?

Wat maakt jou beter of belangrijker, dan hen?
pi_172449915
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Met een stel terroristen is het al lastig, maar als je in een democratie veel mensen hebben die sympatiseren met terroristen is het nog veel erger.
Leg dan het verschil even uit tussen een terrorist, en een soldaat uit het westen?
dan komen we wellicht ergens.
pi_172449930
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:45 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Nog niet, wellicht in de toekomst. Je hebt geweldige wijken als Ondiep, Schilderswijk, Geuzenveld, Spangen etc. die zich kandidaat stellen om een broeinest te worden. Kijk naar die broers van Nouri bijvoorbeeld. Haatbaarden
:')
pi_172449959
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
:*
pi_172449975
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:45 schreef 2600 het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahaha

...maar "onze" rechtsstaat kan wel bombardementen uitvoeren waarbij duizenden onschuldige mensen en kinderen omkomen,... omdat "we" het niets eens zijn met hoe zij hun eigen land willen besturen?

Ik vind het echt niet erg als je zulke menselijke gevoelens hebt voor de EU, maar wist je dat de mensen waar de EU aan het bombarderen zijn ook gevoelens hebben ?

Wat maakt jou beter of belangrijker, dan hen?
Welke burgers bombardeert de EU bewust en meer specifiek Nederland? En vermoorden ze bewust onschuldigen? Ik hoor het graag van je.

Volgens mij wordt alleen IS gebombardeerd. Dat die zieke figuren menselijke schilden gebruiken zegt meer over hoe ziek zij zijn dan over onze bommen.
Whatever...
pi_172449987
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:46 schreef 2600 het volgende:

[..]

Leg dan het verschil even uit tussen een terrorist, en een soldaat uit het westen?
dan komen we wellicht ergens.
LEg jij het anders even uit. Want vragen stellen is makkelijk. En zomaar een statement droppen ook.
Whatever...
pi_172450083
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:52 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

LEg jij het anders even uit. Want vragen stellen is makkelijk. En zomaar een statement droppen ook.
Ik heb je verteld dat er geen verschil is tussen de twee, heel simpel.
Zij zijn boos omdat hun land wordt gebombardeerd, en ik kan ze geen ongelijk geven.

Ik kan het ook niet raar vinden dat ze komen terugslaan.

Een oorlog heeft regels, en het westen besloot om zich daar niet meer aan te houden.
Waarom verwacht je dan dat de ander dat wel zal doen?

Wij zijn begonnen om daar bommen te gooien, veilig en droog vanuit een vliegtuig, en zij op de grond kunnen weinig anders terug doen dan hier wraak komen nemen op iedere manier die ze kunnen vinden....

Als de situatie omgekeerd zou zijn, en zij zouden hier dagelijks bombardementen uitvoeren die jou je gezin, je familie en je vrienden zouden kosten, .... dan zo je uiteindelijk ook opstaan om terug te knokken..... helemaal niets raars aan.
  zondag 16 juli 2017 @ 01:16:14 #32
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172450255
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:59 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik heb je verteld dat er geen verschil is tussen de twee, heel simpel.
Zij zijn boos omdat hun land wordt gebombardeerd, en ik kan ze geen ongelijk geven.

Ik kan het ook niet raar vinden dat ze komen terugslaan.

Een oorlog heeft regels, en het westen besloot om zich daar niet meer aan te houden.
Waarom verwacht je dan dat de ander dat wel zal doen?

Wij zijn begonnen om daar bommen te gooien, veilig en droog vanuit een vliegtuig, en zij op de grond kunnen weinig anders terug doen dan hier wraak komen nemen op iedere manier die ze kunnen vinden....

Als de situatie omgekeerd zou zijn, en zij zouden hier dagelijks bombardementen uitvoeren die jou je gezin, je familie en je vrienden zouden kosten, .... dan zo je uiteindelijk ook opstaan om terug te knokken..... helemaal niets raars aan.
Net zoals op de Filipijnen toch ? hahahahahaha
RED ONS HENNIEGOD
pi_172450280
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Net zoals op de Filipijnen toch ? hahahahahaha
hoe bedoel je?
  zondag 16 juli 2017 @ 01:19:48 #34
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172450292
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:18 schreef 2600 het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
Die zijn ook begonnen met het bombarderen en afmaken van ''moslims'' toch ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_172450346
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:19 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Die zijn ook begonnen met het bombarderen en afmaken van ''moslims'' toch ?
Filipijnen die de filipijnen schoonvegen zullen zich nauwelijks zorgen hoeven maken.

Europeanen die buiten europa andere landen aan het bombarderen zijn, ( ook NL ) moeten niet raar staan te kijken als de mensen op wie ze bommen gooien, boos worden en terug komen slaan.

En dan is het zelfs nog begrijpelijk dat ze vergelijkbare doelen te pakken nemen.

Enig idee hoeveel schoolkinderen er zijn omgekomen door bommen van de EU/ VS in bijvoorbeeld Irak of Afghanistan ?

Dan kun je nog heel wat aanslagen verwachten op plekken waar EU kindertjes samenkomen, zoals concerten van ariana enzo.
  zondag 16 juli 2017 @ 01:29:26 #36
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172450417
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:24 schreef 2600 het volgende:

[..]

Filipijnen die de filipijnen schoonvegen zullen zich nauwelijks zorgen hoeven maken.

Europeanen die buiten europa andere landen aan het bombarderen zijn, ( ook NL ) moeten niet raar staan te kijken als de mensen op wie ze bommen gooien, boos worden en terug komen slaan.

En dan is het zelfs nog begrijpelijk dat ze vergelijkbare doelen te pakken nemen.

Enig idee hoeveel schoolkinderen er zijn omgekomen door bommen van de EU/ VS in bijvoorbeeld Irak of Afghanistan ?

Dan kun je nog heel wat aanslagen verwachten op plekken waar EU kindertjes samenkomen, zoals concerten van ariana enzo.
Tja als de EU/VS echt het op burgers voorzien hebben dan hadden ze dat in een paar uur geregeld denk ik . Zeker met de vuurkracht die ze nu hebben moeten ze in staat worden geacht om Mosul, Raqqa etc etc in een paar uur van de kaart te vegen zonder atoombommen .
RED ONS HENNIEGOD
pi_172450488
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja als de EU/VS echt het op burgers voorzien hebben dan hadden ze dat in een paar uur geregeld denk ik . Zeker met de vuurkracht die ze nu hebben moeten ze in staat worden geacht om Mosul, Raqqa etc etc in een paar uur van de kaart te vegen zonder atoombommen .
Het droppen van een bom op een huis/ gebouw/ school/ ziekenhuis omdat je het vermoeden hebt dat er 1 persoon binnen is die je wilt raken, ..... is gewoon een beetje ziek.

En die werkwijze is meer standaard dan uitzondering.

Alle begrip dus dat die mensen boos zijn.
  zondag 16 juli 2017 @ 01:36:44 #38
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172450525
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:33 schreef 2600 het volgende:

[..]

Het droppen van een bom op een huis/ gebouw/ school/ ziekenhuis omdat je het vermoeden hebt dat er 1 persoon binnen is die je wilt raken, ..... is gewoon een beetje ziek.

En die werkwijze is meer standaard dan uitzondering.

Alle begrip dus dat die mensen boos zijn.
Maar ze hebben het niet voorzien op de bevolking in het algemeen anders hadden ze dat allang geregeld .
RED ONS HENNIEGOD
pi_172450546
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar ze hebben het niet voorzien op de bevolking in het algemeen anders hadden ze dat allang geregeld .
Dan zouden ze wellicht een andere manier moeten gebruiken dan bommen gooien vanaf grote hoogte op een woonwijk, dan wordt die boodschap iets geloofwaardiger.
  zondag 16 juli 2017 @ 01:40:23 #40
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172450571
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:38 schreef 2600 het volgende:

[..]

Dan zouden ze wellicht een andere manier moeten gebruiken dan bommen gooien vanaf grote hoogte op een woonwijk, dan wordt die boodschap iets geloofwaardiger.
Ook maar zelfmoordterroristen sturen die mensen gaan onthoofden ? omdat de ander te dom is om een vliegtuig te bouwen ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_172450648
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ook maar zelfmoordterroristen sturen die mensen gaan onthoofden ? omdat de ander te dom is om een vliegtuig te bouwen ?
De ander heeft geen vliegtuig nodig, als hij met een snelkookpan al je kinderen opblaast bij de ingang van een concert van ariana, en als je niet met je vliegtuig bommen over hun hele woonwijk had gegooid, dan was ie daar nooit aan begonnen waarschijnlijk.
  zondag 16 juli 2017 @ 01:50:34 #42
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172450670
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:48 schreef 2600 het volgende:

[..]

De ander heeft geen vliegtuig nodig, als hij met een snelkookpan al je kinderen opblaast bij de ingang van een concert van ariana, en als je niet met je vliegtuig bommen over hun hele woonwijk had gegooid, dan was ie daar nooit aan begonnen waarschijnlijk.
Maar op de Filipijnen zijn ze er wel aan begonnen in Marawi zonder dat ze afgemaakt werden . Dus misschien ook wel in Europa
RED ONS HENNIEGOD
pi_172450682
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar ze hebben het niet voorzien op de bevolking in het algemeen anders hadden ze dat allang geregeld .
Leg dat maar uit aan de familieleden van alle mensen die omkomen. "Ja, het was niet de bedoeling maar we doen het wel vaak en we gaan er ook een beetje slordig mee om."
  zondag 16 juli 2017 @ 01:53:31 #44
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172450707
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Leg dat maar uit aan de familieleden van alle mensen die omkomen. "Ja, het was niet de bedoeling maar we doen het wel vaak en we gaan er ook een beetje slordig mee om."
Ach die vrachtwagen in Nice had ook een beetje minder kunnen zigzaggen
RED ONS HENNIEGOD
pi_172450783
quote:
9s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:53 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ach die vrachtwagen in Nice had ook een beetje minder kunnen zigzaggen
maar dat deed hij niet he?

Net als dat de VS soldaten hadden kunnen sturen die met een geweer op zoek gaan naar hun vijand, maar dat deden ze ook niet want de vijand schiet dan terug...

Nee, ze stuurden een bommenwerper op een woonwijk af.
Dan kun je een snelkookpan tussen je kinderen verwachten, en kan dat niet echt een verassing zijn.
  zondag 16 juli 2017 @ 02:06:13 #46
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172450805
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:03 schreef 2600 het volgende:

[..]

maar dat deed hij niet he?

Net als dat de VS soldaten hadden kunnen sturen die met een geweer op zoek gaan naar hun vijand, maar dat deden ze ook niet want de vijand schiet dan terug...

Nee, ze stuurden een bommenwerper op een woonwijk af.
Dan kun je een snelkookpan tussen je kinderen verwachten, en kan dat niet echt een verassing zijn.
Tja en de VS had ook een atoombom kunnen gooien op Raqqa
Deden ze ook niet hé ? Was dat trouwens een eerlijke manier geweest waarmee ze hun doelen konden bereiken ? Want het wind er geen doekjes om dat te doen ipv stiekem al die woonwijken per' ongeluk 'te bombarderen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_172450818
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:45 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Nog niet, wellicht in de toekomst. Je hebt geweldige wijken als Ondiep, Schilderswijk, Geuzenveld, Spangen etc. die zich kandidaat stellen om een broeinest te worden. Kijk naar die broers van Nouri bijvoorbeeld. Haatbaarden
Ondiep?! :N Je bedoelt Kanaleneiland en/of Overvecht..
pi_172450920
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:03 schreef 2600 het volgende:

[..]

maar dat deed hij niet he?

Net als dat de VS soldaten hadden kunnen sturen die met een geweer op zoek gaan naar hun vijand, maar dat deden ze ook niet want de vijand schiet dan terug...

Nee, ze stuurden een bommenwerper op een woonwijk af.
Dan kun je een snelkookpan tussen je kinderen verwachten, en kan dat niet echt een verassing zijn.
Wie heeft de meeste onschuldige slachtoffers onder 'hun volk' gemaakt, wij of 'hun broeders'?
pi_172450957
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wie heeft de meeste onschuldige slachtoffers onder 'hun volk' gemaakt, wij of 'hun broeders'?
Verkeerde vraag, onschuld is een grijs begrip, slachtoffer ook.

Ieder heeft het recht om zijn eigen gebied in te richten op de manier die hem goed dunkt.

de meerderheid maakt de regels, de minderheid kan verhuizen als ze het er niet mee eens zijn.

Zo werkt het en dat zal nooit veranderen.
pi_172451295
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb jij serieus een paar schroeven los dat je mensen als bv hannie schaft vergelijkt met psychopaten als ulrike meinhof?
Hannie Schaft was ook niet onomstreden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 16 juli 2017 @ 11:03:18 #51
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172453418
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:48 schreef 2600 het volgende:

[..]

De ander heeft geen vliegtuig nodig, als hij met een snelkookpan al je kinderen opblaast bij de ingang van een concert van ariana, en als je niet met je vliegtuig bommen over hun hele woonwijk had gegooid, dan was ie daar nooit aan begonnen waarschijnlijk.
Die dader was geboren en getogen in Engeland dus dit is nogal kromme logica.
  zondag 16 juli 2017 @ 11:06:57 #52
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172453477
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die dader was geboren en getogen in Engeland dus dit is nogal kromme logica.
Erg krom inderdaad. Met dat soort logica kun je een aanslag op een moskee in Nederland ook goedpraten omdat een moslim een aanslag gepleegd heeft in Parijs, Nice, Londen, Madrid.

Die kant moet je niet op willen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172460544
Spannend verhaal maar we weten natuurlijk niet in hoeverre deze uitspraken op waarheid zijn gebaseerd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_172464808
En bij hoeveel van die mislukte aanslagen zou het gaan om moslimterroristen?
pi_172464885
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:23 schreef 2600 het volgende:

[..]

wat is het verschil tussen een terrorist en een vrijheidsstrijder?
Perspectief.
  zondag 16 juli 2017 @ 19:25:53 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172466907
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:39 schreef 2600 het volgende:

[..]

Als een groep mensen besluit om hun land in te richten op de manier die zij goed vinden, wie ben jij dan om voor hen te besluiten dat dat niet mag?

Zolang zij jou niet in jouw land aanvallen, wat geeft jou dan het recht om dat bij hen wel te doen ?
En wat heeft dat met terrorisme te maken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † zondag 16 juli 2017 @ 19:50:27 #57
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_172467782
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat heeft dat met terrorisme te maken?
Laat hem maar, daar valt geen discussie mee te voeren.
In Stockholm heeft in april een of andere idioot onder andere een volkomen onschuldig meisje van 11 doodgereden, hoe kan je zoiets überhaupt proberen te rechtvaardigen? 8)7
Om nog te zwijgen over Manchester en de rest.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_172468047
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die dader was geboren en getogen in Engeland dus dit is nogal kromme logica.
Je hoeft niet in zandbakland te wonen om je het te steunen.
  zondag 16 juli 2017 @ 20:00:42 #59
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172468184
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die dader was geboren en getogen in Engeland dus dit is nogal kromme logica.
Precies. Die kunnen helemaal niet uit Engeland komen. Iedereen weet dit.

Engeland = goed. Niet Engeland = niet goed. Zelfde geldt voor Nederland.
wooblabalurg
pi_172468237
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat heeft dat met terrorisme te maken?
Begin maar bij Irak, vanaf 2001, en kijk om je heen
  zondag 16 juli 2017 @ 20:04:30 #61
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172468322
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat heeft dat met terrorisme te maken?
Helemaal niets. Het enige wat je moet weten is dat je enkel slachtoffer kan zijn van terrorisme.
wooblabalurg
  zondag 16 juli 2017 @ 20:35:03 #62
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172469373
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:45 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Nog niet, wellicht in de toekomst. Je hebt geweldige wijken als Ondiep, Schilderswijk, Geuzenveld, Spangen etc. die zich kandidaat stellen om een broeinest te worden. Kijk naar die broers van Nouri bijvoorbeeld. Haatbaarden
Denken dat Spangen potentieel broeinest voor terroristen is :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172470218
Schokkend hoe niet schokkend het is dat dit al lang niet meer schokkend is. Of zo. Stomme gefrustreerde gekkies dat het ook zijn.
pi_172472192
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:38 schreef 2600 het volgende:

[..]

Dan zouden ze wellicht een andere manier moeten gebruiken dan bommen gooien vanaf grote hoogte op een woonwijk, dan wordt die boodschap iets geloofwaardiger.
De andere manier is met een grondinvasie. Lekker van huis naar huis vechten voor een paar maanden terwijl je de goede jongens handicapt door ze te verbieden explosieven of massaal machinegeweervuur te gebruiken. Met strijders die vrouwen en kinderen dwingen een bomvest te dragen als ze zich overgeven. Ja dat is echt veel beter en massale toestroom van westerse soldaten wordt vast goed opgevat door de regio.
pi_172472288
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 20:35 schreef richolio het volgende:

[..]

Denken dat Spangen potentieel broeinest voor terroristen is :')
Hij noemde Ondiep ook als potentieel broeinest.. :')
pi_172473203
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De andere manier is met een grondinvasie. Lekker van huis naar huis vechten voor een paar maanden terwijl je de goede jongens handicapt door ze te verbieden explosieven of massaal machinegeweervuur te gebruiken. Met strijders die vrouwen en kinderen dwingen een bomvest te dragen als ze zich overgeven. Ja dat is echt veel beter en massale toestroom van westerse soldaten wordt vast goed opgevat door de regio.
Nog een andere manier is gewoon thuisblijven en je er niet me bemoeien, je hebt er geen flikker te vertellen en de lokale mensen daar hebben alle recht om hun leven in te richten zoals zij dat nuttig vinden.
pi_172473212
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hij noemde Ondiep ook als potentieel broeinest.. :')
Ja, dat potentieel kun je rustig weglaten, het is gewoon een broeinest
pi_172473403
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:48 schreef 2600 het volgende:

[..]

Nog een andere manier is gewoon thuisblijven en je er niet me bemoeien, je hebt er geen flikker te vertellen en de lokale mensen daar hebben alle recht om hun leven in te richten zoals zij dat nuttig vinden.
Lokale mensen hebben onder internationaal recht dus niet het recht om religieuze minderheden uit te moorden.
pi_172473502
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Lokale mensen hebben onder internationaal recht dus niet het recht om religieuze minderheden uit te moorden.
Internationaal recht ? hahahahahahahahahahahahaha

Wie heeft dat ook alweer verzonnen ?
pi_172473537
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:49 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ja, dat potentieel kun je rustig weglaten, het is gewoon een broeinest
Vertel..
pi_172473556
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Vertel..
deed ik al, maar ik wil het wel herhalen, ondiep is een broeinest.
pi_172473676
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:05 schreef 2600 het volgende:

[..]

deed ik al, maar ik wil het wel herhalen, ondiep is een broeinest.
Onderbouw dat eens.. (met betrouwbare bronnen welteverstaan)
pi_172473718
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:03 schreef 2600 het volgende:

[..]

Internationaal recht ? hahahahahahahahahahahahaha

Wie heeft dat ook alweer verzonnen ?
Maakt het uit wie wat heeft verzonnen? Zo'n beetje ieder land ter wereld heeft zich eraan verbonden.
  zondag 16 juli 2017 @ 23:17:47 #74
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172473859
Het is een complete denkfout om te denken dat alleen Europese landen zielige moslimlanden bombarderen. Er is daar een complete oorlog tussen verschillende soorten moslims gaande. Assad tegen zijn eigen volk, landen onderling. Het is echt niet alleen de blanke witte man. Maar vmbo Marokkanen en Turken zijn te dom om dat in te zien.
pi_172476329
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens.. (met betrouwbare bronnen welteverstaan)
https://frontpage.fok.nl/(...)nrust-in-ondiep.html
pi_172476334
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 23:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Maakt het uit wie wat heeft verzonnen? Zo'n beetje ieder land ter wereld heeft zich eraan verbonden.
en geen enkel land houdt zich eraan. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172476344
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:11 schreef 2600 het volgende:

[..]

en geen enkel land houdt zich eraan. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel! Klaag de Nederlandse overheid aan wegens het overtreden van de grondwet.
pi_172476357
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Snel! Klaag de Nederlandse overheid aan wegens het overtreden van de grondwet.
Ik denk dat je ze nu een beetje door elkaar haalt. :')
pi_172476388
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wie heeft de meeste onschuldige slachtoffers onder 'hun volk' gemaakt, wij of 'hun broeders'?
De laatste maanden zou de coalitie meer burgers doden dan IS. Begin dit jaar hebben ze de regels veranderd, moeten bombardementen niet meer aangevraagd worden door een generaal of goedgekeurd worden door het "centrale HQ". Onlangs ruim 100 burgerdoden om een sniper uit te schakelen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_172476393
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:17 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik denk dat je ze nu een beetje door elkaar haalt. :')
In onze grondwet staat de verplichting om bij te dragen aan de internationale rechtsorde.
pi_172476399
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In onze grondwet staat de verplichting om bij te dragen aan de internationale rechtsorde.
welk artikel?
pi_172476404
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In onze grondwet staat de verplichting om bij te dragen aan de internationale rechtsorde.
En wist je dat die boze moslims dat ook als hun plicht zien ?
Hoe ga je dan bepalen wat een internationale rechtsorde is ?

Wie mag er beslissen wat recht is en wat niet, en op basis waarvan dan?
pi_172476405
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:37 schreef 2600 het volgende:

[..]

welk artikel?
90 en 94.
pi_172476409
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

90 en 94.
teksten ?
pi_172476411
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:40 schreef 2600 het volgende:

[..]

En wist je dat die boze moslims dat ook als hun plicht zien ?
Hoe ga je dan bepalen wat een internationale rechtsorde is ?

Wie mag er beslissen wat recht is en wat niet, en op basis waarvan dan?
Bezoek eens een college rechten.
pi_172476415
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:41 schreef 2600 het volgende:

[..]

teksten ?
Ik heb aan bronvermelding gedaan de rest is voor jou luiaard.
pi_172476417
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bezoek eens een college rechten.
Het geeft niet als je het niet weet, maar begin dan niet aan de discussie, of zeg gewoon dat je het niet weet....

de vraag is heel simpel, wat maakt dat jouw regels meer waard zijn dan hun regels ?

Wie er er waar, op basis waarvan, ... de baas ?
pi_172476437
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:43 schreef 2600 het volgende:

[..]

Het geeft niet als je het niet weet, maar begin dan niet aan de discussie, of zeg gewoon dat je het niet weet....

de vraag is heel simpel, wat maakt dat jouw regels meer waard zijn dan hun regels ?

Wie er er waar, op basis waarvan, ... de baas ?
Ik zou niet weten waarom ik een gratis essay zou moeten schrijven voor iemand die nog te lui is om grondwet artikel 90 in google te tikken. Ik ga jou toch niet overtuigen want je verlegt de grens steeds verder. Net was er nog geen enkel land die zich aan de regels houd en nu claim je je gelijk omdat IS zich niet gebonden voelt aan de internationale rechtsorde. Nou gefeliciteerd.
  maandag 17 juli 2017 @ 02:50:19 #89
117098 Hathor
Effe niet
pi_172476445
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 22:49 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ja, dat potentieel kun je rustig weglaten, het is gewoon een broeinest
Nee dat is het niet, woon je er of heb je er gewoond? Nee? Dan moet je geen dingen gaan roepen waar je geen reet vanaf weet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172476475
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 02:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik een gratis essay zou moeten schrijven voor iemand die nog te lui is om grondwet artikel 90 in google te tikken. Ik ga jou toch niet overtuigen want je verlegt de grens steeds verder. Net was er nog geen enkel land die zich aan de regels houd en nu claim je je gelijk omdat IS zich niet gebonden voelt aan de internationale rechtsorde. Nou gefeliciteerd.
Ik stel jou een hele simpele vraag, en het is wel tekenend dat je die niet kunt beantwoorden.

Heeft de boze moslim niet evenveel recht om hier met geweld sharia op te leggen, als jij vindt dat je jouw beschaving daar met grof geweld mag komen opleggen?
  maandag 17 juli 2017 @ 04:36:07 #91
117098 Hathor
Effe niet
pi_172476665
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 03:00 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik stel jou een hele simpele vraag, en het is wel tekenend dat je die niet kunt beantwoorden.

Heeft de boze moslim niet evenveel recht om hier met geweld sharia op te leggen, als jij vindt dat je jouw beschaving daar met grof geweld mag komen opleggen?
Ik stel jou ook een hele simpele vraag....waarom loop je onzin te verkopen over Ondiep?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172476686
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 04:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik stel jou ook een hele simpele vraag....waarom loop je onzin te verkopen over Ondiep?
Het is gewoon een broeinest, net zoals vele andere wijken, niets om je voor te schamen hoor, niet de schuld van alle goed bedoelende mensen die er ook wonen, maar desondanks een broeinest, een voedingsbodem, een assimilatie van ongure individuen en schorriemorrie, het zou verboden moeten worden, die lui hebben geen flauw besef van algemene normen en waarden.
pi_172477599
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 03:00 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik stel jou een hele simpele vraag, en het is wel tekenend dat je die niet kunt beantwoorden.

Heeft de boze moslim niet evenveel recht om hier met geweld sharia op te leggen, als jij vindt dat je jouw beschaving daar met grof geweld mag komen opleggen?
Het simpele antwoord is nee.
  maandag 17 juli 2017 @ 08:47:40 #94
117098 Hathor
Effe niet
pi_172477697
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 05:19 schreef 2600 het volgende:

[..]

Het is gewoon een broeinest, net zoals vele andere wijken, niets om je voor te schamen hoor, niet de schuld van alle goed bedoelende mensen die er ook wonen, maar desondanks een broeinest, een voedingsbodem, een assimilatie van ongure individuen en schorriemorrie, het zou verboden moeten worden, die lui hebben geen flauw besef van algemene normen en waarden.
Waar woon je? En ben je wel eens in Ondiep geweest?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 17 juli 2017 @ 10:59:30 #95
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172479659
Zoals ik al zei is het niet alleen Europa - moslimlanden maar dus ook moslimlanden tegen moslimlanden. Zie de hack van de Arabische Emiraten op Quatar van vandaag.
  maandag 17 juli 2017 @ 11:18:08 #96
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172479921
Islam is vrede* O+

*Zolang je moslim bent
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 17 juli 2017 @ 11:40:11 #97
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172480379
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 03:00 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik stel jou een hele simpele vraag, en het is wel tekenend dat je die niet kunt beantwoorden.

Heeft de boze moslim niet evenveel recht om hier met geweld sharia op te leggen, als jij vindt dat je jouw beschaving daar met grof geweld mag komen opleggen?
Het hele punt dat je probeert te maken is eigenlijk dat recht niet bestaat (zeker internationaal recht).. alleen het recht van de sterkste als het puntje bij het paaltje komt. Ik denk dat je daar ook gelijk in hebt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172486842
quote:
Een artikel uit 2010 wat ook nog eens helemaal niks te maken heeft met radicalisering/terrorisme..

:W :')
pi_172487051
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waar woon je? En ben je wel eens in Ondiep geweest?
Natuurlijk is hij er nog nooit geweest.. Hij lult uit zijn nek..
  maandag 17 juli 2017 @ 17:50:17 #100
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172487342
Dirty War (TV Movie 2004) - IMDb

Deze was hier laatst op tv.. best een interessante film.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172488285
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het simpele antwoord is nee.
Tiran.
pi_172488292
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waar woon je? En ben je wel eens in Ondiep geweest?
thuis, en ja.
pi_172488473
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:40 schreef nixxx het volgende:

[..]

Het hele punt dat je probeert te maken is eigenlijk dat recht niet bestaat (zeker internationaal recht).. alleen het recht van de sterkste als het puntje bij het paaltje komt. Ik denk dat je daar ook gelijk in hebt.
Lol. bedankt, maar ik wou 'm stapje voor stapje zover krijgen dat ie het zelf zou inzien... :')
  maandag 17 juli 2017 @ 18:57:17 #104
117098 Hathor
Effe niet
pi_172488535
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:44 schreef 2600 het volgende:

[..]

thuis, en ja.
Je lult uit je nek dus, maar dat was me al meteen duidelijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172488643
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je lult uit je nek dus, maar dat was me al meteen duidelijk.
wat zeur je dan :')
pi_172489788
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:44 schreef 2600 het volgende:

[..]

Tiran.
Het tegenovergestelde juist, maar daar is je college rechten voor nodig om te begrijpen _O-
pi_172490449
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde juist, maar daar is je college rechten voor nodig om te begrijpen _O-
Of juist niet, voor gezond verstand heb je geen college nodig.

Jij bent niet de baas over de ander, en ik snap dat je met een college rechten jezelf kunt overtuigen dat je dat wel zou horen te zijn, maar in de echte wereld is het gewoon niet waar.

En dus zie je om je heen dat er voor elke afgeworpen bom, een vette aanslag terug kan komen, zomaar bij jou om de hoek, das dus de realiteit.
pi_172490524
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde juist, maar daar is je college rechten voor nodig om te begrijpen _O-
In een college rechten leer je dat het oké is om mensen in het Midden-Oosten kapot te bombarderen? Welk rechtsgebied is dat?
pi_172495177
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:32 schreef 2600 het volgende:

[..]

Of juist niet, voor gezond verstand heb je geen college nodig.

Jij bent niet de baas over de ander, en ik snap dat je met een college rechten jezelf kunt overtuigen dat je dat wel zou horen te zijn, maar in de echte wereld is het gewoon niet waar.

En dus zie je om je heen dat er voor elke afgeworpen bom, een vette aanslag terug kan komen, zomaar bij jou om de hoek, das dus de realiteit.
Volgens mij weet jij niet wat een klassieke tiran is, maar iets niet weten overkomt je wel vaker. Juist mijzelf laten ketenen door wetten sluit een beetje uit dat ik een tiran ben.
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In een college rechten leer je dat het oké is om mensen in het Midden-Oosten kapot te bombarderen? Welk rechtsgebied is dat?
Voor jij aan het college rechten begint, misschien een cursusje inburgeren met begrijpend lezen.
pi_172495316
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:07 schreef Glazenmaker het volgende:

Volgens mij weet jij niet wat een klassieke tiran is, maar iets niet weten overkomt je wel vaker. Juist mijzelf laten ketenen door wetten sluit een beetje uit dat ik een tiran ben.

Niet als jouw wetten, anderen beletten om het zelfde bij jou te mogen doen, als wat jij vindt dat je bij hun mag doen. :*
pi_172495560
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:11 schreef 2600 het volgende:

[..]

Niet als jouw wetten, anderen beletten om het zelfde bij jou te mogen doen, als wat jij vindt dat je bij hun mag doen. :*
Heb je ooit eens een IQ test gedaan?
pi_172495665
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:32 schreef 2600 het volgende:

[..]

Of juist niet, voor gezond verstand heb je geen college nodig.

Als je gezond verstand hebt niet nee.. Dat is bij jou echter niet het geval..
pi_172495741
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Heb je ooit eens een IQ test gedaan?
Ja, een hele echte, was een leuke middag.
pi_172495879
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:24 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ja, een hele echte, was een leuke middag.
De uitslag kwam zeker pas 's avonds of de volgende dag?
pi_172495944
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 03:00 schreef 2600 het volgende:

[..]

Ik stel jou een hele simpele vraag, en het is wel tekenend dat je die niet kunt beantwoorden.

Heeft de boze moslim niet evenveel recht om hier met geweld sharia op te leggen, als jij vindt dat je jouw beschaving daar met grof geweld mag komen opleggen?
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 08:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het simpele antwoord is nee.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 18:44 schreef 2600 het volgende:

[..]

Tiran.
Je wilt jouw wil opleggen aan een ander, ...en vindt dat de ander niet het zelfde recht heeft
Dan ben je een tiran.
Zo simpel is het. oO/
pi_172495986
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De uitslag kwam zeker pas 's avonds of de volgende dag?
Een paar dagen later, ze konden mijn tempo niet bijhouden, en hebben de opnames eerst moeten verwerken.
pi_172496035
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:33 schreef 2600 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je wilt jouw wil opleggen aan een ander, ...en vindt dat de ander niet het zelfde recht heeft
Dan ben je een tiran.
Zo simpel is het. oO/
Dus verkrachtingsslachtoffers zijn tirannen in jouw wereldbeeld?
pi_172496053
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:33 schreef 2600 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Je wilt jouw wil opleggen aan een ander, ...en vindt dat de ander niet het zelfde recht heeft
Dan ben je een tiran.
Zo simpel is het. oO/
Ad nauseam..
pi_172496057
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus verkrachtingsslachtoffers zijn tirannen in jouw wereldbeeld?
Hoe leggen die hun wil op aan een ander ?
pi_172496091
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:37 schreef 2600 het volgende:

[..]

Hoe leggen die hun wil op aan een ander ?
Ik wil niet 2600 zijn penis in mijn vagina hebben en verzet mij of doe aangifte.
pi_172496137
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik wil niet 2600 zijn penis in mijn vagina hebben en verzet mij of doe aangifte.
:|W
pi_172496142
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:35 schreef 2600 het volgende:

[..]

Een paar dagen later, ze konden mijn tempo niet bijhouden, en hebben de opnames eerst moeten verwerken.
Dat was geen iq-test maar een psychiatrische gedragsevaluatie..
pi_172496173
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:42 schreef 2600 het volgende:

[..]

:|W
:') Snap je nu hoe belachelijk jouw logica is? Want hij volgt gewoon jouw logica..
pi_172496208
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat was geen iq-test maar een psychiatrische gedragsevaluatie..
grappig, ze kwamen daarna met een iq aanzetten, zullen ze wel verzonnen hebben dan.
pi_172496212
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

:') Snap je nu hoe belachelijk jouw logica is? Want hij volgt gewoon jouw logica..
Hoe is dat mijn logica?
pi_172496258
Mijn logica in het kort.

Er bestaat geen internationaal recht, totdat alle internationale partijen het eens zijn over de inhoud daarvan, meerderheid maakt geen gelijk, dat is twee wolven en een schaap die met z'n drieen stemmen over wie er op het menu staat...

Recht van de sterkste bestaat wel, dat is de praktijk, maar alle stappen die je tegen een minderheid onderneemt hebben gevolgen, en als je ergens een ander gaat bombarderen moet je niet raar opkijken als die ander ook bij jou met bommen komt gooien, het is niet moeilijker dan dat....
pi_172496475
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:49 schreef 2600 het volgende:
Mijn logica in het kort.

Er bestaat geen internationaal recht, totdat alle internationale partijen het eens zijn over de inhoud daarvan, meerderheid maakt geen gelijk, dat is twee wolven en een schaap die met z'n drieen stemmen over wie er op het menu staat...

EU. Met een afkorting je hele stuk ontkracht.
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:46 schreef 2600 het volgende:

[..]

Hoe is dat mijn logica?
Als je slachtoffer niet wil dat jouw penis in haar vagina terechtkomt zegt legt ze haar wil op aan jou en zegt ze dat jij niet hetzelfde recht hebt om dat bij haar te doen.
pi_172496663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

EU. Met een afkorting je hele stuk ontkracht.
BLM, KKK, SS, zo weet ik nog wel wat afkortingen, die zeggen niets over rechten van de mensen die het er niet mee eens zijn....
quote:
[..]

Als je slachtoffer niet wil dat jouw penis in haar vagina terechtkomt zegt legt ze haar wil op aan jou en zegt ze dat jij niet hetzelfde recht hebt om dat bij haar te doen.
Zo dom ben jij zelfs niet, hoop ik.
pi_172497051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:17 schreef 2600 het volgende:

[..]

BLM, KKK, SS, zo weet ik nog wel wat afkortingen, die zeggen niets over rechten van de mensen die het er niet mee eens zijn....
Zozo stoere afkortingen, maar geen van die afkortingen maken internationaal recht waar EU landen zich aan houden zonder dat alle internationale partijen erachter staan. Zie EUR-Lex voor bewijs.
quote:
[..]

Zo dom ben jij zelfs niet, hoop ik.
Gelukkig niet zeg. Ik ken ene 2600 die dat wel vindt. Beetje een rare gek is dat.
pi_172497283
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zozo stoere afkortingen, maar geen van die afkortingen maken internationaal recht waar EU landen zich aan houden zonder dat alle internationale partijen erachter staan. Zie EUR-Lex voor bewijs.
Jah, leuk, en de koran heeft regels waar het halve oosten zich aan houdt, zonder dat het westen erachter staat, ... dat is nou net het hele punt suffie....

Wie is de eu om zich met het oosten te bemoeien?
pi_172497453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 01:19 schreef 2600 het volgende:

[..]

Jah, leuk, en de koran heeft regels waar het halve oosten zich aan houdt, zonder dat het westen erachter staat, ... dat is nou net het hele punt suffie....

Wie is de eu om zich met het oosten te bemoeien?
Ik denk niet dat ik dat uit kan leggen aan iemand die verkrachte vrouwen tirannen vindt en niet weet dat internationaal recht bestaat.
pi_172497473
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 01:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik dat uit kan leggen aan iemand die verkrachte vrouwen tirannen vindt en niet weet dat internationaal recht bestaat.
:{w
  dinsdag 18 juli 2017 @ 06:00:16 #133
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172497722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

EU. Met een afkorting je hele stuk ontkracht.

[..]

Als je slachtoffer niet wil dat jouw penis in haar vagina terechtkomt zegt legt ze haar wil op aan jou en zegt ze dat jij niet hetzelfde recht hebt om dat bij haar te doen.
De EU.. met regels die om politieke redenen gebogen of genegeerd worden (om de machtigen niet voor het hoofd te stoten) neem bijv allerlei begrotingsregels en wat de ECB aan het doen is. Waar de Visegrad landen hun (opgedwongen?) afspraken mbt herhuisvesting van vluchtelingen niet nakomen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')