abonnement Unibet Coolblue
pi_172440958
Ruimteschip: Peugeot 5008 SUV (video + volledig artikel + fotogalerij)



Er was eens een Peugeot. Ruim, praktisch en braaf. Gebouwd om gezinnen veilig naar Zuid-Frankrijk te loodsen. Of senioren een hoge zit te bieden. Het was een pretentieloze MPV. Maar op een dag wilden de gezinnen én senioren wat anders. Ze lieten het brave werkpaard linksliggen. En toen was het tijd voor een opvolger…

Love at first drive?
Nee, dat niet. Althans: nóg niet. Wij zijn de hothatches en GTI’s nog niet ontgroeid. Maar stel nou dat je een gezin hebt met twee of drie kinderen. Dan mag de nieuwe 5008 niet op je shortlist ontbreken. Hij is ruim, chique en heeft een erg gaaf dashboard. Biedt waar voor z’n geld en rijdt… tja, hoe rijdt ie eigenlijk? Niet comfortabel genoeg naar onze smaak. Maar toch: de Peugeot 5008 SUV leefde nog lang én gelukkig.



We love
+ Chique én karakteristiek
+ Futuristisch dashboard
+ Een lel van een auto voor je geld

We hate
– Niet uitgesproken comfortabel #frans
– Nukkige automaat
– Brakke klaptafeltjes middelste zitrij

Wil je het hele artikel lezen? Check het samen met de uitgebreide fotogalerij op loveatfirstdrive.nl! Uiteraard horen we ook graag wat jij van deze auto vindt!

Niet alleen zijn we gek op auto's en rijden, we vinden het ook ontzettend leuk om te schrijven en video's te maken. We doen alles zelf: van filmen tot monteren en van schrijven tot de eindredactie. We hebben geen uitgebreid filmteam achter ons staan of camera's van duizenden euro's, we houden het simpel en toegankelijk. Deze review is geplaatst met toestemming van FOK! forum.

Wouter & Laurens Honselaar

Facebook, Twitter, Instagram en YouTube abonnement.

Check ook onze andere reviews op FOK!:
Jeep Grand Cherokee SRT
Alfa Romeo Giulia
Porsche 718 Boxster
MINI Cooper Clubman
Mazda MX5
Jeep Wrangler
BMW E39 M5
Volvo XC90 T8
BMW i3 REX
Renault Clio R.S.
Volvo V40 D2
MINI John Cooper Works
Peugeot RCZ-R
Jaguar F-type
Jeep Renegade
Range Rover Hybrid
Renault Twingo
Jaguar XKR-S Convertible
Ford Fiësta ST
BMW M3 & M4

[ Bericht 4% gewijzigd door Anne op 16-07-2017 20:01:27 ]
pi_172456591
Leuke review, waar in Nederland is dat ongeveer gefilmd? Het komt me bekend voor.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_172457908
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 13:43 schreef DieselTank het volgende:
Leuke review, waar in Nederland is dat ongeveer gefilmd? Het komt me bekend voor.
Thanks Diesel! Wij filmen meestal in de regio van Hoorn Nh. En bij deze specifiek hebben we op de dijk gefilmd en in een nieuwbouwwijk in Zwaag. De bouwstijl van deze wijk kom je wel op meer plekken in NL tegen :P
pi_172460965
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:23 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Thanks Diesel! Wij filmen meestal in de regio van Hoorn Nh. En bij deze specifiek hebben we op de dijk gefilmd en in een nieuwbouwwijk in Zwaag. De bouwstijl van deze wijk kom je wel op meer plekken in NL tegen :P
Ghehe ik heb daar in zwaag (die nieuwbouwwijk) mijn auto gekocht :@ Dus ik had het goed :D
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_172461488
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2017 16:01 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Ghehe ik heb daar in zwaag (die nieuwbouwwijk) mijn auto gekocht :@ Dus ik had het goed :D
Wow da's echt toevallig haha! We hebben daar aardig wat auto's gefilmd ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')